ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ | Οι ταινίες της ημέρας Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018

Αξίζει να δείτε σήμερα

Ο Άνθρωπος Αντίγραφο [4/5]
Village Cinema HD/COSMOTE TV 21:00

Ο Άνθρωπος με την Κινηματογραφική Μηχανή [5/5]
ΒΟΥΛΗ 22:00

Η Πρώτη Μέρα της Υπόλοιπης Ζωής Σου [2,5/5]
ΕΡΤ3 22:00

Village Cinema HD/COSMOTE TV
21:00
Ο Άνθρωπος Αντίγραφο
Enemy
Θρίλερ 2013 | Έγχρ. | Διάρκεια: 90′
Καναδέζικη ταινία του Ντενίς Βιλνέβ, με τους Τζέικ Τζίλενχαλ, Μελανί Λοράν, Ιζαμπέλα Ροσελίνι.Ο Άνταμ Μπελ είναι ένας πανεπιστημιακός καθηγητής Ιστορίας, ο οποίος ζει μια συμβατική, ρουτινιάρικη ζωή με τη σύντροφό του Μέρι. Παρακολουθώντας μια ταινία, εντοπίζει έναν ηθοποιό ο οποίος μοιάζει με πιστό αντίγραφό του, οπότε αποφασίζει να τον βρει και να τον συναντήσει.
[Καφκική και βαθιά αλληγορική μεταφορά ενός μυθιστορήματος του Ζοζέ Σαραμάγκου, το οποίο υποβάλλει με τη μυστηριώδη ατμόσφαιρά του κι αιφνιδιάζει με το απρόσμενο και ανορθολογικό φινάλε του. Πρόκειται για μια –βγαλμένη από το σύμπαν του Λιντς και του Μπουνιουέλ– εφιαλτική κατάβαση στο ανθρώπινο υποσυνείδητο κι ένα συναρπαστικό υπαρξιακό θρίλερ που τολμά να περιπλανηθεί μακριά από τη χολιγουντιανή πεπατημένη.]

ΒΟΥΛΗ
22:00
Ο Άνθρωπος με την Κινηματογραφική Μηχανή
The Man With the Movie Camera
Σινεφίλ 1929 | Α/Μ | Διάρκεια: 68′
Σοβιετική ταινία του Ντζίγκα Βερτόφ.Η καθημερινή ζωή στις μεγαλουπόλεις της Σοβιετικής Ένωσης κατά τη δεκαετία του ’20.
[Το αξεπέραστο αριστούργημα του δοκιμιακού, μη μυθοπλαστικού κινηματογράφου, το οποίο γέννησε το σινεμά βεριτέ και την γκονταρική πρωτοπορία των ’60s, επηρεάζοντας ακόμη και τη διηγηματική τεχνική του βιντεοκλίπ, και τη μοντέρνα διαφήμιση.]

ΕΡΤ3
22:00
Η Πρώτη Μέρα της Υπόλοιπης Ζωής Σου
Le Premier Jour du Reste de ta Vie
Δραματική 2008 | Έγχρ. | Διάρκεια: 114′
Γαλλική ταινία του Ρεμί Μπεζανσόν, με τους Ζακ Γκαμπλέν, Ζαμπού Μπρεϊτμάν, Ντεμπορά Φρανσουά.Η ζωή μιας πενταμελούς οικογένειας από το 1988 ως το 2000 μέσα από πέντε διαφορετικές ημέρες που σημάδεψαν την κοινή της πορεία.
[Εννιά υποψηφιότητες και τρία Σεζάρ για μια καλογραμμένη, προβλέψιμη, αλλά τελικά συγκινητική δραματική κομεντί. Αν και συμπυκνώνει δραματικά τα γεγονότα σε υπερβολικό βαθμό (η συνθετική λογική αφαιρεί αυθορμητισμό και σχηματοποιεί καταστάσεις), ο Μπεζανσόν διατηρεί τον έλεγχο του υλικού και των χαρακτήρων του, γίνεται τρυφερός και καμιά φορά σκληρός, ποτέ όμως πικρόχολος.]

[] Σχόλιο του Αθηνοράματος

 

Σεμινάριο Ιστορίας Κινηματογράφου 2018 σε 11 Μαθήματα από 6 Οκτωβρίου 2018

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ» – Φθινόπωρο 2018

Ετοιμάζονται: Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου για Αρχαρίους και Προχωρημένους, Σεμινάριο Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ, Σεμινάριο Ιστορίας Κινηματογράφου, Σεμινάριο Σεναρίου, Σεμινάριο Δημιουργίας Ταινίας με Κινητό ή Τάμπλετ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: