1. Σεμινάριο Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ, 2. Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου, 3. Σεμινάριο Ιστορίας Κινηματογράφου | Κυριακή 17.2.2019| Ενημέρωση

Όσοι έχετε ζεστό ενδιαφέρον και από ότι είδα όλοι έχετε όσοι έχετε παραβρεθεί , να έρθετε να παρακολουθήσετε κανονικά και σήμερα τα μαθήματα. Είτε έχετε γραφτεί είτε όχι.  Και Κάποιοι που δεν έχουν ξανάρθει. Προλαβαίνουν να ενταχτούν. Aρχή του Σχολείου του Σινεμά είναι να μην χάνει μαθητές που έχουν αληθινό ενδιαφέρον για τα Μαθήματα Κινηματογράφου. [ 12.00 Ντοκιμαντέρ, 3.30 Σκηνοθεσία, 6.30 Ιστορία ].

ingmar-bergman-and-sven-nykvist-001

Την περασμένη εβδομάδα στο Σεμινάριο Σκηνοθεσίας προέκυψε άσκηση πρακτικής με κάμερα που ήταν κάτι που συνέβαινε πρώτη φορά σε πρώτο μάθημα. Ήταν αληθινά πολύ όμορφα και έδειξε έναν πολύ δημιουργικό δρόμο. κάποιοι ήταν, κάποιοι δεν ήταν. Σήμερα στο Σεμινάριο της Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου θα προχωρήσουμε με προβολή κυρίως από αποσπάσματα αντιπροσωπευτικών ταινιών επαναλαμβάνοντας τα πάντα που έχουν ειπωθεί και βλέποντάς τα στα αποσπάσματα. Θα επαναλάβουμε επίσης και συνεχίσουμε την άσκηση της προηγούμενης Κυριακής. Θερμή Παράκληση να έρθετε όλοι.  Αν υπάρχει κάποιο θέμα οικονομικό θα κάνουμε ότι μπορούμε με τις δόσεις με εκπτώσεις κλπ για να το λύσουμε. να υπενθυμίσω ότι έκπτωση έχουν και όσοι -ες συμμετέχουν ως γκρουπ. αν έχουν ήδη έκπτωση θα μεγαλώσει. Στο Μάθημα της Ιστορίας Κινηματογράφου θα κινηθούμε ανάμεσα στο 1895 και 1939. Αναφορά στον Μπρούνο Γκανζ που μας άφησε. Καλή σας Ημέρα!!! Ραντεβού στο Μάθημα!!!

Επίσης μπορείτε να παρακολουθήσετε όλα τα μαθήματα σήμερα αν το επιθυμείτε και τα 3. Αν κάποιος σήμερα αναποφάσιστος θέλει να το δει ως ένα ακόμα δοκιμαστικό μάθημα μην διστάσει.

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019 || Νέο Τμήμα στις καθημερινές | Έναρξη Τέλος Φεβρουαρίου

Η Ευνοούμενη του Ευνοούμενου κ. Λάνθιμου || κριτική του Γιάννη Καραμπίτσου [2/5]

Η ευνοούμενη του Γιώργου Λάνθιμου | Κριτική του Νίνου Φενέκ Μικελίδη | Πολύ Καλός Τεχνίτης χωρίς προσωπικό στυλ πραγματικού δημιουργού (2/5)

“Περί “Κυνόδοντα”, Oscar, κριτικής και αισθητικής κινηματογράφου, ηθικής, αισθητικής και δημοσιογραφικής δεοντολογίας” του Γιάννη Καραμπίτσου

Κούφιος κυνόδοντας; του Αδάμ Αδαμόπουλου

Arturo Ripstein: Το κάστρο της αγνότητας (1972), «Έξω είναι άσχημα»

Ο Arturo Ripstein μιλά με την Paz Alicia Garciadiego για το “Κάστρο της Αγνότητας” (1972)

Σεμινάρια Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου, Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ και Ιστορίας Κινηματογράφου: Έναρξη

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019

Σεμινάριο Ιστορίας του Κινηματογράφου 2019 – 10 Μαθήματα

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου 2019

ROMA 2018 του Αλφόνσο Κουαρόν η καλύτερη ταινία του 2018 , από τις συγκλονιστικότερες του 21ου αιώνα | του Γιάννη Καραμπίτσου

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.