«Η Τάξη» του Jose Antonio Varela, «Γράμματα από το Λένιγκραντ» της Mariana Rondón από τη Βενεζουέλα και «Ο Εχθρός μου» του Γιώργου Τσεμπερόπουλου (παρουσία του δημιουργού) το Σαββατοκύριακο 6-7 Μαΐου 2017 στην Αλέκα με ελεύθερη είσοδο

 

Βενεζουελάνικος και Ελληνικός Κινηματογράφος το Σαββατοκύριακο 6 κα 7 Μαΐου 2017 στον κινηματογράφο Αλέκα με ελεύθερη είσοδο: «Η Τάξη» του Jose Antonio Varela, «Γράμματα από το Λένιγκραντ» της Mariana Rondón, «Ο Εχθρός μου» του Γιώργου Τσεμπερόπουλου  Συνέχεια

4ο Horrorant Φεστιβάλ Κινηματογράφου «Νύχτες Τρόμου» 

Το 4ο Horrorant Φεστιβάλ Κινηματογράφου «Νύχτες Τρόμου» ξεκινά στις 4 Μαΐου από την Αθήνα, για να συνεχίσει σε Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Λάρισα, Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολη και Κω, με εξαιρετικά πλούσιο πρόγραμμα, με 13 ταινίες στο διαγωνιστικό τμήμα, αφιερώμα στον Ελληνικό Τρόμο, την Paola Bontempi ως guest και άλλα πολλά!

Συνέχεια

Ένας δράκος έρχεται (2016) του Μάνι Ηαγκίγκι | Κριτική Μπάμπη Δερμιτζάκη

4 Μαΐου 2017

Mani Haghighi, A dragon arrives! (Ένας δράκος έρχεται, 2016)

Από σήμερα στους κινηματογράφους.

Είμαι φαν του ιρανικού κινηματογράφου και έχω δει δυο ακόμη ταινίες του Μάνι Ηαγκίγκι οι οποίες με εντυπωσίασαν. Αυτές είναι οι «Men at work» και «Modest reception». Όμως το «Ένας δράκος έρχεται» μου άρεσε λιγότερο. Συνέχεια

«Με τα μάτια ανοιχτά» Το Ελληνικό Ντοκιμαντέρ στην Τεχνόπολη για 3η χρονιά

Επειδή η πραγματικότητα γράφει τα καλύτερα σενάρια, καταγράφουμε τη ζωή «Με τα μάτια ανοιχτά» και ανανεώνουμε το ραντεβού μας – πού αλλού; – στην Τεχνόπολη!

Συνέχεια