Δικαιούται ο πολίτης να βλέπει πλάνα από τις πολιτιστικές εκδηλώσεις που χρηματοδοτεί με εκατομμύρια ευρώ; | Νέα επιστολή 9. 6.2012 από Camera Stylo Online (Γιάννης Καραμπίτσος διευθυντής και αρχισυντάκτης) προς Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου (Πρόεδρος και Καλλιτεχνικός Διευθυντής)

dikaioutai o politis na vlepei plana apo politistikes ekdiloseis pou xrimatodotei me ekatommyria euros

Περί Δυνατότητας Τηλεοπτικής κάλυψης εκδηλώσεων Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου- Δυνατότητα άσκησης δημοσιογραφικού λειτουργήματος μέσω της παρακολούθησης αν όχι όλων των περισσοτέρων εκ των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ | Νέα επιστολή 9. 6.2012 από Camera Stylo Online (Γιάννης Καραμπίτσος διευθυντής και αρχισυντάκτης) προς Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου (Πρόεδρος και Καλλιτεχνικός Διευθυντής) –

απευθύνουμε στον Πρόεδρο και καλλιτεχνικό Διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου  Γεώργιο Λούκο νέα επιστολή με ημερομηνία 9.6.2012 (έχει αποσταλεί ηλεκτρονικά για πρωτοκόλληση σήμερα το πρωί)  στην οποία έχει προστεθεί και το θέμα διασφάλισης της δυνατότητας ουσιαστικής άσκησης του δημοσιογραφικού λειτουργήματος μέσα από την παρακολούθηση αν όχι όλων των περισσότερων από τις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Το σκεπτικό παρατίθεται παρακάτω στο πλαίσιο της επιστολής. Αυτό θεωρήθηκε σκόπιμο γιατί στην προηγούμενη επιστολή με αριθμό πρωτοκόλλου 1792 (4.7.2011) απάντηση δεν πήραμε ποτέ και γιατί έχουν προκύψει κάποια καινούρια δεδομένα. Να δηλώσουμε εξαρχής ότι το Camera Stylo Online και ο διευθυντής του Γιάννης Καραμπίτσος δεν αντιμετωπίζουν το ζήτημα τυπικά αλλά ουσιαστικά και με ριζοσπαστική διάθεση εναρμονισμένη στις σύγχρονες συνθήκες και καθόλου δεν μας αφορούν τυπικές προσεγγίσεις των θεμάτων που θέτουμε είτε από την πλευρά των φορέων που καταφεύγουμε αφού τους αφορούν για επίλυση,  ούτε από την πλευρά του μη ενεργού πολίτη. Παραδείγματα σε αυτό τυπικής και ουσιαστικής αντιμετώπισης είναι ότι  πολλοί πολίτες καλλιτέχνες ή μη, ενεργοί ή όχι τόσο  λένε γιατί κατοχυρώνεται νομικά (κατοχυρώνεται σίγουρα συνταγματικά πάντως), είναι υποχρέωση του Φεστιβάλ και του όποιου θεσμού να εξασφαλίζει στους κριτικούς, πολιτιστικούς ενεργούς δημοσιογράφους την παρακολούθηση των παραστάσεων. Ναι είναι απαντάμε εμείς αναμφισβήτητα και αν δεν υπάρχει νομική ρύθμιση, προς αυτή την κατεύθυνση οφείλει να κινηθεί όταν υπάρξει,  γιατί μόνο έτσι εξασφαλίζεται ουσιαστικά η ελευθερία τύπου και έκφρασης. Είναι θέμα να δεχτεί ο καλλιτέχνης  ή όχι που συμμετέχει στο Φεστιβάλ Αθηνών την τρίλεπτη λήψη αποσπασμάτων από την εκδήλωση που υλοποιεί; Ο ξένος καλλιτέχνης πληρώνεται πολλές δεκάδες (από 40.000)  και καμιά φορά και άνω των 100.000€,  πολλοί έλληνες ακόμα παραπάνω, από τα χρήματα του ελληνικού λαού και δεν έχει δικαίωμα ο πολίτης είτε για να ενημερωθεί, είτε για να επιμορφωθεί , είτε για να έχει εικόνα του τι χρηματοδοτεί και άποψη πάνω σε αυτό να δει τρία λεπτά από τις εκδηλώσεις που παράγει; Άρα λοιπόν, αναμφισβήτητα ναι έχει το δικαίωμα. Τέλος οι ίδιοι οι καλλιτέχνες  χρειάζονται τα βίντεο για να προωθήσουν το έργο τους και έχει γίνει πολλές φορές αυτό και έχουμε δεχτεί συγχαρητήρια, αλλά και οι οι μελετητές και οι φοιτητές των πολιτιστικών αντικειμένων το χρειάζονται. όλα αυτά ζητάνε την επίλυση και ρύθμιση τους

Προς

Τον Πρόεδρο και Καλλιτεχνικό Διευθυντή

Του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Κ. Γεώργιο Λούκο

Αθήνα 9 Ιουνίου 2012

ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ: «ΑΡΣΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΛΗΨΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ MH ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CAMERASTYLO ONLINE»

ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ: «ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ (ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ) ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ, ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΤΙΜΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΈΣΩΝ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ».

Καταρχάς επανερχόμενος στο μόνιμο αίτημά μας για ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα του πολιτισμού αφού αφορά την διατήρηση της συλλογικής πολιτιστικής μνήμης του λαού μας, σας υποβάλλω αίτημα άρσης της απαγορευτικής εντολής λήψης οπτικοακουστικού υλικού από τις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ Αθηνών για το διαδικτυακό πολιτιστικό περιοδικό μας CameraStylo Online. Την απαγόρευση μας κοινοποίησε η υπεύθυνη του γραφείου τύπου του Φεστιβάλ Αθηνών κ. Μαρία Παναγιωτοπούλου μέσω mail στις 21 Ιουνίου 2011.

Η εντολή που έχω λάβει εκ μέρους της Διοίκησης του Φεστιβάλ είναι πως δεν μπορείτε να βιντεοσκοπείτε πλέον τις παραστάσεις του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου.

Απευθυνθήκαμε με επιστολή μας με αριθμό πρωτοκόλλου 1792 και ημερομηνία καταχώρισης 4 7 2011 σε σας και πέρυσι αλλά καμία απάντηση δεν λάβαμε έως τώρα.

Αναφορικά με το θέμα παρακολούθηση των παραστάσεων εκφράζουμε αρχικά τη διαμαρτυρία μας για το ότι όπως ενημερωθήκαμε μέσω mail από την κ. Μαρία Παναγιωτοπούλου και τα δύο αιτήματα μας για παρακολούθηση και κάλυψη των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ τα χειρίζεται η κ. Γιούλη Παπαθεοδώρου, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων.

Τα θέματα του τύπου τα χειρίζεται το Γραφείο Τύπου, δεν είναι θέμα δημοσίων σχέσεων η παρακολούθηση των παραστάσεων από κριτικούς και δημοσιογράφους και κατά την πλήρως τεκμηριωμένη αλλά όχι αναπτυγμένη για οικονομία χρόνου και χώρου αυτή τη στιγμή άποψή μας, ούτε η οπτικοακουστική κάλυψη των παραστάσεων. Συνδέονται με τη δυνατότητα ουσιαστικής άσκησης των αρχών της ελευθερίας έκφρασης και του τύπου για ευνόητους λόγους, γιατί αυτή είναι η ευθύνη του τύπου να ενημερώνει έγκαιρα και έγκυρα τον πολίτη , προβάλλοντας τις θετικές πλευρές και την προσφορά των θεσμών αλλά και να ελέγχει για όσα δεν γίνονται ενδεχόμενα όπως πρέπει. Για αυτό το σκοπό χρειάζονται 2 πράγματα. Η δυνατότητα να παρακολουθείς τις εκδηλώσεις που υλοποιούν οι φορείς κι η αυτονόητη ανεξαρτησία εμπεριστατωμένης και καλοπροαίρετης έκφρασης αναφορικά με όσα παρακολούθησες. Επίσης ένα Φεστιβάλ είναι ένα φεστιβάλ και ο κριτικός αποτιμητής ενός θεσμού οφείλει να έχει όσο το δυνατόν συνολικότερη εικόνα και πλήρη για να προβεί στην αποτίμησή του. Και αυτό στις περιπτώσεις όπως αυτη του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου που προσφέρει ποιοτικές πολιτιστικές υπηρεσίες στον πολίτη μόνο υπέρ του μπορεί να είναι.

Η απάντηση στα δύο διαφορετικά θέματα και η ρύθμισή τους δεν συνδέεται όπως καταλαβαίνετε και ούτε πρέπει να σχετίζεται (τυπικά τουλάχιστον αναφορικά με τη ρύθμισή τους και όχι με τη λειτουργία τους όπου ο συσχετισμός είναι αναπόφευκτος τουλάχιστον με τον ριζοσπαστικό τρόπο που αντιμετωπίζουμε εμείς τα πράγματα) για αυτό αιτούμαστε όπως συνέβη και τα προηγούμενα χρόνια την δυνατότητα παρακολούθησης αν όχι όλων , των περισσότερων από τις εκδηλώσεις που έχουμε καταθέσει ως προγραμματισμό στο γραφείο τύπου, γιατί σε κάθε άλλη περίπτωση η άσκηση του λειτουργήματός μας ουσιαστικά και με ευθύνη απέναντι στον πολίτη δεν μπορεί να υλοποιηθεί.

Επίσης αίτημα ακρόασης για την δυνατότητα ανάπτυξης της επιχειρηματολογίας και κατάθεσης προτάσεων για την διευθέτηση του πολύ σημαντικού ζητήματος της οπτικοακουστικής κάλυψης των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, που δεν αποτελεί προσωπικό μας καπρίτσιο αλλά αντικειμενικό ζήτημα που προκύπτει από την ριζική αλλαγή που έχει συντελεστεί στα μέσα άσκησης του τύπου στον 21ο αιώνα.

Τα κύρια επιχειρήματα είναι:

Η λήψη ολιγόλεπτων πλάνων ( διάρκειας 2:59 λεπτών αν δεν υφίσταται διαφορετική συμφωνία με κάποιον φορέα) μιας πολιτιστικής εκδήλωσης με τη σύμφωνη γνώμη του καλλιτέχνη, αποτελεί βασικό συστατικό στοιχείο υλοποίησης της συνταγματικής αρχής της ελευθερίας της έκφρασης και του τύπου, ιδιαίτερα στον 21ο αιώνα τον οποίο διανύουμε.

Η λήψη ολιγόλεπτων πλάνων μιας πολιτιστικής εκδήλωσης του φεστιβάλ με απαραίτητη προϋπόθεση συντελεσμένη να είναι σύμφωνος ο καλλιτέχνης, φέρνει σε επαφή το ευρύτερο κοινό με την υψηλή τέχνη που παρέχει το φεστιβάλ Αθηνών, όχι μόνο της Αθήνας, αλλά της επαρχίας και του εξωτερικού, το παγκόσμιο αλλά κυρίως το ελληνικό. Οι χιλιάδες εμφανίσεις του οπτικοακουστικού υλικού στο διαδίκτυο, συνεχώς αυξανόμενες το αποδεικνύουν. Επίσης οποιοδήποτε άλλο οπτικοακουστικό υλικό όπως συνεντεύξεις, συζητήσεις με τους καλλιτέχνες, αποσπάσματα από πρόβες μειώνει την απόσταση κοινού και καλλιτέχνη, φέρνει τον καλλιτέχνη πιο κοντά στο κοινό σε μια εποχή κρίσης που αυτό είναι όσο τίποτε άλλο αναγκαίο. Βοηθάει τον καλλιτέχνη να διαδώσει και προωθήσει το έργο του. Αυξαίνει ακόμα περισσότερο την επισκεψιμότητα σε θέματα σχετικά με τις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ Αθηνών του πολιτιστικού μέσου που φιλοξενεί το οπτικοακουστικό υλικό. Στο περιοδικό μας (τα νούμερα είναι στη διάθεσή σας αναλυτικά) χιλιάδες κόσμος πληροφορείται σε καθημερινή βάση για το Φεστιβάλ Αθηνών που πολλαπλασιάζεται με την ανάρτηση του ολιγόλεπτου οπτικοακουστικού υλικού, όπως είναι φυσικό και όπως συμβαίνει άλλωστε με τις κριτικές, τις συνεντεύξεις τα αφιερώματα. Το φεστιβάλ εκτός από κύρος και μακροπρόθεσμα οφέλη παιδείας του κοινού, κερδίζει άμεσα οικονομικά και εξοικονομώντας χρήματα που θα ξόδευε για διαφήμιση και από την προπώληση των εισιτηρίων. Επίσης συντελεί στην «απόσβεση» ειδικά εκείνων των πολιτιστικών εκδηλώσεων που παίζονται μία ή λίγες φορές. (θα μπορούσε μάλιστα στις ελληνικές κυρίως να υπάρξει ρύθμιση μετάδοσης περισσότερου οπτικοακουστικού υλικού). Όταν μια ελληνική παράσταση προορίζεται να παιχτεί μια φορά στο Ηρώδειο π.χ. έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί κάποια ικανά χρήματα για την παραγωγή της και δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην επικοινωνηθεί με το ελληνικό κοινό (Αθήνας, Επαρχίας, Εξωτερικού), που έτσι θα έχει πλέον άποψη και θα μπορεί να συζητήσει να πάρει θέση να έρθει σε επαφή με αυτήν.

Το περιοδικό μας έχει σκεφθεί και αναφορικά με το πλαίσιο με το οποίο θα διασφαλίζονται οι όροι ποιότητας λήψης του υλικού, το ποια κομμάτια θα μπορούν να ληφθούν και πως θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στη λήψη και διαχείριση του υλικού όλοι τα ενδιαφερόμενα μέσα επίγεια και διαδικτυακά, χωρίς αυτό να αποβαίνει εις βάρος της ποιότητας του υλικού, των συμφερόντων των καλλιτεχνών και του φεστιβάλ.

Αντιθέτως η ριζοσπαστική πρόταση που θα σας καταθέσουμε, εφόσον εγκριθεί το δίκαιο και νομότυπο αίτημά μας, θα δώσει και οικονομική λύση στο φεστιβάλ να πράξει κάτι που ενδεχόμενα αυτή την εποχή δεν δύναται να κάνει.

Θα συνδυάζει τις δυνάμεις του Φεστιβάλ Αθηνών και των πολιτιστικών διαδικτυακών μέσων που ενδεχόμενα ενδιαφέρονται (και των επίγειων, αλλά αυτά για τα οποία ενδιαφερόμαστε περισσότερο να βρεθεί λύση λόγω του ότι είναι νέα και πολλά θέματα τώρα ξεκαθαρίζονται, είναι τα διαδικτυακά). Εν συντομία, θα το αναπτύξουμε αναλυτικότερα σε έγγραφη πρότασή μας, εφόσον γίνει δεκτό το δίκαιο και νομότυπο αίτημά μας για κάλυψη για 2:59 λεπτά των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ Αθηνών, μετά από συνάντηση και συμφωνία των εμπλεκόμενων ενδιαφερομένων φορέων θα ρυθμιστεί η οπτικοακουστική κάλυψη όλων των παραστάσεων του φεστιβάλ εκ περιτροπής κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις ποιότητας και η αναμετάδοση τους από όλα τα ενδιαφερόμενα πολιτιστικά διαδικτυακά μέσα (και ίσως όχι μόνο) διασφαλίζοντας έτσι τον υπερπολλαπλασιασμό των αποδεκτών αλλά και της έντασης του μηνύματος. Τα μέσα που θα συμμετέχουν σε αυτή την ριζοσπαστική κοοπερατίβα θα έχουν την υποχρέωση μόνιμου μπάνερ του φεστιβάλ αναρτημένου στις ηλεκτρονικές τους σελίδες αλλά και πλήρους «μερακλίδικλης» κάλυψης του Φεστιβάλ Αθηνών. Φεστιβάλ Αθηνών και διαδικτυακά πολιτιστικά μέσα σε συνδυασμό, εκτός από τα ενδεχόμενα οικονομικά οφέλη, θα δυναμώσουν το κύρος του Φεστιβάλ Αθηνών, θα συνδράμουν στην παίδευση του κοινού, θα το φέρουν σε επαφή με την ποιοτική τέχνη ελληνική και ξένη και θα το πολλαπλασιάσουν, εφόσον θεωρούμε και έχουμε εμπιστοσύνη στην αυθεντική καλλιτεχνική αξία των προσφερόμενων σε αυτό παραστάσεις.

Τέλος αν και δεν θεωρούμε τη λύση αυτή ικανοποιητική για πολλούς λόγους που σχετίζονται και με την αρτιότητα αλλά και το εφικτό της πρότασης που προαναφέραμε, για λόγους δεοντολογίας σας καταθέτω εναλλακτικά την πρόταση, αρκεί να ληφθούν τα μέτρα εκείνα που αυτό να γίνεται έγκαιρα σε καθημερινή βάση, της παράδοσης οπτικοακουστικού υλικού διάρκειας 2:59 λεπτών στα ενδιαφερόμενα διαδικτυακά πολιτιστικά μέσα από το Φεστιβάλ Αθηνών.

Και μια αναγκαία επισήμανση: η δυνατότητα άρνησης των καλλιτεχνών για κάτι που υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν έχει λόγο να γίνει, γιατί να μη θέλει ένας καλλιτέχνης να προβληθεί η παράστασή του και αφού το τρίλεπτο θα είναι επιλεγμένο από εκείνον και το Φεστιβάλ Αθηνών, οφείλει να βασίζεται σε «αντικειμενικά» όσο το δυνατόν κριτήρια και όχι σε τέτοια «μεταφυσικής» χροιάς. Θα αποτελεί μια εξαίρεση για σοβαρούς λόγους και προϋποθέσεις που το Φεστιβάλ Αθηνών θα έχει προκαθορίσει. Αυτή η επισήμανση για να μην καταλήξει το όλο εγχείρημα χωρίς λόγο ύπαρξης εξαιτίας επικλήσεων, που κανείς δεν θα μπορεί να διερευνήσει το αξιόπιστό τους. Το κοινό είναι τουλάχιστον συμπαραγωγός, αν δεν είναι ο μοναδικός παραγωγός και των παραστάσεων και του οπτικοακουστικού υλικού του προερχόμενου από τις παραστάσεις και της διαχείρισής του. Έχει δικαίωμα να έρχεται σε επαφή με αυτό το υλικό, να έχει άποψη για το παραγόμενο πολιτιστικό αγαθό, να το κρίνει.

Αν το αίτημά μας δεν γίνει δεκτό και παρακαλούμε για άμεση απάντηση ώστε να δοθεί η δυνατότητα κάλυψης του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012, που τόσο πολύ αγαπάει ο κόσμος, θα θέλαμε όπως μας κοινοποιήσετε το σκεπτικό της απαγορευτικής απόφασης και αν η απόφαση αφορά όλα τα μέσα.

Αν δεν τα αφορά με ποιο σκεπτικό εξαιρέθηκε το CameraStylo Online, το μοναδικό πολιτιστικό μη κερδοσκοπικό διαδικτυακό μέσο έως τώρα, που έδειξε ενδιαφέρον και διάθεση να υλοποιήσει, με ανιδιοτέλεια, το δύσκολο αλλά απαραίτητο αυτό εγχείρημα για την πολιτιστική ιστορική μας μνήμη αλλά και για την ανάπτυξη της παιδείας του κοινού.

Σε κάθε περίπτωση θετικής ή αρνητικής απάντησης το περιοδικό μας θα συνεχίσει την προσπάθεια ρητής και ουσιαστικής κατοχύρωσης των δημοκρατικών και συνταγματικών επιταγών αναφορικά με τη χρήση οπτικοακουστικού υλικού πολιτιστικών εκδηλώσεων, που συντελούν όχι μόνο στην διασφάλιση της ελευθερίας της έκφρασης και του τύπου, αλλά όπως προείπαμε και στην αναγκαία εντελώς σήμερα, ανάπτυξη της πολιτιστικής παιδείας του κοινού, που μεταξύ άλλων έχει σαν αποτέλεσμα την έλευση περισσότερων και πιο ενημερωμένων και παιδευμένων θεατών , άρα και εσόδων.

Τελειώνοντας επισημαίνω, επειδή μια-δυό φορές ειπώθηκε -όχι απαραίτητα με αρνητική χροιά- και από εκπροσώπους του φεστιβάλ, ότι μόνο το Camera Stylo Online έχει ζητήσει και υλοποιήσει έως τώρα κάλυψη μιας παράστασης, ότι εν μέρει το ίδιο αποτέλεσμα θα έφερνε και η κάλυψη μιας πρόβας, αν και έτσι χάνεται η ανάδειξη του γεγονότος της συμμετοχής του κοινού που είναι καταλυτική και αναπόσπαστο κομμάτι μιας εκδήλωσης και της ατμόσφαιρας της εκδήλωσης που είναι μαγική τις περισσότερες φορές , μειώνοντας άρα την εμβέλεια του, σε κάποιες περιπτώσεις όχι αποκλειστικά όταν αυτό κρίνεται σκόπιμο θα μπορούσε να δουλέψει επικουρικά και αυτή η δυνατότητα.

Επίσης , κάποιοι κάνουν την αρχή κάποτε, μια αρχή που έχει αργήσει άλλωστε πολύ και σίγουρα δεν θα απολογηθεί το Camera Stylo Online για τα επιβραδυμένα αντανακλαστικά της κοινότητας του τύπου και σε ένα βαθμό της κοινότητας των πολιτών, εξαιτίας και της ελλειπούς γνώσης και πληροφόρησης στο τομέα των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου και στην επίδρασή-συμμετοχή τους στην άσκηση του Τύπου, όπως επίσης και των αναγκαίων ρυθμίσεων που καιρός είναι όμως να υπάρξουν .

Όπως επίσης εξελίσσονται έως τώρα τα πράγματα, το αίτημα για οπτικοακουστική κάλυψη από τα μέσα του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, φαίνεται να αφορά, αυτή τη στιγμή τουλάχιστον, μόνο το Camer Stylo Online αφού μόνο το Camera Stylo Online έχει ζητήσει να υλοποιήσει και έχει υλοποιήσει και μάλιστα ανιδιοτελώς ένα τέτοιο εγχείρημα. Ούτε για αυτό ευθυνόμαστε, ας ελπίσουμε και το Camera Stylo Online θα συνδράμει προς αυτή την κατεύθυνση, αυτό σύντομα να αλλάξει. Έως τότε όμως δεν μπορούν παρά να προχωρούν τα πράγματα και κάποιος αναγκαστικά θα πρωτοπορήσει σε αυτή την προσπάθεια.

Με εκτίμηση

Γιάννης Καραμπίτσος

Δντής & Αρχισυντάκτης

Πολιτιστικού διαδικτυακού περιοδικού

CameraStylo Online

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.