ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ || Οι ταινίες της ημέρας || Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

 

leonera GR

Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

Αξίζει να δείτε

  • ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΛΙΟΝΤΑΡΙΟΥ 23.00 ΕΤ1
  • FLIRTING 02.30 STAR

Παλιός ελληνικός κινηματογράφος

Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ

(19.00, ΕΤ3/1968, 88΄)

Όλες οι ταινίες της ημέρας

O PIO KALOS O MATHΙTHS

Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ

(19.00, ΕΤ3/1968, 88΄)

Κωμωδία παραγωγής ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ – ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Διαμαντής είναι ένας τίμιος υπάλληλος που εργάζεται εδώ και πολλά χρόνια στην ίδια εταιρεία χωρίς όμως να έχει αυξηθεί καθόλου ο μισθός του.
Προκειμένου να κάμψει τις αντιδράσεις του έντιμου υπαλλήλου του Διαμαντή, σχετικά με τις φορολογικές ατασθαλίες του, ο Αρίστος επιστρατεύει μια γοητευτική γυναίκα και προσπαθεί μάταια να τον παρασύρει ώστε να αποκτήσουν μαζί εύκολο κέρδος. Όμως η γυναίκα-παγίδα, δίπλα στον Διαμαντή, θα μεταμορφωθεί σε πρότυπο γυναίκας. Οι δυο τους θα συμμορφώσουν και τον Αρίστο.

Διάρκεια: 88′
Παραγωγή:Ελληνική
Παίζουν: Νίκος Σταυρίδης, Ντίνος Ηλιόπουλος, Ξένια Καλογεροπούλου,
Γιώργος Παπαζήσης, Άννα Μαντζουράνη, Περικλής Χριστοφορίδης
Σκηνοθέτης: Κώστας Ανδρίτσος
Σενάριο: Γιώργος Λαζαρίδης

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΑΝ

ALPHA 21.00

Περιπέτεια, 2007 (Έγχρ.), 105′

BIG STAN. Αμερικανική ταινία του Ρομπ Σνάιντερ, με τον ίδιο και τους Ντέιβιντ Κάρανταϊν, Σάλι Κίρκλαντ.
Δεν φτάνει που έχει παίξει σε όλες τις trash/camp κωμωδίες, ο Ρομπ Σνάιντερ σκηνοθετεί ένα σενάριο συνεργάτη του Τζον Στιούαρτ για έναν τρομαγμένο κακοποιό που εκπαιδεύεται για να αντιμετωπίσει τους κινδύνους της φυλακής.

ΗΜΕΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

STAR 22.00

Αστυνομική, 2001 (Έγχρ.), 115′

TRAINING DAY. Αμερικανική ταινία του Αντουάν Φουκουά, με τους Ντένζελ Ουάσινγκτον, Ίθαν Χοκ, Σκοτ Γκλεν.
Στην πρώτη μέρα εκπαίδευσής του, ένας rookie μπλέκεται στα βρόμικα παιχνίδια του εκπαιδευτή του.

leonera

ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΛΙΟΝΤΑΡΙΟΥ

ΕΤ1 23.00

Δραματική, 2008 (Έγχρ.), 113′

LEONERA. Αργεντίνικη ταινία του Πάμπλο Τραπέρο, με τους Μαρτίνα Γκούσμαν, Έλι Μεντέιρος, Ροντρίγκο Σαντόρο.

Η Τζούλια ξυπνάει μέσα στο διαμέρισμά της περικυκλωμένη από τα ματωμένα πτώματα του Ραμίρο και του Ναουέλ. Ο Ραμίρο ζει ακόμα, ο Ναουέλ είναι νεκρός. Ήταν και οι δυο ταυτόχρονα εραστές της Τζούλια, και ένας από τους δυο την έχει αφήσει έγκυο. Η Τζούλια μπαίνει σε ένα σωφρονιστικό ίδρυμα για μητέρες και εγκύους κρατούμενες. Τις πρώτες μέρες τις περνάει μοναχική και απόμακρη. Δυο καινούριοι χαρακτήρες μπαίνουν στην ζωή της. Η μία είναι η Μάρτα, μία κρατούμενη που μεγάλωσε δυο παιδιά μέσα στη φυλακή και που γίνεται οδηγός και σύμβουλός της. Η άλλη είναι η Σοφία, η μητέρα της Τζούλια, ένας αμφίσημος χαρακτήρας , την οποία η Τζούλια ξανασυναντά μετά από πολλά χρόνια. Η Σοφία προσπαθεί να επανορθώσει τα λάθη του παρελθόντος. Βοηθά την κόρη της, προσλαμβάνοντας έναν καλό δικηγόρο, στέλνοντας της βρεφικά ρούχα και σιγά σιγά αποκαθιστά τη σχέση μαζί της.

Η ταινία συμμετείχε στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Καννών το 2008 και είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Αργεντινής για τα Όσκαρ.

Γεγονότα και αριθμοί. Η ιστορία πίσω από το Leonera

-Στην Αργεντινή από τον συνολικό αριθμό των δολοφονιών που διαπράχθηκαν από άνδρες, μόνο το 7% είναι αποτέλεσμα εγκλημάτων πάθους. Όσον αφορά τις γυναίκες, το 72% είναι εγκλήματα πάθους.
-Το μορφωτικό επίπεδο των γυναικών που φυλακίζονται: το 37% δεν έχει καθόλου παιδεία, το 42% έχει τελειώσει το δημοτικό, το 9% έχει τελειώσει το γυμνάσιο, το 2% έχει πάει στο πανεπιστήμιο.
-Η μονάδα των γυναικείων φυλακών Αρ. 31 στην Εζέϊζα, που ονομάζεται «Η Κυρία του Αγ. Νικόλα», εγκαινιάστηκε το 1996 μετά από μια εξέγερση στην μονάδα 3, που μέχρι τότε ήταν η μοναδική Ομοσπονδιακή Φυλακή Γυναικών. Η ανάγκη για την δημιουργία αυτής της καινούριας φυλακής ήταν η προστασία των εγκύων κρατουμένων και των μητέρων που φυλακίστηκαν μαζί με τα παιδιά τους.
-Το 1997 ο νόμος που επέτρεπε στα παιδιά να μένουν μέχρι 2 χρόνια μέσα στην φυλακή, άλλαξε. Σήμερα, στην μονάδα 31 διαμένουν 114 παιδιά κάτω των τεσσάρων ετών. Τα 63 γεννήθηκαν μέσα την φυλακή και τα 37 δεν έχουν ζήσει ποτέ έξω από τα τείχη της.
-Μόνο το 40% των κρατούμενων γυναικών εκτίουν ποινή, το υπόλοιπο 60% είναι υποθέσεις που εκκρεμούν χωρίς την απόφαση του Δικαστηρίου.
-Τα παιδιά που μεγαλώνουν στην φυλακή, αποκτούν τις συνήθειες ζωής της φυλακής και πολλές φορές αναπτύσσουν φοβία για τους ανοιχτούς χώρους. Επίσης παρουσιάζουν μανίες όπως το να αρνούνται να ανοίγουν ή να κλείνουν πόρτες. Τα παιδιά που μεγαλώνουν έξω από τις φυλακές παίζουν «κρυφτό», ενώ τα παιδιά πίσω από τα σίδερα παίζουν τις «ώρες επίσκεψης».
-Η ταινία Leonera γυρίστηκε στα προάστια του Μπουένος Άϊρες, μεταξύ του Σεπτεμβρίου και του Δεκεμβρίου του 2007. Για πρώτη φορά στην ιστορία του αργεντίνικου σινεμά, το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας γυρίστηκε μέσα σε φυλακές υψίστης ασφαλείας, με αληθινούς κρατούμενους ως κομπάρσους.
-Κάποιοι χαρακτήρες φρουρών, προϊστάμενων και φυλάκων, παίχτηκαν από το αληθινό προσωπικό του Σωφρονιστικού Συστήματος του Μποναερένσε.
-Το γύρισμα έγινε πίσω από τα σίδερα και όλο το συνεργείο και οι ηθοποιοί συνυπήρχαν με το σύστημα της φυλακής για το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής.
-Η απόκτηση αδειών για να γυριστεί η ταινία σε αυτές τις τοποθεσίες και με αυτούς του ηθοποιούς συχνά έμοιαζε με μία πράξη Δικαστηρίου παρά μιας ταινίας. Χρειάστηκαν νομικές εξουσιοδοτήσεις, σφραγίδες και υπογραφές από διαφορετικές αρχές.

Σχόλιο του σκηνοθέτη

«Ο γιος μου ο Μάριο στην ηλικία των τεσσάρων χρονών, μου είπε μια φορά καθώς οδηγούσαμε στην λεωφόρο : “Κοίτα μπαμπά, είναι ροζ!”. Πήρα τα μάτια μου από την λεωφόρο και ξαφνικά είδα αυτά τα τεράστια τσιμεντένια κτίρια που μου έδειχνε ο γιος μου ,τις φυλακές. Ένα από αυτά ήταν πράγματι ροζ. Αυτά τα λόγια του γιου μου πάνω στην χρωματική λεπτομέρεια των τοίχων, έγιναν το μικρόβιο για τη LEONERA.

Σε αυτές τις μονάδες κρατούνται μητέρες μαζί με τα παιδιά τους. Παιδιά που έχασαν την ελευθερία τους όντας κοντά στις μητέρες τους. Μητέρες που θα έκαναν τα πάντα για την ευημερία των παιδιών τους ακόμα και όταν εγκλεισμός συνωμοτεί εις βάρος αυτού του στοιχειώδους δικαιώματος. Ήταν δύσκολο να τα κατανοήσω όλα αυτά.Είναι δύσκολο να βρούμε άμεσες απαντήσεις σε αυτά τα παράλογα ερωτήματα. Όταν κάναμε έρευνα για την ταινία, ανακαλύψαμε ότι αυτή η πραγματικότητα είναι προϊόν ενός γνωστού και επαναλαμβανόμενου σχήματος μέσα στα σωφρονιστικά συστήματα πολλών χωρών.

Το περίεργο είναι ότι λίγοι συμφωνούν πάνω στο μέγιστο όριο ηλικίας που μπορεί να μείνει ένα παιδί μέσα στη φυλακή με τη μητέρα του. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι είναι μέχρι ενάμισι έτους, άλλοι μέχρι έξι. Στην Αργεντινή είναι μέχρι τεσσάρων. Είναι αρκετές οι αντιπαραθέσεις, αλλά ένα είναι σίγουρο: οι κοινωνίες γυρνούν την πλάτη τους σε αυτήν την κατάσταση. Πολλοί λίγοι τολμούν να υψώσουν την φωνή τους για να υπερασπιστούν την μία θέση ή την άλλη. Είναι δύσκολο να βλέπουμε παιδιά μέσα στη φυλακή και ακόμα πιο δύσκολο να θεσπιστούν νόμοι για αυτά τα αθώα παιδιά.

Η απελπισία του εγκλεισμού μπορεί να γίνει υποφερτή αν έστω και για μερικά δευτερόλεπτα το αίσθημα της ελπίδας και της αλληλεγγύης διαπεράσει τη μέρα. Μέσα από αυτές τις μικρές στιγμές γεννιούνται ιστορίες που ρίχνουν φως σε αυτές τις ζωές. Τα τείχη και τα σίδερα γίνονται πιο διάτρητα και οι φύλακες γίνονται μπέϊμπισίτερ. Για όλα αυτά λοιπόν, σκοπός του LEONERA δεν είναι μόνο να χτίσει μια κινηματογραφική ιστορία, αλλά και χώρο για διάλογο και συλλογισμό. Η μητρότητα, η απομόνωση, η αγάπη, ο εγκλεισμός και η ελπίδα είναι οι άξονες αυτής της ταινίας.»

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.leoneralapelicula.com/


i_protasi

Η ΠΡΟΤΑΣΗ

NET 00.30

Κωμωδία, 2009 (Έγχρ.), 109′

THE PROPOSAL. Αμερικανική ταινία της Αν Φλέτσερ, με τους Σάντρα Μπούλοκ, Ράιαν Ρέινολντς, Μπέτι Γουάιτ.
Μπορεί τη Σάντρα Μπούλοκ και τον Ράιαν Ρέινολντς να τους χωρίζουν 12 χρόνια, ο έρως και η ρομαντική κομεντί όμως τέτοιες λεπτομέρειες δεν κοιτούν.

Η Μάργκαρετ, ακριβοπληρωμένο στέλεχος σε εκδοτικό οίκο, κινδυνεύει
ξαφνικά να χάσει την άδεια παραμονής της στις Η.Π.Α. και να επαναπατριστεί στον Καναδά.
Η λύση; Να δηλώσει αρραβωνιασμένη με τον Άντριου, τον ανυποψίαστο βοηθό της που ταλαιπωρεί καθημερινά εδώ και χρόνια. Ο Άντριου δέχεται να συμμετάσχει στην απάτη αλλά με τους δικούς του όρους. Έτσι, το αταίριαστο ζευγάρι κατευθύνεται προς την Αλάσκα, όπου η Μάργκαρετ θα γνωρίσει τα αντισυμβατικά πεθερικά της και θα προσπαθήσει να πείσει τον υπάλληλο του τμήματος μεταναστών αλλά και όλους τους άλλους ότι ο ξαφνικός γάμος είναι αληθινός. Τα αποτελέσματα… ξεκαρδιστικά από την πρώτη στιγμή!

Υποψήφια για τη Χρυσή Σφαίρα.
Κέρδισε πέντε βραβεία και ήταν υποψήφια για άλλα δεκαοκτώ.

Διάρκεια: 108′
Παραγωγή:ΗΠΑ
Παίζουν: Σάντρα Μπούλοκ, Ράιαν Ρέινολντς, Μαίρη Στηνμπέργκεν, Γκρεγκ Νίλσον
Σκηνοθέτης: Αν Φλετσερ

FLIRTING

FLIRTING

STAR 02.30

Δραματική, 1991 (Έγχρ.), 99′

Αυστραλιανή ταινία του Τζον Ντούιγκαν, με τους Νόα Τέιλορ, Θάντι Νιούτον, Νικόλ Κίντμαν.

Στη δεύτερη από μια τριλογία ταινιών για την ενηλικίωση με ήρωα τον Ντάνι Έμπλινγκ, ένας μαθητής ερωτεύεται μια Αφρικανή μαθήτρια από γειτονικό σχολείο.

Ο Ντάνι είναι εσώκλειστος σε κολέγιο αρρένων και ερωτεύεται μια αφρικανικής  καταγωγής κοπέλα, που φοιτά σε ένα διπλανό σχολείο θηλέων.  Ο νεαρός δυσκολεύεται να εκφράσει τα συναισθήματα του. Η σχέση των δύο παιδιών εξελίσσεται ενώ όλοι από το περιβάλλον τους αντιτίθεται σ’ αυτόν τον δεσμό…

Μια σκέψη σχετικά μέ το “ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ || Οι ταινίες της ημέρας || Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

Add yours

  1. για να είναι καλός αυτός ο δικηγόρος πρέπει να είναι και πολύ οργανωμένος. ο τιπούκειτος πχ θα ήταν ότι πρέπει για έναν πολυάσχολο δικηγόρο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: