ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ | Οι ταινίες της ημέρας | Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013

BITTER VICTORY

Αξίζει να δείτε

  • Ο ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ ΚΑΙ ΟΙ ΚΛΗΡΟΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΜΕΡΟΣ 1Ο 22.00 STAR
  • ΠΙΚΡΗ ΝΙΚΗ 23.40 MEGA
  • ΘΕΑΤΡΙΝΕΣ 23.40 ΒΟΥΛΗ
  • ΦΟΡΤΙΟ 200 24.00 ΝΕΤ

Παλιός Ελληνικός Κινηματογράφος

  • 13:00 Λάθος στον έρωτα ΕΤ1
  • 17:10 Ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη Ant1
  • 20:00 Οι εννιακόσιοι της Μαρίνας ΕΤ3

Όλες οι ταινίες της ημέρας

13:00 Λάθος στον έρωτα ΕΤ1
Έτος παραγωγής: (1961)
Μία δακτυλογράφος γνωρίζεται με τον υπάλληλο ενός γκαράζ που της συστήνεται σαν μεγαλοεπιχειρηματίας και αυτή με την σειρά της σαν κόρη του βιομηχάνου στον οποίο εργάζεται.
Διάρκεια: 71′
Παραγωγή:Ελληνική
Παίζουν: Χριστίνα Σύλβα, Λάμπρος Κωνσταντάρας, Γιώργος Πάντζας, Θανάσης Βέγγος, Γιάννης Μαλούχος, Γιώργος Γαβριηλίδης, Νίκος Φέρμας
Σκηνοθέτης: Χρήστος Κυριακόπουλος
Σενάριο: Γιάννης Μαρής – Τσιριμώκος

17:10 Ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη Ant1

ΕΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
1971 ΔΙΑΡΚΕΙΑ
110 λεπτά
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ο Πέτρος έρχεται στην Αθήνα για να ασχοληθεί με το λαϊκό τραγούδι και η επιτυχία τον επισκέπτεται ταυτόχρονα με τον έρωτα. Σύντομα ενώνεται με τα δεσμά του γάμου, όμως η ευτυχία του ζευγαριού καταρρέει με τον αιφνίδιο θάνατο της γυναίκας του τη στιγμή της γέννας του παιδιού τους. Τώρα προσπαθεί να βρει τα πραγματικά αίτια του θανάτου της…
ΗΘΟΠΟΙΟΙ
Νίκος Ξανθόπουλος, Μαίρη Ευαγγέλου, Ελένη Ζαφειρίου, Διονύσης Παπαγιαννόπουλος
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ
Απόστολος Τεγόπουλος

20:00 Οι εννιακόσιοι της Μαρίνας ΕΤ3
Έτος παραγωγής: (1961)
Ένας πανίσχυρος κομματάρχης σε μια επαρχιακή πόλη δίνει προίκα στην κόρη του εννιακόσιες ψήφους.
Βασισμένο στο θεατρικό έργο του Π. Καγιά «Ο τοπικός παράγων».
Διάρκεια: 80′
Παραγωγή:Ελληνική
Παίζουν: Θανάσης Βέγγος, Γκέλυ Μαυροπούλου, Νϊκος Τζόγιας, Άρης Μαλιαγρός, Περικλής Χριστοφορίδης, Λαυρέντης Διανέλλος
Σκηνοθέτης: Θάνος Σάντας – Κώστας Δούκας

22:00 Χάρι Πότερ & οι κλήροι του θανάτου: 1 Star

HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS – PART 1
Έτος: 2010
Διάρκεια: 129 λεπτά
Πρωταγωνιστές: Ντάνιελ Ράντκλιφ, Έμα Γουάτσον, Ρούπερτ Γκριντ, Ρόμπι Κολτρέιν, Μάγκι Σμιθ, Άλαν Ρίκμαν, Ντέιβιντ Θιούλις, Ρέιφ Φάινς, Ελενα Μπόναμ Κάρτερ
Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Γέιτς
Το πρώτο μέρος του επικού φινάλε! O Χάρι, ο Ρον και η Ερμιόνη ξεκινούν την επικίνδυνη αποστολή της ανίχνευσης και καταστροφής του μυστικού της αθανασίας του Βόλντεμορτ. Πλέον βρίσκονται χωρίς την καθοδήγηση και την προστασία των καθηγητών τους και για να τα καταφέρουν θα πρέπει να στηριχτούν και να εμπιστευθούν ο ένας τον άλλο. Οι Σκοτεινές Δυνάμεις όμως απειλούν να τους εξολοθρεύσουν. Στο μεταξύ, ο κόσμος της μαγείας έχει μετατραπεί σε έναν πολύ επικίνδυνο τόπο για τους εχθρούς του Σκοτεινού Άρχοντα. Ο πόλεμος, που τόσο πολύ φοβούνταν όλοι, έχει ξεσπάσει και ο Βόλντεμορτ έχει αναλάβει τον έλεγχο του Υπουργείου Μαγείας αλλά και του Χόγκουαρτς, τρομοκρατώντας και συλλαμβάνοντας όποιον τολμήσει να προβάλει την οποιαδήποτε αντίρρηση ή αντίσταση. Αυτό όμως, που δεν έχει καταφέρει ακόμα και το οποίο έχει τεράστια αξία για τον Βόλντεμορτ, είναι άλλο: να βρει τον Χάρι Πότερ! Ο Εκλεκτός γίνεται το θήραμα καθώς οι Θανατοφάγοι κυνηγούν ανελέητα τον Χάρι Πότερ προκειμένου να τον οδηγήσουν στον Βόλντεμορτ ζωντανό.
Η μόνη ελπίδα του Χάρι είναι να βρει τους Πεμπτουσιωτές πριν προλάβει ο Βόλντεμορτ. Όσο αναζητά στοιχεία, ανακαλύπτει μια παλιά και σχεδόν ξεχασμένη ιστορία, τον θρύλο των Κλήρων του Θανάτου, ο οποίος, αν αποδειχθεί ότι αληθεύει, μπορεί να χαρίσει στον Βόλντεμορτ την υπέρτατη δύναμη, που αναζητά απεγνωσμένα. Ο Χάρι Πότερ όμως δεν γνωρίζει ότι το μέλλον του έχει χαραχτεί, λόγω του παρελθόντος του, όταν εκείνη τη μοιραία ημέρα έγινε «το αγόρι που έζησε». Ο Χάρι Πότερ βρίσκεται πλέον πιο κοντά από ποτέ στην αποστολή για την οποία προετοιμάζεται από την πρώτη ημέρα, που βρέθηκε στο Χόγκουαρτς: την τελική μάχη με τον Βόλντεμορτ…
• Η ταινία βασίζεται στο 7ο και τελευταίο ομότιτλο βιβλίο της σειράς «Χάρι Πότερ» γραμμένη από την Τζ. Κ. Ρόουλινγκ. Είναι η έβδομη κατά σειρά ταινία, που μεταφέρεται στον κινηματογράφο και η μόνη, που αποτελείται από δύο μέρη –το πρώτο προβλήθηκε στις 18 Νοεμβρίου 2010 και το δεύτερο στις 15 Ιουλίου 2011.

• Για μία ακόμη φορά ο σκηνοθέτης Αλφόνσο Κουαρόν δήλωσε το ενδιαφέρον του να σκηνοθετήσει την ταινία ενώ ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο, που είχε απορρίψει δύο φορές πρόταση να σκηνοθετήσει κάποιες από τις ταινίες της σειράς, εξέφρασε την επιθυμία του να σκηνοθετήσει τους «Κλήρους του Θανάτου» αλλά το βαρύ πρόγραμμα, που είχε, για την ταινία «The Hobbit», δεν του το επέτρεψε.
• Τα γυρίσματα κράτησαν πάνω από ένα χρόνο (19 Φεβρουαρίου 2009 έως Μάρτιο του 2010). Οι τρεις πρωταγωνιστές Ντάνιελ Ράντκλιφ, Έμα Γουάτσον, Ρούπερτ Γκριντ, ξέσπασαν σε κλάματα την τελευταία μέρα των γυρισμάτων καθώς τελειώνε για αυτούς ένας κύκλος ζωής και μιας επιτυχημένης συνεργασίας 10 χρόνων.
• Η ταινία έλαβε καλές κριτικές και έγινε η 3η μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία παγκοσμίως για το 2010 και η 15η όλων των εποχών, φτάνοντας τα 954,5 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Ανάμεσα σε όλες τις ταινίες της σειράς, είναι η 3η εμπορικότερη. Στην Ελλάδα έκοψε 381.155 εισιτήρια.
• Η ταινία ήταν υποψήφια για Όσκαρ στις κατηγορίες «Καλλιτεχνική Διεύθυνση» και «Οπτικά Εφέ».

[Αυτήν τη φορά είναι το ενήλικο πλέον πρωταγωνιστικό τρίο το οποίο παίρνει την ταινία στις πλάτες του και με το θεαματικό art direction στο πλευρό του εκτελεί στην εντέλεια την αποστολή του: στο τελευταίο ραντεβού θα είναι όλοι (πάνω και κάτω από την οθόνη) εκεί.]
(Σχόλιο του Αθηνοράματος)

affiche-actrices-juin-2010

23.40 ΘΕΑΤΡΙΝΕΣ ΒΟΥΛΗ
2007 (Έγχρ.), 107′
ACTRICES. Γαλλική ταινία της Βαλέρια Μπρούνι Τεντέσκι, με την ίδια και τους Ματιέ Αλμαρίκ, Νοεμί Λβοβσκί, Λουί Γκαρέλ.

Ο χαμός του πατέρα, ο αυταρχισμός της μητέρας, ένας δύσκολος θεατρικός ρόλος και η συνειδητοποίηση της χαμένης ευκαιρίας για μητρότητα αρκούν ώστε η 40χρονη ηθοποιός Μαρσελίν να νιώσει ότι η ζωή της γίνεται χίλια κομμάτια.

[Η Βαλέρια Μπρούνι Τεντέσκι σκηνοθετεί, αυτοαναλυόμενη, τους φόβους, τις επιθυμίες και τα όνειρα μιας γυναίκας. Η ταινία έχει ενδιαφέροντα σχήματα, όπως τη ζηλιάρα βοηθό που λειτουργεί σαν αντανάκλαση των επιθυμιών της Μαρσελίν και δηλώνει τρελά ερωτευμένη με τον νάρκισσο σκηνοθέτη, τα κατάλοιπα μιας μεγαλοαστικής καταγωγής που αποδεικνύονται τροχοπέδη στην εκφραστικότητα της κεντρικής ηρωίδας, την έννοια της ερμηνείας μέσα στην ερμηνεία (ο ρόλος της Ναταλία Πέτροβνα, από το θεατρικό «Ένας μήνας στην εξοχή» του Τουργκένιεφ που ανεβάζει η Μαρσελίν τη στοιχειώνει). Ενώ, όμως, οι προβληματισμοί και οι ιδέες πίσω από την ταινία έχουν ενδιαφέρον, η εκτέλεσή τους ακυρώνεται από μια ελιτίστικη αυτοαναφορικότητα κι ένα επίπλαστο ενδιαφέρον για τη νεύρωση. Το δε κλισέ μοτίβο του φαντάσματος της θεατρικής ηρωίδας που ζωντανεύει είναι πέρα για πέρα ντεμοντέ.] (Σχόλιο του Αθηνοράματος)

cargo-200

00:00 ΦΟΡΤΙΟ 200 ΝΕΤ

CARGO 200
Έτος παραγωγής: (2007)
Είμαστε στο 1984, ο πόλεμος στο Αφγανιστάν μαίνεται για τα καλά και η Σοβιετική Ένωση έχει ήδη μπει σε τροχιά μεταρρυθμίσεων. Ο Αρτέμ (Λεονίντ Γκρομόφ) αποφασίζει να επισκεφτεί τη μητέρα του στη μικρή βιομηχανική πόλη της Σοβιετικής Ένωσης, Λένινισκ.
Έχει πια βραδιάσει, όταν στο δρόμο για το σπίτι της, θα χαλάσει το αυτοκίνητό του και θα αναγκαστεί να ζητήσει βοήθεια από τον Αλεξέι (Αλεξέι Σερεμπριάκοφ) και την Τόνια (Ναταλία Ακίμοβα), που έχουν το πλησιέστερο μαγαζί. Στο μαγαζί αυτό που πουλάει αλκοόλ, ο Αρτέμ θα γνωρίσει έναν ξεπεσμένο αστυνομικό, τον Ζούνοφ (Αλεξέι Πολιγιάν), με τον οποίο θα πιάσουν μια μεγάλη συζήτηση για θέματα που αφορούν στον κομμουνισμό, στον πόλεμο κ.α. Το βράδυ κυλάει ήσυχα μέχρι τη στιγμή που καταφθάνουν στο μαγαζί ο Βαλέρα με την όμορφη Ανγκέλικα (Άνια Κουζνέτσοβα). Η άφιξη της κοπέλας θα πυροδοτήσει μια σειρά από τραγικά γεγονότα που θα αλλάξουν τη ζωή των ηρώων για τα καλά.
Ο τίτλος της ταινίας παραπέμπει στην κωδική ονομασία η οποία χρησιμοποιούνταν κατά τη διάρκεια του πολέμου στο Αφγανιστάν, για τα πτώματα Ο σκηνοθέτης Αλεξέι Μπαλαμπάνοφ έχει βραβευτεί στα περισσότερα Ευρωπαϊκά φεστιβάλ ενώ το Φορτίο 200 βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ του Ρότερνταμ.
Διάρκεια: 89′
Παραγωγή:Ρωσίας
Παίζουν: Άνια Κουζνέτσοβα, Αλεξέι Πολιγιάν, Λεονίντ Γκρομόφ
Σκηνοθέτης: Αλεξέι Μπαλαμπάνοφ

[Η κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης είναι πανταχού παρούσα στο απίστευτα ωμό αυτό φιλμ, ποτίζοντάς το με μια αίσθηση φθοράς, ματαιότητας και ανηθικότητας τόσο βαριάς που ώρες ώρες νομίζεις ότι μπορείς να τη μυρίσεις, σχεδόν να την αγγίξεις. Ο ρεαλισμός του έμπειρου (11 ταινίες μεγάλου μήκους), αλλά ελάχιστα γνωστού Αλεξέι Μπαλαμπάνοφ δεν θεαματοποιεί τη βία, ούτε υποχωρεί σε μελοδραματικές ευκολίες. Στέκεται απέναντί της ως παρατηρητής –ένας σλάβικου στιλ Χάνεκε– και την αποτυπώνει καθώς αυτή εξαπλώνεται από την αυταρχική εξουσία ως την αδιαφορία των βολεμένων διανοούμενων και από τις διεστραμμένες ερωτικές σχέσεις στα παραδόπιστα όνειρα της νέας γενιάς. Και φυσικά στο διαρκές, καθημερινό φλερτ όλων με το παράλογο και το θάνατο. Ό,τι όμως δίνει στον 50χρονο Ρώσο σκηνοθέτη την απίστευτη κινηματογραφική του δύναμη, το ίδιο μοιάζει να τον κρατάει πίσω, παρασύροντάς τον συχνά στην εύκολη καταγγελία και τη δραματουργική αφέλεια. Αλλά πάλι, όταν στο τέλος συνειδητοποιείς ότι όλα όσα διαδραματίστηκαν στηρίζονται σε πραγματικά γεγονότα, επανεκτιμάς τη στυγνότητα των εικόνων του Μπαλαμπάνοφ και ομολογείς πως η πραγματικότητα είναι μερικές φορές πιο ακατανόητη και από την τολμηρή φαντασία.] (Σχόλιο του Αθηνοράματος)

BITTER VICTORY

23:40 Πικρή νίκη Mega

BITTER VICTORY

Αμερικανική παραγωγή του 1958
Σκηνοθεσία: Νίκολας Ρέι
Παίζουν: Ρίτσαρντ Μπάρτον, Κουρτ Γιούργκενς, Ρουθ Ρόμαν, Ρέιμοντ Πελεγκρίν, Κρίστοφερ Λι
Διάρκεια: 101 λεπτά
Περιγραφή: Το 1942, στην υπό Γερμανική κατοχή Βεγκάζη, το «προσωπικό» φρούριο του Ρόμελ, μια βρεττανική ομάδα καταδρομέων με επικεφαλή της τον άπειρο ταγματάρχη Μπραντ, αναλαμβάνει μια δύσκολη αποστολή. Να μπει στο απόρθητο «φρούριο» και να αποσπάσει σημαντικά Γερμανικά έγγραφα. Ωστόσο, ο ταγματάρχης, εκτός από την απειρία του, έχει κι ένα άλλο σοβαρό μειονέκτημα, όσον αφορά την έκβαση της αποστολής. Τρέφει προσωπικό μίσος προς τον υπαρχηγό του, τον λοχαγό Λι, επειδή στο παρελθόν διατηρούσε σχέσεις με τη γυναίκα του Τζέιν.
Οι επιδρομείς, με οδηγό τον ‘Αραβα Μοκρέιν, δεν αργούν να ανακαλύψουν ότι, πίσω από τον Μπραντ, κρύβεται ένας δειλός. Ο συνδυασμός της δειλίας του και του προσωπικού του μίσους, είναι καταστροφικός για την ίδια την αποστολή και τους άνδρες του και δεν αργεί να προκαλέσει το θάνατο του Λι και του Μοκρείν. Η αποστολή του είναι σκέτη αποτυχία, αλλά ο ίδιος τιμάται μ’ ένα μετάλλιο που ξέρει πως δεν το αξίζει…

Παραγνωρισμένη ταινία του Νίκολας Ρέι, που εκτυλίσσεται στην άκρη του πολεμικού πλαισίου αποδομώντας τον ηρωισμό και την έννοια της αρρενωπότητας. Η ασπρόμαυρη φωτογραφία και η μουσική ενισχύουν την αίσθηση της σταδιακής ψυχολογικής αποσύνθεσης. (Σχόλιο του Αθηνοράματος)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.