Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου 10 Μαρτίου 2019 Γιορτή, Απόκριες, Μάσκα, Μεταμφίεση-Φεμινισμός και Κινηματογράφος || Σεμινάριο Ιστορίας Κινηματογράφου 10 Μαρτίου 2019 Φιλμ Νουάρ – Η Θέση της Γυναίκας στον Κινηματογράφο, Φεμινισμός και Κινηματογράφος

Σήμερα 10 Μαρτίου 2019 θα πραγματοποιηθούν τα Σεμινάρια Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου στις 15.30 και Ιστορίας Κινηματογράφου στις 19.00. Καλό είναι να γνωρίζετε ότι τα Εξάρχεια είναι πάντα ανοιχτά, κατ’ επέκταση και το Σχολείο του Σινεμά. Αλλά ακόμα και αν μοιάζουν κλειστά κάποιες φορές το Σχολείο του Σινεμά είναι πάντα Ανοιχτό.

o lavyrinthos tis monaxias

Κλειστοί δρόμοι: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα υπάρχουν την Κυριακή 10 Μαρτίου 2019 στο κέντρο της Αθήνας, όπου κάποιοι κεντρικοί δρόμοι θα παραμείνουν κλειστοί για αρκετές ώρες.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας ο λόγος για τις κυκλοφοριακές αυτές ρυθμίσεις, είναι τα κινηματογραφικά γυρίσματα που πρόκειται να πραγματοποιηθούν στην Πλατεία του Συντάγματος.

Συγκεκριμένα λοιπόν, την Κυριακή από τις 6 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα, κλειστοί θα είναι οι εξής οδοί του Δήμου Αθηναίων:

Σταδίου, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Αμερικής και της Πλατείας Συντάγματος.
– Βασ. Γεωργίου Α σε όλο το μήκος της
– Πλατεία Συντάγματος

Για τη διευκόλυνσή σας, καλό θα ήταν να αποφύγετε τους δρόμους αυτούς.

to prama

Στο Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου οι συμμετέχοντες θα γράψουν σενάριο με θέμα Γιορτή Απόκριες Μάσκα Μεταμφίεση. Έμπνευση αποτελούν ένα απόσπασμα από το βιβλίο του Οκτάβιο Πας Ο Λαβύρινθος της Μοναξιάς για τη Γιορτή και ένα διήγημα του Αλμπέρτο Μοράβια με τίτλο Μάσκα το Καρναβάλι από το βιβλίο Το Πράμα. Θα προηγηθεί παρουσίαση των βασικών αρχών συγγραφής ενός σεναρίου. Θα προβληθούν και αναλυθούν ταινίες μικρού μήκους ξένες και ελληνικές από τις καλύτερες και πιο αντιπροσωπευτικές που υπάρχουν.. Στο δεύτερο μέρος του μαθήματος θα διερευνηθεί από την σκηνοθετική σκοπιά το θέμα Φεμινισμός και Κινηματογράφος. Θα προβληθούν και αναλυθούν αποσπάσματα από αντιπροσωπευτικές ταινίες όπως η Ντιλμάν της Σαντάλ Άκερμαν, το Δίχως Στέγη Δίχως Νόμο της Ανιές Βαρντά και το LadyBird, LadyBird του Κεν Λόουτς. Επίσης θα προβληθούν αποσπάσματα και σχολιαστούν από τις ταινίες Το Τρένο της Μεγάλης Φυγής του Αντρέι Κοντσαλόφσκι και το Bird του Κλιντ Ίστγουντ.

KINIMATOGRAFOS KAI FEMINISMOS

Στο Σεμινάριο Ιστορίας Κινηματογράφου σήμερα στις 19.00 θα παρουσιαστούν σήμερα το πιο συναρπαστικό και κινηματογραφόφιλο ρεύμα στο σινεμά μαζί με το Μπουρλέσκ το Φιλμ Νουάρ και το Θέμα Φεμινισμός και Κινηματογράφος-Η Θέση της Γυναίκας στον Κινηματογράφο με την προβολή και το σχολιασμό αποσπασμάτων από αντιπροσωπευτικές ταινίες. Σύντομη αναφορά στο Μπουρλέσκ και επίσης στα κινήματα της δεκαετίας του 20. Γνωριμία με το Animation προβολή αποσπασμάτων από την αριστουργηματική ταινία του Πολ Γκριμό Ο Βασιλιάς και το Πουλί (1981) , Οι Περιπέτειες του Πρίγκιπα Αχμέντ (1927) της Λότε Ρέινιγκερ, η πρώτη μεγάλου μήκους amimation στην ιστορία του Κινηματογράφου και από άλλες ταινίες μικρού μήκους και στον Πειραματικό ή Πρωτοποριακό Κινηματογράφο. Θα προβληθούν μεταξύ άλλων αποσπάσματα από ταινίες της Μάγιας Ντέρεν και της Ζερμέν Ντυλάκ. 

Film Noir - TASCHEN

Σεμινάριο Ιστορίας του Κινηματογράφου 2019 – 10 Μαθήματα

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου 2019

Σεμινάρια Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου, Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ και Ιστορίας Κινηματογράφου: Έναρξη

Η Ευνοούμενη του Ευνοούμενου κ. Λάνθιμου || κριτική του Γιάννη Καραμπίτσου [2/5]

Η ευνοούμενη του Γιώργου Λάνθιμου | Κριτική του Νίνου Φενέκ Μικελίδη | Πολύ Καλός Τεχνίτης χωρίς προσωπικό στυλ πραγματικού δημιουργού (2/5)

“Περί “Κυνόδοντα”, Oscar, κριτικής και αισθητικής κινηματογράφου, ηθικής, αισθητικής και δημοσιογραφικής δεοντολογίας” του Γιάννη  Καραμπίτσου

Κούφιος κυνόδοντας; του Αδάμ  Αδαμόπουλου

Arturo Ripstein: Το κάστρο της αγνότητας (1972), «Έξω είναι  άσχημα»

Ο Arturo Ripstein μιλά με την Paz Alicia Garciadiego για το “Κάστρο της Αγνότητας”  (1972)

ROMA 2018 του Αλφόνσο Κουαρόν η καλύτερη ταινία του 2018 , από τις συγκλονιστικότερες του 21ου αιώνα | του Γιάννη Καραμπίτσου

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: