Κρίσιμες ώρες για την Ευανθία Στιβανάκη – Δίνει μάχη στην Εντατική του Ρίου

Έχασε τις αισθήσεις της πριν από τη συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη στον Πύργο.

evanthia stoivanaki

23/02/2019, 09:25

Διασωληνωμένη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρας εξακολουθεί να νοσηλεύεται η γνωστή Πατρινή σκηνοθέτις και αναπληρώτρια καθηγήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών Ευανθία Στιβανάκη. Η κυρία Στιβανάκη έχασε τις αισθήσεις την Πέμπτη στη διάρκεια συνέντευξης τύπου στο φουαγιέ του θεάτρου Απόλλων στον Πύργο.

Η πατρινή σκηνοθέτις τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει τη σκηνοθεσία των παραστάσεων της Θεατρικής Ομάδας Πύργου.

Στη 1 και μισή το μεσημέρι κι ενώ ετοιμαζόταν να μιλήσει στους δημοσιογράφους για τη νέα παράσταση «ο καλός στρατιώτης Σβέικ» λιποθύμησε κι έπεσε στο πάτωμα.

Όσοι βρίσκονταν στο χώρο προσπάθησαν να προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες όπως και ο καρδιολόγος κ. Καραγκούνης που διατηρεί ιατρείο πλησίον του θεάτρου, μέχρι να φθάσει το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που τη μετέφερε στο νοσοκομείο του Πύργου.

Νωρίς το απόγευμα της Πέμπτης σύμφωνα με πληροφορίες λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής της, έγινε η διακομιδή της στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας όπου και νοσηλεύεται.

http://www.thebest.gr/

Προβολή της Ταινίας «Τα Φτερά του Έρωτα» (1987) του Βιμ Βέντερς με ελεύθερη είσοδο και συζήτηση το Σάββατο 23.2.2019 αφιερωμένη στον Μπρούνο Γκανζ

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019 || Νέο Τμήμα στις καθημερινές | Έναρξη Τέλος Φεβρουαρίου

Η Ευνοούμενη του Ευνοούμενου κ. Λάνθιμου || κριτική του Γιάννη Καραμπίτσου [2/5]

Η ευνοούμενη του Γιώργου Λάνθιμου | Κριτική του Νίνου Φενέκ Μικελίδη | Πολύ Καλός Τεχνίτης χωρίς προσωπικό στυλ πραγματικού δημιουργού (2/5)

“Περί “Κυνόδοντα”, Oscar, κριτικής και αισθητικής κινηματογράφου, ηθικής, αισθητικής και δημοσιογραφικής δεοντολογίας” του Γιάννη Καραμπίτσου

Κούφιος κυνόδοντας; του Αδάμ Αδαμόπουλου

Arturo Ripstein: Το κάστρο της αγνότητας (1972), «Έξω είναι άσχημα»

Ο Arturo Ripstein μιλά με την Paz Alicia Garciadiego για το “Κάστρο της Αγνότητας” (1972)

Σεμινάρια Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου, Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ και Ιστορίας Κινηματογράφου: Έναρξη

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019

Σεμινάριο Ιστορίας του Κινηματογράφου 2019 – 10 Μαθήματα

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου 2019

ROMA 2018 του Αλφόνσο Κουαρόν η καλύτερη ταινία του 2018 , από τις συγκλονιστικότερες του 21ου αιώνα | του Γιάννη Καραμπίτσου

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: