Συγχαρητήρια κ. Ίστγουντ υπερπατριώτη καουμπόι έφερες εις πέρας άλλη μια διατεταγμένη κατά των κακών ινδιάνων αποστολή!! Χαίρε Αμερικανέ Ελεύθερε Σκοπευτή !! Ο Πλανήτης όλος είναι μαζί ΣΟΥ!! του Γιάννη Καραμπίτσου

clint eastwood

Ο Κλιντ Πήρε το Όπλο του. Αν δεν είχε σκηνοθετήσει, πριν, κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες ταινίες που μας έκαναν να τον συμπεριλαμβάνουμε στους σημαντικούς σύγχρονους δημιουργούς του αμερικανικού και του παγκόσμιου κινηματογράφου, θα μπορούσαμε κάλλιστα να πούμε ότι ο Κλιντ Ίστγουντ εκτός από τον αναμφισβήτητο υπερπατριωσμό του στη συγκεκριμένη ταινία, βρίσκεται σε διατεταγμένη υπηρεσία. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ 

Και δυστυχώς η ανάθεση αυτή του αμερικάνικου καπιταλιστικού χολιγουντιανού κινηματογραφικού εμπορικού συστήματος και η αποδοχή αυτής της ανάθεσης από τον Κλιντ Ίστγουντ θολώνει το σύνολο του έργου του και μας επαναφέρει με τον πιο έντονο τρόπο στην μνήμη μας τον πρότερο ψυχροπολεμικό κινηματογραφικό του βίο τον οποίο φαίνεται δεν ξεπέρασε ποτέ αληθινά. Προσπάθησε, αλλά γύρισε εκεί από όπου ξεκίνησε.
Κανένα ελαφρυντικό δεν μπορούμε να δώσουμε στον αμερικανό σκηνοθέτη, μετά από αυτή την ανήθικη , ψυχροπολεμική ταινία, του αφαιρούμε τον τίτλο του δημιουργού που μας είχε πείσει να του αποδώσουμε, δικαιολογημένα.
Αφού σχεδόν κανείς δεν θέλει να ξεστομίσει την αλήθεια, θα επιχειρήσουμε να το κάνουμε εμείς.
Το Χόλιγουντ σήμερα είναι όσο ποτέ άλλοτε συνδεδεμένο με το αντιδραστικό πολιτικό κατεστημένο της Αμερικής. Εκφράζεται άμεσα ιδεολογικά και πολιτικά υποστηρίζοντας εξώφθαλμα φασιστικές απόψεις.  Ο Κινηματογράφος, ο εμπορικός έστω, στην υπηρεσία του οικονομικοκοινωνικοπολιτικού κατεστημένου αλλά και των μυστικών υπηρεσιών της Αμερικής. Της NSA.
O «Θρύλος» σκοτώνει σε 4 αποστολές του στο Ιράκ 225 ανθρώπους (160 βεβαιωμένους) μεταξύ των οποίων γυναίκες και παιδιά. Όταν γυρίζει οριστικά στην Αμερική προσπαθώντας να ενταχθεί στην οικογένειά του και να συγκρατήσει το μυαλό του που πετάει συνεχώς σε νέες αποστολές, αφού έχει αποδεχτεί το ρόλο του προστάτη, του σωτήρα όχι μόνο των συμπολεμιστών του αλλά και της Πατρίδας, της Θρησκείας και της Οικογένειας, μετεκπαιδεύει με όπλα για να απασχολούν το μυαλό τους και να ανεβαίνει το ηθικό τους τραυματισμένους, παράλυτους στρατιώτες και μαθαίνει τον γιο του στα όπλα προετοιμάζοντας καινούριους «ήρωες» και σωτήρες.
Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι οι μανάδες και τα παιδιά αφού κρατούν όπλα και χειροβομβίδες και αφού βρισκόμαστε στον πόλεμο θα πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως και οι στρατιώτες, όπως και οι υπόλοιποι εχθροί.
Υπάρχει όμως αληθινά πόλεμος;
Αν υπάρχει είναι δημιούργημα των σωτήρων, έτσι εμφανίζονται παγκόσμια σήμερα, έως και φιλοσυριζαίοι κόντρα στην Μέρκελ και την λιτότητα, σωτήρες από τις αποτρόπαιες καταστάσεις που αυτοί δημιούργησαν στον πλανήτη. Μετά μάλιστα από την σκηνοθεσία της πυρπόλησης των δίδυμων πύργων, της μεγαλύτερης μέσω κινηματογράφου διαπραχθείσας απάτης κατά της ανθρωπότητας και τον φόβο των πολιτών για την τρομοκρατία και τους τζιχαντιστές που σχεδιασμένα και στοχευμένα προκάλεσαν, άφησαν τα προσχήματα στην άκρη. Και έτσι ο κινηματογράφος του Χόλιγουντ και του καπιταλισμού, επιβάλλεται πλέον, έχει χρέος να κυνηγά την τρομοκρατία να συνηθίζει τους πολίτες στην πολεμική βία κατά των εχθρών της παγκόσμιας τάξης πραγμάτων του φασισμού και του Μεγάλου Αδελφού.
Ενός Μεγάλου Αδελφού που εγκαθιδρύεται επίσημα πλέον και μάλιστα με την συναίνεση της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών του πλανήτη μετά τις αποκαλύψεις του Σνόουντεν. Τώρα που είναι γνωστά σε όλους ότι η NSA παρακολουθεί εκτός από τους ηγέτες των κρατών τους πολιτικούς και τους επίσημους αντιπάλους των ΗΠΑ και όλους τους πολίτες του πλανήτη, αλλά και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι, Κινέζοι και λοιποί δεν πάνε πίσω στον τομέα αυτό, οι πολίτες συναινούν γιατί από τη μία «τι έχουν να κρύψουν» και από την άλλη χρειαζόμαστε κάποιον να μας σώσει από την τρομοκρατία και τους τζιχαντιστές.

American_Sniper_fake_bab

Και ο κινηματογράφος αναλαμβάνει να μας εκπαιδεύσει . Στο Blackhat (που έχει η αλήθεια είναι πολλά ενδιαφέροντα σημεία στο σενάριό του) στο πως επιτίθενται οι «Άριοι» Υπερήρωες της Αντιτρομοκρατικής με τα κράνη τα αλεξίσφαιρα και τα πυροβόλα όπλα στους άψογα εκπαιδευμένους κακούς υποστηρικτές των επικίνδυνων για την ανθρωπότητα εγκληματιών-χάκερ. Με υποδειγματική σκηνοθεσία Μάικλ Μαν, έντονη και υποβλητική μουσική υπόκρουση, μοντάζ γρήγορο και ρυθμό καταιγιστικό γινόμαστε ένας από αυτούς τρέχουμε και εμείς μαζί τους να εξολοθρεύσουμε σαν σε action videogame τους κακούς, νιώθουμε να γίνεται συναρπαστική η μίζερη ζωή μας. Και μαζί μας είναι, για αυτό πως να φοβηθούμε, ο Υπερήρωας αρχιχάκερ που δεν του ξεφεύγει αληθινά τίποτα και τόσο κορδωνόμαστε αφήνοντας πίσω μια για πάντα την ρουτινιάρικη καθημερινότητα.
Στο περιβόητο Kingsman η «καλή» μυστική οργάνωση που βρίσκεται πάνω από κυβερνήσεις και πολιτικούς όπως άλλωστε και οι κακοί της ταινίας που ελέγχουν τα πάντα στον πλανήτη μέσω της τεχνολογίας και του διαδικτύου (και εδώ υπάρχουν πολύ ενδιαφέροντα πράγματα στο σενάριο)  «υποχρεώνεται» εκτός από τους περιστασιακούς τσαμπουκάδες και φόνους που για ψύλλου πήδημα διέπραξε στη διάρκεια της ταινίας, υποχρεώνεται από τους κακούς να «καθαρίσει» σε μια εκκλησία γύρω στους 100 φανατικούς μπήγοντάς τους παλούκια σε διάφορα μέρη του σώματος, μαχαίρια στα κεφάλια και άλλα ευφάνταστα και στο τέλος της ταινίας η Νορβηγίδα πριγκίπισσα υπόσχεται στον ήρωά μας «να του δώσει κώλο» αν καταφέρει να σώσει τον κόσμο και την ίδια και του δίνει.

Και μια συνάδελφος κριτικός αποκάλεσε την ταινία την καλύτερη κωμωδία που έχει δει εδώ και χρόνια και της έβαλε και 4,5/5 αστεράκια. [θα αναφερθώ αναλυτικά άμεσα σε κείμενό μου στο αίσχος να παίρνει 4,5 αστεράκια το Kingsman ευτυχώς όχι από όλους και η Νοσταλγία, το Στάλκερ, το Σολάρις, τα Παιδικά Χρόνια του Ιβάν να παίρνουν π.χ. 4 αστεράκια από τους συμπαθείς κριτικούς του Αθηνοράματος]

American_Sniper_Greek_poster

Και στο αριστούργημα από την ανάποδη του καουμπόι κ. Ίστγουντ οι δολοφόνοι του Ιράκ γυρίζουν σπίτι τους να γ………. την έγκυο γυναίκα τους να αγκαλιάσουν φιλήσουν αυτή και τα παιδιά τους σαν να μην τρέχει τίποτα γιατί στον πόλεμο ήταν και σκότωναν εχθρούς τρομοκράτες και επαναστάτες (ένα πράγμα), γυναίκες και παιδιά λες και ήταν αληθινός (αμυντικός) πόλεμος και τους υποχρέωσε και κανείς να πάνε.
Ελπίζουμε το σύνολο των κριτικών να πράξει αυτή τη φορά έστω το καθήκον του και να απαξιώσει το εξάμβλωμα αυτό που υπηρετεί πολύ σκοτεινούς και ανήθικους σκοπούς. 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.