Η Αλήθεια (Truth) του Τζέιμς Βάντερμπιλτ (2015) || αναλυτική παρουσίαση, trailer, που παίζεται, συνοπτική κριτική, η γνώμη των κριτικών

TRUTH Poster

με τους Κέιτ Μπλάνσετ, Ρόμπερτ Ρέντφορντ, Ελίζαμπεθ Μος, Τόφερ Γκρέις, Ντένις Κουέιντ, Μπρους Γκρίνγουντ

Υπόθεση:
Το πρωί της 9ης Σεπτεμβρίου 2004, η βετεράνος παραγωγός του δελτίου ειδήσεων του CBS, Μέρι Μέιπς, πίστευε ότι είχε κάθε λόγο να αισθάνεται περήφανη για τη δουλειά της. Μέχρι το βράδι της ίδιας μέρας, η Μέιπς με τον παρουσιαστή του δελτίου Νταν Ράδερ, θα δεχόντουσαν πολύ σκληρή κριτική κι έλεγχο.

Συνοπτική κριτική (αθηνόραμα Χρήστος Μήτσης 2/5]

Βασισμένο σε πολύκροτη αληθινή ιστορία πολιτικο-δημοσιογραφικό θρίλερ που θα ήθελε, αλλά όσο κι αν προσπαθεί η υπέροχη για ακόμα μια φορά Κέιτ Μπλάνσετ δεν μπορεί να γίνει «Spotlight» ή «The Insider».

truth i gnomi ton kritikon

Το προηγούμενο βράδι, ο Ράδερ παρουσίασε στην εκπομπή 60 Minutes I, αποδείξεις ότι ο πρόεδρος Τζορτ Μπους είχε βρει τρόπο να αποφύγει τη στρατιωτική του θητεία από το 1968 έως το 1974. Η εκπομπή υποστήριξε ότι ο Τζορτζ Μπους χρησιμοποίησε οικογενειακές γνωριμίες και πολιτική δύναμη για να μη στρατολογηθεί στο πόλεμο του Βιετνάμ, αλλά να καταταχθεί στην Εναέρια Εθνοφρουρά του Τέξας. Ωστόσο, ούτε στο σώμα του Τέξας παρουσιάστηκε ποτέ.

Η Μέιπς και η ομάδα της δούλεψαν σκληρά για να έχουν ζωντανά στην εκπομπή μάρτυρες κι έγγραφα για να υποστηρίξουν τις κατηγορίες τους, κι ένιωθαν βέβαιοι ότι η υπόθεση ευσταθούσε. Το θέμα θα είχε σοβαρές επιπτώσεις στην επερχόμενη καμπάνια του Μπους για τις προεδρικές εκλογές του 2004.

Μέσα σε λίγες μέρες από την αναμετάδοση της εκπομπής όμως, η θητεία του Μπους δεν ήταν πια το επίκεντρο των μέσω ενημέρωσης. Αντίθετα, ήταν η ίδια η εκπομπή, η Μέιπς και ο Ράδερ που τέθηκαν υπό αμφισβήτηση. Τα έγγραφα τους απορρίφθηκαν ως πλαστά, και οι συντελεστές της εκπομπής κατηγορήθηκαν για κακή δημοσιογραφία ή ότι είχαν εξαπατηθεί. Η Μέιπς θα έχανε τη δουλειά και τη φήμη της κι ο Νταν Ράδερ δε θα παρουσίαζε ξανά το δελτίο του CBS.

Πως κατέληξε όλη η προσοχή στους δημοσιογράφους αντί για την ιστορία; Γιατί οι γραμματοσειρές και οι σημειώσεις των εγγράφων ξαφνικά ήταν πιο σημαντικές από το ερώτημα εάν ο Πρόεδρος είχε χρησιμοποιήσει αθέμιτα μέσα για να μην εκπληρώσει τη στρατιωτική του θητεία;
Έχει αλλάξει άραγε η δημοσιογραφική ακεραιότητα θεμελιωδώς σε όλα τα δελτία ειδήσεων;
Το χρονοδιάγραμμα των γεγονότων

Η Αλήθεια βασίζεται στα απομνημονεύματα της Μέρι Μέιπς Truth and Duty: the Press, the President, and the Privilege of Power.

Ιούνιος – Σεπτέμβριος 2004

Η παραγωγός του δελτίου ειδήσεων του CBS Μέρι Μέιπς βρίσκεται στο απόγειο της καριέρας της, όταν γυρίζει την προσοχή της στην ανεκπλήρωτη στρατιωτική θητεία του τότε προέδρου Τζορτζ Μπους. Τον Απρίλιο είχε κάνει την παραγωγή (για την οποία αργότερα θα τιμούνταν με το Βραβείο Peabody) για το 60 Minutes, με θέμα το Άμπου Γκράιμπ, αποκαλύπτοντας τα βασανιστήρια στις στρατιωτικές φυλακές του Ιράκ.

Με βάση το Ντάλας, όπου ζει με το σύζυγο της και τον 7χρονο γιο τους, μετακινείται στα κεντρικά του CBS στη Νέα Υόρκη. Έχει εργαστεί στενά με τον παρουσιαστή του δελτίου Νταν Ράδερ για πολλά χρόνια, και υπάρχει μεταξύ τους αλληλοσεβασμός και οικειότητα.

Ο Τζος Χάουαρντ ήταν ο Διευθυντής Παραγωγής στο 60 Minutes II, τη βραδινή εκδοχή του 60 Minutes που προβαλόταν κάθε Τετάρτη. Ο Χάουαρντ ιντριγκάρεται από την ιστορία της Μέιπς και γνωρίζει ότι την κυνηγάνε κι άλλα κανάλια. Η Μέιπς παίρνει πράσινο φως να ακολουθήσει τα στοιχεία της.

Η ομάδα της Μέιπς
Συγκεντρώνει την ομάδα που θα κάνει την έρευνα: ο Αντισυνταγματάρχης Ρότζερ Τσαρλς λειτουργεί ως στρατιωτικός σύμβουλος και είχε δουλέψει με τη Μέιπς ξανά για το θέμα του Άμπου Γκράιμπ. Η Λούσι Σκοτ είναι καθηγήτρια δημοσιογραφίας και ακούραστη ερευνήτρια και ο Μάικ Σμιθ είναι πληροφοριοδότης της Μέιπς από το Τέξας. Η έρευνα πήρε το όνομα «Bush-Guard» («Μπους- Εθνοφρουρά»), και ξεκίνησε λίγο πριν τις προεδρικές εκλογές (Μπους εναντίον Κέρι).

Το χρονοδιάγραμμα Bush-Guard
Μελετώντας προσεκτικά τα αρχεία από τη θητεία του Μπους (τα οποία η ομάδα της Μέιπς θεωρεί ότι είναι ημιτελή ή πλαστά) φτιάχνουν ένα χρονοδιάγραμμα: από το Μάιο του 1968 έως και την άνοιξη του 1972, ο Μπους είχε καλές επιδόσεις στην Εθνοφρουρά, πρώτα στη βάση της Τζόρτζια όπου εκπαιδεύτηκε ως πιλότος, κι έπειτα στην 111η μοίρα του Χιούστον. Το 1972 όμως, μετατέθηκε στην Αλαμπάμα, όπου δούλευε σε μια καμπάνια ενός Γερουσιαστή, φίλου του πατέρα του. Την περίοδο από το Μάιο του 1972 έως το Μάιο του 1973, η ομάδα δε βρήκε κανένα αρχείο, ούτε μάρτυρα, ότι ο Μπους παρουσιάστηκε στη βάση της Αλαμπάμα. Το 1973, ο υπολοχαγός Μπους ζήτησε πρόωρη απαλλαγή για να φοιτήσει στο Χάρβαρντ, την οποία και πήρε.
Η ομάδα του 60 Minutes θεώρησε ότι το θέμα δεν ήταν απλά ότι ο Μπους χρησιμοποίησε τις γνωριμίες του για να αποφύγει το Βιετνάμ, αλλά πρόκειται για σοβαρή παράλειψη καθήκοντος. Όσο η προεκλογική του καμπάνια έτρεχε, το θέμα ήταν πολύ επίκαιρο.

Η Μέιπς είχε ένα αδιάσειστο σημείο εκκίνησης: ο πρώην κυβερνήτης του Τέξας, Μπεν Μπαρνς, επί χρόνια καλούσε κόσμο στο σπίτι του και τους ψυχαγωγούσε με μία ιστορία για το πως το 1968 δέχτηκε τηλεφωνήματα για να βοηθήσει το νεαρό Μπους να μπει στην Εθνοφρουρά του Τέξας.

Η Μέιπς προσπαθεί να πείσει το Μπαρνς να πει την ιστορία του στη κάμερα, αλλά εκείνος αρνείται. Η ομάδα τηλεφωνεί σε έναν εκτενή κατάλογο ανθρώπων που μπορεί να μαρτύρησαν κάτι από την υπόθεση, αλλά όλοι συμφωνούν ότι «δεν έγιναν χάρες».

The Killian Documents
Ενώ η έρευνα δείχνει να μην οδηγεί πουθενά, έρχεται μία απρόσμενη βοήθεια για την ομάδα της Μέιπς καθώς άγνωστα προηγουμένως έγγραφα έρχονται στην επιφάνεια. Η Μέιπς στέλνει το Σμιθ να βρει το Μπιλ Μπάρκετ, πρώην Αντισυνταγματάρχη της Εθνοφρουράς του Τέξας, που υποστηρίζει ότι έχει στα χέρια του αυτά τα έγγραφα. Η Μέιπς και ο Σμιθ θα το συναντήσουν μαζί με τη σύζυγο του Νίκι, η οποία ανησυχεί ιδιαιτέρως για την ασφάλεια τους αν παραδώσουν τα έγγραφα. Η Μέιπς τους πείθει ότι έχουν στην αξιοπιστία για να βγάλουν το θέμα στον αερά και θα σεβαστούν την ανωνυμία τους. Οι Μπέρκετ δίνουν αντίγραφα των εγρράφων κι αρνούνται να αποκαλύψουν πως βρέθηκαν στην κατοχή τους.

Τα έγγραφα, γνωστά ως «Killian documents» φέρουν την υπογραφή του αποθανόντος Τζέρι Κίλιαν, τότε διοικητή της 111ης Μοίρας στο Χιούστον, και φαίνεται να επιβεβαιώνουν ότι ο Μπους δεν εκπλήρωσε τα καθήκοντα του. Ο Μπέρκετ τους έδωσε αργότερα ακόμη ένα έγγραφο με τίτλο «CYA» (Cover Your Ass) το οποίο φέρεται να έγραψε ο Κίλιαν ως απόδειξη ότι δέχτηκε πιέσεις για να δώσει καλές επιδόσεις στο Μπους, ενώ δε βρισκόταν καν στη βάση. Μαζί τα έγγραφα φαίνονται να είναι αρκετές αποδείξεις για να στηρίξουν το θέμα τους.

Τέσσερις ανεξάρτητοι αναλυτές ζητήθηκαν να εξετάσουν τα έγγραφα για αυθεντικότητα, αλλά ήταν αντίγραφα, οπότε κανείς δε μπορούσε να πει με βεβαιότητα ότι επρόκειτο για γνήσια έγγραφα. Ο αναλυτής Μαρσέλ Μάτλεϊ καταφθάνει στη Νέα Υόρκη για να συγκρίνει τα έγγραφα με αυτά που έδωσε στον τύπο ο Λευκός Οίκος. Βρίσκει ότι η υπογραφή του Κίλιαν ταιριάζει με αυτή στα επίσημα αρχεία. Δε βρίσκει θέματα στη δομή των εγγράφων. Η Μέιπς και η ομάδα τους θεωρούν ότι αξίζει να τα δείξουν στο κοινό.

Η αντίστροφη μέτρηση για την αναμετάδοση
Ενώ η Μέιπς και η ομάδα της ένωναν τα κομμάτια του παζλ, ο Νταν Ράδερ ενημερωνόταν για όλη τη διαδικασία. Ήθελε περισσότερα στοιχεία για να το παρουσιάσει ζωντανά.

Στο μεταξύ ο Μάικ Σμιθ βρίσκει ένα βίντεο του Μπεν Μπαρνς από έναν έρανο, όπου διασκεδάζει το κοινό με την ιστορία του για το Τζορτζ Μπους όταν υπηρετούσε στη Εθνοφρουρά του Τέξας. Ο Μπαρνς, που δεν ήξερε ότι τον τραβούσε κάμερα, θεώρησε ότι ήταν προτιμότερο να το πει ο ίδιος στην κάμερα και υποχωρεί.

Οι παραγωγοί έρχονται αντιμέτωποι με ένα μεγάλο δίλημμα: οι διαθέσιμες ημερομηνίες προβολής του θέματος είναι είτε μετά από αρκετές εβδομάδες (που στο μεταξύ μπορεί κάποιος άλλος να αποκάλυπτε το θέμα) ή μετά από πέντε ημέρες. Δε θέλουν επίσης να θεωρηθεί ότι προσπαθούν να επηρρεάσουν το αποτέλεσμα των επερχόμενων εκλογών, οπότε διαλέγουν να βγουν νωρίτερα. Η Μέιπς πιστεύει ότι μπορεί να το κάνει, και η αναμετάδοση προγραμματίζεται για τις 8 Σεπτεμβρίου.
Δύο ημέρες πριν την εκπομπή, έρχεται ακόμη μία μεγάλη βοήθεια. Η Μέιπς καταφέρνει να επικοινωνήσει με τον Υποστράτηγο Ρόμπερτ Χότζες που ήταν ο ανώτερος του Κίλιαν την περίοδο ’72-73. Ο Ρότζερ Χότζες επιβεβαιώνει ότι συμμεριζόταν τον Κίλιαν για την υπόθεση Τζορτζ Μπους κι όσα έγραψε. Η ομάδα του 60 Minutes πιστεύει ότι είναι έτοιμη για αναμετάδοση.

Αναμετάδοση, 8 Σεπτεμβίου 2004.
Η Μέιπς και ο Ράδερ ενώνουν τα κομμάτια του ρεπορτάζ: έχουν συνεντεύξεις από το Μαρσέλ Μάτλεϊ, το Μπεν Μπαρνς, και το Ρόμπερτ Στρονγκ, πρώην στέλεχος της Εθνοφρουράς που καταγγέλει τη διαφθορά την περίοδο του πολέμου στο Βιετνάμ. Η ομάδα μοντάρει μέχρι την τελευταία στιγμή, αφαιρώντας σημαντικές λεπτομέρειες που δεν είχαν αρκετή δραματουργία για την τηλεόραση.
Η εκπομπή ωστόσο έχει όλο το δράμα που χρειάζεται. Ο Ράδερ μεταδίδει μια εκπομπή που δηλώνει ότι Μπους δεν εκπλήρωσε τη στρατιωτική του θητεία.

Το επόμενο πρωί
Ο θρίαμβος και οι εορτασμοί της ομάδας δεν κράτησαν για πολύ. Μέσα σε λίγες ώρες αμέτρητοι συντηρητικοί καταγγέλουν τα έγγραφα ως πλαστά και την εκπομπή ως ένα ψέμα. Το διαδίκτυο πλημμυρίζει από υπεραναλύσεις των εγγράφων και δηλώσεις ότι δε θα μπορούσαν να είχαν γραφτεί τη δεκαετία του ’70 από γραφομηχανές, παρά μόνο από ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Σύντομα όλα τα μέσα ενημέρωσης ασχολούνται με την εγκυρότητα της εκπομπής, και κάπου ανάμεσα στις συζητήσεις για τις γραμματοσειρές και τα διαστήματα χάνεται η ερώτηση αν ο Τζορτζ Μπους είχε εκπληρώσει τη θητεία του ή όχι.

Όλα τα στελέχη του CBS παρακολουθούν την κατάσταση με ιδιαίτερη ανησυχία, ενή η Μέιπς επιβεβαιώνει κάθε στοιχείο της ιστορίας της. Ο Νταν Ράδερς, έχει δεχτεί ξανά επιθέσεις στο παρελθόν και παραμένει ψύχραιμος. .

Η Μέιπς και ο Ράδερ απαντούν με ένα θέμα που μεταδίδεται στις ειδήσεις του CBS και περιλαμβάνει την ανάλυση του Μάρσελ Μάτλεϊ και μία νέα του συνέντευξη στην οποία δηλώνει ότι οι κατηγορίες για πλαστά έγγραφα βασίζονται σε εξέταση φωτοαντιγράφων και fax που θα μπορούσαν να έχουν υποστεί αλλαγές σε κάθε αποστολή.

Μυστηριώδεις πηγές
Τα ανώτερα στελέχη του CBS ζητούν από τη Μέιπς να μιλήσουν ιδιαιτέρως με την ανώνυμη πηγή τους. Σε τηλεφωνική συζήτηση με τον Άντριου Χέιγουορντ, τη Μέιπς και το Ράδερ, ο Μπιλ Μπέρκετ άλλαξε τελείως την ιστορία του: λέει ότι είπε ψέμματα στη Μέιπς για να την ξεφορτωθεί. Στη νέα του εκδοχή, ανώνυμοι πληροφοριοδότες επικοινώνησαν μαζί του για να δημοσιοποιήσει τα έγγραφα και να καταστρέψει τα πρωτότυπα.
Ο Ράδερ πείθει το Μπέρκετ να μιλήσει στην κάμερα, να πει την αλήθεια και να ξεκαθαρίσει η ιστορία.

Ο Ράδερ ενημερώνει τη Μέιπς ότι του έχει ζητηθεί να απολογηθεί δημόσια. Η ιστορία δεν υπάρχει πια. Η Μέιπς παρακολουθεί απογοητευμένη την απολογία του Ράδερ.

Μία ανεξάρτητη έρευνα

Η Μέιπς προσλαμβάνει δικηγόρο για να την αντοπροσωπεύσει ενώπιον της επιτροπής του CBS την οποία προεδρεύουν ο Ρίτσαρντ Θόρνμπερν, πρώην Γενικού Εισαγγελέα υπό την προεδρία Μπους και ο Λου Μποκάρντι, πρώην Διευθύνοντα Συμβούλου του Associated Press.

Ο δικηγόρος συμβουλεύει τη Μέιπς να είναι συνεργάσιμη, να δώσει όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορεί και να μην προσπαθήσει να ανταγωνιστεί την επιτροπή. Προσπαθεί να την κρατήσει ψύχραιμη όσο η Επιτροπή διακόπτει για τις εκλογές του Νοεμβρίου.
Σε εξορία από το CBS, η Μέιπς μαθαίνει κι άλλα δυσάρεστα νέα. Ο Ράδερ έχει συμφωνήσει να παραιτηθεί από την παρουσίαση του δελτίου ειδήσεων, μετά τη δεύτερη ορκωμοσία του Τζορτζ Μπους. «Κράτα ψηλά το κεφάλι» της λέει.

Τον Ιανουάριο του 2005 η Μέιπς απολύεται από το CBS.

Στην τελευταία του αναμετάδοση, ο Νταν Ράδερ επικαλείται την εμπιστοσύνη του κοινού στην ακεραιότητα των δημοσιογράφων και κλείνει το δελτίο με τη φράση κατατεθέν του «Κουράγιο».

Ποιός είναι ποιός

Οι χαρακτήρες της ταινίας ακολουθούν τα απομνημονεύματα της Μέιπς, όπως ήταν το 2004:

Το προσωπικό του 60 Minutes II

Ο Νταν Ράδερ συνεργαζόταν με το CBS για τέσσερις δεκαετίες και ήταν ο κεντρικός παρουσιαστής του βραδινού δελτίου ειδήσεων για 24 χρόνια, από το 1981 έως το 2005.

Η Μέρι Μέιπς ήταν παραγωγός για το CBS και στενή συνεργάτιδα του Νταν Ράδερ για δεκαπέντε χρόνια. Απέσπασε το βραβείο Peabody το 2005 για το ρεπορτάζ σχετικά με την κακοποίηση στις φυλακές του Άμπου Γκράιμπ.

Ο Άντριου Χέιγουορντ ήταν πρόεδρος του δελτίου ειδήσεων του CBS από το 1996 έως το 2005.

Ο Τζον Χάουαρντ ήταν o Διευθυντής παραγωγής του 60 Minutes II όταν συμπλήρωνε είκοσι χρόνια καριέρας στο CBS.

Η Μπέτσι Γουέστ ήταν αντιπρόεδρος στο δελτίο ειδήσεων του CBS από το 1998 έως και το 2005, ενώ επέβλεπε το 60 Minutes and 48 Hours.

Δεν υφίσταται συνταγματική δημοκρατία, βασισμένη στις αρχές της ελευθερίας και της δημοκρατίας χωρίς την αλήθεια στα δελτία ειδήσεων, γιατί η ενημέρωση των πολιτών είναι επιτακτική ανάγκη. Η ελευθερία και η δημοκρατία χάνονται όταν χάνεται η δημοσιογραφία. Στην περίπτωση του θέματος Μπους, οι αξίες αυτές χανόντουσαν κάθε μέρα στις αίθουσες τύπου σε ολόκληρη τη χώρα.
Νταν Ράδερ, Αύγουστος 2015
Τζέιμς Βάντερμπιλτ

Ο Τζέιμς Βάντερμπιλτ γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Κονέκτικατ, ενώ σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια στο τμήμα Σεναρίου για τον Κινηματογράφο. Πούλησε το πρώτο του σενάριο 48 ώρες πριν την αποφοίτηση του. Έχει γράψει τα σενάρια για αμέτρηες ταινίες, μεταξύ των οποίων τα ZODIAC , WHITE HOUSE DOWN, THE AMAZING SPIDERMAN, THE RUNDOWN, THE LOSERS, και το INDEPENDENCE DAY: RESURGENCE.
Είναι ιδρυτικό μέλος της Mythology Entertainment. Ζε μόνιμα στο Μαλιμπού της Καλιφόρνια. Η Αλήθεια είναι το σκηνοθετικό του ντεμπούτο.
Πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Τορόντο 2015.

Πού παίζεται

ΚΕΝΤΡΟ – ΚΟΛΩΝΑΚΙ – ΕΞΑΡΧΕΙΑ
Ιντεάλ
Πανεπιστημίου 46 (στάση ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο)
2103826720
DOLBY DIG
Δευτ. € 5,00, Τρ., Τετ. € 6,00. Πέμ.-Κυρ. € 7,50. Προβολές 3D € 7,50. Φοιτ., άνεργοι & άνω των 65 € 6,00. ΑμεΑ € 4,00.
Πέμ.-Τετ.: 17.40/ 20.00/ 22.20
Δεξαμενή Θερινός
Πλατεία Δεξαμενής, Κολωνάκι
2103623942, 210-3602363
DOLBY SR
€ 8,00, φοιτ. € 5,00. Κάθε Τετ. δύο άτομα με ένα εισιτήριο.
Πέμ.-Τετ.: 20.50/ 23.00
Αίγλη Ζαππείου Θερινός
Κήπος Ζαππείου (είσ. από Βασ. Όλγας)
2103369300
DOLBY DIG.
€ 8,50, φοιτ., παιδ., άνεργοι & άνω των 65 € 6,50 (Δευτ.-Πέμ.)
Πέμ.-Τετ.: 20.45/ 23.10
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ – ΝΕΑΠΟΛΗ
Γαλαξίας
Μεσογείων 6 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι)
2107773319
€ 8,00. Φοιτ., άνεργοι & άνω των 65 € 6,50. Κάθε Τετ., Πέμ. είσ. € 5,00.
Αίθουσα 1 Πέμ.-Τρ.: 20.10/ 22.30
Ελληνίς Cinemax Θερινός
Λ. Κηφισίας 29, Αμπελόκηποι
2106464009
€ 8, παιδ.-φοιτ. € 6,50. Κάθε Τετ. στα 2 εισιτήρια το 1 δώρο. Πώληση εισ. με πιστ. κάρτα στο 80111300400 (σταθ.) και στο http://www.cinemax.gr
Πέμ.-Τετ.: 20.40/ 23.00
ΜΑΡΟΥΣΙ – ΚHΦΙΣΙΑ – ΔΡΟΣΙΑ
Χλόη Θερινός
Κασαβέτη 17, Κηφισιά
2108011500
€ 8,50, φοιτ. από Δευτ.-Τετ. € 6,50
Πέμ.-Τετ.: 21.00/ 23.10
Ν. ΚΟΣΜΟΣ – ΦΙΞ – Ν. ΣΜΥΡΝΗ – Π. ΦΑΛΗΡΟ
Φιλίπ Θερινός
Ελ. Βενιζέλου 40, Ν. Σμύρνη,
2109312866
€ 8,00, φοιτ., παιδ. € 6,50
Πέμ.-Τετ.: 20.50/ 23.00
Σινέ Φλοίσβος Θερινός
Πάρκο Φλοίσβου Π. Φαλήρου (πλησίον Μαρίνας)
2109821256
DOLBY SR DTS
€ 8,00, παιδ. € 6,00. Κάθε Τρ. € 6,00
Πέμ.-Τετ.: 21.00/ 23.15
ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΚΙΖΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
Αθήναιον Cinepolis
Ζησιμοπούλου 7 & Α. Μεταξά, Γλυφάδα
211-211-2222, 2109681757
€ 8,00. Προβολές 3D: € 10,00. Κάθε Τετ. γεν. είσ. € 4,50, 3D € 5,50. Για άτομα άνω των 60 & παιδιά κάτω των 12 & μαθητ.-φοιτ. γεν. είσ. € 6,50, 3D € 8,50.
Αίθουσα 3 Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.30
Ρία Digital Cinema Θερινός
Αφροδίτης 8, Βάρκιζα
2108970844, 2108971654
DOLBY DIG.
€ 8,00, παιδ. € 6,00, κάθε Τρ. € 6,00
Πέμ.-Τετ.: 20.45/ 23.00
ΠΛΑΚΑ – ΘΗΣΕΙΟ – ΑΝΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ
Θησείον Θερινός
Απ. Παύλου 7, Θησείο
2103420864, 2103470980
DOLBY SR
Πέμ.-Κυρ. € 8,00, Δευτ.-Τετ. € 6,00. Παιδ.-φοιτ., άνεργοι & άνω των 65 € 6,00.
Πέμ.-Τετ.: 20.45/ 23.05
ΨΥΧΙΚΟ – ΦΙΛΟΘΕΗ
Cine Φιλοθεη Θερινός
Πλ. Δροσοπούλου, Φιλοθέη
2106833398
DOLBY SR
€ 8,00, φοιτ. € 6,50
Πέμ.-Τετ.: 20.50/ 23.00
ΠΑΓΚΡΑΤΙ – ΒΥΡΩΝΑΣ – ΥΜΗΤΤΟΣ
Αμύντας Θερινός
Κων/πόλεως 16, Υμηττός
2107626418
DOLBY STEREO
€ 8,00, φοιτ. & κάθε Τετ. € 6,00
Πέμ.-Τετ.: 20.40/ 22.50
Αρκαδία Θερινός
Καραολή Δημητρίου 32 & Φορμίωνος 222, Πάρκο Βύρωνα
2107661166, 210-7661226
STEREO SOUND
€ 7,50, παιδ.-φοιτ. € 6,00
Πέμ.-Σάβ. & Δευτ.-Τετ. 20.50/ 23.00, Κυρ. 23.00
ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Κοράλι Cinemax Θερινός
Αφροδίτης & Ιθάκης, Σαρωνίδα
2291054097, 2291054931
DOLBY STEREO
€ 7,50, παιδ.-φοιτ. € 6,00
Πέμ.-Τετ.: 20.40/ 23.00

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s