Αξίζει να δείτε σήμερα
Μαγική Πόλη
ΕΡΤ2 23:00
Από Μηχανής
STAR 23:00
ΕΡΤ2
23:00
Μαγική Πόλη [3/5]
Δραματική 1954 | Α/Μ | Διάρκεια: 80′
Ελληνική ταινία του Νίκου Κούνδουρου, με τους Γιώργο Φούντα, Στέφανο Στρατηγό, Μαργαρίτα Παπαγεωργίου. Ένας φορτηγατζής αγωνίζεται να ξεφύγει από τη φτώχεια του, μπλέκει στα γρανάζια του υποκόσμου, αλλά καταφέρνει να λυτρωθεί με τη συλλογική βοήθεια των κατοίκων της φτωχογειτονιάς του.
Η Αθήνα των λαϊκών συνοικιών του 1950, των λούνα παρκ, των νταήδων, των κοριτσιών που κάνουν όνειρα, της αλληλεγγύης των απλών ανθρώπων. [Επηρεασμένη άμεσα από το κίνημα του νεορεαλισμού, η «Μαγική Πόλη» έφερε μια νέα πνοή στον ελληνικό κινηματογράφο, παρά τις δραματουργικές αδυναμίες και την απλότητα του σεναρίου (της Μαργαρίτας Λυμπεράκη). Υπέροχη μουσική επένδυση από τον Μάνο Χατζιδάκι, κινηματογραφικό ντεμπούτο του Θανάση Βέγγου.]
STAR
23:00
Από Μηχανής [2,5/5]
Ex Machina
Επιστ. Φαντασίας 2015 | Έγχρ. | Διάρκεια: 108′
Αγγλική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, με τους Ντόναλ Γκλίζον, Όσκαρ Άιζακ, Αλίσια Βικάντερ.Ένας νεαρός ταλαντούχος προγραμματιστής επιλέγεται από έναν δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία-εφευρέτη να γίνει ο αποκλειστικός μάρτυρας ενός πρωτοποριακού πειράματος. Απομονωμένος μαζί του σε ένα μυστικό εργαστήριο, πρέπει να αξιολογήσει την Έιβα, ένα θηλυκό ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη.
[Αντιπαραθέσεις πάνω στα όρια της ανθρώπινης συνείδησης, τις ελεύθερες ή προκαθορισμένες επιλογές μας, το τίμημα της τεχνολογικής προόδου και τη διαρκή αντιπαράθεση των δύο φύλων για τη μεταξύ τους εξουσία εκτυλίσσονται προβλέψιμα μεν, απόλυτα πειστικά δε, σε ένα κλειστοφοβικό sci-fi θρίλερ που διασκευάζει κομψά τον προμηθεϊκό μύθο του δόκτορα Φρανκενστάιν.]
[] Σχόλιο του Αθηνοράματος
Η Ευνοούμενη του Ευνοούμενου κ. Λάνθιμου || κριτική του Γιάννη Καραμπίτσου [2/5]
Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019
Σεμινάριο Ιστορίας του Κινηματογράφου 2019 – 10 Μαθήματα
Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου 2019
ROMA 2018 του Αλφόνσο Κουαρόν η καλύτερη ταινία του 2018 , από τις συγκλονιστικότερες του 21ου αιώνα | του Γιάννη Καραμπίτσου