ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ – ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΙΚΙΟΣ | ΣΚΗΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ | Η ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ | ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ | προβολή Ψηφιακό Αρχείο ΕΡΤ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

michail_marmarinos-dimitris_mavrikios_paraskhnio

Ευρετήριο
0000006825

Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο

Τίτλος
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

PARASKHNIO
Η ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ. ΣΚΗΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ. ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ – ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΙΚΙΟΣ

michail_marmarinos_paraskhnio

Χρονολογία Παραγωγής / Πρώτης Εκπομπής
Πέμπτη, 1 Ιανουαρίου 1998

Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ

Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ

Κατηγορία
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ)

dimitris_mavrikios_paraskhnio

Περιγραφή περιεχομένου

Παρουσίαση δύο διαφορετικών θεατρικών παραστάσεων της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» στο ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ μέσα από τη ματιά των σκηνοθετών που τις έκαναν πραγματικότητα: η μία από την Εταιρεία Θεάτρου «ΔΙΠΛΟΥΣ ΕΡΩΣ» σε σκηνοθεσία ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ με «ΗΛΕΚΤΡΑ» την ΑΜΑΛΙΑ ΜΟΥΤΟΥΣΗ, και η άλλη από τον σκηνοθέτη ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΥΡΙΚΙΟ με «ΗΛΕΚΤΡΑ» την ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΑ ΚΑΡΑΜΠΕΤΗ.

NONIKA_GALHNEA-AMALIA_MOUTOUSH_PARASKHNIO

Ο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ αναφέρεται στη σκηνοθετική του άποψη, και εξηγεί κάποια από τα ευρήματά του. Εξαίρει το ταλέντο της ΑΜΑΛΙΑΣ ΜΟΥΤΟΥΣΗ και τον αυθορμητισμό της επί σκηνής. Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΙΚΙΟΣ μιλά για το πώς βλέπει ο ίδιος συμβολικά το ταξίδι του ΟΡΕΣΤΗ, σχολιάζοντας παράλληλα το υποκριτικό ταλέντο της ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΑΣ ΚΑΡΑΜΠΕΤΗ. Αναφέρεται επίσης στις ηθοποιούς της παράστασης ΜΑΡΙΑ ΚΑΤΣΙΑΔΑΚΗ και ΜΑΡΙΑ ΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ.

KARYOFYLLIA_KARABETH_PARASKHNIO

Ανάλυση περιεχομένου

Κεφάλαιο 01
00:00:05:00 – 00:01:00:24 :: |Δ:00:00:55:24|
Τίτλοι αρχής.

Κεφάλαιο 02
00:01:01:00 – 00:01:31:24 :: |Δ:00:00:30:24|
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ. Ο αφηγητής αναφέρει ότι η Εταιρεία Θεάτρου «ΔΙΠΛΟΥΣ ΕΡΩΣ» παρουσιάζει την «ΗΛΕΚΤΡΑ» του ΣΟΦΟΚΛΗ σε σκηνοθεσία ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ. Στο ρόλο της ΗΛΕΚΤΡΑ η ΑΜΑΛΙΑ ΜΟΥΤΟΥΣΗ.

Κεφάλαιο 03
00:01:32:00 – 00:01:33:24 :: |Δ:00:00:01:24|
Τίτλος: «Η ΗΛΕΚΤΡΑ ΜΕ ΤΑ ΔΕΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ».

Κεφάλαιο 04
00:01:34:00 – 00:03:54:24 :: |Δ:00:02:20:24|
Ο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ μιλά για τη δράση και την αντίδραση στην ερμηνεία του ηθοποιού και εξηγεί κάποια από τα σκηνοθετικά του ευρήματα. Παρεμβάλλονται αποσπάσματα από την πρόβα της παράστασης της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ. .

Κεφάλαιο 05
00:03:55:00 – 00:05:09:24 :: |Δ:00:01:14:24|
Απόσπασμα από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ. Μονόλογος της ΑΜΑΛΙΑΣ ΜΟΥΤΟΥΣΗ στο ρόλο της ΗΛΕΚΤΡΑΣ.

Κεφάλαιο 06
00:05:10:00 – 00:06:55:24 :: |Δ:00:01:45:24|
Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ μιλά για τη συνεργασία του με την ΑΜΑΛΙΑ ΜΟΥΤΟΥΣΗ και τον αυθορμητισμό της επί σκηνής. Χαρακτηριστικά αναφέρει ότι ενέταξε στο έργο μια δικιά της φυσική αντίδραση στις πρόβες. Παρεμβάλλονται πλάνα καθημερινής ζωής της ΜΟΥΤΟΥΣΗ και των συντελεστών της παράστασης της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ.

Κεφάλαιο 07
00:06:56:00 – 00:07:38:24 :: |Δ:00:00:42:24|
Απόσπασμα της παράστασης της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ. Ο ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ σχολιάζει.

Κεφάλαιο 08
00:07:39:00 – 00:09:19:24 :: |Δ:00:01:40:24|
Ο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ αναφέρεται στην εμπιστοσύνη του στο ταλέντο της ΑΜΑΛΙΑΣ ΜΟΥΤΟΥΣΗ και στο σκηνοθετικό εύρημα το οποίο της ανέθεσε.

Κεφάλαιο 09
00:09:20:00 – 00:09:30:24 :: |Δ:00:00:10:24|
Απόσπασμα από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ.

Κεφάλαιο 10
00:09:31:00 – 00:09:34:24 :: |Δ:00:00:03:24|
Τίτλος: «Ο ΧΟΡΟΣ ΣΤΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ. ΤΟ ΡΙΓΟΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ».

Κεφάλαιο 11
00:09:35:00 – 00:10:36:24 :: |Δ:00:01:01:24|
Ο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ μιλά για τη δύναμη του χορού στο αρχαίο δράμα, προσομοιάζοντάς το με το ασυνείδητο και τη συλλογικότητα της τραγωδίας. Παρεμβάλλονται πλάνα χορικών.

Κεφάλαιο 12
00:10:37:00 – 00:11:59:24 :: |Δ:00:01:22:24|
Πλάνα με κίνηση στο δρόμο. Στάση λεωφορείου. (γρήγορη λήψη) ο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ τεκμηριώνει την άποψή του ότι παντού γύρω μας υπάρχουν σκηνές χορού και εξηγεί τους κανόνες του.

Κεφάλαιο 13
00:12:00:00 – 00:12:29:24 :: |Δ:00:00:29:24|
Ο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ αποκαλύπτει ότι το μυθικό στοιχείο στο θέατρο είναι αυτό που διαρκεί αιώνια.

Κεφάλαιο 14
00:12:30:00 – 00:12:33:24 :: |Δ:00:00:03:24|
Τίτλος: «ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ».

Κεφάλαιο 15
00:12:34:00 – 00:14:57:24 :: |Δ:00:02:23:24|
Ο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ μιλά για τη σημασία της εστίας γύρω από την οποία συσπειρώνεται ο χορός και τις δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς να ζουν γύρω από αυτή. Το μεγάλο τραπέζι στην προκειμένη παράσταση. Παρεμβάλλονται πλάνα χορικών.

Κεφάλαιο 16
00:14:58:00 – 00:15:00:24 :: |Δ:00:00:02:24|
Τίτλος: «Η ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ».

Κεφάλαιο 17
00:15:01:00 – 00:16:21:24 :: |Δ:00:01:20:24|
Πλάνα από τα παρασκήνια του ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ. ΝΟΝΙΚΑ ΓΑΛΗΝΕΑ και ΑΜΑΛΙΑ ΜΟΥΤΟΥΣΗ. Ο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ αναφέρεται στα «όπλα» αλλά και τον πανικό του ηθοποιού επί σκηνής.

Κεφάλαιο 18
00:16:22:00 – 00:16:49:24 :: |Δ:00:00:27:24|
Απόσπασμα από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ.

Κεφάλαιο 19
00:16:50:00 – 00:18:35:24 :: |Δ:00:01:45:24|
Ο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ αναλύει τους περιορισμούς του ρόλου της ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑΣ και τις ειδικότερες δυσκολίες στην επιλογή του κοστουμιού λόγω της ενσάρκωσης του ρόλου αυτού από τη ΝΟΝΙΚΑ ΓΑΛΗΝΕΑ. Παρεμβάλλονται πλάνα με το κοστούμι.

Κεφάλαιο 20
00:18:36:00 – 00:19:54:24 :: |Δ:00:01:18:24|
Πλάνα από την παράσταση. Μονόλογος της ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑΣ (ΝΟΝΙΚΑ ΓΑΛΗΝΕΑ) από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ. Μαζί της η ΑΜΑΛΙΑ ΜΟΥΤΟΥΣΗ στο ρόλο της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ».

Κεφάλαιο 21
00:19:55:00 – 00:21:15:24 :: |Δ:00:01:20:24|
Ο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ μιλά για την ερμηνευτική σημασία του γεγονότος ότι η ΝΟΝΙΚΑ ΓΑΛΗΝΕΑ και η ΑΜΑΛΙΑ ΜΟΥΤΟΥΣΗ, που ενσαρκώνουν στη σκηνή τη μάνα «ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ» και την κόρη «ΗΛΕΚΤΡΑ» αντίστοιχα, έχουν και στη ζωή σχέση μάνας-κόρης. Παρεμβάλλονται πλάνα από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ.

Κεφάλαιο 22
00:21:16:00 – 00:21:20:24 :: |Δ:00:00:04:24|
Τίτλος: «ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ».

Κεφάλαιο 23
00:21:21:00 – 00:25:12:24 :: |Δ:00:03:51:24|
Ο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ μιλά για τη σημασία, το μυστήριο, τη σημειολογία, τη μυθολογία, αλλά και τις ρεαλιστικές πληροφορίες για τον τόπο, το σώμα, το χρόνο που δίνουν τα κοστούμια επί σκηνής. Παρεμβάλλονται πλάνα από την παράσταση από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ.

Κεφάλαιο 24
00:25:13:00 – 00:25:17:24 :: |Δ:00:00:04:24|
Τίτλος: «ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ».

Κεφάλαιο 25
00:25:18:00 – 00:27:37:24 :: |Δ:00:02:19:24|
Με αφορμή το κοριτσάκι, το αυθόρμητο της ηλικίας και τις πιθανότητες σφάλματος, ο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ αναφέρεται σε μια σημαντική για το θέατρο σύμβαση: το ατύχημα, το εμπόδιο απέναντι στη σύμβαση και το αναμενόμενο. Παρεμβάλλονται πλάνα από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ.

Κεφάλαιο 26
00:27:38:00 – 00:27:42:24 :: |Δ:00:00:04:24|
Τίτλος: «Ο ΑΙΓΙΣΤΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ».

Κεφάλαιο 27
00:27:43:00 – 00:30:04:24 :: |Δ:00:02:21:24|
Πλάνα από την παράσταση. Παρεμβάλλεται πλάνο του ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ, ο οποίος αναφέρεται στη χρήση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των ηθοποιών του για τις ανάγκες της παράστασης της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ.

Κεφάλαιο 28
00:30:05:00 – 00:31:40:24 :: |Δ:00:01:35:24|
Ο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ αναφέρεται στο φινάλε της παράστασης της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ. Ακολουθεί το φινάλε.

Κεφάλαιο 29
00:31:41:00 – 00:31:45:24 :: |Δ:00:00:04:24|
Τίτλος: «ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ. . . ».

Κεφάλαιο 30
00:31:46:00 – 00:32:16:24 :: |Δ:00:00:30:24|
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ. Ο αφηγητής μας περιγράφει το σκηνικό που βλέπουμε. Μια κονσόλα ήχου και μια οθόνη κομπιούτερ.

Κεφάλαιο 31
00:32:17:00 – 00:33:04:24 :: |Δ:00:00:47:24|
Πλάνα της παράστασης της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΥΡΙΚΙΟΥ (1998).

Κεφάλαιο 32
00:33:05:00 – 00:33:35:24 :: |Δ:00:00:30:24|
Ο σκηνοθέτης ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΙΚΙΟΣ μιλά για το πώς βλέπει ο ίδιος, συμβολικά, το ταξίδι του ΟΡΕΣΤΗ.

Κεφάλαιο 33
00:33:36:00 – 00:34:34:24 :: |Δ:00:00:58:24|
Εναλλάσσονται πλάνα από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΥΡΙΚΙΟΥ. Ο αφηγητής εξηγεί τη συμμετοχή της κονσόλας στη δράση και ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΙΚΙΟΣ δίνει τη δική του εκδοχή.

Κεφάλαιο 34
00:34:35:00 – 00:35:44:24 :: |Δ:00:01:09:24|
Πλάνα από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΥΡΙΚΙΟΥ. Ο ΜΑΥΡΙΚΙΟΣ αναλύει το ρόλο του «ΟΡΕΣΤΗ» και της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ».

Κεφάλαιο 35
00:35:45:00 – 00:36:28:24 :: |Δ:00:00:43:24|
Πλάνα της παράστασης της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΥΡΙΚΙΟΥ. Στο ρόλο της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» η ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΑ ΚΑΡΑΜΠΕΤΗ.

Κεφάλαιο 36
00:36:29:00 – 00:37:06:24 :: |Δ:00:00:37:24|
Πλάνα από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΥΡΙΚΙΟΥ. Ο ΜΑΥΡΙΚΙΟΣ σχολιάζει τη δυναμική των ρόλων και των ηθοποιών.

Κεφάλαιο 37
00:37:07:00 – 00:38:08:24 :: |Δ:00:01:01:24|
Πλάνα από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΥΡΙΚΙΟΥ.

Κεφάλαιο 38
00:38:09:00 – 00:41:24:24 :: |Δ:00:03:15:24|
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΙΚΙΟΣ σχολιάζει το υποκριτικό ταλέντο της ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΑΣ ΚΑΡΑΜΠΕΤΗ και την ερμηνεία της ως «ΗΛΕΚΤΡΑ» αναφέροντας και προσωπικές του σημειώσεις από τη φάση της διδασκαλίας του ρόλου. Παρεμβάλλονται πλάνα της παράστασης της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΜΑΥΡΙΚΙΟΥ, με την πρωταγωνίστρια.

Κεφάλαιο 39
00:41:25:00 – 00:44:38:24 :: |Δ:00:03:13:24|
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΙΚΙΟΣ μιλά για τον ΝΙΚΟ ΚΑΡΑΘΑΝΟ και την ερμηνεία του ως «ΟΡΕΣΤΗΣ». Παρεμβάλλονται πλάνα από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΜΑΥΡΙΚΙΟΥ.

Κεφάλαιο 40
00:44:39:00 – 00:47:34:24 :: |Δ:00:02:55:24|
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΙΚΙΟΣ μιλά για το ταλέντο της ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΤΣΙΑΔΑΚΗ αναλύοντας τις ιδιαιτερότητες του ρόλου της «ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑΣ». Παρεμβάλλονται πλάνα από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΜΑΥΡΙΚΙΟΥ.

Κεφάλαιο 41
00:47:35:00 – 00:51:32:24 :: |Δ:00:03:57:24|
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΙΚΙΟΣ μιλά για τις απαιτήσεις του ρόλου της «ΧΡΥΣΟΘΕΜΙΔΟΣ» και την επιλογή της ΜΑΡΙΑΣ ΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ και αναφέρει στίχους του ΚΑΛΒΟΥ, που κατά τη γνώμη του σκιαγραφούν απόλυτα το φιλοσοφικό δίλημμα της ηρωίδας. Παρεμβάλλονται πλάνα από την παράσταση της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΜΑΥΡΙΚΙΟΥ.

Κεφάλαιο 42
00:51:33:00 – 00:55:06:24 :: |Δ:00:03:33:24|
Πλάνα της παράστασης. Ο αφηγητής αναφέρεται στους πρωτότυπους φωτισμούς και τα άλλα σκηνοθετικά ευρήματα της παράστασης της «ΗΛΕΚΤΡΑΣ» του ΣΟΦΟΚΛΗ, σε σκηνοθεσία του ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΥΡΙΚΙΟΥ. Στους τίτλους εμφανίζονται οι υπόλοιποι βασικοί συντελεστές. ΦΩΤΙΣΜΟΙ: ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΤΕΚΩΣΚΗΝΙΚΑ-ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΣΑΣΚΟΡΥΦΑΙΑ-ΜΑΝΤΙΣΣΑ: ΛΙΝΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗΚΟΡΥΦΑΙΑ-ΤΡΟΦΟΣ: ΜΑΡΓΚΑΡΙΤΑ ΤΖΕΠΑ».

Κεφάλαιο 43
00:55:07:00 – 00:55:53:00 :: |Δ:00:00:46:00|
Τίτλοι τέλους.

Γλώσσα περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Εκτέλεση: CINETIC

Συντελεστές
Διεύθυνση Παραγωγής:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ

Σκηνοθεσία:
ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΣΤΑΘΗΣ

Κείμενα:
ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΟΥΤΑΛΟΥ

Μουσική επιμέλεια:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

Μοντάζ:
ΤΑΚΗΣ ΓΟΡΓΟΡΙΝΗΣ

Ηχοληψία:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Βοηθός σκηνοθέτη:
ΓΙΑΝΝΑ ΜΠΙΝΙΑΔΑΚΗ

Οπερατέρ:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΟΥΛΙΔΗΣ
FLORIAN SCHOENHERR

Έρευνα:
ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΣΤΑΘΗΣ

Ειδικός συνεργάτης:
ΑΝΝΑ ΖΕΒΕΛΑΚΗ

Ηλεκτρολόγος:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ

Βοηθός οπερατέρ:
ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΠΟΥΡΗΣ

Εργαστήρια:
CINETIC

Ευχαριστίες:
ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ «ΔΙΠΛΟΥΣ ΕΡΩΣ»

Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ

Διάρκεια
00:55:53:00

Φορμά, Φυσικά & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3

Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65

Τελευταία ενημέρωση
Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2009

Μια σκέψη σχετικά μέ το “ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ – ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΙΚΙΟΣ | ΣΚΗΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ | Η ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ | ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ | προβολή Ψηφιακό Αρχείο ΕΡΤ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.