Οι Κινηματογραφικές Ταινίες της Εβδομάδας (6 – 12 Απριλίου 2017)

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥΣ – THEIR FINEST
Σκηνοθεσία: Lone Scherfig
Σενάριο: Gaby Chiappe, Lissa Evans (βιβλίο)
Πρωταγωνιστούν: Gemma Arterton, Sam Claflin, Bill Nighy, Jack Huston, Jake Lacy
Παραγωγή: 2016
Διάρκεια: 117′

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ 2017 ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Από 1/4/2017 έως 7/5/2017 Αλέκα-Τέχνη Πόλης

 

Αdobe Premiere – Σεμινάριο Μοντάζ: Επεξεργασία Κινούμενης Εικόνας
σε νέα τιμή έκπληξη

1940, Λονδίνο, Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος. Με το ηθικό της χώρας να βρίσκεται στα πρόθυρα του εκμηδενισμού, η Κάτριν (Τζέμα Άρτερτον), μία άπειρη σεναριογράφος, μαζί με ένα επίσης άπειρο κινηματογραφικό συνεργείο, δουλεύουν κάτω από τα πυρά του πολέμου προκειμένου να φτιάξουν μία ταινία που θα ανυψώσει το πεσμένο ηθικό του λαού, αλλά και θα εμπνεύσει την Αμερική να προσφέρει τη βοήθειά της. Μία πνευματώδης, ρομαντική και συγκινητική ιστορία μίας νεαρής γυναίκας που καταφέρνει να βρει τον δρόμο και τη φωνή της κατά τη διάρκεια ενός φρικτού πολέμου.

Συνοπτική κριτική (Αθηνόραμα, Χρήστος Μήτσης 3/5)
Αστείος όσο και συγκινητικός φόρος τιμής στη μυθοπλαστική δύναμη του σινεμά, στα κλισέ, τα τρικ και τα αληθινά ψέματά του. Αφηγημένος με κομψότητα, απόλυτα σινεφίλ διάθεση και το πνευματώδες χιούμορ των αθάνατων κωμωδιών των Ealing Studios του ’40 και του ’50.

3D  THE BOSS BABY (ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΜΕΝΟ)
Σκηνοθεσία: Tom McGrath
Σενάριο: Michael McCullers, Marla Frazee (βιβλίο)
Ακούγονται: Πάνος Μουζουράκης, Νίκος Νίκας, Χρήστος Θάνος, Άννα Κουτσαφτίκη, Νέστωρ Κοψιδάς, Χρήστος Ράπτης, Κώστας Δαρλάσης, Βασίλης Μήλιος, Δανάη Ζαμπούκου, Παύλος Αβραμέας, Γιάννης Τσούτσιας, Μαρία Ζερβού
Παραγωγή: 2017
Διάρκεια: 97′

Ο 7χρονος Τιμ περνάει ζωή χαρισάμενη, τρισευτυχισμένος με τους γονείς του. Όταν όμως καταφθάνει στο σπίτι τους με ταξί ένα μωρό, φορώντας κοστούμι και κουβαλώντας χαρτοφύλακα, όλος ο κόσμος του Τιμ ανατρέπεται. Σύντομα, ο αδελφικός ανταγωνισμός παραμερίζεται αναγκαστικά όταν ο τελευταίος ανακαλύπτει ότι ο μικρός αδελφός του είναι στη πραγματικότητα ένας κατάσκοπος σε μια μυστική κρυφή αποστολή και ότι μόνο αυτός μπορεί να τον βοηθήσει να τα βγάλει πέρα. Μία εξωφρενική περιπέτεια ξεκινά και κορυφώνεται με μια επική μάχη ανάμεσα σε κουτάβια και μωρά.

Συνοπτική κριτική (Αθηνόραμα, Χρήστος Μήτσης 3/5)
Μια έξυπνη σεναριακή ιδέα κι ένας πρωτότυπος χαρακτήρας κάνουν διασκεδαστική μια προβλέψιμη ανήλικη περιπέτεια. Προβάλλεται σε 2D και 3D, μεταγλωττισμένη στα ελληνικά.

ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ – BRAQUEURS
Σκηνοθεσία: Julien Leclercq
Σενάριο: Julien Leclercq, Simon Moutairou
Πρωταγωνιστούν: Sami Bouajila, Guillaume Gouix, Youssef Hajdi
Παραγωγή: 2015
Διάρκεια: 81′

Ο Γιανί, ο Ερίκ, ο Νασέρ και ο Φρανκ είναι η πιο αποτελεσματική ομάδα ληστών σε ολόκληρη την περιφέρεια του Παρισιού. Ανάμεσα σε κάθε χτύπημα, ο καθένας από αυτούς προσπαθεί να διαχειριστεί την οικογενειακή του ζωή, ακροβατώντας μεταξύ παράνοιας, απομόνωσης και ανησυχίας των συγγενών τους.
Όλα αυτά, μέχρι τη στιγμή που ο αδερφός του Γιανί, ο Αμίν, θα κάνει ένα μεγάλο λάθος, που θα αναγκάσει την ομάδα να βρεθεί υπό την δούλεψη των «βαρόνων» ναρκωτικών της πόλης. Πλέον, η ομάδα δεν έχει να φέρει εις πέρας τις ληστείες τεθωρακισμένων στις οποίες πρωτοστατούσε στο παρελθόν, αλλά την αστραπιαία μεταφορά τόνων ηρωίνης. Σύντομα, ληστές και έμποροι ναρκωτικών θα βρεθούν αντιμέτωποι…

Συνοπτική κριτική (Αθηνόραμα, Χρήστος Μήτσης 3/5)
Μικρή διάρκεια, γρήγοροι ρυθμοί, απλοί και λειτουργικοί χαρακτήρες: μια γκανγκστερική περιπέτεια της παλιάς σχολής χωρίς εκπλήξεις και αφηγηματικό λίπος.

Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ – INTERLUDE CITY OF A DEAD WOMAN

Σκηνοθεσία: Άντζελα Ισμαήλος
Σενάριο: Άντζελα Ισμαήλος
Πρωταγωνιστούν: Άντζελα Ισμαήλου, Shaun Benson, Erich Wildpret, Bernard Hill, Sarah Miles, Ρούλα Πατεράκη, Γιάννης Βόγλης
Παραγωγή: 2016
Διάρκεια: 122′

Η Δάφνη (Άντζελα Ισμαήλου), μια μυστηριώδης γυναίκα, έχει επιλέξει να ζει απομονωμένη, ως προσωπική κάθαρση και αυτοτιμωρία, στο ιερό νησί της Πάτμου. Δύο εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους άντρες, ο Θεόντορικ και ο Εστέμπαν, θα βρεθούν στο νησί αναζητώντας τις δικές τους απαντήσεις στα θέματα που τους απασχολούν: Ο πρώτος (Shaun Benson), ιερέας, αναζητά σπάνια χειρόγραφα στο μοναστήρι του νησιού. Ο δεύτερος (Erich Wildpret) οδηγείται εκεί αναζητώντας καλά κρυμμένα οικογενειακά μυστικά. Όταν τα μονοπάτια των δύο αντρών διασταυρώνονται τυχαία με της Δάφνης, ξυπνούν πρωτόγνωρα και ανεξέλεγκτα συναισθήματα, οδηγώντας σε ακόμα μεγαλύτερες αλήθειες από εκείνες που προσδοκούσαν να βρουν.

Συνοπτική κριτική (Αθηνόραμα Χρήστος Μήτσης 2/5)
Ατμοσφαιρικό, στιλάτο αλλά βαρύγδουπο δράμα, που δυσκολεύεται να ανασάνει και να κερδίσει το στοίχημα του ρεαλισμού. Διαθέτει εικόνες που αποφεύγουν το αιγαιοπελαγίτικο φολκλόρ και μια προσεγμένη παραγωγή, από τη φωτογραφία του Σίμου Σαρκετζή («Μικρά Αγγλία») μέχρι τη μουσική του οσκαρικού Γιαν Κασμάρεκ («Ψάχνοντας τη Χώρα του Ποτέ»), όλα όμως μέσα του φαντάζουν εξεζητημένα και ποζάτα.

Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗ – THE SECRET SCRIPTURE
Σκηνοθεσία: Jim Sheridan
Σενάριο: Sebastian Barry (βιβλίο), Jim Sheridan, Johnny Ferguson
Πρωταγωνιστούν: Rooney Mara, Theo James, Aidan Turner, Vanessa Redgrave, Eric Bana
Παραγωγή: 2016
Διάρκεια: 108′

Η Ροσίν Μακ Νάλτι είναι έγκλειστη σε μια Τοπική Ψυχιατρική Κλινική στα δυτικά της Ιρλανδίας από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Εκθαμβωτική καλλονή στα νιάτα της στην Κομητεία του Σλίγκο, σήμερα, στα 78 της μένει ξαπλωμένη, μόνη και ναρκωμένη, με το τέλος της ζωής της να πλησιάζει.

Όταν, με κυβερνητικό διάταγμα, αποφασίζεται το κλείσιμο του νοσοκομείου, ο Διευθυντής της Ψυχιατρικής Κλινικής, Δρ. Γουίλιαμ Γκρεν δυσκολεύεται να εντοπίσει το ιατρικό ιστορικό της Ροζάν, και κανείς δεν μπορεί να θυμηθεί τον λόγο για τον οποίο είναι εσώκλειστη. Αφήνοντας την επαγγελματική του ιδιότητα στην άκρη, θα ανακαλύψει τα απομνημονεύματα της, κρυμμένα κάτω από τα σανίδια του πατώματος, και θα προσπαθήσει να ανακαλύψει την αληθινή ιστορία αυτής της αξιοθαύμαστης γυναίκας.

Συνοπτική κριτική (Αθηνόραμα Χρήστος Μήτσης 1,5/5)

Άτσαλο και κινηματογραφικά ξεπερασμένο ρομάντζο εποχής, βασισμένο σε βραβευμένο μυθιστόρημα του Σεμπάστιαν Μπάρι. Από τον παντελώς εκτός φόρμας σκηνοθέτη των ταινιών «Το Αριστερό μου Πόδι» και «Εις το Όνομα του Πατρός», έξι φορές υποψήφιο για Όσκαρ Τζιμ Σέρινταν.

ΠΕΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ – TO DIE LAUGHING
Τριανόν Filmcenter > Πεδίο Άρεως – Πλ. Βικτωρίας 
Σενάριο: Στέλιος Κούλογλου
Παραγωγή: 2016
Διάρκεια: 92′

Τέσσερις παράλληλες ιστορίες με θέμα το χιούμορ σαν όπλο για πολιτική δράση.

Στη πρώτη πρωταγωνιστούν οι Yesmen, το διάσημο ζευγάρι Αμερικανών ακτιβιστών.

Πρωταγωνιστής της δεύτερης ιστορίας είναι ο Μάρτιν Σόνεμπορν κωμικός και εκδότης της εφημερίδας «​Τιτανικός».

Στην​ τρίτη οι​ ​​F​lashmob εισβάλλουν και διακόπτουν επίσημες εκδηλώσεις υπέρ των εμπορικών συμφωνιών ΤΤΙΡ και CETA.

Στη​ν​ τέταρτη κάποιοι πεθαίνουν κυριολεκτικά από το​ ​»γέλιο». Στη τελευταία συνέντευξη πριν τη δολοφονία του τον Ιανουάριο του 2015, ο Σαρμπ, εκδότης του Charlie Hebdo προβλέπει ότι μόνο η βία των ισλαμιστών μπορεί να ​σκοτώσει το χιούμορ.

Μια τραγωδία ανάμεσα σε τρεις κωμωδίες.

Συνοπτική κριτική (Αθηνόραμα Χρήστος Μήτσης 2/5)
Από την τελευταία συνέντευξη του εκδότη του «Charlie Hebdo» μέχρι τις ακτιβιστικές φάρσες των Yes Men, καλομονταρισμένες και παράλληλα αφηγημένες ιστορίες δίνουν μια γλυκόπικρη διάσταση στη σύγχρονη πολιτική σάτιρα.

COLOSSAL
Σκηνοθεσία: Nacho Vigalondo
Σενάριο: Nacho Vigalondo
Πρωταγωνιστούν: Anne Hathaway, Jason Sudeikis, Dan Stevens, Tim Blake Nelson, Austin Stowell
Παραγωγή: 2016
Διάρκεια: 110′

Η Γκλόρια (Αν Χάθαγουεϊ) χάνει ξαφνικά τη δουλειά και τον φίλο της, τον Τιμ (Νταν Στίβενς). Απελπισμένη, επιστρέφει στην μικρή κωμόπολη που γεννήθηκε, όπου και επανασυνδέεται με τον παιδικό της φίλο, τον Όσκαρ (Τζέισον Σουντέικις), έναν καλοπροαίρετο ιδιοκτήτη μπαρ, ο οποίος μαζί με τους φίλους του (Τιμ Μπλέικ Νέλσον, Όστιν Στόουνγελ), την παρασύρουν στο ποτό. Τα πράγματα αρχίζουν να παίρνουν μία… περίεργη τροπή, όταν η Γκλόρια ανακαλύπτει με τρόμο ότι ένα αδηφάγο τέρας, που βρίσκεται στη Σεούλ, μιμείται κάθε της κίνηση σε καταστροφικό βαθμό.

Συνοπτική κριτική (Αθηνόραμα Χρήστος Μήτσης 1,5/5)
Ρομαντική κομεντί; Περιπέτεια καταστροφής; Κωμική φαντασία; Μπα… Απλώς μια εν πλήρη συγχύσει προσπάθεια για ένα πρωτότυπο κινηματογραφικό crossover, η οποία στήνει γρήγορα και πειστικά τις προϋποθέσεις της, αναπτύσσει όμως την πλοκή και τις ιδέες της με τσαπατσουλιά και αμηχανία.

Ο ΕΛΚΟΜΕΝΟΣ ΕΠΙ ΚΡΗΜΝΟΥ
Σκηνοθεσία: Κώστας Νταντινάκης
Σενάριο: Κώστας Νταντινάκης
Παραγωγή: 2017
Διάρκεια: 66′

Κρήτη, 1947. Ενώ στα Χανιά μαίνεται ο Εμφύλιος, τα μεσάνυχτα της 1ης Αυγούστου, παρακρατικοί της ομάδας Παύλου Γύπαρη απάγουν δολίως από το σπίτι του τον αγωνιστή ιερέα του ΕΑΜ Νικόλαο Αποστολάκη και αφού τον βασανίζουν απάνθρωπα τον πετούν στον Κόκκινο Γκρεμό κοντά στις φυλακές Καλαμίου. Η σύζυγός του εκτοπίζεται από το Νεροχώρι Αποκορώνου όπου διέμεναν, ενώ τα πέντε παιδιά τους συνεχίζουν να διώκονται μέχρι τις πανεπιστημιακές τους σπουδές.
Σύμφωνα με τους ντόπιους, τα γεγονότα μαρτυρούν δεκάδες επιζώντες της περιόδου με προεξάρχουσα την κόρη του κυρία Ισμήνη Αποστολάκη η οποία έχει τον κύριο λόγο στο ντοκιμαντέρ. Το ιστορικό πλαίσιο θέτει και αναλύει ο καθηγητής σύγχρονης Ιστορίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Γιώργος Μαργαρίτης. Στη μουσική επένδυση της ταινίας ακούγεται το «Πένθιμο εμβατήριο» του Σοπέν και προβάλλονται μεταξύ άλλων αποσπάσματα από το «Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο» του Παζολίνι.

Συνοπτική κριτική (Αθηνόραμα Χρήστος Μήτσης 1,5/5)
Μάρτυρες διηγούνται τα όσα έζησαν και ο καθηγητής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Γιώργος Μαργαρίτης αναλύει το ιστορικό πλαίσιο, σε ένα ντοκιμαντέρ συνεντεύξεων με ελάχιστο κινηματογραφικό ενδιαφέρον.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s