Ο Προμηθέας Δεσμώτης σε σκηνοθεσία Θεόδωρου Τερζόπουλου στην Ασία

PROMITHEAS DESMOTIS STIN ASIA

Η πρώτη ελληνική θεατρική παράσταση στην Ταϊβάν

Η παράσταση Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία Θεόδωρου Τερζόπουλου, με τη συμμετοχή Ελλήνων, Γερμανών και Τούρκων ηθοποιών, περιοδεύει στην Ταϊβάν, προσκεκλημένη από το 5ο International Festival of Arts, το National ChiangKai-Shek Cultural Center της Ταϊπέι και το Kaoh siung Cultural Center.

Είναι η πρώτη φορά που ελληνική θεατρική παράσταση παρουσιάζεται στην Ταϊβάν.

Στην Ταϊπέι ο Προμηθέας Δεσμώτης θα παρουσιαστεί στο Εθνικό θέατρο, στις 22, 23 και 24 Μαρτίου στο πλαίσιο του 5ου International Festival of Arts. Πρόκειται για ένα νέο και δυναμικό φεστιβάλ, που φιλοξενεί διεθνείς παραγωγές, αλλά και νέες παραστάσεις Ασιατών καλλιτεχνών. Στο φετινό πρόγραμμα του φεστιβάλ συμμετέχουν, εκτός από το Θέατρο Άττις, η VolksbühneamRosa-Luxemburg-Platz, το Tanz theater Wuppertal PinaBausch και άλλα σχήματα από τη Γαλλία, τη Λατινική Αμερική και την Ασία. Ο Προμηθέας Δεσμώτης θα παρουσιαστεί στο Jhihde Hall Cultural Center στο Kaohsiungο στις 30 Μαρτίου. Η παράσταση είναι τρίγλωσση και θα παρουσιαστεί με υπότιτλους στα αγγλικά και στα κινέζικα.

Στο πλαίσιο του φεστιβάλ το Θέατρο Άττις θα προσφέρει δύο τριήμερα workshops για επαγγελματίες ηθοποιούς και νέους σκηνοθέτες της Ταϊβάν, ενώ θα πραγματοποιηθούν διαλέξεις του Θεόδωρου Τερζόπουλου για τη μέθοδο εργασίας του και την προσέγγιση του στην αρχαία τραγωδία. Στην παράσταση συμμετέχουν οι ηθοποιοί: Σοφία Χιλλ, Μελέτης Ηλίας, Αντώνης Μυριαγκός, Σάββας Στρούμπος, Αλέξανδρος Τούντας, Νικηφόρος Βλάσσης, Κερέμ Καραμποκά, Μαξιμίλιαν Λέβενστάιν.

«Στο σύγχρονο κόσμο ο μύθος του Προμηθέα έχει τεθεί στο περιθώριο της Ιστορίας,η Ιστορία έχει τεθεί στο περιθώριο της Μνήμης,η Μνήμη έχει τεθεί στο περιθώριο του Χρόνου. Ο Χρόνος έχει πλέον παγώσει και μέσα του ο Προμηθέας κινείται με θολή μνήμη, ανακυκλώσιμο υλικό ενός τοπίου ερήμωσης. Αφηγείται αποσπασματικά την εμπειρία του ως έναν εφιάλτη απ’ το μέλλον που ορίζει πλέον αδυσώπητα το παρόν. Αφηγείται «το τέλος του τέλους που δεν έχει τέλος» σ’ έναν τόπο νεκρό. Η έκκληση του δεν εισακούεται καθώς μόνον η έρημος τον περιβάλλει. Ο λόγος του, έμμονος, αντανακλάει το βραχυκύκλωμα του σώματος και του νοήματος. Πάσχει από το σύνδρομο του αγεφύρωτου. Συνδιαλέγεται με τα παροράματα της μοναξιάς του, εξόριστος στη σκηνή του θεάτρου. Εκτός εαυτού, συνομιλεί με τα κομμάτια του εαυτού του στο ραγισμένο καθρέφτη. Αέναη η οργή και ο θρήνος του για την επαναλαμβανόμενη ήττα του στη σκηνή του Θεάτρου, «στης Ευρώπης τον πάτο», στην Ελλάδα του 2013».

Πληροφορίες:

National Chiang Kai-Shek Cultural Center, R.O.C. 21-1, Chung-Shan S. Road, Chung-Chen District, Taipei City 10048, Taiwan(R.O.C.)

Τηλ. +886-2-3393-9727 http://www.ntch.edu.tw

Advertisement

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.