Οι φετινές εισαγωγικές εξετάσεις στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου θα αρχίσουν την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008. ΥΛΗ-ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Εισαγωγικές εξετάσεις της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου 2010. Τρόπος εισαγωγής-Εξετάσεις, Περιεχόμενο Σπουδών, ποιοί διδάσκουν.

Οι φετινές εισαγωγικές εξετάσεις στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου θα αρχίσουν την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008. Η υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών θα γίνεται από τη Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008 έως και την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008 (πλην Κυριακής) στη Γραμματεία της Σχολής: Πειραιώς 35, 9:00-16:00. Δικαίωμα συμμετοχής σε αυτές προβλέπεται στους έχοντες απολυτήριο Λυκείου και ηλικία κάτω των 25 ετών. Η φοίτηση στη Σχολή είναι υποχρεωτική, δωρεάν και ανήκει στην Ανώτερη Βαθμίδα Εκπαίδευσης (Τριτοβάθμια). Οι Εισαγωγικές αυτές Εξετάσεις πραγματοποιούνται σε δύο φάσεις, την Προκριματική και την Τελική.

Οι Προαγωγικές και Πτυχιακές Εξετάσεις των σπουδαστών της Σχολής γίνονται κάθε Ιούνιο και διεξάγονται ενώπιον του Υπεύθυνου Σπουδών της Σχολής και του Συλλόγου των καθηγητών της.

Η ΥΛΗ

Από το Εθνικό Θέατρο ανακοινώνεται ότι οι εισαγωγικές εξετάσεις στη Δραματική Σχολή που θα αρχίσουν την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008 και θα γίνουν σε δύο στάδια: στο πρώτο στάδιο οι υποψήφιοι καλούνται να ετοιμάσουν και να παρουσιάσουν δύο μονολόγους (έναν από το ρεπερτόριο του κλασικού θεάτρου έως τον 18ο αιώνα κι έναν από το σύγχρονο θέατρο), καθώς κι ένα ποίημα. Οι δύο μονόλογοι δεν πρέπει να ξεπερνούν την μιάμιση σελίδα (και οι δύο μαζί) και το ποίημα τους 15 στίχους. Στο δεύτερο στάδιο οι υποψήφιοι που θα επιλεγούν θα διαγωνιστούν α) γραπτά πάνω στις γενικές γνώσεις τους για το θέατρο, β) στο τραγούδι, γ) την κίνηση (σε θέμα που θα τους δοθεί επί τόπου) και δ) τον αυτοσχεδιασμό (σε κείμενο που θα τους δοθεί έγκαιρα).

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στη γραμματεία της Σχολής του Εθνικού Θεάτρου, Πειραιώς 35, από τη Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008 έως και την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008 (πλην Κυριακής), ώρες 9:00-16:00, συνυποβάλλοντας:

i. Επικυρωμένο αντίγραφο απολυτήριου Λυκείου.
ii. Πιστοποιητικό Γεννήσεως ή επικυρωμένο αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
iii. Δύο φωτογραφίες.

Οι υποψήφιοι πρέπει μα υποβάλουν και βιογραφικό σημείωμα, όπου να περιγράφεται ειδικότερα η ενδεχόμενη μέχρι τώρα σχέση τους με το θέατρο, τη μουσική και το χορό (σπουδές, εργαστήρια, συμμετοχή σε παραστάσεις, κ.λπ)

Όριο ηλικίας των υποψηφίων είναι, σύμφωνα με τον Νόμο, το 25ο έτος.

Πληροφορίες: από Δευτέρα ως Παρασκευή 11.00 – 14.00 στη γραμματεία της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου, Πειραιώς 35-Αθήνα 10553, τηλ. 210.52.25.634

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Υποκριτική

Δημήτρης Καταλειφός
Μαρία Κεχαγιόγλου
Φιλαρέτη Κομνηνού
Δημήτρης Λιγνάδης
Γιάννης Μαργαρίτης
Ελένη Σκότη
Δημήτρης Πιατάς
Μάρθα Φριντζήλα

Αγωγή λόγου

Κατερίνα Βλάχου

Μουσική-Τραγούδι

Χαρά Κεφαλά
Διονύσης Μαλλούχος
Μελίνα Παιονίδου

Κίνηση

Φωκάς Ευαγγελινός
Αμάλια Μπένετ
Βίκυ Παναγιωτάκη

Κινηματογράφος

Πέτρος Σεβαστίκογλου

Σκηνογραφία-Ενδυματολογία

Μαρία Κονομή

Λογοτεχνία

Διονύσης Καψάλης

Ιστορία Θεάτρου-Δραματολογία

Βίκτωρ Αρδίττης
Σάββας Κυριακίδης
Γιάννης Λιγνάδης

Θεατρική Πάλη

Θάνος Δερμάτης

Δίδαξαν οι επιστημονικοί συνεργάτες:

Ο καθηγητής κ. Πλάτων Μαυρομούστακος
και ο συγγραφέας κ. Πέτρος Μάρκαρης

Ο πλήρης κατάλογος του διδακτικού προσωπικού, το αντικείμενο, καθώς και οι ώρες διδασκαλίας θα ανακοινωθούν λίγο πριν την έναρξη του σπουδαστικού έτους.

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

Ο κανονισμός της Σχολής βασίζεται σε Κανονιστικό Διάταγμα της 14-12-1943 τεύχος πρώτον, φύλλο 416 της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως και στο Προεδρικό Διάταγμα 336/14-9-1989 τεύχος πρώτον της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως.

Η Σχολή που τελεί υπό την εποπτεία και ευθύνη του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, διοικείται από τον Διευθυντή της ή τον Υπεύθυνο Σπουδών και το Σύλλογο των Καθηγητών, οι οποίοι έχουν την ευθύνη για κάθε διοικητικό ή πειθαρχικό πρόβλημα που πιθανόν θα προκύψει.

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ 35 – Τ.Κ. 105 53
Υπεύθυνος Σπουδών: Βίκτωρ Αρδίττης
Αναπληρωτής: Δημήτρης Λιγνάδης
Τηλέφωνα: 210 52 25 634, 210 52 48 665
Fax: 210 52 48 665
Γραμματεία: Δώρα ΤαραμπίκουΗ Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου ιδρύθηκε το 1930 και λειτούργησε ταυτόχρονα με το Εθνικό Θέατρο. Στα 75 χρόνια λειτουργίας της προικίζει το Ελληνικό Θέατρο με σημαντικούς ηθοποιούς και πρωταγωνιστές.

Μαθητές της Σχολής υπήρξαν ο Δημήτρης Χορν, η Μαίρη Αρώνη, η Βάσω Μανωλίδου, ο Νίκος Τζόγιας, η Μελίνα Μερκούρη, ο Θάνος Κωτσόπουλος, ο Αλέξης Σολομός, ο Στέλιος Βόκοβιτς, ο Νίκος Κούρκουλος, η Αννα Συνοδινού και άλλοι. Πολλοί από αυτούς δίδαξαν στη Σχολή, της οποίας το διδακτικό επίπεδο, υπήρξε και εξακολουθεί να είναι πολύ υψηλό. Στη σχολή δίδαξαν επίσης μεγάλες πνευματικές προσωπικότητες του ελληνικού θεάτρου: Δημήτρης Ροντήρης, Κατίνα Παξινού, Τάκης Μουζενίδης, Αγγελος Τερζάκης, Τάσος Λιγνάδης, Γιάννης Σιδέρης, Αιμίλιος Χουρμούζιος και άλλοι.

84 thoughts on “Οι φετινές εισαγωγικές εξετάσεις στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου θα αρχίσουν την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008. ΥΛΗ-ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

  1. Γιατί είναι όριο το 25ο έτος?Δηλαδή γιατί??δε μπορώ πραγματικά να το καταλάβω.Είμαι 23 και ασχολουμαι με εργαστήρια αλλα δε νιώθω έτοιμη να δώσω στο εθνικό.μετά δε θα προλάβω?γιατί αυτός ο αποκλεισμός?

  2. Έχεις δίκιο. Βρίσκω ρατσιστικό τον ηλικιακό αποκλεισμό, αν και δικαιολογείται. Ωστόσο είναι άδικο γιατί οι σπουδές και η μόρφωση δεν πρέπει να βάζουν ηλικιακά όρια. Λυπάμαι κι εγώ γιατί δεν περίμενα να δω να υπάρχει ένα τέτοιο κριτήριο!

  3. Είμαι από την Κύπρο και θέλω να κάνω αίτηση αλλά δυσκολεύομαι λίγο με τις διαδικασίες. Θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει? Επίσης έχω μερικές απόριες…Χρειάζομαι απάντηση σας παρακαλώ μόλις ευκαιρίσετε!!!!!!

  4. Σπουδαζω κάτι που δεν μου αρέσει καθολου, λατρέβω τις τέχνες και σκέφτομαι να κάνω αίτηση για το 2009.απλα κι εγω έχω μπερδευτεί λίγο με τη διαδικασία.
    αν μπορεί καποιοσ υπεύθυνοσ η μη να βοη8ήσει θα το εκτιμούσα.

  5. Λατρευω το θεατρο_απο μικρη που ημουν,το χα ονειρο ζωης_καποια μερα να μπορεσω να παιξω στη σκηνη του εθνικου θεατρου_ειμαι αποφασισμενη να δουλεψω σκληρα_ειμαι 18 και 8α δινω εκξετασεις μεχρι να περασω_ελπιζω να τα καταφερω_
    Ανυπομονω να ερθει ο Σεπτεμβρης,8α τα δοσω ολα για ολα_!!!!!

  6. Ειμαι κ εγω μια απο τα τοσα παιδια που ονειρευονται να κανουν καριερα στην υποκριτικη!!!!!Ειμαι 19 χρονων κ τον Σεπτεμβριο του 2009 σκεφτομαι να δωσω εξετασεις στο εθνικο κ ελπιζω για το καλυτερο!Εχω ομως καποιες αποριες.Θα μετρησει αρνητικα το οτι δεν εχω καποιο αξιολογο βιογραφικο να δωσω σχετικα με σπουδες στο θεατρο και τη μουσικη;Και επισης τους διαλογους και το ποιημα πρεπει να τα απαγγειλουμε ή να τα διαβασουμε απλα απο καποιο χαρτι;Οποιος μπορει ας μου πει.Ευχαριστω πολυ!!!Καλη επιτυχια σε ολους!

  7. Hi!!! κι εγω λεω να δωσω τον ερχομενο σεπτεμβρη, καθως μετα απο πολλα χρονια το αποφασισα..νομιζω για να δωσουμε θα χρειαστει καποια καλη προετοιμασια και μαλλον τα κειμενα να τα ξερουμε απ εξω..το βιογραφικο συμπληρωνει, αλλα δεν καθοριζει την τυχη σου!!
    εχεις ομως ενα ολοκληρο χρονο να το εμπλουτισεις…
    Εμπρος λοιπον…και καλη επιτυχια!!

  8. Μπορεί κποιος να παει στην Δραματική σχολη χωρις να εχει κάποιο βιογραφικο απο προηγούμενες παραστασεις?(αν εχει παιξει)

  9. ε’ιμαι η kali και αγαπώ το θέατρο!!!
    το πρόβλημα μου είναι ότι δεν έχω τελειώσει το γυμνάσιο και το λύκειο για κάποιους λόγους.
    δε μπορώ να δώσω εξετάσεις?
    ή να μου προτείνεται κάποια άλλη σχολή…
    please!!!

  10. ΓΕΙΑ ΣΑΣ…ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ…ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Κ ΕΧΩ ΑΠΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ (ΕΠΑ.Σ) ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ…?ΕΧΩ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ Κ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ…ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Κ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΡΙΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΓΡΑΦΕΑ (Π.Χ Ι.ΚΑΜΠΑΝΕΛΗΣ-ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ)…ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ…ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  11. ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ..? ΘΑ ΕΙΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΦΩΝΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΗΘΟΠΟΙΟΣ??????????????????????????
    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ!!!

  12. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΚΑΚΗ ΦΩΝΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΦΩΝΗΣ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΤΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ. ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ. ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ, ΤΟ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΝ ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΘΑ ΑΠΟΒΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΟΧΙ ΑΠΛΑ, ΑΛΛΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ. Γ.Κ.

  13. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΣΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΤΥΧΟΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΑΝΤΙΛΟΓΙΑΣ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

  14. ΤΑ ΡΩΤΑΩ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΟΡΟ ΔΕΝ ΕΧΩ , ΟΠΟΤΕ ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ.

  15. geia sas :)
    eimai 17 xronwn, ma8itria b lukeiou. Vasika exo kapoious provlimatismous pou tha evelpistousa na mou lusete. eimai para polu kali mathitria kai stoxeuw na perasw stin nomiki athinas tou xronou an ola pane kala. Omws apo mikri latreva to theatro, prwtagonistousa stis tapeines theatrikes parastaseis tou sxoleiou, paizw 13 xronia klassiko piano kai exw gnwseis mpaletou, latin kai enorganis gumnastikis. me liga logia niw8w san na me kalei, diavazw sunexws 8eatrika erga, pigainw suxna se parastaseis kai pragmatika to agapw para plu kai pada oneireuomoun na vrethw kai egw ekei, na niwsw auti tin oneiremeni remvi tou ithopoiou. Parola auta fovamai. Akouw oti einai polu duskolos o xwros tou theatrou. Oti akoma kai an exeis taledo borei na paei xameno xwris gnwrimies kai ta sunafi, kai egw den exw…giauto 8elw kai tin nomiki.Omws, an perimenw na perasw stin nomiki tha ta kataferw na proetoimastw katallila? tha prolavainw na sunduasw duo panepistimia? as m pei kapoios pio katartismenos tin apopsi tou. euxaristw

  16. Θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να δώσω συμμετοχή για τις εισαγωγικές εξετάσεις τώρα τον Ιούνιο εφόσον έχω συμπληρώσει το 17ο έτος της ηλικίας μου..Έχω τρέλα με το θέατρο παό μικρή παρακολουθώ θεατρικές παραστάσεις ταλαντούχων ηθοποιών που έχουν αποφοιτήση από το εθνικό θέατρο..Το όνειρό μου θέλω να πραγματοποιηθεί και από τώρα …Πιστεύω ότι άμα μου δωθεί η ευκαιρία θα μπορέσω να να δώσω τις εξετάσεις και να περάσω…..Σας παρακαλώ ας μου απαντήσει κάποιος με πείρα και γνώση στην συγκεκριμένη ερώτηση..

  17. Θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να δώσω συμμετοχή για τις εισαγωγικές εξετάσεις τώρα τον Ιούνιο εφόσον έχω συμπληρώσει το 17ο έτος της ηλικίας μου..Έχω τρέλα με το θέατρο παό μικρή παρακολουθώ θεατρικές παραστάσεις ταλαντούχων ηθοποιών που έχουν αποφοιτήση από το εθνικό θέατρο..Το όνειρό μου θέλω να πραγματοποιηθεί και από τώρα …Πιστεύω ότι άμα μου δωθεί η ευκαιρία θα μπορέσω να να δώσω τις εξετάσεις και να περάσω…..Σας παρακαλώ ας μου απαντήσει κάποιος με πείρα και γνώση στην συγκεκριμένη ερώτηση..

  18. Οσο και να το σκεφτομαι… δε μπορω να καταλαβω και να δικαιολογησω το “χαριτωμενο” οριο ηλικιας !! Η γνωμη μου ειναι οτι το ονειρο και η επιθυμια δεν εχουν ορια. Ο κανονισμος αυτος ειναι λυπηρος και ακρως απογοητευτικος.

  19. Οσο και να το σκεφτομαι… δε μπορω να καταλαβω και να δικαιολογησω το “χαριτωμενο” οριο ηλικιας !! Η γνωμη μου ειναι οτι το ονειρο και η επιθυμια δεν εχουν ορια. Ο κανονισμος αυτος ειναι λυπηρος και ακρως απογοητευτικος.

  20. Γεια σας!Τι μπορω να κανω για να δωσω εξετασεις στο εθνικο θεατρο;Ποτε γινονται οι εξετασεις;Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!

  21. geia sas paidia.thelw na dwsw to septemvri sto ethniko.ime 19 spoudazw idi kati allo alla tha ithela na dokimasw dn exw kati na xasw.xerei kaneis kapoies parapanw plirofories?otidipote tha mou itan xrisimo!

  22. Γεια σας. Είμαι μαθήτρια του λυκείου , και αρκετά καλή , με αποτέλεσμα οι γονείς μου να περιμένουν από εμένα να γίνω επιστήμονας, όπως λέει η μαμά. Εγώ εδώ και αρκετό καιρό σκέφτομαι πως αυτο που πραγματικά θέλω είναι να γίνω ηθοποιός. Η ιδέα του να βρίσκομαι στην σκηνή με ενθουσιάζει. Στους γονείς μου φοβάμαι να πω τις επιθυμίες μου. Σκέφτομαι ορισμένες φορές ότι ισως να μην διαθέτω το απαραίτητο ταλέντο. Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια δραματική σχολή, γιατί αν δεν είμαι σίγουρη για τον εαυτό μου δεν θα μπορέσω να δώσω εξετάσεις για το Εθνικό. Σας ευχαριστώ πολύ.

  23. dimitra,
    Opws kai esu, kai egw sto likeio imoun poli li mathitria, oi goneis mou ithelan na me doun psixologo, afou itan ena apo ta themata pou agapousa poli. Otan tous eksefrasa tin epithimia na kanw theatro, eixame sizitiseis opotan telika piga agglia ke spoudasa psixologia.. twra me ena pstixio psixologias sto xeri, ena xrono proipiresias se psixiatriki ptergia apofasisa na kanw afto pou pragmatika thelw. Mporeis na kaneis ena ptixio ke na valeis stoxo na teleiwseis mexri ta 23 sou, ke meta me perissoteres empeiries ke an to thes akomi na to epidiokseis.
    egw den to metaniwsa, apo tis spoudes mou ematha polla, i zwi mou allakse ke egw wrimsa san anthrwpos kai kserw ti pragmatika thelw.

  24. Geia sas! Vlepontas th diadikasia twn eisagwgikwn e3etasewn parathrhsa pws oi ypopsifioi diagwnizontai grapta panw stis genikes tous gnwseis gia to theatro. H aporia mou einai, poio tha eiani to periexomeno twn erwthsewn??? Yparxei kati kathorismeno pou prepei na gnwrizei o upopsifios?

  25. Γεια! Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα για τις συμβουλές σου. Και εγώ το ίδιο σκέφτομαι. Άλλωστε ένα πτυχίο σε κάτι εντελώς διαφορετικό από το θέατρο είναι απαραίτητο, αφού τα πράγματα δεν εξελίσσονται πάντα όπως θέλουμε. Έτσι δεν θα είναι και οι γονείς μου αντίθετοι γιατί εν μέρει θα έχω πραγματοποιήσει και τα δικά τους όνειρα για μενα. Ευχαριστώ και πάλι και σου εύχομαι τα καλύτερα. Φιλάκια.

  26. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΒΡΗΚΑ ΤΗ ΛΥΣΗ:
    Εάν ο ενδιαφερόμενος δεν έχει απολυτήριο Λυκείου, αλλά έχει συμπληρώσει το 17ο έτος της ηλικίας του μέχρι τις 30 Ιουνίου, μπορεί να δώσει εξετάσεις σε ειδική Επιτροπή εξαιρετικών ταλέντων, του άρθρου 12 του Νόμου 1158/81, αφού υποβάλλει αίτηση στο Υπουργείο Πολιτισμού (Μπουμπουλίνας 20-22 Αθήνα), μέχρι 15 Ιουλίου συνοδευόμενη από τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

  27. Ξερετε ποσες ωρες την βδομαδα ειναι οι ιδιωτικες δραματικες σχολες?Ειναι 5 με 6 ωρες την ημερα?(οχι διδακτικες ωρες αλλα πραγματικές ωρες εννοω).
    Αν ειναι οντως τοσες μαλλον χλωμο το βλεπω να πηγαινω μιας και δεν υπαρχει οικονομικη στηριξη απο το σπιτι και με 8ωρη εργασια δεν φτανουν οι ωρες του 24ωρου(βαζωντας και το πηγαινε ελα σχολη-σπιτι) και με μερικη απασχοληση(το πολυ 400 ευρω) ολα τα λεφτα θα τα δινω στη σχολη μη πω οτι δεν θα μου φτανουν η θα (αρμένη 350 το μηνα,διαμαντόπουλου 450).Απο οτι ειδα η σχολη αρμενη ειναι 32 ωρες την βδομαδα και του διαμαντοπουλου 36.
    Οταν λεει για μονολογο απο το συγχρονο πειτε κανα δυο εργα για να εχω υποψη μου επειδη δεν παει το μυαλο μου

  28. Θελω να μαθω αν μπορει καποιος να σπουδαζει παραλληλα στο Εθνικο και σε καποια αλλη σχολη. Αυτη τη στιγμη ειμαι στο τριτο ετος σε μια πολυ δυσκολη και σοβαρη Σχολη αλλα παντα αγαπουσα την ηθοποιια και τη σκηνοθεσια και ειδικα σε σχεση με τον Κινηματογραφο.Ευχαριστω εκ των προτερων.

  29. skalok..kaneis lathos.egw proswpika eimai san kai sena.den exo kamia stiriksi apo tous dikous mou k auto giati den to kseroun alla kai na to ikseran den nomizw na enisxuan oikonomika.to 8wro vgenei aneta.egw doyleyw apo tis 8 to prwi mexri tis 3 to mesimeri kai meta eimai sxoli apo tis 4 mexri tis 10.i alitheia einai oti uparxei mia fimi oti o iasmos einai i kaliteri sxoli.omws iparxoun k alles aksiologes.alimono an oles oi sxoles eixan toso anevasmena didaktra.na ksereis padws oti gia na kaneis to oneiro sou pragmatikotita thelei kopo douleia kai tha meiwseis kapoies apo tis epithumies sou pou eixes prin.alla aksizei to kopo an to thes pragmatika

  30. 8 εως 15 ειναι 7 ωρες οχι 8.Αλλα 3 χρονια να ρομποτ-οποιηθεις για ενα επαγγελμα που δεν σε εξασφαλιζει ,εκτος αν εισαι ταλενταρα, αναρωτιεμαι αν αξιζει?Οταν λες να μειωσεις τις επιθυμιες σου τι εννοεις??Λεφτα για εξοδους κλπ?

  31. Opos oloi sas etsi k egw thelw na dwsw tis eisagwgikes e3taseis tis dramatikis sxolis tou ethikou theatrou…. exw mia aporia: gia to 2o stadio twn e3tasewn tha prepei na t dwsoume ola h’ einai epilogi tou kathenos an tha dwsei mono p.x.: t tragoudi h’ tin kinisologia? to lew giati egw apo fwni eimai….aidoni !!!! k se periptosi pou exw na dwsw t tragoudi…. thelw toulaxiston na eimai psyxologika etimi, giati praktika den tha eimai sigoura.

  32. geia sas..latreyw to theatro kai edw kai kapoia xronia exw apofasisei na kunigisw to oneiro mou…na ginw ithopoios!!!dystyxws omws i oikonomiki katastasi tis oikogeneias mou den einai i kaluteri k etsi dn mporw na paw se kapoia idiwtiki sxoli…molis teleiwsa to lukeio kai etsi skeftika to kratiko…alla exw mperdeytei me tin oli diadikasia….an mporouse kapoios na me voithouse tha tou imoun eygnwmwn!!!

  33. geia sas legomai andreas kai apofasisa na ginw ithopoios…tha hthela na mathw olh thn diadikasia kai na dw ean ontws mporw na pragnatopoihsw to oneiro mou…euxaristw!

  34. kalispera, eimai i evi 25 etwn k exw mia aporia sxetika me tis eksetaseis. to tragoudi gia ti deuteri fasi, tha to exoume proetimasei emeis, i tha mas dwsete eseis kapoio? tha einai a capella xwris mousiki, i tha feroume emeis ti mousiki? ola auta vevaia, se periptwsi pou perasw tin prwti fasi!!!

  35. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ.

    ΣΥΓΧΩΡΗΣΤΕ ΜΕ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΛΟΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΙΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ. ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΟΡΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΗΛΙΚΙΑ , ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΣΤΟ MAIL camerastyloonline@gmail.com ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΤΟΠΙΖΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.

    ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΩΡΑ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ

    ΑΝ ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟΥ Η ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΕΑΤΡΟ Η ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΛΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΕΚΤΗ ΛΥΣΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ, Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ.

    ΔΕΝ ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΧΡΟΝΟΥ ΑΛΛΑ ΟΥΣΙΑΣ.

    ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ.

    ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΣ Ο ΤΟΜΕΑΣ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ. ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΣΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΡΙΣΚΟ, ΑΛΛΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.

    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΕΝΔΟΣΚΟΠΗΣΗ ΚΑΙ ΩΡΙΜΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΡΑΒΑ Η “ΛΑΜΨΗ” ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ Η ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΕΚΦΡΑΣΜΕΝΗ ΘΕΛΗΣΗ ΣΑΣ ΝΑ ΠΑΛΕΨΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΑΜΑΤΩΝ ΣΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ , ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ.

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΨΗΦΙΖΩ ΥΠΕΡ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ ΕΓΩ Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΕΓΚΑΙΡΑ.

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΜΠΙΤΣΟΣ

    ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

    ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ

    CAMERASTYLO ONLINE

    Υ.Γ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΑΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ.

    ΤΟ CameraStylo Online ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΧΟΤΑΝ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

  36. παιδια δεν ειναι μονο το εθνικο..το ΚΘΒΕ-οπως πολλοι υποστηριζουν- εχει καλυτερη δραματικη σχολη..σκεφτειτε το

  37. trelo xantakwma na dokimasw na dwsw sto e8niko enw den exw kanei sxedon ka8olou ma8hmata upokritikhs??latreuw t 8eatro alla dn exw kanei s kamia sxolh klp.mono palia pio mikrh..i mean einai trelo na paei kaneis stro e8niko xwris na exei kamia peira???h mhpws h polu proetoimasia dhmiourgei h8opoious pou pane sto e8niko exwntas ena “kaloupi”pou den dinei thn dunatothta ston krith na antilhf8ei to talento??please as apanthsei kapoios sxetika..epishs psaxnw enan oikonomiko tropo na parakoloui8hsw ma8hmata upokritikhs se kapoia sxolh,omada klp..opoios exei kati na proteinei 8a perimenw..euxaristw

  38. Πηγαινε στη σχολη δηλος η στη σχολη της μαιρης βογιατζη τραγκα.Συγγνωμη για την διαφημιση

  39. geia sas tha hthela na mathw ean oi apofoitoi aei exoun to dikaiwma diaforetikwn eksetasewn opws kai sta ypoloipa anwtata ydrymata ths xwras opoy dieksagontai katatakthries eksetaseis epishs tha hthela na m apadhsei kapoios kathilhn armodios ean oi kathightes p paristantai stis eisagwgikes eksetaseis krinoun vash ths arteiothtas t logou ths kinhshs h sto an diakrinoun kapoio taledo sthn ypokritikh/epishs mia teleytaia erwthsh o monologos exei xronologiko orio ews tn 18 aiwna mporei na apotelesei kai monologos arxaias kllasikhs dramatoyrgias?eyxaristw ek twn proterwn

  40. Geia sas.. Eimai h Marianna eimai 18 xronwn k thelw to Septemvrio tou 2010 na dwsw eksetaseis sth dramatikh sxolh!!!!! Afto pou 8elw einai na mou peite 2,3 kalous k aksiologous monologous klasikou theatrou ews ton 18o aiwna pou zhtane, gia na exw ypopsh mou k na kanw mia swsth epilogh!!!!! Opoios gnwrizei kati sxetiko kai mporei na mou pei me vevaiothta parakalw as mou apanthsei!!! Efxaristw!!!!

  41. Marianna,kai egw thelw to septembrio na dwsw eksetaseis….koita….egw 18 eimai.den exw kamia alli ebeiria sto theatro ektws apo ta sketsakia pou kaname sto dhmotiko(lol) :) akou egw ti kanw….apla psaxnw sto net…briskw theatrika erga kai meta paw kai agorazw ta biblia kai ta diabazw…basika ayto pou nomizw oti prepei na kaneis..einai na dialexeis ena rolo sta metra sou ….dhladh…min peis kana monologo pou na ton leei kamia sarantara….katalabeneis ti thelw na pw….bgeneis ektws klimatos….kapws etsi telos pantwn……egw px tha dialexw ena rolo apo 15 mexri 25 to poly 30……dioti kai oi ebeiries mou apo ti zwh de tah me boithisoun na dwsw synaisthima sto rolo kapoiou 60arh as poume……basika kai egw dn xerw sxedon tipota gia to thema twn exetasewn sto ethniko….gia ayto an kapoios thelei as me kanei add sto msn gia na antallasoyme tis plirofories pou briskoume…..gt alliws dn ginete…t mail m ein heaven_help_us@hotmail.com

  42. xmm..prepei na kaneis polla seminaria gia na grapseis biografiko dld k na ksereis arketa..to poio eukolo pou mporei na se bohthisei einai na pas se pneumatiko kentro k na ksekinhseis erasitexnika na ksereis k apo kei kapoia pragmata…ox..den exw teleiosei lukeio k pernane ta xronia k mallon den tha kataferw na mpw ethniko alla exw brei kiala olo psaxnw na dw ti xreiazete k.t.l.alla pusteuw to kalutero einai se idiotikh sxolh me bash plhrwmhs exeis perissoteres elpides na peraseis mallan..k ama den exeis k meso den kaneis tpt gia tv einai duskola……alla tha palepsw na ta kataferw arga h grhgora to exw apo mikrh k kanw tous guro m na gelane k ap oti m lene tha mou tairiaze h hthopoiha!egw exw na sas pw mhn apelpizeste se oti na xreiazete k na balete ta dunata sas na ta kataferete!!!oloi mporoume!kalh epituxia se oti thelete na kataferete!!best wishes!!!;-)

  43. geia sas!eimai 16 xronwn k einai k diko m oneiro n ginw kapote h8opoios….,na pai3w sth skhnh tou e8nikou 8eatrou!!!eimai apofasismeni na kanw ta panta gia na petuxw…..giati ein ai to oneiro mou k 8elw opwsdipote na to pragmatopoihsw!!8elw omws th voh8eia kapoiou eidikou-upeu8unou na mou dwsei kapoieds plhrofories gia to ti prepei na kanw….sas parakalw as mou apantisei kapoios!!!perimenwwwww…..:*************** <3

  44. Geia sas.
    Thelw na spoudasw stin kratiki sxoli theatrou. Den exw paiksei pote kapou. Den exw paei se alli sxoli pote. Den kserw genika tin istoria theatrou.
    Katarxin, borw na dwsw ti eisag eksetaseis?
    Deyteron, ti periexoun sto peripou oi graptes eksetaseis?
    Triton, pou vriskw to yliko gia tis proforikes? Paw sti sxoli ?

    Please anypomonw na mathw.

  45. Σχετικά με το όριο ηλικίας… Πραγματικά η τέχνη δεν έχει όριο ηλικίας, ΑΛΛΑ Η ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ….! και η νεότητα έχει τα όρια της όσο και αν κάποιοι/ες 40 προσπαθούν να το παίξουν η νιώθουν 20άριδες… Παρ όλα αυτά αν κάποιος μεγαλύτερος/η του 25ου έτους της ηλικίας του επιθυμήσει να παρακολουθήσει μαθήματα υποκριτικής, μπορεί να δοκιμάσει σε μία ιδιωτική δραματική σχολή, και αν πραγματικά του αρέσει μην ξεχνάμε την επιλογή “Εξαιρετικά ταλέντα”..

  46. “Δέ κάνουμε Θέατρο για το Θέατρο. Δέ κάνουμε Θέατρο για να ζήσουμε. Κάνουμε Θέατρο για να πλουτίσουμε τους εαυτούς μας, το κοινό που μας παρακολουθεί κι όλοι μαζί να βοηθήσουμε να δημιουργηθεί ένας πλατύς, ψυχικά πλούσιος και ακέραιος πολιτισμός στον τόπο μας. Μόνος ο καθένας μας είναι ανήνπορος. Μόνος, ο καθένας από εσάς, τους πιο κοντικούς στην προσπάθειά μας, είναι ανήμπορος… Μαζί, ίσως κάτι μπορέσουμε να κάνουμε. Το Θέατρο ως μορφή Τέχνης, δίνει τη δυνατότητα να συνδεθούμε, να συγκινηθούμε, ν’αγγίξουμε ο ένας τον άλλον, να νιώσουμε μαζί μια αλήθεια. Να γιατί διαλέξαμε το Θέατρο σα μορφή εκδήλωσης του ψυχικού μας κόσμου.”
    ΚΑΡΟΛΟΣ ΚΟΥΝ

  47. ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΝΗΣΙ ΕΙΜΑΙ 30 ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ… ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ.
    ΨΑΧΝΩ ΤΗΝ ΥΛΗ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

  48. geia sas onomazomai tonia kai eimai 14 xronwn apo mikri hlikia epeza se 8aetrikes parastaseis sto sxolio kai poloi pou parakoulou8ousan ta 8eatrika sto opoia epaiza kai egw mou elegan pws exw talento malista sthn teleutaia parastash pou epai3a eimoun prwtagonistria kai ekana mia kakia alla kai pali mou legane ws exw talento se opoio rolo kian para

  49. geia sas eimai o marios k endiaferomai g spoudes stin upokritiki 9a i9ela an einai dunaton na
    mou apantisete pote vgainoun ta apotelesmata peripou..
    EYXARISTW POLY..!!

  50. geia sas onomazomai tonia eimai 18 xronwn apo polu mikri ilikia epaiza se 8eatrikes parastaseis tou sxoliou m…exw dei apo konta pws gyrizontai ta erga stin tileorasi …..apo mikri m arese na kinigisw to oneiro m ayto oso tpt allo ston kosmo…..oloi m lene pws exw talento kai pws jerw na mimoume kala ton rolo m…kai 8a i8ela para polu na t kanw pragamtikotita….kai tha i8ela an ginotan na mou steilete tin uli……eyxaristw para polu….!!!!!!!!!!!!!!!!!:*

  51. geia sas onomazomai tonia eimai 18 xronwn apo polu mikri ilikia epaiza se thetrikes parastasis tou sxoliou mm…..exw dei apo konta pws gyrizontai ta erga pou paizontai stin tileorasi..apo mikri m arese na kinigisw t oneiro m ayto oso tpt allo ston kosmo…..oloi mou lene pws exw ntalento kai pws jerw na mimoume kala ton rolo m….. kai 8a i8ela para polu na to kanw pragmatikotita…kai tha i8ela na ginotan mou steilete tin yli toy e8nikou 8eatrou..eyxarisrw para polu….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:*

  52. paidia eimai apofitos tis sxolis tou ethnikou……
    proton to viografiko pou zitane polles fores einai enantion sou giati perimenoun poio polla pragmata apo ena atomo pou exei asxolithi me to theatro para apo ena apeiro atomo..
    defteron vrite ena monologous pou na sas teriazoun kai min prospathite na tous paiksete apla na tous niosete…..
    kai triton an den agapate pragmatika to theatro kai den iste diatethimeni na kanete polles thisies kai den to kanete gia tin psixi sas alla gia ta fota kai tin doksa tote afiste to kalitera….

  53. Geia sas. Emena auto pou me problhmatizei perissotero einai an exw to talento kai tis dynatothtes na ginw hthopoios. Stin arxh fobomoun oti auto pou me entypwsiaze htan ta fwta kai h doksa. Twra kserw pws auto pou me mageuei einai to theatro, to na ypodyesai enan rolo. Pws mporw na kserw an exw pragmatika tis ikanothtes prokeimenou na asxolhyhw me auto?

  54. kalispera paidia!!
    eimai 21 sta 22…spoudazw kati teleiws diaforetiko me to theatro…kai tora pairnw kai ptyxio ap to pan/mio prwta o 8eos…eixa kanei polla oneira gia to ti 8a kanw sto mellon kai eidika meta to ptyxio….alla kati exei allaxei mesa mou kai vgike stin epifaneia i agapi p exw gia to theatro kai tis texnes…pou panta eixa mia efesi…sti zwgrafiki ,sti logtexnia,sto tragoudi kai stin ypokritiki perissotero pou einai kai i megali mou agaph (an kai i moni empeiria mou einai ta sketsakia kai ta 8eatrika tou sxoleiou…)
    den xerw nomizw m exei ginei emmoni…
    8elw san treli na dwsw exetaseis stoi e8niko…alla lene oti xreiazetai meson , gnwrimires kai tetoia….egw omws den exw tipota…den xerw kanenan…dn exw kanenan stin oikogeneia mou kai to perivallon mou sxetiko me ta 8eatrika drwmena … sto mono pou sthrizomai einai i agapi mou gia to 8eatro…gia ta synais8imata pou niw8w otan fantazomai ton eauto mou sti skini….gia to talento pou nomizw oti prepei na kalliergisw….
    simera piga sti dramatiki tou e8nikou na rwthsw kapoia pragmata apo periergeia alla kai apo deos…eniw8a pws etrizan ta patwmata ka8ws mpika mesa kai akougontan mousikes mesa st autia mou apo auta pou eniw8a…
    mou eipan pws ta ma8imata einai ka8imerina kai xekinoun apo to prwi ws to vrady….alla…prepei kai kapws na zisw…gi auto kai douleuw….den 8elw na zitaw xrimata ap tin oikogeneia mou…alla pws 8a doulepsw an ta ma8imata einai etsi? kai pws 8a perasw stis exetaseis xwris na exw kanei kapoia proetoimasia….kai xwris kapoion gnwsto??
    mporei kapoios na me diafwtisei parakalw polu…??? kapoios pou na exei empeiria ap to e8niko???
    nomizw pws m exei ginei emmoni….skeftomai pws exw xasei xrono ap ti zwi mou se ena pan/mio…kai oxi sto 8eatro…

    sas parakalw voi8iste me!!!!!!
    euxaristw poli!!!
    L.

  55. hi! eimai 19 xronon k spoudazw kati diaforetiko apo to theatro alla to oneiro m einai na ginw hthopoios k sugekrimena na pai3w sto ethniko…evelpistw na teleiwsw tos spoudes m k meta na dwsw e3etaseis sto ethniko alla fobamai an den prolabw to orio ilikias p einai 25.. gt etsi ? dn tha exw dikaiwma meta na mpw?episis dn exw kamia sxesi me theatro k tragoudi k xoro to biografiko m ti tha perilambanei? yparxei periptwsh na mn me dextoun gia ayto to logo? parakalw as m apanthsei kapoios!

  56. Geia sas paidia,
    sas enhmerwnw oti eimai nea skhno8etida kai analamvanw thn proetoimasia paidiwn gia tis eisagwgikes eksetaseis se dramatikes sxoles, me xamhla didaktra
    an endiafereste to mail mou einai to: nancyspe81@hotmail.com

    Nancy Spetsioti

  57. hi…eimai i Pavlina eimai 16 xronwn k m aresei para polu t theatro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!apo mikri sto sxoleio epaiza se parastaseis k stn kataskinwsi :$ …………..ax m aresei polu alla dn kserw an exw t katallila prosoda………….8elw n rwtisw t prepei n kanw gia n boresw n summmetexw kati p 8a to 8ela polu………….8a arxisw apo twra n kanw oti xreiastei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kserete ax pws n t pw !!!!!!!!!!!!!8elw na ginw i8opoios!k 8a kanw t pada ola gia n t kataferw!!!!!!!!!!!!

  58. ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ. ΕΙΜΑΙ 25 ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ 1985 ΔΗΛΑΔΗ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΦΕΤΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ?ΑΝ ΟΧΙ ΠΑΩ ΩΣ ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ?
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

  59. re paidia tosa sholia ginontai parakalo as apantai kapoios.Kai ego thelo na doso to 2010 sto ethniko alla den eho empiries apo kai den xero ti na kano me to viografiko.Alo ena pou tha ithela na rotiso kai PLEASE as apantisi kapios.Otan leme tous monologous aplos tous apageloume i ine sa na dinoume parastasi ekini tin stigmi.An kapoios mpori na voithisi tha imoun pragmatika evgomon.tHA PARAKALOUSA NA MOU APANTISETE STO EMAIL ina12@hotmail.gr.sAS EFHARISTO POLI.

  60. Συγνώμη αλλα δεν δικαιολογείται… Εγω εκλεισα τα 25 στις 28 Αυγουστου και δεν μπορεσα να κανω αιτηση για 3 μερες! Δεν δικαιολογείται γιατί ο ηθοποιός δεν έχει ηλικία. Δεν ειναι σχολη χορου οπου εκει δικαιολογείται από τη φύση… Και εγω ασχολούμαι χρόνια με θεατρο και οχι μονο… Και ημουν και συναισθηματικά ώριμη τώρα να δώσω αλλά και λόγω του ότι δεν μένω σε μεγάλη πόλη.

    Αναγκάζομαι να πάω σε ιδιωτική και επίσης να ανεχθώ τον άθλιο τρόπο επιλογής. Παιδιά παλέψτε με ότι μεσα διαθέτετε εσείς και βρείτε το δρόμο σας γιατί τελικά, αν και ειμαστε η χώρα που γέννησε το θεατρο, ειμαστε πισω και στο τι ετσι παιδεία και στο τι εστι Τεχνη.

    Να ειστε καλα ολοι.

  61. gia sas eimai mia kopela pou katagomai apo albania exw 6 xronia pou asxoloumai me tp theatro exw kanei poles parastaseis exw peksi kai me ithophous.alla to problima mou den einai pws tha bw sthn sxolh sas gt ta perigrafetai pio panw to problima mou einai oti nomizw pws den bwrw na erthw elada gt apoti katalaba den dinounai adia paramonhs sthn xora gia emena pou eimai ksenei mhpos kserwtai th prepei na kanw???sas euxaristw polu elpizw na parw apandisi.apandisi sto email mou “denny-2009@live.com” edw..gia sas..

  62. θα ηθελα να κανω μια ερωτηση που εχει να κανει με τους ορους εισαγωγης. Η ερωτηση μου ειναι αν καποιος δεν εχει εμπειρια στο θεατρο μπορει να περασει με εισαγωγικες ?

  63. re paidia re paidia ti paideueste….ean pragmatika agapate thn texnh ths upokritikhs tha psaksete se mia idiotikh afou einai sthmenes oi eksetaseis tou ethnikou ayto to kseroun oloi…………paw se dramatikh sxolh eimai sto 3 etos kai eimai 21.5……kai kathigiths mou mou exei pei pws kseran pia paidia tha perasoun 6 mhnes prin tis eksetaseis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  64. kai einai krima se ayth thn kataplhktikh sxolh na mhn mporoun na spoudasoun kapoioi pou einai talentares mono kai mono epeidh den exoun mesw kai kapoioi pou exoun akoma kai an einai aggouria na pernane.polu krima!!!!

  65. Παιδιά καλησπέρα, είναι το όνειρο μου να έχω εισαγωγή στη σχολή Εθνικού Θεάτρου, αλλά δεν έχω κάποια ύλη που να με βοηθήσει να διαβάσω για να μπορώ να καθήσω στις εξετάσεις, σας παρακαλώ πολύ εάν μπορείτε να μου δώσετε κάποιες πληροφορίες για να μπορέσω να ψάξω καλύτερα το θέμα και να βοηθηθώ ώστε να ενταχθώ στη σχολή. Επίσης δεν κατέχω το θέμα ιστορίας θεάτρου, γιατί το όνειρο αυτό το νιώθω εδώ και λιγό καιρό και βρισκομαι στη τρίτη λυκείου. Σας παρακαλώ δώστε μου κάποιες πληροφορίες, είναι όνειρο ζωής.

  66. Γεια σας! Πήρα κι εγώ την απόφαση να δώσω εξετάσεις στο Εθνικό. Θα είμαι 24 τον Σεπτέμβρη, οπότε, θα είναι και η μοναδική μου ευκαιρία. Όπως οι περισσότεροι, έτσι κι εγώ τελείωσα μια σχολή που ναι μεν με ενδιέφερε αλλά δεν με κάλυπτε ψυχικά. Έτσι, κάτι με σπρώχνει να το ρισκάρω παρ’ όλο που ξέρω πως δεν έχω μεγάλες πιθανότητες να με περάσουν. Όποια όμως και αν θα είναι τα αποτελέσματα, εγώ θα αισθάνομαι καλά και ήρεμη μέσα μου αν κατορθώσω να καταθέσω ένα μικρό τουλάχιστον μέρος της ψυχής μου μέσα από τους μονολόγους που θα ..βιώσω. Ετσι κι αλλιώς, θα είναι η δική μου παράσταση! και τώρα πια ανυπομονώ…

  67. Ερώτηση: Είναι επιτρεπτό να φοιτήσω στο Εθνικό Θέατρο και ταυτόχρονα και σε μια άλλη Πανεπιστημιακή Σχολή (π.χ. Παιδαγωγική), ή απαγορεύεται γιατί και οι δύο είναι Δημόσιες Σχολές;;;
    Πλιζ, βοηθήστε με!!! Ευχαριστώωωωωω!! ;)

  68. ειμαι 17 ετων μ αρεσει πολυ το θεατρο εχω παρει μερος σε παραστασεις κυριως σχολικες!!!εκανα μα8ηματα υποκριτικης σε (8εατρο)του δημου ερασιτεχνικα τωρα ομως μετα απο ψομμεντ κα8ηγητων μ κ φιλων μ 8ελω να ασχολησω περισσοτερο σοβαρα..ξερω αγγλικα εχω παρει το λο ουερ ειμαι μα8ητης της Β λυκειο αλλα σε επαγγελματικο λυκειο..Λοιπον 8α μπορουσα να δωσω εξετασεις για την επομενη σεζον????
    Αν μπορει καποιος ας με βοη8ησει 8α χαρω πολυ..ο μελλοντικος και γεννημενος η8οποιος του HOLLYWOOD οπως παντα μετριωφρων!:-) :-p

  69. Γειας σας!
    θα ηθελα να μαθω για τον ειδικο νομο “εξαιρετικο ταλεντο” αναλυτικοτερα τι σημαινει ή που μπορω να παρω περοσσοτερες πληροφοριες, ΄δινονται διαφορετικη περιοδο η εξετασεις, θα ηθελα να μαθω γιατι ειμαι 33 και τι ειναι η ερασιτεχνικες ομαδες, υπαρχουν και στην κρατικη σχολη θεατρου, θελω να ασχοληθω με το θεατρο ως εκφραση, οχι επαγγελματικα με την εννοια της οικονομικης απολαβης.
    Αν μπορει καποιος να μου απαντηση θα το εκτιμουσα!

  70. καλησπέρα σας είναι το όνειρο μου να έχω εισαγωγή στη σχολή Εθνικού Θεάτρου, αλλά δεν έχω κάποια ύλη που να με βοηθήσει να διαβάσω για να μπορώ να καθίσω στις εξετάσεις, σας παρακαλώ πολύ εάν μπορείτε να μου δώσετε κάποιες πληροφορίες για να μπορέσω να ψάξω καλύτερα το θέμα και να βοηθηθώ ώστε να ενταχθώ στη σχολή. Επίσης δεν κατέχω το θέμα ιστορίας θεάτρου, γιατί το όνειρο αυτό το νιώθω εδώ και λίγο καιρό και βρίσκομαι στη τρίτη λυκείου. Σας παρακαλώ δώστε μου κάποιες πληροφορίες, είναι όνειρο ζωής

Υποβολή απάντησης

