Οι απόψεις της Σίρλεϊ Μακλέϊν για τον Χόκινγκ προκαλούν σάλο

Σάλο ξεσήκωσε με τους ισχυρισμούς της η Σίρλεϊ Μακλέϊν (Shirley MacLaine) που ούτε λίγο ούτε πολύ υποστήριξε ότι τα θύματα του Ολοκαυτώματος προκάλεσαν μόνα τους τη μοίρα τους.

ΥΠΕΡ-Σεμινάριο Σκηνοθεσίας, Σεναρίου, Κινηματογραφικής Υποκριτικής, Εικονοληψίας-Διεύθυνσης Φωτογραφίας και Μοντάζ: Πρώτο Επίπεδο Αυτοτελές ΕΡΧΕΤΑΙ!! Συντονιστείτε!!!

Η Σίρλεϊ γράφει ότι τα εκατομμύρια των Εβραίων που εκτελέστηκαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης του Χίτλερ «συνάντησαν το κάρμα τους» για εγκλήματα που είχαν διαπράξει σε περασμένες ζωές τους.

Σύμφωνα με την Σίρλεϊ ακόμη και ο γνωστός καθηγητής κοσμολογίας Χόκινγκ (Stephen Hawking) υποσυνείδητα ευθύνεται ο ίδιος για την ασθένεια στα νεύρα του.

Οι σχολιασμοί της Σίρλεϊ Μακλέϊν στο βιβλίο της που εκδόθηκε πρόσφατα αντιμετωπίστηκαν με αγανάκτηση από Εβραίους και άλλους ακτιβιστές.

Στα απομνημονεύματά της η 80χρονη ηθοποιός που έχει κερδίσει Όσκαρ για το “Terms Of Endearment” γράφει ότι «τα περισσότερα από τα θύματα του Ολοκαυτώματος συνάντησαν το κάρμα τους από τους προηγούμενους αιώνες, όταν ήσαν Ρωμαίοι στρατιώτες και οδηγούσαν τους Χριστιανούς στο θάνατο.

Κατά την Μακλέϊν το ίδιο ισχύει με τους Σταυροφόρους που εξόντωσαν εκατομμύρια ανθρώπους στο όνομα του Χριστιανισμού, με τον Αννίβα αλλά και με τους στρατιώτες του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Για τον Χόκινγκ η Σίρλεϊ γράφει ότι ευθύνεται ο ίδιος για την κατάσταση της υγείας του, επειδή ήθελε να «απελευθερώσει το πνεύμα του» από τις ανάγκες του σώματός του ώστε να επικεντρωθεί ολοκληρωτικά στην επιστημονική έρευνά του.

Η Σίρλεϊ Μακλέϊν έχει παλαιότερα υποστηρίξει ότι ζούσε στην Ατλαντίδα σε μια προηγούμενη ζωή της, γράφει ότι είναι φίλη του Χόκινγκ ο οποίος βυθίστηκε ηθελημένα στο μυαλό του και στις γνώσεις για να πραγματοποιεί τα κοσμικά του ταξίδια.

Η Σίρλεϊ συγκρίνει τον Χόκινγκ με τον Ιησού που επέλεξε το μαρτύριο και πέθανε, αλλά λέει ότι ο καθηγητής θέλει να ζει για τη γνώση και τη δύναμη.

Οι απόψεις αυτές της Μακλέϊν χαρακτηρίζονται γελοίες και χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι είναι αποτέλεσμα της δυσλειτουργίας του «διαταραγμένου μυαλού» της.

Η Σίρλεϊ Μακλέϊν έχει επίσης δηλώσει ότι θυμάται σκηνές από προηγούμενη ζωή της την οποία τοποθετεί στη δεκαετία του 1920-1930.

Παρά τα όσα υποστηρίζει σήμερα Μακλέϊν δεν παύει να είναι μια πολύ αξιόλογη ηθοποιός που έχει διδάξει σπουδαίους ρόλους και μας έχει χαρίσει εξαιρετικές ερμηνείες στην πολυετή καριέρα της.

13 Φεβρουαρίου 2015

http://fe-mail.gr

ΥΠΕΡ-Σεμινάριο Πρακτικής Κινηματογράφου: Σκηνοθεσίας, Σεναρίου, Κινηματογραφικής Υποκριτικής, Εικονοληψίας-Διεύθυνσης Φωτογραφίας και Μοντάζ: Πρώτο Επίπεδο Αυτοτελές . ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΑΘΗΜΑ -ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΙΣ 19.00

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας κυρίως Πρώτο Επίπεδο με βασικές γνώσεις Σεναρίου, Κινηματογραφικής Υποκριτικής, Εικονοληψίας-Διεύθυνσης Φωτογραφίας, Διεύθυνσης Παραγωγής και Μοντάζ που περιλαμβάνει γύρισμα ταινίας μικρού μήκους διάρκειας 5 λεπτών με τη συμμετοχή επαγγελματία οπερατέρ και κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας και κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Μέσα από την προβολή και το σχολιασμό αποσπασμάτων από αντιπροσωπευτικές ταινίες, πρακτικές ασκήσεις, πρόβες και γυρίσματα θα υλοποιηθεί η γνωριμία των συμμετεχόντων με την Σκηνοθεσία και ότι άλλο χρειάζεται για να οδηγηθούμε στην παραγωγή, στο γύρισμα και στο μοντάζ μιας ταινίας μικρού μήκους. Πρόκειται για πρώτο επίπεδο αυτοτελές που μπορούν να παρακολουθήσουν όλοι. Θα ακολουθήσουν άλλα δύο επίπεδα που δεν είναι υποχρεωτικά στα οποία ο κάθε συμμετέχων θα μπορεί να σκηνοθετήσει τη δική του ταινία (2ο επίπεδο). Στο 3ο επίπεδο με ατομική παρακολούθηση ο κάθε συμμετέχων θα δημιουργήσει την ταινία του μικρού μήκους, έχοντας ότι χρειάζεται για να τη στείλει στο Φεστιβάλ Δράμας και στα υπόλοιπα Φεστιβάλ.

Έναρξη: Απρίλιος 2018

  • Ιστορία Κινηματογράφου Συνοπτικά (Αμερικάνικο Μπουρλέσκ, Γαλλικός ιμπρεσιονισμός, Αβάν-γκαρντ, Γερμανικός εξπρεσιονισμός, Ρώσικη Πρωτοπορία Δεκαετίας του 20΄ ή Σχολή του Μοντάζ, Γαλλικός Ποιητικός Ρεαλισμός, Ιταλικός νεορεαλισμός, Νουβέλ Βαγκ (νέο κύμα), Free Cinema , Cinema Novo, Underground ταινίες, Δόγμα ’95, Ποιητικός Κινηματογράφος, Πολιτικός Κινηματογράφος, Κωμωδία, Animation )

  • Βασικές Αρχές Διεύθυνσης Παραγωγής

  • Βασικές Αρχές Σεναρίου

  • Βασικές Αρχές Σκηνοθεσίας

  • Βασικές Αρχές Διεύθυνσης Φωτογραφίας-Εικονοληψίας – Ο Σκηνικός χώρος στον κινηματογράφο – Ενδυματολογία Κοστούμια

  • Βασικές Αρχές Κινηματογραφικής Υποκριτικής – Υποκριτική Μπροστά και Πίσω από την Κάμερα – Κάστινγκ – Δουλειά εκτός πρόβας – Προσεγγίζοντας ένα Κείμενο/ Σενάριο – Προσεγγίζοντας την πρόζα – Χτίσιμο ρόλου / χαρακτήρα – Πρακτικές ασκήσεις – Διεύθυνση ηθοποιών – Πρόβα – Γύρισμα

  • Βασικές Αρχές Μοντάζ: Θεωρία και Πρακτική – Το μιξάζ – Χρωματική διόρθωση

  • Δημιουργία ντεκουπάζ – Μετάπλαση λεκτικού (σεναρίου) σε οπτικοακουστικό υλικό (ταινία)

  • Γραμματική του κινηματογράφου- Τα εκφραστικά μέσα: Χώρος-Χρόνος – Πλάνα – Συνδεσμολογία των Πλάνων – Ρακόρ – Σκηνές – Σεκάνς – Μεγέθη Πλάνων – Θέσεις κάμερας – Γωνίες λήψης – Κινήσεις κάμερας – Οι φακοί και η χρήση τους – Εφέ – Η χρήση του ήχου || Αρχή της Συνέχειας-Ακαδημαϊκή αισθητική – Μοντέρνα αισθητική

  • Βασικοί Κανόνες Σκηνοθεσίας (Άξονας, Αλλαγή Γωνίας Λήψης 30 μοιρών )

  • Εργαλεία που έχει στη διάθεσή του ο σκηνοθέτης για να υλοποιήσει το όραμά του

  • Στάδια παραγωγής μιας ταινίας – Ρόλος του σκηνοθέτη σε αυτά

  • Ο ρόλος του σκηνοθέτη και οι σχέση του με τους συνεργάτες του, συντελεστές της ταινίας

  • Κινηματογραφικοί Όροι: Τι είναι ρεπεράζ, ντεκουπάζ, όρντινο, ρακόρ κτλ.

  • Εύρεση χώρων

  • Βασικές αρχές για την κατασκευή μιας παραγωγής

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: