Ο Γιαν Φαμπρ μίλησε στη Φωτεινή Λαμπρίδη και τον Θανάση Μήνα στο Πολιτιστικό Ημερολόγιο | Η οικογένεια μου είναι μια αρχαία τραγωδία

Γιαν Φαμπρ: Η οικογένεια μου είναι μια αρχαία τραγωδία

Ο Γιαν Φαμπρ μίλησε στη Φωτεινή Λαμπρίδη και τον Θανάση Μήνα στο Πολιτιστικό Ημερολόγιο με αφορμή την παρουσίαση των βιβλίων την Τετάρτη 9 11 2016 στις 7 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας. Τα βιβλία κυκλοφορούν από τις Εκδόσεις Νήσος


jan fabre.

Ο διεθνής καλλιτέχνης που απασχόλησε την κοινή γνώμη με αφορμή πρόσφατα με αφορμή την εμπλοκή του στο Ελληνικό Φεστιβάλ είπε ότι συνεχίζει να είναι χαρούμενος όταν επιστρέφει στην Ελλάδα και δήλωσε μεταξύ άλλων:

  • Το να είσαι καλλιτέχνης έχει πάντα να κάνει με τη δική σου προσωπική συνείδηση. Είναι σημαντικό να απευθύνεις στον εαυτό σου το ερώτημα «Γιατί είμαι καλλιτέχνης» και «Ποιό είναι το αξιακό μου σύστημα»
  • Ο πατέρας μου όντως μου έλεγε πως δεν μπορώ να σχεδιάσω. Ήταν κι ο ίδιος καλλιτέχνης αλλά πιο τεχνοκράτης από μένα.
  • Η οικογένειά μου είναι μια αρχαία τραγωδία. Η μητέρα μου όταν μεθούσε προσπαθούσε να με φιλήσει στο στόμα
  • Σου παίρνει μια ολόκληρη ζωή για να γίνεις νέος καλλιτέχνης. Είναι ανάγκη η τέχνη και απόλαυση μαζί
  • Έχω όλους τους φόβους και τις σχετικές ασθένειες που έχουμε όλοι
  • Ο έρωτας είναι η δύναμη του υπέρτατου

http://www.stokokkino.gr/

Σχολιάστε

