Theseum Ensemble – Μιχαήλ Μαρμαρινός Δημήτρη Δημητριάδη, Insenso / Όπερα 7-9 Ιουλίου, 19:30 Πειραιώς 260 | ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ 2012

MARMARINOS INSENSO

«Είμαι η κόμισσα Λίβια Σερπιέρι. Κατέδωσα τον εραστή μου, υπαξιωματικό Φραντς Μάλερ, για λιποταξία απ’ τον αυστριακό στρατό».

Μετά το Πεθαίνω σαν χώρα –περφόρμανς-πρεσβευτή του Φεστιβάλ Αθηνών στις σημαντικότερες ευρωπαϊκές διοργανώσεις– ο Μιχαήλ Μαρμαρινός και ο Δημήτρης Δημητριάδης επανέρχονται με μια «όπερα χωρίς μουσική», εμπνευσμένη από το Senso του Λουκίνο Βισκόντι.

Την άρια-ποταμό πάνω στην ασίγαστη μνήμη ενός ερωτικού πάθους που οδήγησε στον εξευτελισμό και την τριπλή προδοσία –της πατρίδας, της κοινωνικής τάξης, του εραστή– ερμηνεύει μια «χορωδία» από γυναίκες ηθοποιούς (ανάμεσά τους μια Ιταλίδα) με ξεχωριστή σκηνική παρουσία.

Theseum Ensemble – Μιχαήλ Μαρμαρινός

Δημήτρη Δημητριάδη, Insenso / Όπερα

7-9 Ιουλίου, 19:30

Πειραιώς 260, Κτίριο Δ

Insenso / Όπερα – Οδηγίες για την παράσταση

Η παράσταση Insenso / Όπερα αποτελείται από δύο μέρη: το α΄μέρος διαδραματίζεται σε εξωτερικό χώρο κάτι που προϋποθέτει περίπατο του κοινού.
Το β΄ μέρος λαμβάνει χώρα στο κτίριο Δ΄ της Πειραιώς 260.
Οδηγίες για τον περίπατο:
Οι θεατές, 10΄λεπτά πριν την έναρξη, χωρίζονται σε δύο ομάδες: μία ανδρών και μία γυναικών, διαχωρισμός που έχει σημασία για την πρόσληψη της παράστασης.
Προτείνουμε τη χρήση χαμηλών, άνετων και κατά προτίμηση κλειστών υποδημάτων. Επίσης καλό θα ήταν οι θεατές να είναι εφοδιασμένοι με νερό και εντομοαπωθητικό.
Προσυγκέντρωση στην είσοδο του χώρου Η΄ όπου θα δοθούν οδηγίες.
Λόγω της ιδιαιτερότητας του χώρου διεξαγωγής του α’ μέρους της παράστασης, όσοι αντιμετωπίζουν κινητικές δυσκολίες παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με τα εκδοτήρια (210 – 32 72 000) για διευκρινίσεις σε σχέση με τη διαδρομή τους και τον τρόπο παρακολούθησης.

Κείμενο

Δημήτρης Δημητριάδης

Σκηνοθεσία

Μιχαήλ Μαρμαρινός

Μουσική σύνθεση

Δημήτρης Καμαρωτός

Ενδυματολόγος – σκηνογράφος

Ντόρα Λελούδα

Φωτισμοί

Γιάννης Δρακουλαράκος

Βοηθός σκηνοθέτη

Μυρτώ Περβολαράκη

Όλοι οι συντελεστές

Βοηθός σκηνοθέτη Β’

Έλενα Μουρίδη-Χασιώτου

Βοηθός ενδυματολόγου – σκηνογράφου

Σπύρος Περβολαράκης

Μελέτη – επίβλεψη αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

Δημήτρης  Ζαμενόπουλος

Σχεδιασμός ηχητικής κάλυψης

STUDIO 19

Υπεύθυνος ροής ήχου

Κώστας Μπώκος

Μετάφραση στα Ιταλικά

Σπύρος Περβολαράκης

Διεύθυνση παραγωγής

Ρένα Ανδρεαδάκη

Διεύθυνση Theseum Ensemble

Ελένη Πετάση

Γυναίκες

Sandra Garuglieri 

Νάντια Μουρούζη

Μαρία Ναυπλιώτου

Ηλέκτρα Νικολούζου

Θεοδώρα Τζήμου

Τζένη Δριβάλα

Ιωάννα Ασημακοπούλου

Αλεξάνδρα Αϊδίνη

Μαριλού Βόμβολου

Βιργινία Κατσούνα

Κατερίνα Κυβετού

Ρεγγίνα Μανδηλάρη

Δάφνη Μανούσου

Εύη Μπλέσιου

Ελένη Πετάση

Όλγα Σπυράκη

Μαρία Σταύρακα

Δώρα Στυλιανέση

Σοφία Φίλωνος

Αναστασία Χατζάρα

Πιάνο

Ειρήνη Τηνιακού

Ο αυστριακός

Josef  Rüttger

Ευχαριστούμε θερμά τον Ζήση Κοτιώνη για τη βοήθειά του, την Ηώ Καρύδη για τις συζητήσεις μας.
Επίσης ευχαριστούμε την Ρένα Φουρτούνη και τον Μουσικό Οίκο Αθανασάτου για την παραχώρηση του πιάνο.
Τέλος ευχαριστούμε το Ίδρυμα Μείζωνος Ελληνισμού για την ευγενική παραχώρηση της έκτασης όπου πραγματοποιείται το α΄μέρος της παράστασης.

Λόγω της ιδιαιτερότητας του χώρου διεξαγωγής του α’ μέρους της παράστασης, όσοι αντιμετωπίζουν κινητικές δυσκολίες παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με τα εκδοτήρια για διευκρινίσεις σε σχέση με τη διαδρομή τους και τον τρόπο παρακολούθησης.

Διάρκεια
2 ώρες περίπου

Τιμές εισιτηρίων

25€
20€ (μειωμένο)
15€ (Φοιτητικό, ΑΜΕΑ)

Advertisements

One thought on “Theseum Ensemble – Μιχαήλ Μαρμαρινός Δημήτρη Δημητριάδη, Insenso / Όπερα 7-9 Ιουλίου, 19:30 Πειραιώς 260 | ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ 2012

Add yours

  1. Το εγχείρημα τουλάχιστον εντυπωσιακό.
    Δυό καλλιτέχνες που ταιριάζουν πολύ σαν ψυχοσυνθέσεις με αίσθηση του «μεγάλου», του όλου, με «αντρική» -συμπαντική προοπτική και ματιά και «θηλυκό» βάθος
    Το πρώτο μέρος έξω συγκλονιστικό και ως σύλληψη και ως εκτέλεση.
    Στο δεύτερο είχα την ατυχία(?) (ή ήταν αδυναμία της παράστασης σε ένα χώρο που δεν έχει ακουστική?) να κάθομαι στο άκρο αριστερά (στο πιάνο) και δεν άκουγα παρά σπαράγματα του κειμένου. Μου έλειψε ο λόγος του Δημητριάδη, τον ήθελα κυρίαρχο να πλουτίσει με το βάθος του το όλο έργο. Ετσι όπως το προσέλαβα (χωρίς κείμενο δηλαδή) έπαψε να εξελισσεται η παράσταση τα τελευταία 45 λεπτά

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: