#No_village_gr: Πως φτάσαμε εδώ, μετά την ανακοίνωση «Η VILLAGE ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΠΟ TO NEWSBOMB»

no village gr

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ____________ 23 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2013

Η VILLAGE ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑ
ΑΠΟ TO NEWSBOMB

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για λόγους αρχής η Village αποφάσισε να αποσύρει την διαφημιστική της καμπάνια για την ταινία “Οικογένεια Μίλερ” από την ιστοσελίδα http://www.newsbomb.gr .

Οδηγηθήκαμε στην απόφαση αυτή αφότου υπέπεσε στην αντίληψή μας ότι η διαφήμιση της ταινίας συνυπάρχει μαζί με ένα ανυπόγραφο άρθρο της εν λόγω ιστοσελίδας, με τίτλο «Προστατέψτε τώρα τους νέους από την ομοφυλοφιλία όπως ο Πούτιν!», άρθρο που καταφέρεται κατά συμπολιτών μας.

Λόγω της ευαισθησίας που διακρίνει την Village, δεν θέλουμε ουδεμία σύνδεση με τέτοιου περιεχομένου κείμενα.

#No_village_gr: Το κοινό επιτίθεται εναντίον της Village

Το #no_village_gr εξακολουθεί να είναι στις υψηλότερες θέσεις των trending topics στο Twitter. Για πρώτη φορά στην ιστορία της αλυσίδας των multiplex της Village, το κοινό επιτίθεται εναντίον της εταιρείας με ανοιχτό μποϋκοτάζ. Ακριβώς μετά από ένα μεγάλο «μπράβο», που δέχτηκε όταν προχώρησε σε μια σπάνια για τα ελληνικά δεδομένα απόφαση, αποσύροντας τη διαφημιστική της καμπάνια από το Newsbomb.gr, λόγω ενός ομοφοβικού άρθρου που δημοσιεύτηκε στην εν λόγω ιστοσελίδα.

Η είδηση της απόλυσης του, εδώ και 8 χρόνια, υπεύθυνου του γραφείου Τύπου της εταιρείας διανομής Village Films μπορεί να μην κυκλοφόρησε ευρέως από τη Δευτέρα, δε θα αργούσε, όμως, να… σκάσει! Αφού ο Όμιλος του ειδησεογραφικού site και η κινηματογραφική εταιρεία τα βρήκαν μεταξύ τους, ύστερα από το «λάθος» να σταλεί προς τα ΜΜΕ το γνωστό δελτίο Τύπου περί απόσυρσης της διαφημιστικής καμπάνιας για την ταινία «Οικογένεια Μίλερ»…, κάποιος έπρεπε να παραστήσει τον «αποδιοπομπαίο τράγο», προφανώς για να αποκατασταθεί η «τιμή» του θιγόμενου site… Ήταν ριζοσπαστικά ακτιβιστική η συμπεριφορά του υπεύθυνου του γραφείου Τύπου και αυτά τα πράγματα… δεν μπορούν να συμβαίνουν στην Ελλάδα.

Η επιστολή του site και συγκεκριμμένα του αυτοαποκαλούμενου «πρώτου διαδικτυακού μέσου ενημέρωσης της χώρας» προς τη Village Films περιείχε «ερωτήματα» όπως το… «Είστε υπέρ της προκλητικής έκθεσης των συναισθηματικών εκδηλώσεων των ομοφυλοφίλων σε δημόσιους χώρους;», κρίνοντας «άκρως «υπερβολική αντίδραση της εταιρείας» και με επιχειρήματα όπως «Ένα άρθρο που εκτός από τα 100 αρνητικά σχόλια τα οποία σας ευαισθητοποίησαν, είχε και άνω των 2000 LIKE, και αυτοί οι 2000 συμπολίτες μας είναι», κάλεσε την Village να επανορθώσει δημοσίως το… «ατόπημα στο οποίο υπέπεσε», προσφέροντας μάλιστα και ως δώρο τον υπόλοιπο διαφημιστικό χρόνο.

Ο υπεύθυνος Τύπου της εταιρείας Village απολύεται και ακολουθεί η απάντηση προς το newsbomb.gr:

«Αγαπητοί κύριοι,

Είναι δεδομένο για εμάς ότι η αξιοπιστία ενός διαδικτυακού τόπου δεν κρίνεται από ένα μεμονωμένο δημοσίευμα, όπως ακριβώς και η αξιοπιστία μίας κινηματογραφικής εταιρείας δεν κρίνεται από μία μεμονωμένη απόφαση βασισμένη στο θυμικό.

Η διαφωνία μας με την πολιτική Πούτιν στο θέμα της ομοφυλοφιλίας είναι κάθετη, άρα και με το εν λόγω άρθρο, αυτό όμως δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ερμηνευτεί ως συνολική μομφή προς το έγκυρο site σας, όπως μας κατηγορήσατε. Είναι δεδομένη η αξιοπιστία του site σας -η οποία άλλωστε πιστοποιείται καθημερινά από τις χιλιάδες των χρηστών που σας επισκέπτονται- και, επί τη ευκαιρία, θα θέλαμε να επιβεβαιώσουμε και εμείς την εμπιστοσύνη μας προς τη δημοσιογραφική σας δουλειά.

Από τη στιγμή που η συνεργασία μας είναι σημαντική και για τις δύο πλευρές και από τη στιγμή που μας καλείτε εγγράφως να συνεχιστεί, έχουμε τη χαρά να απαντήσουμε καταφατικά. Με την ευχή, στο εξής κακοτοπιές να αποφεύγονται και από τις δύο πλευρές.

Με εκτίμηση

Για τη Village

Γιώργος Χριστοδούλου

Δ/νων Σύμβουλος».

Το Newsbomb.gr, portal του Ομίλου DPG Digital Media, ιδιοκτησίας του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, ιδιοκτήτη της Κ.Α.Ε Παναθηναϊκός, γιο του φαρμακοβιομήχανου Παύλου Γιαννακόπουλου με διευθυντή τον Κώστα Χαρδαβέλλα, ανακοίνωσε ότι «συγχωρεί» τη Village «παρά την υπερβολική της αντίδραση» και η συνεργασία των δυο θα συνεχιστεί ομαλά, «με κύριο στόχο πάντα, το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τον τελικό αποδέκτη, τον αναγνώστη-καταναλωτή, ο οποίος πρέπει να λαμβάνει το επίπεδο ποιότητας στην ενημέρωση και στη διαφήμιση…».

Το θέμα έχει ξεσηκώσει νέα θύελλα αντιδράσεων και το hashtag στο twitter #no_village_gr έχει πάρει «φωτιά».

Πηγές: ertopen, freecinema

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: