ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ | Οι ταινίες της ημέρας | Κυριακή 24 Μαρτίου 2019

Αξίζει να δείτε σήμερα

Φωνάζει ο Κλέφτης [2,5/5]
ΑΝΤ1 17:30

Braveheart [3/5]
OPEN 21:00

Τα Κόκκινα Φανάρια [3/5]
ΕΡΤ2 22:00

Το Παρελθόν της Ούνα [2,5/5]
ΕΡΤ3 23:30

Prisoners [3/5]
STAR 02:00

ΑΝΤ1
17:30
Φωνάζει ο Κλέφτης
Κωμωδία 1965 | Α/Μ | Διάρκεια: 80′
Ελληνική ταινία του Γιάννη Δαλιανίδη, με τους Ρένα Βλαχοπούλου, Ντίνο Ηλιόπουλο, Διονύση Παπαγιαννόπουλο. Ένας φιλότιμος λογιστής αναστατώνει την οικογένεια ενός απόστρατου στρατηγού όταν έρχεται να παραδώσει το χαμένο πορτοφόλι του που περιέχει ένα άκρως ενοχοποιητικό γράμμα.
[Το ομώνυμο θεατρικό έργο του Δημήτρη Ψαθά προσφέρει ένα πρώτης τάξεως υλικό για να ξεδιπλώσουν τις κωμικές τους ικανότητες οι τρεις πρωταγωνιστές – ιδίως η Βλαχοπούλου η οποία στη συνέχεια θα πάρει τον υστερικό κατήφορο. Πολλές οι αγαπημένες ατάκες και σκηνές, σε μια από τις στερεότερες κωμωδίες του παλιού ελληνικού σινεμά.]

OPEN
21:00
Braveheart
Ιστορική 1995 | Έγχρ. | Διάρκεια: 133′
Αμερικανική ταινία του Μελ Γκίμπσον, με τον ίδιο και τους Σοφί Μαρσό, Πάτρικ ΜακΓκούαν.Ο αγώνας του Σκοτσέζου εθνικιστή Γουίλιαμ Γουάλας κατά του αγγλικού θρόνου στα τέλη του 13ου αιώνα.
[Πέντε βραβεία Όσκαρ για μια υπερεκτιμημένη, αλλά –οπωσδήποτε– κινηματογραφικά εντυπωσιακή δουλειά. Ο Μελ Γκίμπσον κάνει ένα έπος με ιστορικό υπόβαθρο, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει πλούσιο υπερθέαμα.]

ΕΡΤ2
22:00
Τα Κόκκινα Φανάρια
Δραματική 1963 | Έγχρ. | Διάρκεια: 132′
Ελληνική ταινία του Βασίλη Γεωργιάδη, με τους Τζένη Καρέζη, Γιώργο Φούντα, Δημήτρη Παπαμιχαήλ.Μία από τις καλύτερες ελληνικές ταινίες της δεκετίας του 1960, που αναβιώνει το κλίμα και την ατμόσφαιρα των κακόφημων σπιτιών της Τρούμπας μέσα από τις παράλληλες ιστορίες πέντε ιερόδουλων.
[Σαφώς επηρεασμένη από τον ιταλικό νεορεαλισμό, δεν αποφεύγει τις μελοδραματικές υπερβολές, αλλά το ταλέντο του Βασίλη Γεωργιάδη υποσκελίζει τις σεναριακές αδυναμίες. Συμμετείχε στο διαγωνιστικό των Κανών και ήταν υποψήφια για ξενόγλωσσο Όσκαρ.]

ΕΡΤ3
23:30
Το Παρελθόν της Ούνα
Una
Θρίλερ 2016 | Έγχρ. | Διάρκεια: 94′
Αγλλο-αμερικανο-καναδική ταινία του Ρούνεϊ Μάρα, Μπεν Μέντελσον, Ρούμπι Στόουκς. Μια νεαρή γυναίκα παρουσιάζεται απροειδοποίητα στο χώρο εργασίας ενός άντρα που την είχε κακοποιήσει όταν ήταν έφηβοι και τώρα ζει με αλλαγμένη ταυτότητα.
[Ο Ντέιβιντ Χάροουερ διασκευάζει σεναριακά το θεατρικό του έργο «Blackbird» σε μια μεταφορά που προσπαθεί με χρονικά άλματα να ξεφύγει από τη θεατρικότητα του κειμένου. Οι δύο πρωταγωνιστές είναι εξαιρετικοί εντείνοντας στο θεατή τα άβολα συναισθήματα που προκαλεί η θεματική της κακοποίησης.]

STAR
02:00
Prisoners
Θρίλερ 2013 | Έγχρ. | Διάρκεια: 153′
Αμερικανική ταινία του Ντενίς Βιλνέβ, με τους Χιού Τζάκμαν, Τζέικ Γκίλενχαλ, Μαρία Μπέλο.Όταν η μικρή κόρη της οικογένειας Ντόβερ εξαφανίζεται, μαζί με εκείνη ενός φιλικού ζευγαριού, η αστυνομία προσπαθεί να βρει στοιχεία και υπόπτους. Γεμάτος αγωνία, ο Κέλερ Ντόβερ αποφασίζει να πάρει την υπόθεση στα χέρια του, περιπλέκοντας περισσότερο την υπό πίεση χρόνου υπόθεση.
[Ο Καναδός Ντενίς Βιλνέβ («Μέσα Από τις Φλόγες») σκηνοθετεί με έναν παλιομοδίτικο, σκοτεινό ρεαλισμό –αλά «Zodiac» του Ντέιβιντ Φίντσερ– που διαφοροποιεί το «Prisoners» από τα υπόλοιπα, φτηνού εντυπωσιασμού χολιγουντιανά θρίλερ. Καλοστημένη πλοκή, σωστό αφηγηματικό τάιμινγκ (οι δυόμισι ώρες τρέχουν νερό), αξιοποίηση χώρων και δεξιοτεχνικό παιχνίδι με την έννοια του εγκλεισμού (φυλακή, υπόγειο, λαβύρινθος). Η «νοτισμένη» φωτογραφία του Ρότζερ Ντίκινς (υποψηφιότητα για Όσκαρ) προσθέτει μια απειλητική μελαγχολία, ενώ με τον Τζέικ Γκίλενχαλ ως ιδανικό παρτενέρ, ο Χιού Τζάκμαν βρίσκει τον κορυφαίο ρόλο της καριέρας του.]

[] Σχόλιο του Αθηνοράματος

Σεμινάριο Ιστορίας του Κινηματογράφου 2019 – 10 Μαθήματα

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου 2019

Σεμινάρια Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου, Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ και Ιστορίας Κινηματογράφου: Έναρξη

Η Ευνοούμενη του Ευνοούμενου κ. Λάνθιμου || κριτική του Γιάννη Καραμπίτσου [2/5]

Η ευνοούμενη του Γιώργου Λάνθιμου | Κριτική του Νίνου Φενέκ Μικελίδη | Πολύ Καλός Τεχνίτης χωρίς προσωπικό στυλ πραγματικού δημιουργού (2/5)

“Περί “Κυνόδοντα”, Oscar, κριτικής και αισθητικής κινηματογράφου, ηθικής, αισθητικής και δημοσιογραφικής δεοντολογίας” του Γιάννη Καραμπίτσου

Κούφιος κυνόδοντας; του Αδάμ Αδαμόπουλου

Arturo Ripstein: Το κάστρο της αγνότητας (1972), «Έξω είναι άσχημα»

Ο Arturo Ripstein μιλά με την Paz Alicia Garciadiego για το “Κάστρο της Αγνότητας” (1972)

ROMA 2018 του Αλφόνσο Κουαρόν η καλύτερη ταινία του 2018 , από τις συγκλονιστικότερες του 21ου αιώνα | του Γιάννη Καραμπίτσου

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.