medDeT*/κι όμΩς κινείται | 7.8.9 Ιουνίου 2012, 22:00 | θέατρο ΧΩΡΑ | 11 φεστιβάλ Ελλήνων Χορογράφων

11 φεστιβάλ Ελλήνων Χορογράφων/με την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμου.
medDeT*/κι όμΩς κινείται
7.8.9 Ιουνίου 2012, 22:00
θέατρο ΧΩΡΑ
Αμοργού 20 Κυψέλη
Τηλ.2108673945
γενική είσοδος 10Ε

medDeT*/ Χορός, ακροβασία, ζωντανή μουσική
αφού ο κόσμος παίρνει παραληρηματικό δρόμο,εμείς πρέπει να υιοθετήσουμε μια παραληρηματική οπτική.
*η λέξη στην κυριολεξία της μεταφράζεται ως βοήθεια , χρησιμοποιήθηκε και χρησιμοποιείται στους θρησκευτικούς και λαϊκούς αμανέδες.

κι όμΩς κινείται
medDeT*/

Χορός-ακροβασία

Bentancor Camilo
Δημάς Βασίλης
Λινάρδου Αντιγόνη
Μαλκότσης Ερμής
Παρασκευοπούλου Ιωάννα

Σουγιουλτζή Χριστίνα
Μουσική σύνθεση και ερμηνεία
Αντωνίου Κλέων
Αποστολάκης Δημήτρης
Κανέλος Τάκης
Ρελλος Θοδωρής

Φως

Καψούρος Βασίλης
Σκηνικός Χώρος
Bentancor Camilo
Κοστούμια

Μάνεση Αγγελική
Μουζάκη Φανή

Η παράσταση κατασκευάστηκε και παρουσιάστηκε στο ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη 1με 11 Μαρτίου 2012.(διάρκεια 1h20′)

κι όμΩς κινείται
medDeT/
Χορός, ακροβασία, ζωντανή μουσική
η ομάδα «κι όμΩς κινείται», στήνει στο Ίδρυμα Κακογιάννη μια παράσταση σύγχρονου χορού με διονυσιακές διαστάσεις. Μια σύγχρονη «βοήθεια» στην ανθρώπινη ψυχή όπως προδίδει και ο τίτλος της παράστασης Μeddet, η οποία που μεταφράζεται ως «ενίσχυση ηθικού» στους θρησκευτικούς αμανέδες.( Μαργαρίτα Καταγά)
Και οι έξι δεξιοτέχνες χορευτές και οι έξι γνωστοί στον κόσμο μουσικοί (μέλη των συγκροτημάτων «Μode Plagal» και «Χαΐνηδες») φαίνεται να μετέχουν με πάθος και δύναμη σε ένα καλλιτεχνικό έργο το οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί ως μια ιδιαίτερη κοινωνιολογική σπουδή που καταφέρνει μέσω της κίνησης και της μελωδίας να προτείνει την αισιοδοξία μέσα από την μελαγχολία.
Πρόκειται για μια ομάδα που συνδυάζει τον χορό και την ακροβασία με τη ζωντανή μουσική. Το team των συντελεστών εξαιρετικό,( Σαντρα Βουλγαρη/καθημερινή)
Εχοντας τους πιστούς τους θαυμαστές και ένα κοινό που τους ακολουθεί από τα πρώτα τους κιόλας βήματα, εξακολουθούν να βαδίζουν στα μονοπάτια που τότε άνοιξαν, κερδίζοντας όλο και περισσότερο κόσμο με την ιδιαίτερη αισθητική τους.(Ειρήνη Σουργιαδάκη /Metropolis)

Δεν ξέρω γιατί αλλά κάθε φορά που απολαμβάνω παραστάσεις της ομάδας νιώθω πως έχω μόλις βγει από τελετή μύησης σε κάποια πανάρχαια σχολή λατρείας.(Νίκη Πρασσά/camerastylonline)
Μουσικοί, χορευτές, ακροβάτες, performers, σε ρυθμούς παραδοσιακής μουσικής και τζαζ, τραγουδάνε αμανέδες, απαγγέλουν Jean Baudrillard, εκτελούν περίτεχνα (υπέροχα) ακροβατικά πάνω σε ύφασμα ή σε κρίκους 10 μέτρα από το έδαφος, μόνοι ή δυο μαζί ή τρεις ή όλοι μαζί, χρησιμοποιούν κινήσεις capoeira και μοντέρνου χορού, σχεδιάζουν εντυπωσιακές συνδυαστικές χορογραφίες, κουβαλούν μόνοι τους τα φώτα των προβολέων σε καροτσάκια σουπερμάρκετ και μεταφέρουν στο κοινό μια αίσθηση high-class τσίρκου με έντονη μυστικιστική ατμόσφαιρα.( Μανώλης Βαμβούνης )

κι όμΩς κινείται
medDeT*/
Χορός, ακροβασία, ζωντανή μουσική

Κατά βάθος η επανάσταση έλαβε χώρα παντού, μόνο που αυτό δεν έγινε καθόλου όπως το περιμέναμε. Παντού ό,τι απελευθερώθηκε, αποδεσμεύτηκε από την έννοιά του, την ουσία του, την αξία του,την αναφορά του, την προέλευση και το σκοπό του και εξακολουθεί να λειτουργεί ,μόνο που η ιδέα του έχει προ πολλού εκλείψει.
Τίποτε(ούτε κι αυτός ο Θεός) δεν εξαφανίζεται πλέον από τέλος ή θάνατο, αλλά από πολλαπλασιασμό, κορεσμό και αύξουσα ακαθοριστία.
Για μας τα πάντα είναι αποκρυπτογραφήσιμα εκ των προτέρων,έχουμε εξαιρετικά μέσα ανάλυσης αλλά όχι κατάστασης. Ζούμε θεωρητικά πολύ πιο πέρα από τα ίδια μας τα συμβάντα .Εξ’ ου και η βαθιά μελαγχολία.
Σε άλλες εποχές και σε άλλες κουλτούρες παράξενες άνθρωποι έζησαν και ζουν καταπτοημένοι μπροστά στο πεπρωμένο. Εμείς ζούμε καταπτοημένοι λόγω της απουσί ας πεπρωμένου.Το κάθε τι, μας έρχεται μόνο από εμάς τους ίδιους . Ο καθένας έχει φορτωθεί την ευθύνη της ζωής του. Αβάσιμη ουτοπία. Θα έπρεπε να μετασχηματιστεί το άτομο σε δούλο της ταυτότητάς του,της θέλησής του, της ευθύνης του, του πόθου του ,να ελέγχει όλα τα κυκλώματά του κι όλα τα κυκλώματα του κόσμου, που διασταυρώνονται μέσα στα γονίδιά του, στα νεύρα ,στις σκέψεις του. Υποτέλεια ανήκουστη.
Όλος ο κόσμος είναι διαβολικά ενήμερος για τον εαυτό του και για τον πόθο του. Όλα είναι τόσο απλά που εκείνος που προχωρά μεταμφιεσμένος γινεται καταγέλαστος.
Το τέλος των μυστηρίων.
Jean Baudrillard/la Transparence du Mal

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.