ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ | Οι ταινίες της ημέρας Τρίτης 9ης Ιανουαρίου 2018

Αξίζει να δείτε σήμερα

Διπλή Παγίδα [2,5/5]
ΣΚΑΪ 21:00

Παράλογος Άνθρωπος [2,5/5]
COSMOTE CINEMA 1HD/COSMOTE TV 21:00

Ψάχνοντας τον Sugar Man [3,5/5]
ΒΟΥΛΗ 23:00

Επτά Ψυχοπαθείς [2,5/5]
STAR 02:15

Εργαστήρι Κινηματογράφου Δήμου Ζωγράφου και το 2018 Θεωρίας , Ιστορίας και Πρακτικής Κινηματογράφου Πατήστε στο μπάνερ για λεπτομέρειες

ΣΚΑΪ
21:00
Διπλή Παγίδα
ENTRAPMENT
Αστυνομική 1999 | Έγχρ. | Διάρκεια: 113′
Αμερικανική ταινία του Τζον Άμιελ, με τους Σον Κόνερι, Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς, Βινγκ Ρέιμς. Μια υπάλληλος ασφαλιστικής εταιρείας προσπαθεί να παγιδέψει τον μεγαλύτερο ληστή έργων τέχνης, προτείνοντάς του να κάνουν μαζί μια εντυπωσιακή ληστεία.
[Μια caper movie στη λαμπρή παράδοση του «Τοπκαπί» και της «Υπόθεσης Τόμας Κράουν». Μ’ ένα πραγματικά αριστοτεχνικό σχέδιο, που πρέπει να πραγματοποιηθεί οπωσδήποτε τη νύχτα της 31 Δεκεμβρίου 1999, ο Σον Κόνερι και η συνεργός του, αποπειρούνται να κλέψουν 8 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά και μερικά δευτερόλεπτα από τον ερχομό της νέας χιλιετηρίδας. Μακριά από το εσχατολογικό πνεύμα περί συντέλειας του κόσμου δεκάδων χολιγουντιανών ταινιών, αυτό είναι ίσως το μοναδικό σενάριο που ενέταξε αρμονικά μέσα στη δράση τον ιό της χιλιετίας. Περιττό να τονίσουμε την αρρενωπή γοητεία του Σον Κόνερι, αλλά και τη φυσικότητά του σε ένα ρόλο αντάξιο του Κάρι Γκραντ, δίπλα σε μια πανέμορφη Κάτριν Ζέτα-Τζόουνς.]

COSMOTE CINEMA 1HD/COSMOTE TV
21:00
Παράλογος Άνθρωπος
Irrational Man
Δραματική κομεντί 2015 | Έγχρ. | Διάρκεια: 96′
Αμερικανική ταινία του Γούντι Άλεν, με τους Γιόακιν Φίνιξ, Έμα Στόουν, Πάρκερ Πόουζι.Ένας αλκοολικός και κυνικός καθηγητής φιλοσοφίας τα φτιάχνει με μια επιμελή και έξυπνη φοιτήτριά του, χρειάζεται όμως κάτι υπαρξιακά πολύ πιο βαθύ για να ξαναβρεί την πίστη του στη ζωή. Ώσπου αποφασίζει να κάνει μια σοκαριστική επιλογή.
[Θρίλερ, κωμωδία και ψυχολογικό δράμα, ο καινούργιος Γούντι Άλεν ανακυκλώνει χαριτωμένα, αλλά με ελάχιστη πια πρωτοτυπία, τα ίδια φιλοσοφικά ερωτήματα που διατρέχουν όλες τις ντοστογιεφσκικές ταινίες του («Απιστίες και Αμαρτίες», «Match Point», «Το Όνειρο της Κασσάνδρας»). Ταιριαστός με το πιο ανάλαφρο εδώ ύφος της ταινίας ο Γιοακίν Φίνιξ, ακόμα καλύτερη η παρακμιακά σέξι Πάρκερ Πόουζι.]

ΒΟΥΛΗ
23:00
Ψάχνοντας τον Sugar Man
Searching for Sugar Man
Ντοκιμαντέρ 2012 | Έγχρ. | Διάρκεια: 86′
Σουηδική ταινία του Μάλικ Μπεντζελούλ.Δύο Νοτιοαφρικανοί ξεκινούν ένα παράλληλο ταξίδι αναζήτησης του Σίξτο Ροντρίγκεζ, του μεγαλύτερου ροκ σταρ της δεκαετίας του ’70 στην πατρίδα τους, ο οποίος παρέμεινε εντελώς άγνωστος στην Αμερική.
[Όσκαρ ντοκιμαντέρ και πολλά φεστιβαλικά βραβεία (Σάντανς, Τραϊμπέκα, Γκέτεμποργκ, Άμστερνταμ, Λος Άντζελες, Νύχτες Πρεμιέρας) για μια απίστευτη, αλλά πραγματική ιστορία, η οποία μετατρέπεται δεξιοτεχνικά σε ένα συγκινητικά αγωνιώδες κινηματογραφικό ταξίδι. Πρόκειται για το πορτρέτο ενός εμπορικά περιθωριακού, πολιτικά συνειδητοποιημένου και μουσικά πρωτοποριακού καλλιτέχνη αλλά και για την πρωτότυπη περιγραφή και ανάλυση της πολιτιστικής νοοτροπίας μιας ολόκληρης εποχής.]

STAR
02:15

Επτά Ψυχοπαθείς
Seven Psychopaths
Κωμωδία 2012 | Έγχρ. 
Αγγλική ταινία του Μάρτιν ΜακΝτόνα, με τους Κόλιν Φάρελ, Σαμ Ρόκγουελ, Γούντι Χάρελσον.Ο Μάρτι είναι ένας Ιρλανδός σεναριογράφος με μπλοκαρισμένο συγγραφικό οίστρο. Ο άνεργος ηθοποιός και κολλητός του Μπίλι προσπαθεί να τον βγάλει από το αντιπαραγωγικό αδιέξοδό του, αλλά άθελά του τον μπλέκει σε μια… απαγωγή σκύλου. Έχοντας πλέον μια αδίστακτη μαφιόζικη συμμορία να τους κυνηγά, ο Μάρτι, ο Μπίλι και ο συνεταίρος του Χανς αποφασίζουν να εγκαταλείψουν το Λος Άντζελες και να καταφύγουν στην έρημο.
Αυτο-αναφορικό, αλλά εμπνευσμένο και απολαυστικό σχόλιο πάνω στη σχιζοειδή συγγραφική φύση και το κινηματογραφικό μέσο. Από τα ονόματα διαφόρων ηρώων (Κισλόφσκι), την ειρωνική χρήση των κλισέ (Ιρλανδός σημαίνει αλκοολικός) μέχρι την ορμέμφυτη χρήση βίας, ο Μάρτιν ΜακΝτόνα («Αποστολή στην Μπριζ») επιδίδεται σε μια ξέφρενη κινηματογραφόφιλη σάτιρα, τα κομμάτια της οποίας όμως αρκετές φορές μοιάζουν διάσπαρτα και άναρχα τοποθετημένα. Εκπληκτική η τελευταία σκηνή με τον Βιετναμέζο μοναχό, ένα συμπυκνωμένο δείγμα συγγραφικής ελευθερίας, αφηγηματικής αλληλουχίας και match cut.

[] Σχόλιο του Αθηνοράματος

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.