Οι Νικητές των Βραβείων Όσκαρ 2019: Ένα Όσκαρ η «Ευνοούμενη», Κουαρόν και Πράσινο Βιβλίο οι μεγάλοι νικητές

Βραβεία Οσκαρ 2019: Το «Πράσινο Βιβλίο» και… πράσσειν άλογα

Με τρία βραβεία, το «Πράσινο Βιβλίο» επικράτησε σε μια πραγματικά αλλοπρόσαλλη μοιρασιά που κράτησε το Βραβείο Σκηνοθεσίας για τον Αλφόνσο Κουαρόν, το Βραβείο για τον Α’ Γυναικείο Ρόλο στην Ολίβια Κόλμαν και το Βραβείο Διασκευασμένου Σεναρίου για το «BlackKklansman».

Σε μια τελετή που απέδειξε πως το μικρότερο πρόβλημά της ήταν η έλλειψη οικοδεσπότη, η Ακαδημία επιβεβαίωσε πως μπορεί να είναι τολμηρή στις υποψηφιότητές της, αλλά όταν έρχεται η ώρα της αλήθειας, παραμένει… Ακαδημία.

Το «Ρόμα» του Αλφόνσο Κουαρόν δεν κατάφερε να γίνει η πρώτη ξενόγλωσση ταινία στην ιστορία του θεσμού που θα κέρδιζε το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, η «Ευνοούμενη» έφυγε μόνο με το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου στην Ολίβια Κόλμαν, ο Σπαίκ Λι πήρε το πρώτο του (κανονικό) Όσκαρ για το… σενάριο του «BlackKklansman» και όλοι θα θυμούνται αυτήν την τελετή ως εκείνη όπου γυρίσαμε πίσω το χρόνο και ταινίες όπως το «Πράσινο Βιβλίο» και το «Bohemian Rhapsody» μπορούσαν να είναι μεγάλοι θριαμβευτές. Α και ίσως για το ντουέτο της Lady Gaga με τον Μπράντλεϊ Κούπερ που ήταν με διαφορά το πιο δυνατό κομμάτι μιας ήδη ξεχασμένης τελετής.

Oscars

Η ομάδα του «Πράσινου Βιβλίου» παραλαμβάνει το όσκαρ Καλύτερης Ταινίας

 


Αναλυτικά οι νικητές της 91ης Απονομής των Βραβείων Όσκαρ

Καλύτερη Ταινία: «Το Πράσινο Βιβλίο», Τζιμ Μπερκ, Τσαρλς Μπ. Γουέσλερ, Μπράιαν Κάρι, Πίτερ Φαρέλι, Νικ Βαλελόνγκα


Σκηνοθεσία

  • Αλφόνσο Κουαρόν για το «Ρόμα»


Α’ Ανδρικός Ρόλος: Ράμι Μάλεκ για το «Bohemian Rhapsody»


Α’ Γυναικείος Ρόλος: Ολίβια Κόλμαν για την «Ευνοούμενη»


Β’ Ανδρικός Ρόλος: Μαχερσάλα Αλι για το «Πράσινο Βιβλίο»


B’ Γυναικείος Ρόλος: Ρετζίνα Κινγκ για το «Αν η Οδός Μπιλ Μπορούσε να Μιλήσει»


Διασκευασμένο Σενάριο: Tσάρλι Βάχτελ, Ντέιβιντ Ραμπίνοβιτζ, Κέβιν Γουίλμοτ και Σπάικ Λι για το «BlacKkKlansman: H Παρείσφρηση»


Πρωτότυπο Σενάριο: Νικ Βαλελόνγκα, Μπράιαν Κάρι και Πίτερ Φαρέλι για το «Πράσινο Βιβλίο»


Φωτογραφία: Αλφόνσο Κουαρόν για το «Ρόμα»


Κοστούμια: Ρουθ Ε. Κάρτερ για το «Black Panther»


Μοντάζ: Τζον Οτμαν για το «Bohemian Rhapsody»


Μακιγιάζ και Κομμώσεις: «Vice: Ο Δεύτερος στην Ιεραρχία», Γκρεγκ Κάνομ, Κέιτ Μπίσκο και Πατρίσια Ντιχέϊνι


Μουσική: Λούντβιγκ Γκόρανσον για το «Black Panther»


Τραγούδι: Shallow από το «Ενα Αστέρι Γεννιέται» (Lady Gaga, Μαρκ Ρόνσον, Αντονι Ροσομάντι και ΑΝτριου Γουάιατ)


Σκηνικά: Χάνα Μπίτσλερ για το «Black Panther»


Μοντάζ Ηχου: «Bohemian Rhapsody», Τζον Γουρχερστ, Νίνα Χάρτστοουν


Μιξάζ Ηχου: «Bohemian Rhapsody», Πολ Μάσεϊ, Τιμ Καβάτζιν, Τζον Καζάλι


Οπτικά Εφέ: «Ο Πρώτος Άνθρωπος», Πολ Λάμπερτ, Ιαν Χάντερ, Τρίσταν Μάιλς, Τζέι Ντι Σουολμ


Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: Spider-Man: Μέσα στο Αραχνο-Σύμπαν των Μπομπ Περσιτσέτι, Πίτερ Ράμσεϊ και Ρόντνεϊ Ρόθμαν


Ξενόγλωσση Ταινία Ρόμα του Αλφόνσο Κουαρόν (Μεξικό)


Ντοκιμαντέρ – Μεγάλου Μήκους: Free Solo, Ελίζαμπεθ Τσάι Βασαρχέλι, Τζίμι Τσιν, Ιβαν Χέιζ, Σάνον Ντιλ


Ντοκιμαντέρ – Μικρού Μήκους: «Period. End of Sentence.», Ρέικα Ζεχταμπτσί, Μελίσα Μπέρτον


Μικρού Μήκους Ταινία – Animation: «Bao», Ντόμι Σι, Μπέκι Νάιμαν-Κομπ


Μικρού Μήκους Ταινία – Live Action: «Skin», Γκι Νατίβ, Τζέιμι Ρέι Νιούμαν

 

WWW.FLIX.GR

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019 || Νέο Τμήμα στις καθημερινές | Έναρξη Τέλος Φεβρουαρίου

Η Ευνοούμενη του Ευνοούμενου κ. Λάνθιμου || κριτική του Γιάννη Καραμπίτσου [2/5]

Η ευνοούμενη του Γιώργου Λάνθιμου | Κριτική του Νίνου Φενέκ Μικελίδη | Πολύ Καλός Τεχνίτης χωρίς προσωπικό στυλ πραγματικού δημιουργού (2/5)

“Περί “Κυνόδοντα”, Oscar, κριτικής και αισθητικής κινηματογράφου, ηθικής, αισθητικής και δημοσιογραφικής δεοντολογίας” του Γιάννη Καραμπίτσου

Κούφιος κυνόδοντας; του Αδάμ Αδαμόπουλου

Arturo Ripstein: Το κάστρο της αγνότητας (1972), «Έξω είναι άσχημα»

Ο Arturo Ripstein μιλά με την Paz Alicia Garciadiego για το “Κάστρο της Αγνότητας” (1972)

Σεμινάρια Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου, Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ και Ιστορίας Κινηματογράφου: Έναρξη

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019

Σεμινάριο Ιστορίας του Κινηματογράφου 2019 – 10 Μαθήματα

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου 2019

ROMA 2018 του Αλφόνσο Κουαρόν η καλύτερη ταινία του 2018 , από τις συγκλονιστικότερες του 21ου αιώνα | του Γιάννη Καραμπίτσου

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: