ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ | Οι ταινίες της ημέρας | Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

l eclisse-italy-1962

Αξίζει να δείτε σήμερα

September [3/5]
ΕΡΤ2 22:00

Η Έκλειψη [5/5]
Action24 23:00

Όλες οι ταινίες της ημέρας

15:00 ΤΑ ΝΤΕΡΒΙΣΟΠΑΙΔΑ ΣΚΑΪ

16:50 ΕΛΑ Ν’ ΑΓΑΠΗΘΟΥΜΕ ΝΤΑΡΛΙΝΓΚ ALPHA

22:00 ΑΠΑΓΩΓΗ STAR

september_2013

ΕΡΤ2
22:00
September
Δραματική 2013 | Έγχρ. | Διάρκεια: 99′
Ελληνική ταινία της Πέννυς Παναγιωτοπούλου, με τους Κόρα Καρβούνη, Μαρία Σκουλά, Χρήστο Στέργιογλου.Η Άννα δουλεύει σ’ ένα ΙΚΕΑ και ζει με το σκύλο της σ’ ένα μικρό διαμέρισμα. Όταν εκείνος πεθαίνει, ζητά να τον θάψει στον κήπο της οικογένειας που μένει στην απέναντι μονοκατοικία, η οποία αρχίζει σιγά σιγά να γίνεται το καταφύγιό της. Έτσι, μεταξύ των μελών της οικογένειας και της Άννας θα αναπτυχθεί μια ιδιόρρυθμη σχέση μεταξύ τρυφερής αποδοχής και ψυχρής απόρριψης.
[Συναισθηματικά ελεγχόμενη και αφηγηματικά λιτή σπουδή πάνω στην αστική μοναξιά και αποξένωση. Πρόκειται για ένα ευαίσθητο δράμα ημιτονίων με φεστιβαλική καριέρα (Κάρλοβι Βάρι, Τορόντο), το οποίο όμως θέλει να είναι φιλικό και προς το μέσο θεατή. Η Κόρα Καρβούνη βραβεύτηκε από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου, ενώ η ταινία είχε έξι υποψηφιότητες.]

l eclisse-italy-1962

Action24
23:00
Η Έκλειψη
L’Eclisse
Σινεφίλ 1962 | Ασπρόμ. | Διάρκεια: 126′
Ιταλο-γαλλική ταινία του Μικελάντζελο Αντονιόνι, με τους Μόνικα Βίτι, Αλέν Ντελόν, Φρανσίσκο Ραμπάλ. Η Βιτόρια χωρίζει με τον μεγαλύτερό της εραστή Ρικάρντο, περιπλανιέται στις αίθουσες του χρηματιστηρίου όπου η μητέρα της χάνει ένα τεράστιο ποσό, κι έχει μια εφήμερη και χωρίς πάθος σχέση με ένα νεαρό χρηματιστή.
[Η Βιτόρια, περισσότερο από τις άλλες ηρωίδες του Μικελάντζελο Αντονιόνι, ζει σε μια κατάσταση διαρκούς κρίσης και υπαρξιακής αδράνειας, που έχουν προκαλέσει η αποξένωση και η αδυναμία επικοινωνίας. Οι σχέσεις της Βιτόρια είναι συμπτωματικές, άτονες, χωρίς συγκινήσεις, ενώ η ίδια ζει τη ζωή της σαν θεατής που βλέπει τα πάντα να γίνονται αντικείμενα μπροστά στα μάτια της. Με την τρίτη ταινία της αριστουργηματικής τριλογίας του για την αποξένωση, ο Αντονιόνι προτείνει μια φαινομενολογία της ψυχοπαθολογίας της καθημερινής ζωής, την οποία δεν απομονώνει από τις κοινωνικές διεργασίες, τους μηχανισμούς δηλαδή που ευθύνονται για την αλλοτρίωση του ατόμου. Πρόκειται για την πιο ώριμη ταινία του σκηνοθέτη, με σκηνές ανθολογίας όπως εκείνη του χρηματιστηρίου, που έχουν σημαδέψει την πορεία του μοντέρνου σινεμά. Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στις Κάνες.]

02:15 ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ STAR

[] Σχόλιο του Αθηνοράματος

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s