ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ | Οι ταινίες της ημέρας | Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Cafe_De_Los_Maestros

Αξίζει να δείτε

  •  ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑ 21.00 ALPHA
  • ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΛΙΜΝΗ 22.00 ΕΤ1
  • CAFE DE LOS MAESTROS 22.10 ΒΟΥΛΗ
  •  ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ CYBORG, ΕΙΝΑΙ ΟΚ 01.00 ΕΤ1
  • ΒΡΟΜΙΚΟ ΙΝΔΑΛΜΑ 03.30 ΑΝΤ1

Παλιός Ελληνικός Κινηματογράφος

  • 20:00 Για σένα την αγάπη μου ΕΤ3

Όλες οι ταινίες της ημέρας

pater gomenios

18:00 Παντρεμένος με πεθερά 1987 Ant1

 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Το γαμήλιο ταξίδι ενός νέου έχει δυσάρεστη κατάληξη αφού στέφεται με απόλυτη ερωτική… αποτυχία! Ο γιατρός όμως που τον επισκέπτεται, τον βρίσκει ικανότατο και τον συμβουλεύει να ζητήσει τη βοήθεια ενός ψυχίατρου προκειμένου να εντοπίσει την αιτία του κακού, που όπως αποδεικνύεται τελικά, δεν είναι άλλη από την… αυταρχική πεθερά του! ΗΘΟΠΟΙΟΙ Σωτήρης Μουστάκας,Σωτήρης Τζεβελέκος,Κατερίνα Γιουλάκη ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ Ερρίκος Θαλασσινός

gia_sena_tin_agapi_mou

20:00 Για σένα την αγάπη μου ΕΤ3

 Έτος παραγωγής: (1960) Μια νησιωτοπούλα η Μαρούλα έρχεται από τη Σύρο συστημένη στην Αθήνα για να δουλέψει ως υπηρέτρια σ’ ένα πλουσιόσπιτο, αλλά η οικοδέσποινα την αποπέμπει. Έτσι αναγκάζεται να αναζητήσει καταφύγιο στο σπίτι τριών φτωχών μουσικών τους οποίους γνώρισε στο πλοίο: του Λίνου, του Τράμπα και του Μανέτα. Σκέφτεται να επιστρέψει στο νησί της, αλλά εκείνοι την πείθουν να μείνει μαζί τους και να γίνει τραγουδίστρια. Η Μαρούλα ερωτεύεται τον Λίνο, αλλά ταυτόχρονα η καρδιά της χτυπάει και για τον Άρη (τον γιο της οικογένειας που την έδιωξε, και τον οποίο έχει γνωρίσει κατά τύχη στο δρόμο). Μια μικροπαρεξήγηση την κάνει να νιώσει ότι ο Λίνος δεν την αγαπάει όσο θα ‘θελε, κι έτσι προσφεύγει στον Άρη, αλλά η μητέρα του κάνει τα πάντα για να τους χωρίσει. Τελικά τα καταφέρνει. Ο Λίνος παρηγορεί τη Μαρούλα και μάλιστα την ακολουθεί στη Σύρο, ενώ ο Άρης, ο οποίος μετά ταύτα αποφασίζει να την παντρευτεί, χάνει το πλοίο… Διάρκεια: 84′ Παραγωγή:Ελληνική Παίζουν: Νίκος Κούρκουλος, Μιράντα Κουνελάκη, Δημήτρης Χοπτήρης, Δέσπω Διαμαντίδου, Γιάννης Φέρμης, Θανάσης Βέγγος Σκηνοθέτης: Γιώργος Διζικιρίκης Σενάριο: Δημήτρης Κεχαϊδης Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις, Γιάννης Βογιατζής (τραγούδι)

One_Sheet_Mech_Template

21:00 Επιστροφή στην πατρότητα Alpha

 (The Boys are Back, 2009) Ο Τζο Γουάρ είναι ένας δυναμικός και φιλόδοξος αθλητικογράφος και πατέρας δύο αγοριών. Το όνειρο της ευτυχισμένης οικογένειας θα ραγίσει ανεπανόρθωτα όταν χάσει ξαφνικά τη γυναίκα του και βρεθεί απέναντι στην προοπτική να φροντίσει τα δύο αγόρια μόνος του. Προκειμένου λοιπόν να ξαναφέρει το χαμόγελο στα πρόσωπά τους, αποφασίζει ότι η καλύτερη μέθοδος ανατροφής στο εξής συνοψίζεται στο να λέει σε όλα «ναι». Τα δύο αγόρια του ξαναβρίσκουν την ανεμελιά και την εξωστρέφεια που πάντα ήθελαν, καθώς όμως ο χρόνος κυλά, η ωριμότητα θα έχει τις δικές της απαιτήσεις και από τους τρεις… Σκηνοθεσία: Σκοτ Χικς Σενάριο: Άλαν Κιούμπιτ (βασισμένο σε βιβλίο του Σάιμον Καρ) Ηθοποιοί: Κλάιβ Όουεν, Έμμα Μπουθ, Λόρα Φρέιζερ, Τζορτζ ΜακΚέι

 [Στην μεταφορά των απομνημονευμάτων του Βρετανού δημοσιογράφου Σάιμον Καρ, ο Σκοτ Χικς («Ο Σολίστας») εστιάζει στον εκφραστικό πρωταγωνιστή του ξεπερνώντας τον ευνόητο μελοδραματισμό των καταστάσεων ακόμα κι όταν οι ανατροπές είναι τραγικές.] (σχόλιο Αθηνοράματος)

on golden pond

22:00 Στη χρυσή λίμνη (κινηματογραφικά ίχνη) ΕΤ1

 ON GOLDEN POND Έτος παραγωγής: (1981) Ένα ηλικιωμένο ζευγάρι, ο Νόρμαν (Χένρι Φόντα), συνταξιούχος καθηγητής κι η αγαπημένη του σύζυγος Έθελ Θέιερ (Κάθριν Χέπμορν) πηγαίνουν στο εξοχικό τους σπίτι, δίπλα στη λίμνη, σε μια περιοχή της Νέας Αγγλίας των ΗΠΑ. Ο Νόρμαν πλησιάζει τα 80 κι η κόρη του Τσέλσι (Τζέιν Φόντα) την οποία οι γονείς της έχουν να δουν χρόνια, αποφασίζει να παραστεί στα γενέθλια του πατέρα της. Τους επισκέπτεται λοιπόν με τον αρραβωνιαστικό της και τον γιο του, Μπιλ, με σκοπό ν’ αφήσουν εκεί τον Μπιλ ώστε να ταξιδέψουν στην Ευρώπη. Ο μικρός Μπιλ είναι μια δύσκολη περίπτωση και το ηλικιωμένο ανδρόγυνο προβληματίζεται αλλά τελικά καταφέρνει να δημιουργήσει μια δυνατή σχέση μαζί του. Γυρίζοντας η Τσέλσι από την Ευρώπη, παντρεμένη πια με τον πατέρα του Μπιλ, βρίσκει τον μικρό να έχει το δέσιμο που εκείνη πάντα επιθυμούσε να έχει με τον πατέρα της. Μυστικά και ψέματα θα βγουν στην επιφάνεια, καθώς η Τσέλσι θα κάνει μια τελευταία προσπάθεια να τα βρει με τον πατέρα της. Η ταινία απέσπασε τρία Όσκαρ, Α’ Ανδρικού, Α’ Γυναικείου και διασκευασμένου σεναρίου, βραβεύτηκε με άλλα δεκατρία βραβεία ενώ προτάθηκε για άλλα είκοσι. Διάρκεια: 109′ Παραγωγή:ΗΠΑ-Αγγλία Παίζουν: Κάθριν Χέμπορν, Χένρι Φόντα, Τζέιν Φόντα, Νταγκ Μακ Κίον Σκηνοθέτης: Μαρκ Ρίντελ

[Τρυφερότητα και συγκίνηση, και έξοχες ερμηνείες απ’ όλους τους πρωταγωνιστές. Η ταινία τιμήθηκε με Όσκαρ σεναρίου και ερμηνείας για τους Κάθριν Χέμπορν και Χένρι Φόντα, ο οποίος εμφανίζεται για τελευταία φορά στην οθόνη.] (σχόλιο Αθηνοράματος)

Cafe_De_Los_Maestros

22.10 CAFE DE LOS MAESTROS ΒΟΥΛΗ

 Ντοκιμαντέρ, 2008 (Έγχρ.), 90′ Αμερικανο-βραζιλιάνικη ταινία του Μιγκέλ Κοάν. Ο μουσικός Γκουστάβο Σανταολάγια συγκεντρώνει στο Μπουένος Άιρες τους ζωντανούς θρύλους του τάνγκο για μια σειρά ηχογραφήσεων και μια μεγάλη συναυλία.

[Στο «Buena Vista Social Club» ήταν η Κούβα, ο Ράι Κούντερ και ο Βιμ Βέντερς. Εδώ είναι ο Γκουστάβο Σανταολάγια (βραβευμένος για τη μουσική επένδυση στα «Βαβέλ» και «Brokeback Mountain»), ο ντοκιμαντερίστας Μιγκέλ Κοάν και η αργεντίνικη ψυχή, το τάνγκο, το οποίο, όπως λέει ο συγγραφέας Μασεδόνιο Φερνάντεζ, «είναι το μόνο πράγμα που δεν θα διαπραγματευτούμε ποτέ με την Ευρώπη». Τα ονόματα της χρυσής εποχής ξαναζωντανεύουν το Μπουένος Άιρες και το Μοντεβιδέο του ’40 και του ’50, χρωματίζουν το οικονομικό, κοινωνικό και πολιτιστικό περιβάλλον που τους διαμόρφωσε, και λένε… τα πάντα και ακόμα περισσότερα με την υπέροχη μουσική τους. Η Βιρχίνια Λούκε και το «Cancion de Buenos Aires» γίνονται ένα με τις αναμνήσεις του Χουάν Κάρλος Γκοντόι στον ιππόδρομο, οι μελωδικές «συζητήσεις» κορυφώνονται μοναδικά στη σκηνή του θεάτρου Κολόν και η κουλτούρα ενός ολόκληρου τρόπου ζωής ξεπροβάλλει παθιασμένη, ζωντανή και επίκαιρη.] (σχόλιο Αθηνοράματος)

23:50 Το έπαθλο Star

 TIN CUP Έτος: 1996 Διάρκεια: 125 λεπτά Πρωταγωνιστές: Κέβιν Κόστνερ, Ρενέ Ρούσο, Ντον Τζόνσον, Τσιτς Μάριν Σκηνοθεσία: Ρον Σέλτον Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που ο Ρόι Μακ Αβόι, πρώην επαγγελματίας παίκτης του γκολφ και με αρκετές επιτυχίες στο ενεργητικό του, αποσύρθηκε από την «ενεργό δράση». Τώρα πια είναι ιδιοκτήτης ενός μικρού γηπέδου γκολφ, που όμως δεν αποφέρει κέρδη με αποτέλεσμα ο Ρόι να είναι πνιγμένος στα χρέη. Με το ταλέντο του στο γκολφ να μένει ανεκμετάλλευτο και χωρίς καμία προοπτική στη ζωή του, ο Ρόι αρκείται να τα πίνει με τους φίλους του και να «σκοτώνει» το χρόνο του. Όλα αυτά θα αλλάξουν από τη στιγμή που μπαίνει στη ζωή του η δρ Μόλι Γκρίζγουολντ, ψυχίατρος και καινούρια πελάτης του, αποφασισμένη να μάθει γκολφ. Η γνωριμία του μαζί της θα αποβεί καταλυτική: η Μόλι διατηρεί δεσμό με τον Ντέιβιντ Σιμς, σούπερσταρ του γκολφ και παλιό αντίπαλο του Ρόι. Πρόκειται για τη στιγμή που ο τελευταίος θα αναλογιστεί σοβαρά να επιστρέψει στο γήπεδο διεκδικώντας όχι μόνο τον τίτλο του πρωταθλητή από τον Σιμς αλλά και την καρδιά της Μόλι…​

01:00 Τσιγάρα και απιστίες ΝΕΤ

 ROMANCE AND CIGARETTES Έτος παραγωγής: (2005) Με ένα ευφάνταστο σενάριο, έξυπνους διάλογους και διάσημους ηθοποιούς σε ρόλους-έκπληξη, ο Τορτούρο υπογράφει μια πρωτότυπη κωμωδία με τη σφραγίδα της γνησιότητας των αδελφών Κοέν. Ο ήρωας Νικ Μέρντερ αφήνεται στη φλογερή γοητεία της κοκκινομάλλας Τούλα, ενώ η γυναίκα του Κίτι δεν μπορεί πλέον να υπομένει την απιστία του συζύγου της. Από ένα τραγικό γύρισμα της τύχης, ο Νικ συνειδητοποιεί τις οδύνες που έχει προκαλέσει στην οικογένειά του και προσπαθεί να επανακτήσει τον έρωτα και το σεβασμό της Κίτι. Θα τα καταφέρει; Διάρκεια: 102′ Παραγωγή:ΗΠΑ Παίζουν: Τζέιμς Γκαντολφίνι, Σούζαν Σαραντον, Κέιτ Γουίνσλετ, Μέρι Λουί Πάρκερ, Κρίστοφερ Γουόκεν Σκηνοθέτης: Τζον Τορτούρο

[Μια ιστορία απιστίας με φόντο το προλεταριακό Κουίνς, τον τόπο όπου μεγάλωσε ο σκηνοθέτης. Ιδιαίτερα τολμηροί διάλογοι και ενσωμάτωση στη ροή της ταινίας μουσικοχορευτικών κομματιών με γνωστά σουξέ («Piece of my heart», «Delilah», «A man without love») που οι στίχοι τους σχολιάζουν τη δράση. Ακούγεται πολύ αρτιστίκ και πρωτότυπο κι όμως είναι μια αποτυχία, σχεδόν ερασιτεχνικά σκηνοθετημένη, που υποκύπτει στη γοητεία του κιτς και της κουλτούρας του… καραόκε, για να μη μιλήσουμε για τις απίστευτες σαχλαμάρες που ακούγονται περί σεξ. Κι αν δεν ήταν παραγωγή των αδελφών Κοέν ή ταινία του Τουρτούρο (στη δεύτερη σκηνοθετική του απόπειρα), μάλλον δεν θα έφτανε στις αίθουσες.] (σχόλιο Αθηνοράματος)

I AM A CYBORG, BUT THAT’S OK

01:00 Τι κι αν είναι cyborg; Eίναι οκ ΕΤ1

I AM A CYBORG, BUT THAT’S OK Έτος παραγωγής: (2006) Μια φορά κι ένα καιρό, σε ένα ψυχιατρικό άσυλο, γεμάτο ανθρώπους με περίεργες σκέψεις, ιδιόρρυθμες συμπεριφορές και… ζωηρή φαντασία, εισάγεται η Γιανγκ-Γκαν: μία νεαρή κοπέλα που νομίζει ότι είναι μηχάνημα! Κανείς δεν ξέρει το μυστικό της. Και κανείς δεν την καταλαβαίνει… Εκτός από τον Ιλ-σουν …έναν νεαρό κλεπτομανή που «κλέβει» τις ιδιότητες των άλλων. Έτσι, κι εκείνη του ζητά να της κλέψει τη συμπάθεια, ένα από τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα, όπως της λέει η φανταστική φωνή που της ψιθυρίζει στο αυτί… Γιατί μόνο χωρίς αυτό το συναίσθημα θα μπορέσει να σκοτώσει αυτούς που κρατάνε φυλακισμένη την αγαπημένη της γιαγιά. Και εκείνος… θα το κάνει. Και θα προσπαθήσει με το δικό του – σουρεαλιστικό, ονειρικό τρόπο – να τη βοηθήσει και να την επαναφέρει στην πραγματικότητα! Τι κι αν είναι cyborg?. Είναι.. ΟΚ. Είναι… έρωτας με την πρώτη ματιά! Βραβείο καλλιτεχνικής αρτιότητας ALFRED BAYER, Φεστιβάλ Βερολίνου 2007 Βραβείο Μεγάλου Μήκους Ταινίας, Φεστιβάλ Νέου Κινηματογράφου Μόντρεαλ Διάρκεια: 102′ Παραγωγή:Κορέας Παίζουν: Σου-Γιενγκ Λιμ, Ρέιν, Μπιόνγκ-οκ Κιμ, Χι-Τζιν Τσόι Σκηνοθέτης: Τσαν Γουκ Παρκ

[Κάποιες ιδέες από κλασικές στιγμές του κινηματογράφου (από το «Blade Runner» μέχρι τη «Φωλιά του Κούκου») αλλά και από τον κόσμο των manga και των παραμυθιών μιλούν με παιγνιώδη διάθεση για την αθωότητα της τρέλας, το φόβο του θανάτου, την αγωνία της ύπαρξης, τη σπουδαιότητα της συγγένειας αλλά και τη λύτρωση που φέρνει η φαντασία. Βέβαια, με φορμαλισμό και αισθητικό στιλιζάρισμα άψογο, που λειτουργεί εις βάρος της συγκίνησης.] (σχόλιο Αθηνοράματος)

02:30 Μονοπάτια φρίκης Mega

DEVOUR Αμερικανική παραγωγή του 2005 Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Γουίνκλερ Παίζουν: Τζένσεν Ακλς, Ντονινίκ Σουέιν, Σάνιν Σόσαμον Διάρκεια: 93 λεπτά Περιγραφή: ‘Ενας νεαρός οραματίζεται ανατριχιαστικούς φόνους. ‘Οσα βλέπει αρχίζουν να γίνονται πραγματικότητα όταν συμμετέχει σε ένα παιχνίδι στο διαδίκτυο. Ζητά την βοήθεια μιας κοπέλας που ασχολείται με τον αποκρυφισμό και έρχεται αντιμέτωπος με ένα πρωτόγνωρο εφιάλτη…

02.30 ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΕΚΔΙΚΗΤΗΣ STAR

 SPAWN Έτος: 1997 Διάρκεια: 88 λεπτά Πρωταγωνιστές: Μάικλ Τζέι Γουάιτ, Τζον Λεγκουιζάμο, Μάρτιν Σιν, Τερέζα Ραντλ, Νικόλ Γουίλιαμσον, Μίντι Κλαρκ Σκηνοθεσία: Μαρκ Ντιπέ Μετά τη δολοφονία του από διεφθαρμένους κυβερνητικούς πράκτορες, ο Αλ Σίμονς, διψασμένος για εκδίκηση, δέχεται να πουλήσει την ψυχή του στον Διάβολο, για να επιστρέψει στη Γη, με αντάλλαγμα να ηγηθεί του στρατού της Κόλασης για την καταστροφή του ανθρώπινου γένους. Έτσι, ζωντανεύει ως Spawn, ένας υπηρέτης του Διαβόλου, με τις γνώσεις ενός εκτελεστή και τις υπερφυσικές δυνάμεις ενός κακού πνεύματος. Όταν τελικά αρνείται να βοηθήσει στη γενοκτονία, η ανυπακοή του προκαλεί την οργή του Διαβόλου και ο τελευταίος στέλνει στη Γη τον Βεβηλωτή, έναν πανίσχυρο δαίμονα. Το αποτέλεσμα της αναμέτρησης μεταξύ του Spawn και του Βεβηλωτή θα καθορίσει τη μοίρα του ανθρώπινου είδους… Σκοτεινή μεταφορά στη μεγάλη οθόνη του θρυλικού ομώνυμου κόμικ του Τοντ Μακφάρλαν και σκηνοθετικό ντεμπούτο για τον Μαρκ Ζιπέ, που υπογράφει μια από τις πιο θεαματικές περιπέτειες ηρωικής φαντασίας με κεντρικό χαρακτήρα έναν ακόμη ορκισμένο διώκτη του εγκλήματος. Εντυπωσιακά computer animation, ζοφερή ατμόσφαιρα και ο Μάικλ Τζέι Γουάιτ («Παγκόσμιος στρατιώτης») στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Μαζί του, απολαυστικός στο ρόλο του Κλόουν, ο Τζον Λεγκουιζάμο («Το καλοκαίρι του Σαμ»). Συμπρωταγωνιστούν οι Μάρτιν Σιν («Wall Street»), Τερέζα Ραντλ («Μάλκολμ Χ»), Νικόλ Γουίλιαμσον («Εξκάλιμπερ»), Μίντι Κλαρκ («Mullholland Falls»).

mean_machine

03:30 Βρώμικο ίνδαλμα Ant1

 Σε αυτό το ριμέικ της ομώνυμης ταινίας του 1974 (με πρωταγωνιστή τον Μπαρτ Ρέινολντς), τον κεντρικό ρόλο κρατά ο Βίνι Τζόουνς, πρώην διάσηµος Αγγλος ποδοσφαιριστής και νυν ηθοποιός. ΥΠΟΘΕΣΗ: Ακόμη και οι ποδοσφαιριστές πηγαίνουν φυλακή! Ένας από αυτούς είναι ο Ντάνι Μίχαν. O Ντάνι τα είχε όλα: χρήμα, δόξα, γρήγορα αυτοκίνητα, διάσηµη γυναίκα και τη θέση του αρχηγού της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Αγγλίας. Κατηγορήθηκε όμως για στήσιμο αγώνων και για το λόγο αυτό εκδιώχθηκε από την ομάδα. Σαν να μην του έφτανε αυτό, καταδικάστηκε σε τρία χρόνια φυλάκιση για επίθεση σε αστυνομικό. Όταν ο διευθυντής των φυλακών που είναι φανατικός ποδοσφαιρόφιλος, διοργανώνει έναν αγώνα µεταξύ σωφρονιστικών υπαλλήλων και κρατουμένων, ο Ντάνι Μίχαν καλείται να εκπαιδεύσει τους σκληρούς και αγύμναστους κρατούμενους, για να τους μεταμορφώσει σε µάχιµη οµάδα! αγγλικής και αμερικάνικης συμπαραγωγής 2001 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: ΒΡΩΜΙΚΟ ΙΝΔΑΛΜΑ ΑΓΓΛΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: MEAN MACHINE ΠΑΙΖΟΥΝ: Βίνι Τζόουνς, Ντέιβιντ Κέλι, Ντέιβιντ Χέμινγκς, Ράλφ Μπράουν ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ: Μπάρι Σκόλνικ

[Ριμέικ του κλασικού φιλμ του Ρόμπερτ Όλντριτς «Έντεκα Υπέροχα Καθάρματα» του 1974, το οποίο προσπερνάει την κοινωνική σάτιρα της πρωτότυπης ταινίας για χάρη της νέου τύπου βρετανικής κωμωδίας. Έτσι, ο εγκλεισμός στη φυλακή δεν παρουσιάζεται ως πρόβλημα – το στόρι θα μπορούσε να συμβαίνει σε οποιοδήποτε άλλο μέρος, καθώς το σκηνικό θυμίζει ποδοσφαιρική αρένα και, κάποιες φορές, παιδική χαρά. Υπάρχουν αρκετές κωμικές σεκάνς, ιδιαίτερα στη διάρκεια της προπόνησης των φυλακισμένων, με έξυπνα στην εκτέλεσή τους γκαγκ. Το φιζίκ πολλών ηθοποιών υποστηρίζει τους ρόλους και το αποτέλεσμα είναι συμπαθητικό. Οι σκληροτράχηλοι, είρωνες, ρατσιστές φύλακες, οι κλίκες ανάμεσα στους φυλακισμένους, οι βίαιες εντάσεις, ο ήρωας που έρχεται να φέρει μια (ποδοσφαιρική) επανάσταση δίνοντας νόημα στην έγκλειστη ζωή τους, ο προδότης –όλα τα μοτίβα των κινηματογραφικών φυλακών ακολουθούνται πιστά στην υπηρεσία του σλάπστικ. Η ταινία απογειώνεται στο μεγάλο ματς, όπου η δράση έχει ενδιαφέρουσες ανατροπές. Το κοφτό μοντάζ, η ταχύτατη κάμερα και οι περίεργες γωνίες λήψεις, δίνουν καλό ρυθμό, παρόλο που δεν επιτρέπουν την ανάπτυξη των χαρακτήρων.] (σχόλιο Αθηνοράματος)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.