H Γιαλίτζα Απαρίθιο απαντάει στο σχόλιο ενός Μεξικάνου ηθοποιού που την αποκάλεσε «γαμημένη Ινδιάνα»

Κανένας τοίχος για την Γιαλίτζα Απαρίθιο, την υπέροχη πρωταγωνίστρια του «Roma».

Η 26χρονη υποψήφια για Όσκαρ «καρδιά» του «Ρόμα» του Αλφόνσο Κουαρόν απαντάει στο σχόλιο ενός Μεξικάνου ηθοποιού που την αποκάλεσε «γαμημένη Ινδιάνα».

«Είμαι υπερήφανη που είμαι γηγενής Ινδιάνα της Οαχάκα και με λυπεί που υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι δεν γνωρίζουν την σωστή σημασία των λέξεων.»
Έτσι απάντησε η Γαλίτζα Απαρίθιο στον Μεξικάνο ηθοποιό Σέρτζιο Γκούρι, ο οποίος την αποκάλεσε «γαμημένη Ινδιάνα», ασκώντας κριτική στην Ακαδημία που την πρότεινε υποψήφια για Όσκαρ όταν λέει «μάλιστα κυρία και όχι κυρία», αναφερόμενος στο ρόλο της υπηρέτριας που έχει στο «Ρόμα» του Αλφόνσου Κουαρόν.

Ο Γκούρι έσπευσε να απολογηθεί και ζήτησε συγγνώμη για τα σχόλιά του.

Yalitza W

Δείτε παρακάτω τη φωτογράφηση της Γιαλίτζα Απαρίθιο στο περιοδικό W, σε σκηνοθεσία του Αλφόνσο Κουαρόν και φωτογραφίες του Κάρλος Σομόντε.

Εκεί ο Αλφόνσο Κουαρόν σχολίασε τον τοίχο που χωρίζει το Μεξικό από την Αμερική: «Ο τοίχος κάνει τους ανθρώπους εχθρούς χωρίς λόγο. Οι τοίχοι δεν έχουν νόημα. Είτε υπάρχει φυσική κατασκευή ή όχι, με ενδιαφέρουν πιο πολύ οι αόρατοι τοίχοι που διαχωρίζουν τις κοινωνικές τάξεις. Αυτό είναι το σύνορο που δεχόμαστε κάθε μέρα, χωρίς σκέψη».

Η Γιαλίτζα Απαρίθιο συμπληρώνει: «Πήγα στο σχολείο για να γίνω δασκάλα. Και το «Ρόμα» μπορεί να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους. Μπορεί να βοηθήσει στο να σπάσει το στερεότυπο που θέλει το χρώμα του δέρματος κάτι που ορίζει τη μοίρα σου.»

Yalitza W

Yalitza W

Yalitza W

Yalitza W

Yalitza W

Yalitza W

Μανώλης Κρανάκης

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019 || Νέο Τμήμα στις καθημερινές | Έναρξη Τέλος Φεβρουαρίου

Το Κάστρο της Αγνότητας (1973) του Αρτούρο Ριπστάιν το Σάββατο 16.2.2019 με ελεύθερη είσοδο και συζήτηση

Η Ευνοούμενη του Ευνοούμενου κ. Λάνθιμου || κριτική του Γιάννη Καραμπίτσου [2/5]

Η ευνοούμενη του Γιώργου Λάνθιμου | Κριτική του Νίνου Φενέκ Μικελίδη | Πολύ Καλός Τεχνίτης χωρίς προσωπικό στυλ πραγματικού δημιουργού (2/5)

“Περί “Κυνόδοντα”, Oscar, κριτικής και αισθητικής κινηματογράφου, ηθικής, αισθητικής και δημοσιογραφικής δεοντολογίας” του Γιάννη Καραμπίτσου

Κούφιος κυνόδοντας; του Αδάμ Αδαμόπουλου

Arturo Ripstein: Το κάστρο της αγνότητας (1972), «Έξω είναι άσχημα»

Ο Arturo Ripstein μιλά με την Paz Alicia Garciadiego για το “Κάστρο της Αγνότητας” (1972)

Σεμινάρια Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου, Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ και Ιστορίας Κινηματογράφου: Έναρξη

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019

Σεμινάριο Ιστορίας του Κινηματογράφου 2019 – 10 Μαθήματα

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου 2019

ROMA 2018 του Αλφόνσο Κουαρόν η καλύτερη ταινία του 2018 , από τις συγκλονιστικότερες του 21ου αιώνα | του Γιάννη Καραμπίτσου

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: