Οι 10 καλύτερες ταινίες του 2014 από το Rolling Stone

Boyhood poster gr

O Πίτερ Τράβερς του Rolling Stone ψηφίζει τις 10 καλύτερες ταινίες του για το 2014. Ναι, το «Boyhood» είναι στο νούμερο 1.

Παραδοσιακά κάθε χρόνο τέτοια εποχή ο Πίτερ Τράβερς του Rolling Stone ψηφίζει και αυτός με τη σειρά του τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς.

Αναλυτικά το top-ten του 2014 για το Rolling Stone:

10.Interstellar του Κρίστοφερ Νόλαν / «Η διαστημική Οδύσσεια του Κρίστοφερ Νόλαν είναι το μόνο έπος στη λίστα μου. Η ταινία του ασχολείται με τη σχέση ενός γονιού (Μάθιου ΜακΚόναχεϊ) με το παιδί του (Τζέσικα Τσαστέιν) όπως και το «Boyhood». Και οι δύο ταινίες είναι η ωραίοτερη κατάληξη για μια χρονιά που ήταν καλή όταν το γύριζε στο προσωπικό.

9.Κάτω από το Δέρμα του Τζόναθαν Γκλέιζερ / Αυτή η χρονιά μας χάρισε πολλά μικρά αριστουργήματα όπως το «Snowpiercer», το «Locke», το «Love is Strange», το «Nightcrawler», το «Dear White People», το «Mr. Turner», το «A Most Violent Year», το «Leviathan» και το «Citizenfour», αλλά αυτό που δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου είναι το «Κάτω από το Δέρμα» του Τζόναθαν Γκλέιζερ, στο οποίο μια ποτέ πιο καλή Σκάρλετ Τζοχάνσον υποδύεται μια εξωγήινη που διασχίζει τη Σκωτία αναζητώντας άντρες που μπορεί να τους κατανοήσει.

8.Unbroken της Αντζελίνα Τζολί / Ενα συνταρακτικό ερωτικό γράμμα της Αντζελίνα Τζολί στον Λούις Ζαμπερίνι, έναν Ολυμπιακό δρομέα που είδε το θάρρος του να δοκιμάζεται στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ο Τζακ Ο’ Κόνελ στο ρόλο του Ζαμπερίνι και ο Μιγιάβι ως ο σαδιστής φρουρός του είναι και οι δύο υπέροχοι, αλλά είναι η Τζολί που πήρε μια ιστορία που το Χόλιγουντ αγνοούσε για δεκαετίες, το έκανε και το έκανε να πάλλεται από δύναμη.

7.Ξενοδοχείο Grand Budapest του Γουές Αντερσον / Ο Γουές Αντερσον δεν κάνει ταινίες όπως όλοι οι υπόλοιποι άνθρωποι. Ευλογημένος να είναι. Πίσω από την γλύκα του «The Grand Budapest Hotel», που τοποθετείται σε ένα πολυτελές θέρετρο ανάμεσα στους δύο Παγκοσμίους Πολέμου, κρύβεται μια βαθιά μελαγχολία που προσωποποιεί ένας θυρωρός που τον υποδύεται υπέροχα ο Ρέιφ Φάινς, ο οποίος πιστεύει ότι ο «τύπος» ορίζει τον πολιτισμό.

6.Whiplash του Ντάμιεν Σαζέλ / Μόλις στη δεύτερη ταινία του ως σκηνοθέτης, ο Σαζέλ κάνει το θαύμα με το να εμβαθύνει στην μουσική του εκπαίδευση για να μας παρουσιάσει ένα νεαρό ντράμερ που καταστρέφεται από έναν δάσκαλο ο οποίος δεν είναι ποτέ ευτυχισμένος παρά μόνο αν δει αίμα στις μπαγκέτες του.

5.Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε του Ντέιβιντ Φίντσερ / Το best-seller της Τζίλιαν Φλιν για ένα γάμο που διαλύεται θανάσιμα γίνεται στα χέρια του Ντέιβιντ Φίντσερ και από το διεισδυτικό σενάριο της Φλιν, μια καυστική σάτιρα για τη χαμένη τέχνη του να κάνεις μια σχέση να λειτουργήσει. Η Ρόζαμουντ Πάικ, σε μια εκρηκτική στροφή ως απατημένη σύγυζος του Μπεν Αφλεκ μας πηγαίνει στην κόλαση και ξανά πίσω.

4.Selma της Αβα ΝτιΒερνέ / Συγχαρητήρια στη σκηνοθέτη Αβα ΝτιΒερνέ, που διώχνει τη σκόνη από την ιστορία στο «Selma» και φτάνει κατευθείαν εκεί όπου χτυπάει η καρδιά της. Είναι ένα μεγάλο θέμα: Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ και η πορεία του για την ψήφιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από τη Σέλμα, στην Αλαμπάμα, στο Μοντγκόμερι είναι καταπληκτική και η ΝτιΒερνέ κάνει κάθε λεπτό να μοιάζει προσωπικό και ηλεκτρικό.

3.Foxcatcher του Μπένετ Μίλερ / Αυτή η αληθινή ιστο΄ρια γύρω από την πάλη, τον πλούτο και την παράνοια γίνεται ένα ανατριχιαστικό έργο τέχνης στα χέρια του Μπένετ Μίλερ και οι ερμηνείες των Στιβ Καρέλ, Τσάνινγκ Τέιτουμ και Μαρ Ράφαλο σηματοδοτούν το ανώτερο σημείο στις καριέρες τους.

2.Birdman του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου / Τίποτα αυτή τη χρονιά δεν είχε τη δύναμη να μας κάνει να μεθύσουμε με τις ταινίες ξανά όπως το έκανε το «Birdman», το κινηματογραφικό roller coaster του Ινιάριτου για έναν χολιγουντιανό υπερήρωα που προσπαθεί να κερδίσει το σεβασμό στο Μπρόντγουεϊ. Ο Μάικλ Κίτον δίνει την ερμηνεία της χρονιάς σε αυτήν την τρικυμιώδη κωμική επίθεση όπου τα γέλια αφήνουν μελανιές.

1.Boyhood του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ / Το πιο μικρό, το πιο ήσυχο, το λιγότερο διδακτικό φιλμ του 2014 είναι ταυτόχρονα το καλύτερο και το πιο συναισθηματικό. Για το «Boyhood», ο σεναριογράφος-σκηνοθέτης Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ χρειάστηκε 12 χρόνια για να αφηγηθεί την ιστορία του τότε εξάχρονου αγοριού από το Τέξας (υπέροχος πρωτοεμφανιζόμενος ο Ελαρ Κολτρέιν), το οποίο μεγαλώνει ως παιδί χωρισμένων γονιών, υπέροχα ερμηνεύμενων από τον Ιθαν Χοκ και την Πατρίσια Αρκέτ. Αλλά τι θα γινόταν με το ρίσκο του αν οι ηθοποιοί αρρώσταιναν ή πάθαιναν κάτι χειρότερο; Ποιος το κάνει αυτό; Ο Λινκλέιτερ το κάνει. Το «Boyhood», φτιαγμένο από τα πάνω και τα κάτω της δικής του ζωής, είναι το έργο-μνημείο της φιλμογραφίας του, η πιο αγνή προσωπική του έκφραση. http://flix.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: