«Pop. 1280»: Αυτή θα είναι η επόμενη ταινία του Γιώργου Λάνθιμου!

Το άγριο, κρυφό πρόσωπο της εξουσίας γοητεύει και πάλι τον έλληνα σκηνοθέτη που ξεκινά τις προετοιμασίες για τη νέα δουλειά του.

Σύμφωνα με το Deadline που έβγαλε πρώτο το νέο χθες το βράδυ, ο Γιώργος Λάνθιμος τελειώνει αύριο με τις βραβεύσεις της «Ευνοούμενης» και σηκώνει μανίκια για την επόμενη ταινία του. Αυτή θα είναι το «Pop. 1280», βασισμένο σε νουβέλα του Τζιμ Τόμσον που γράφτηκε το 1964 και δεν έχει μεταφερθεί ως σήμερα στο σινεμά.

provolii ta ftera tou erota

Ο Λάνθιμος θα αναλάβει την προσαρμογή του σεναρίου και τη σκηνοθεσία για λογαριασμό της Element Pictures που έχει χειριστεί ως τώρα όλες τις αγγλόφωνες ταινίες του. Το βιβλίο του Τόμσον λαμβάνει χώρα σε μια μικρή πόλη με πληθυσμό τον αριθμό του τίτλου και έχει ως κεντρικό ήρωα έναν σερίφη που φαινομενικά μοιάζει με έναν απλοϊκό και άκακο άνθρωπο που χειρίζεται λιτά τις λίγες υποθέσεις που έχει η ασφάλεια της πόλης. Στην πορεία όμως αποκαλύπτεται πως πίσω από αυτό το προσωπείο κρύβεται ένας χειριστικός άνθρωπος και κρυφός serial killer που προσπαθεί να διατηρήσει τη θέση του στην εξουσία.

Αυτό δεν θα είναι το πρώτο βιβλίο του Τόμσον που μεταφέρεται στον κινηματογράφο, καθώς ως τώρα έχουμε δει το «The Getaway» (2 φορές, από τον Σαμ Πέκινπα το 1972 και τον Ρότζερ Ντόλαντσον το 1994), το «Grifters» (σε σκηνοθεσία Στίβεν Φρίαρς το 1990) και το «Killer Inside Me» (σε σκηνοθεσία Μάικλ Γουίντερμποτομ το 2010). Ο Τόμσον επίσης είχε συνεργαστεί με τον Στάνλεϊ Κιούμπρικ στα σενάρια των «Killing» και «Paths of Glory».

Από τον Τάσο Μελεμενίδη 

http://cinemagazine.gr/

«Pop. 1280»

Προβολή της Ταινίας «Τα Φτερά του Έρωτα» (1987) του Βιμ Βέντερς με ελεύθερη είσοδο και συζήτηση το Σάββατο 23.2.2019 αφιερωμένη στον Μπρούνο Γκανζ

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019 || Νέο Τμήμα στις καθημερινές | Έναρξη Τέλος Φεβρουαρίου

Η Ευνοούμενη του Ευνοούμενου κ. Λάνθιμου || κριτική του Γιάννη Καραμπίτσου [2/5]

Η ευνοούμενη του Γιώργου Λάνθιμου | Κριτική του Νίνου Φενέκ Μικελίδη | Πολύ Καλός Τεχνίτης χωρίς προσωπικό στυλ πραγματικού δημιουργού (2/5)

“Περί “Κυνόδοντα”, Oscar, κριτικής και αισθητικής κινηματογράφου, ηθικής, αισθητικής και δημοσιογραφικής δεοντολογίας” του Γιάννη Καραμπίτσου

Κούφιος κυνόδοντας; του Αδάμ Αδαμόπουλου

Arturo Ripstein: Το κάστρο της αγνότητας (1972), «Έξω είναι άσχημα»

Ο Arturo Ripstein μιλά με την Paz Alicia Garciadiego για το “Κάστρο της Αγνότητας” (1972)

Σεμινάρια Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου, Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ και Ιστορίας Κινηματογράφου: Έναρξη

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019

Σεμινάριο Ιστορίας του Κινηματογράφου 2019 – 10 Μαθήματα

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου 2019

ROMA 2018 του Αλφόνσο Κουαρόν η καλύτερη ταινία του 2018 , από τις συγκλονιστικότερες του 21ου αιώνα | του Γιάννη Καραμπίτσου

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: