Το Μουσικό Δωμάτιο (1958) του Σατγιαζίτ Ρέι το Σάββατο 16.3.2019 στις 19.00 προβολή με ελεύθερη είσοδο και συζήτηση στο Σχολείο του Σινεμά

Το Μουσικό Δωμάτιο (1958) του Σατγιαζίτ Ρέι το Σάββατο 16.3.2019 στις 19.00 προβολή με ελεύθερη είσοδο και συζήτηση στο Σχολείο του Σινεμά (Τσαμαδού 26-28, Εξάρχεια).

[Τηλ. 2130 159 816, 6944143564, e-mail: schoolofcinemagr@gmail.com]

Σατγιαζίτ Ρέι (Satyajit Ray 1921 – 1992): σκηνοθέτης κινηματογραφικών έργων, συγγραφέας, συνθέτης, παραγωγός ταινιών, σεναριογράφος, μοντέρ, στιχουργός, δημοσιογράφος, τραγουδοποιός και συγγραφέας παιδικής λογοτεχνίας

Σατγιαζίτ Ρέι: Το ξεκίνημά μου ως σκηνοθέτης | απόσπασμα από κείμενο του Ζορζ Σαντούλ

Το Μουσικό Δωμάτιο (1958) του Σατγιαζίτ Ρέι το Σάββατο 16.3.2019 στις 19.00 προβολή με ελεύθερη είσοδο και συζήτηση στο Σχολείο του Σινεμά

 

The Music Room (Ray, 1958)

ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ – JALSAGHAR (1958) – 1 ώρα 35 λεπτά

ΣΥΝΟΨΗ

Στην εξοχή της Βεγγάλης, στις όχθες του Γάγγη ποταμού, ένας γαιοκτήμονας καθισμένος στη βεράντα του μεγάρου του, βλέποντας τα πλούτη του να χάνονται σταδιακά, αναπολεί τις αλλοτινές εποχές και τη λαμπρότητα μιας ζωής αφιερωμένης στο πάθος του, τη μουσική και το χορό, καθώς και τις συναυλίες που οργάνωνε στο σαλόνι μουσικής της κατοικίας του. Χολωμένος από έναν επηρμένο γείτονα που έχει παρόμοιες φιλοδοξίες, ξανανοίγει το σαλόνι του και, χωρίς να υπολογίσει έξοδα, διοργανώνει ένα τελευταίο ρεσιτάλ.

Ηθοποιοί: Bismillah Khan, Chhabi Biswas, Gangapada Basu, Kali Sarkar, Padmadevi, Pinaki Sengupta, Roshan Kumari, Salamat Ali Khan, Sardar Akhtar, Tarapada Nandy, Tulsi Lahiri, Waheed Khan

Σκηνοθεσία: Satyajit Ray

Γλώσσα: Bengali

Σεμινάριο Ιστορίας του Κινηματογράφου 2019 – 10 Μαθήματα

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου 2019

Σεμινάρια Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου, Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ και Ιστορίας Κινηματογράφου: Έναρξη

Η Ευνοούμενη του Ευνοούμενου κ. Λάνθιμου || κριτική του Γιάννη Καραμπίτσου [2/5]

Η ευνοούμενη του Γιώργου Λάνθιμου | Κριτική του Νίνου Φενέκ Μικελίδη | Πολύ Καλός Τεχνίτης χωρίς προσωπικό στυλ πραγματικού δημιουργού (2/5)

“Περί “Κυνόδοντα”, Oscar, κριτικής και αισθητικής κινηματογράφου, ηθικής, αισθητικής και δημοσιογραφικής δεοντολογίας” του Γιάννη  Καραμπίτσου

Κούφιος κυνόδοντας; του Αδάμ  Αδαμόπουλου

Arturo Ripstein: Το κάστρο της αγνότητας (1972), «Έξω είναι  άσχημα»

Ο Arturo Ripstein μιλά με την Paz Alicia Garciadiego για το “Κάστρο της Αγνότητας”  (1972)

ROMA 2018 του Αλφόνσο Κουαρόν η καλύτερη ταινία του 2018 , από τις συγκλονιστικότερες του 21ου αιώνα | του Γιάννη Καραμπίτσου

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: