121 Χρόνια Κινηματογράφου σε 12 Μαθήματα : 1950-1980 το Σάββατο 21.1.2017 στις 16.30

Το Συναρπαστικό Ταξίδι στον Μαγικό Κόσμο του Κινηματογράφου – 12 Μαθήματα Ιστορίας, Θεωρίας και Κριτικής του Κινηματογράφου για όλους τους λάτρεις της μεγάλης οθόνης συνεχίζεται με το  μάθημα του Σαββάτου 21.1.2017 στις 16.30 (έως τις 19.30)  στο Σχολείο του Σινεμά (Τσαμαδού 26-28, Εξάρχεια).  Το μάθημα περιλαμβάνει μια συγκεντρωτική παρουσίαση των ρευμάτων και των σημαντικών δημιουργών των δεκαετιών 1950-1980 (Νεορεαλισμός, Νουβέλ Βαγκ, Free Cinema, Cinema Novo, Κινηματογράφος πρώην Σοσιαλιστικών Χωρών- Σοβιετική Ένωση, Ουγγαρία, Τσεχοσλαβακία-Τσέχικο Νέο Κύμα, Πολωνία κ.α., Νέος Γερμανικός Κινηματογράφος, Ασιατικός, Αφρικανικός, Ινδικός, Γιαπωνέζικος Κινηματογράφος, Λατινοαμερικάνικος Ντοκιμαντέρ και Animation, Οι κωμωδίες των Ealing Studios, Ζακ Τατί, Ρομπέρ Μπρεσόν, Καρλ Ντάγιερ, Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, Σατγιαζίτ Ρέι, Κουροσάβα, Όζου, Μιζογκούτσι, Μπουνιουέλ, Ροσελίνι, Φελίνι, Βισκόντι, Παζολίνι, Αντονιόνι, Γκοντάρ, Ρενέ, Γιάντσο, Ταρκόφσκι, Παρατζάνοφ, Αγγελόπουλος κ.α.).  

121 Χρόνια Κινηματογράφου σε 12 Μαθήματα : 1950-1980 το Σάββατο 21.1.2017 στις 16.30

ΕΙΜΑΙ Η ΚΟΥΒΑ (1964) του Μιχαήλ Καλατόζοφ το αριστούργημα των αριστουργημάτων στο Σχολείο του Σινεμά το Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017 με ελεύθερη είσοδο, ανάλυση και συζήτηση

mix-1

1970-1980 Ντοκιμαντέρ και Πειραματικός Κινηματογράφος από τα τέλη της δεκαετίας του 1960: Ο Φρέντερικ Γουάισμαν και ο άμεσος Κινηματογράφος, Νέοι Κινηματογράφοι-Η Ευρώπη, Ανατολική Ευρώπη και Σοβιετική Ένωση από τη δεκαετία του 1970 Γιάντσο κ.α., Λατινική Αμερική (Βραζιλία, Αργεντινή, Κούβα, Μεξικό), Ασία- Ειρηνικός (Ινδία: Μαζική Παραγωγή και Κινηματογράφος Τέχνης, Ιαπωνία-Κίνα, Νέοι Κινηματογράφοι της Ανατολικής Ασίας (Φιλιππίνες, Ταϊβάν, Χονγκ Κονγκ), Αυστραλία-Ν. Ζηλανδία), Μέση Ανατολή (Ισραήλ, Τουρκία, Ιράν και Ιράκ), Αφρική από τη δεκαετία του 1970 και μετά, Η Ανεξάρτητη Ταινία Εμψύχωσης τη δεκαετία του 1970 και 1980.

1960-1970 Νουβέλ Βαγκ, Σινεμά Βεριτέ-Ζαν Ρους- Το Χρονικό ενός Καλοκαιριού. Free Cinema, Το Ιαπωνικό Νέο ΚύμαΟσίμα κ.α, Cinema Novo, Πολιτικοποιημένος Κινηματογράφος των δεκαετιών 1960 και 1970: Μάης 1968 και Κινηματογράφος, Μπρεχτ και Πολιτικός Μοντερνισμός, Τσέχικο Νέο Κύμα, Ιταλία: Κινηματογράφος Πρωτοεμφανιζόμενων Δημιουργών και Σπαγγέτι Γουέστερν, Γερμανικό Νέο Κύμα,  Μεγάλοι Δημιουργοί: Μπουνιουέλ, Ροσελίνι, Φελίνι, Βισκόντι, Παζολίνι, Αντονιόνι, Γκοντάρ, Ρενέ, Γιάντσο, Ταρκόφσκι, Παρατζάνοφ, Αγγελόπουλος κ.α.

1950-1960 Ο Αμερικανικός Κινηματογράφος την μεταπολεμική περίοδο 1945-1960, Οι κωμωδίες των Ealing Studios, Ιταλικός Νεορεαλισμός, Γιαπωνέζικος-Κινέζικος-Ινδικός Κινηματογράφος -Σατζιαζίτ Ρέι, Ισπανικός Νεορεαλισμός; Free Cinema, Εμφάνιση Νουβέλ Βαγκ (Ο ρόλος του Αντρέ Μπαζέν και της Θεωρίας της Κάμερα Στυλό του Αλεξάντρ Αστρύκ στη δημιουργία του καλλιτεχνικού κινηματογράφου και της θεωρίας του δημιουργού),  Μεγάλοι Δημιουργοί:  Ζακ Τατί, Ρομπέρ Μπρεσόν, Καρλ Ντάγιερ, Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, Σατγιαζίτ Ρέι, Κουροσάβα, Όζου, Μιζογκούτσι

 Τα μαθήματα μπορεί να παρακολουθήσει κάποιος και αυτοτελώς. Κόστος μαθήματος:12€

Με αφορμή την συμπλήρωση 120 χρόνων κινηματογράφου στις 28 Δεκεμβρίου 2015 το Σχολείο του Σινεμά οργανώνει ένα σεμινάριο 12 τρίωρων μαθημάτων ιστορίας και θεωρίας του κινηματογράφου που θα τα προσεγγίσει με κύριο άξονα την χρονολογική εξέλιξη.  

Μέσα από σύντομες και περιεκτικές εισηγήσεις και την περιπλάνηση με προβολή σχολιασμένων αποσπασμάτων στον βιντεοπροβολέα (σε πάρα πολύ καλή εικόνα full hd 1080p και σε ήχο dolby) των πιο σημαντικών ταινιών των 121 χρόνων κινηματογραφικής ιστορίας οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με τα αισθητικά ρεύματα, τα κινήματα, τις σχολές και τα είδη του κινηματογράφου, όπως και με τους πιο σημαντικούς δημιουργούς κάθε δεκαετίας του

Επίσης με τις πιο σημαντικές θεματολογίες του: ΛογοτεχνίαΘέατρο και ΚινηματογράφοςΤο Βιβλίο στον Κινηματογράφο, Ποιητικός ΚινηματογράφοςΠοίηση και Κινηματογράφος, Πολιτικός Κινηματογράφος (Πολιτική και Κινηματογράφος), Μουσική και Κινηματογράφος, Ζωγραφική και Κινηματογράφος, Φανταστικός και Επιστημονικής Φαντασίας Κινηματογράφος, Φεμινισμός και ΚινηματογράφοςΗ Θέση της Γυναίκας στον Κινηματογράφο, Κοινωνιολογία και Κινηματογράφος, Αθλητισμός (Ποδόσφαιρο και όχι μόνο) και ΚινηματογράφοςΟμοφυλοφιλία και Κινηματογράφος, Σημειολογία και Κινηματογράφος, Μπρεχτ και Κινηματογράφος, ΨυχανάλυσηΨυχιατρική-Διανοητική Διαταραχή και Κινηματογράφος, κ.α.

Συμπυκνωμένη αναφορά θα γίνει στους σημαντικότερους θεωρητικούς της αισθητικής του κινηματογράφου και τις θεωρίες τους : Ριτσιότο Κανούντο, Λουί ΝτελίκΖερμέν ΝτιλάκΖαν Επστάιν, Μαρσέλ Λ” Ερμπιέ, Ρενέ Κλερ, Μπέλα Μπαλάζ, Ζαν Μιτρί, Λότε Άισνερ, Ζίγκφριντ Κρακάουερ, Λεβ Κουλέσοφ, Σεργκέι Αϊζεσντάιν, Βσέβολοντ Πουντόβκιν, Ρούντολφ Αρνχάιμ, Χανς Ρίχτερ, Ζαν Κοκτό, Άδωνις Κύρου, Μαρσέλ Μαρτέν, Αντρέ Μπαζέν, Αλεξάντρ Αστρίκ, Τσέζαρε Ζαβατίνι, Κρίστιαν Μετς, Νόελ Μπέρτς, Ζιλ Ντελέζ, Πίτερ Ουόλεν, Λουίτζι Κιαρίνι , Ουμπέρτο Μπάρμπαρο, Γκαλβάνο ντε λα Βόλπε, Γκουίντο Αριστάρκο, Ντέιβιντ ΜπόρντγουελΚριστίν Τόμσον κ.α.

Το τελευταίο μάθημα είναι αφιερωμένο στον ελληνικό κινηματογράφο και στην ιστορία του, ενώ θα επιχειρηθεί η διατύπωση κάποιων συμπερασμάτων και διαπιστώσεων αναφορικά με την ιστορία των 120 χρόνων του κινηματογράφου και τις προοπτικές του.

Και μια πολύτιμη προσφορά του σεμιναρίου. Κάθε εβδομάδα θα προβάλλεται αναλύεται και συζητιέται μια ταινία αντιπροσωπευτική ενός ρεύματος, μιας θεματολογίας ή ενός σημαντικού δημιουργού στο πλαίσιο του σεμιναρίου όχι μέσα στο τρίωρο του μαθήματος. Η παρακολούθηση της ολόκληρης ταινίας, αν και απολύτως απαραίτητη, είναι προαιρετική για τους συμμετέχοντες, αποτελεί extra του σεμιναρίου. Οι συμμετέχοντες θα καλούνται να γράψουν μια κριτική για την ταινία με τη μέθοδο που θα διδαχτούν στο σεμινάριο. Σε κάποια από τα μαθήματα και τις προβολές θα παρευρίσκεται και θα συμμετέχει στη συζήτηση ένας κριτικός ή θεωρητικός του κινηματογράφου. 

Τα 12 μαθήματα περιλαμβάνουν τα εξής θέματα:

THE BIRTH OF A NATION

1. 1895-1910 Προϊστορία του Κινηματογράφου, Γέννηση του Κινηματογράφου, Αδελφοί Λυμιέρ, Μελιές, Πόρτερ, Σχολή του Μπράιτον, πρώτα έργα του Γκρίφιθ, Γαλλικό ΜπουρλέσκΜαξ Λίντερ, εμφάνιση του Χόλιγουντ, ΚανούντοΠρώτοι Θεωρητικοί του ΚινηματογράφουΟ Κινηματογράφος ως Τέχνη.

1910-1920 Κινηματογραφικά σίριαλ (σύντομη ακμή), εθνικοί κινηματογράφοι (Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Ρωσία, Δανία, ΣουηδίαΣκανδιναβική ΣχολήΚρίστενσεν, Κλέρκερ, Στίλερ, Σιόστρομ), Κινηματογράφος του Κλασικού ΧόλιγουντΙνς και Γκρίφιθ, ΜπουρλέσκΣένετΤσάπλινΚίτον, Κωμωδίες Σλάπστικ και Γουέστερν, Φουτουρισμός, Εμφάνιση Ταινιών Εμψύχωσης.

2-3. 1920-1930 Βωβή Κωμωδία δεκαετίας του ΄20-Χόλιγουντ δεκαετίας του 20-Λιούμπιτς,  Γαλλικός Ιμπρεσιονισμός, Γερμανικός ΕξπρεσιονισμόςΚάμερσπιλΛανγκ και ΜουρνάουΠαμπστ και Νέα Αντικειμενικότητα , Ρώσικη Πρωτοπορία (Σχολή του Μοντάζ) Κουλεσόφ, ΑϊζενστάινΠουντόβκιν, Βερτόφ,Ντοβζένκο, ΚαθαρόςΠειραματικός Αφαιρετικός ΚινηματογράφοςΠειραματικές Αφηγηματικές Ταινίες, ΝτανταϊσμόςΣουρεαλισμόςΜπουνιουέλ, Ρόμπερτ Φλάερτι-Νανούκ του Βορά, Λυρικά Ντοκιμαντέρ: το είδος της συμφωνίας της πόλης, Ταινίες Εμψύχωσης, εμφάνιση του ήχου.

4. 1930-1940 Η οργάνωση του συστήματος των στούντιο στο Χόλιγουντ, Ο Κώδικας Hays: Το Χόλιγουντ Αυτολογοκρίνεται, Κωμωδία ΣκρούμπολΕμφάνιση των Ειδών: Μιούζικαλ, Γκαγκστερική Ταινία, Γουέστερν , Πολεμικές Ταινίες, Γαλλικός Ποιητικός ΡεαλισμόςΡενουάρΚαρνέΛαϊκό Μέτωπο και Κατοχή, Όζου και Μιζογκούτσι τη δεκαετία του 1930, ΝτοκιμαντέρΑριστερός και Πειραματικός Κινηματογράφος, Ρόμπερτ ΦλάερτιΟ Άνθρωπος του Αράν, Σοσιαλιστικός Ρεαλισμός: Η Περίπτωση του Τσαπάγιεφ, Ο Γερμανικός Κινηματογράφος στη Ναζιστική Περίοδο, Πειραματικός και Άβαντ Γκαρντ Κινηματογράφος.

5. 1940-1950 Όρσον Γουέλς: Ο Πολίτης Κέιν, Φιλμ Νουάρ, Ιταλικός Νεορεαλισμός και οι συνθήκες στις οποίες αναπτύχθηκε, Μεταπολεμικός Κινηματογράφος εκτός της Δύσης, Ο Αμερικανικός Κινηματογράφος την μεταπολεμική περίοδο 1945-1960, Ντοκιμαντέρ και Πειραματικός Κινηματογράφος κατά την Μεταπολεμική Εποχή, Αντεργκράουντ Κινηματογράφος: Μάγια Ντέρεν Stan Brakhage, Οι ανακρίσεις της HUAC: Επιτροπή Μακάρθι.

6. 1950-1960 Ο Αμερικανικός Κινηματογράφος την μεταπολεμική περίοδο 1945-1960, Οι κωμωδίες των Ealing Studios, Ιταλικός Νεορεαλισμός, ΓιαπωνέζικοςΚινέζικοςΙνδικός ΚινηματογράφοςΣατζιαζίτ Ρέι, Ισπανικός Νεορεαλισμός; Free Cinema, Εμφάνιση Νουβέλ Βαγκ (Ο ρόλος του Αντρέ Μπαζέν και της Θεωρίας της Κάμερα Στυλό του Αλεξάντρ Αστρύκ στη δημιουργία του καλλιτεχνικού κινηματογράφου και της θεωρίας του δημιουργού),  Μεγάλοι Δημιουργοί:  Ζακ Τατί, Ρομπέρ Μπρεσόν, Καρλ Ντάγιερ, Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, Σατγιαζίτ Ρέι, Κουροσάβα, Όζου, Μιζογκούτσι

7-8. 1960-1970 Νουβέλ Βαγκ, Σινεμά Βεριτέ-Ζαν Ρους- Το Χρονικό ενός Καλοκαιριού. Free Cinema, Το Ιαπωνικό Νέο ΚύμαΟσίμα κ.α, Cinema Novo, Πολιτικοποιημένος Κινηματογράφος των δεκαετιών 1960 και 1970: Μάης 1968 και Κινηματογράφος, Μπρεχτ και Πολιτικός Μοντερνισμός, Τσέχικο Νέο Κύμα, Ιταλία: Κινηματογράφος Πρωτοεμφανιζόμενων Δημιουργών και Σπαγγέτι Γουέστερν, Γερμανικό Νέο Κύμα,  Μεγάλοι Δημιουργοί: Μπουνιουέλ, Ροσελίνι, Φελίνι, Βισκόντι, Παζολίνι, Αντονιόνι, Γκοντάρ, Ρενέ,  Γιάντσο, Ταρκόφσκι, Παρατζάνοφ, Αγγελόπουλος κ.α.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

9-10. 1970-1980 Ντοκιμαντέρ και Πειραματικός Κινηματογράφος από τα τέλη της δεκαετίας του 1960: Ο Φρέντερικ Γουάισμαν και ο άμεσος Κινηματογράφος, Νέοι ΚινηματογράφοιΗ Ευρώπη, Ανατολική Ευρώπη και Σοβιετική Ένωση από τη δεκαετία του 1970 Γιάντσο κ.α., Λατινική Αμερική (Βραζιλία, Αργεντινή, Κούβα, Μεξικό), ΑσίαΕιρηνικός (Ινδία: Μαζική Παραγωγή και Κινηματογράφος Τέχνης, ΙαπωνίαΚίνα, Νέοι Κινηματογράφοι της Ανατολικής Ασίας (Φιλιππίνες, Ταϊβάν, Χονγκ Κονγκ), ΑυστραλίαΝ. Ζηλανδία), Μέση Ανατολή (Ισραήλ, Τουρκία, Ιράν και Ιράκ), Αφρική από τη δεκαετία του 1970 και μετά, Η Ανεξάρτητη Ταινία Εμψύχωσης τη δεκαετία του 1970 και 1980.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

11. 1980-1990 Κινηματογράφος στην εποχή των Ηλεκτρονικών Μέσων, Αμερικανικός Κινηματογράφος από τη δεκαετία του 1980 και εξής, –Φ.Φ. ΚόπολαΜάρτιν ΣκορτσέζεΡίντλεϊ Σκοτ, Τζορτζ Λούκας, Ντέηβιντ Λιντς κ.αΗ Νέα Εποχή του Ανεξάρτητου Κινηματογράφου κ.α., Ευρωπαϊκός (ΡομέρΒέντερς, Τρίερ και πολλοί άλλοι)-Κινηματογράφος Ανατολικής ΕυρώπηςΣοβιετικής Ένωσης (Βάιντα, Ζουλάφσκι, Πολάνσκι, Κισλόφσκι, Ταρκόφσκι, Παρατζάνοφ, Κλίμοφ, Μιχάλκοφ, Ιοσελιάνι, Γιάντσο, και άλλοι) –ΑυστραλιανόςΑσιατικός Κινηματογράφος της Δεκαετίας του 1980

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

1990-2015 Ο Παγκόσμιος Κινηματογράφος την τελευταία εικοσιπενταετία, Προς μια παγκόσμια κινηματογραφική κουλτούραΠαγκόσμιο Χόλιγουντ; Το τέλος του κινηματογράφου του δημιουργού; Το Δόγμα ΄95: Επιστροφή στα βασικά, Η Ευρώπη και η Ασία στη μάχη του ανταγωνισμού, η είσοδος του διαδικτύου στο κινηματογραφικό προσκήνιο, Ιρανικός Κινηματογράφος: Το πιο ενδιαφέρον κοινωνικό ρεύμα από την εποχή της Νουβέλ Βαγκ: ΚιαροστάμιΠαναχίΜαχαλμπάφ, Φαραλντί, Μαχιντί κ.α., Αγγλικός Κινηματογράφος Δεκαετίας του 1990-Στίβεν Φρίαρς, Ασιατικός Κινέζικος Κινηματογράφος: Γουόνγκ Καρ ΒάιΤσαν Γου ΠαρκΚιμ Κι Ντουκ, Τακέσι Κιτάνο, Απίτσατπονγκ Βιρασετάκουν, Ζανγκ ΓιμούΧου Χσιάο Χσεν, Τσεν Καϊγκέ, Άνγκ Λι κ.α.

Όψεις του κινηματογράφου του 21ου αιώνα: Μίκαελ Χάνεκε, Λαρς Φον Τρίερ, Σεργκέι Σοκούροφ, Αντρέι Ζβιάγκιντσεφ, Ζαν Λικ Γκοντάρ, Μπέλα Ταρ, Πέδρο ΑλμοδόβαρΑδελφοί Νταρντέν, Κεν ΛόουτςΜάικ ΛιΚλιντ Ίσγουντ, Στίβεν Σπίλμπεργκ, Μάρτιν Σκορτσέζε, Γκας Βαν Σαντ, Ντέηβιντ Λιντς, Μάικλ Μαν, Αδελφοί Κοέν, Τζιμ Τζάρμους, Γούντι Άλεν, Αλεχάντρο ΙναρίτουΠολ Τόμας ΆντερσονΓουές Άντερσον, Ντέηβιντ Φίντσερ, Κουέντιν Ταραντίνο, Τιμ Μπάρτον, Ρίντλεϊ Σκοτ, Τέρενς Μάλικ, Τέρι Γκίλιαμ, Στίβεν Σόντεμπεργκ, Ντάρεν Αρονόφσκι, Αλεξάντερ Πέιν, Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ, Μάικλ Μουρ, Βιμ Βέντερς, Βέρνερ Χέρτσογκ, Φατίχ Ακίν, Μπερνάρντο Μπερτολούτσι, Πάολο Σορεντίνο, Ντενίς Αρκάντ, Κρίστοφερ Νόλαν, Ντέηβιντ Κρόνεμπεργκ, Ντενί Βιλνέβ, Πίτερ Τζάκσον, Μπαζ Λούρμαν, Άκι Καουρισμάκι, Γουόλτερ Σάλες, Άρι Φόλμαν, Νουρί Μπιλγκέ Τζεϊλάν, Τόμας Άλφρεντσον, Τόμας Βίντεμπεργκ κ.α. Γιαπωνέζικος Κινηματογράφος Γιαπωνέζικα Anime-Χαγιάο Μιγιαζάκι, Σκανδιναβικός, Ρουμάνικος, Τούρκικος, Ισπανικός, Λατινοαμερικάνικος Κινηματογράφος .

travelling-players

12. Ιστορία του Ελληνικού Κινηματογράφου. Συμπεράσματα και Διαπιστώσεις από τα 120 χρόνια ιστορίας του κινηματογράφουΠροοπτικές. Προς τα Που οδεύει ο Κινηματογράφος;

[Οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές, όχι αντιπροσωπευτικές όλων των ρευμάτων, των ειδών, των σημαντικών δημιουργών].

Το κόστος του σεμιναρίου δεν ξεπερνά τα 40€ το μήνα. Υπάρχει σημαντική έκπτωση για τους φοιτητές , για τους άνεργους- ΑμεΑ , για τους παλαιότερους μαθητές, για ζευγάρια ή συγγενείς , για μέλη κινηματογραφικών λεσχών, θεατρικών ομάδων, πολιτιστικών συλλόγων και εκπαιδευτικούς .

Έχει προβλεφθεί κόστος αναλογικό ξεχωριστά για κάθε μάθημα για όσους θελήσουν να παρακολουθήσουν κάποια μαθήματα αυτοτελώς (αν και δεν το συνιστούμε). Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση του Σχολείου του Σινεμά, ενώ θα έχουν πρόσβαση στην πλούσια δανειστική βιβλιοθήκη και ταινιοθήκη του Σχολείου του Σινεμά. Θα λαμβάνουν επίσης εβδομαδιαία αναλυτικές ηλεκτρονικές σημειώσεις. 

Συντονιστής Σεμιναρίου: Γιάννης Καραμπίτσος (σκηνοθέτης, μοντέρ, κριτικός κινηματογράφου) .

Έναρξη Σεμιναρίου: Το Σεμινάριο ξεκινάει το Σάββατο 29.10.2016 στις 16.30. 

Τόπος: Τσαμαδού 26-28, Εξάρχεια.

 Τα μαθήματα μπορούν να παρακολουθηθούν και αυτοτελώς με κόστος 12€.

ΠληροφορίεςΕγγραφές: Τηλ.: 2130159816 , κιν: 6944143564

e-mail: schoolofcinemagr@gmail.com

απαραίτητη προϋπόθεση για να εξασφαλίσετε μία θέση στο σεμινάριο η έγκαιρη συμπλήρωση και αποστολή της δήλωσης ενδιαφέροντος ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για το Σεμινάριο «120 Χρόνια Κινηματογράφου» σε 12 μαθήματα

121 XRONIA KINIMATOGRAFOU PROTO MATHIMA.gif

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s