O Φλοράν Μαρσί στο 10ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας

10ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

10th ATHENS AVANT GARDE FILM FESTIVAL

20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ-5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019

ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΦΛΟΡΑΝ ΜΑΡΣΙ

[Την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019 στις 19.30 στο Σεμινάριο της Ιστορίας Κινηματογράφου θα παρουσιαστεί Μάθημα αφιερωμένο στους Μεγάλους Δημιουργούς του Σινεμά Μπουνιουέλ, Ρενουάρ, Μαρσέλ Καρνέ, Ροσελίνι, ντε Σίκα, Όρσον Γουέλς, Ντράγιερ, Μπρεσόν, Γκοντάρ, Ρεναί, Βαρντά, Γκλάουμπερ Ρόχα και στα Ρεύματα που εκπροσωπούν (Σουρεαλισμός, Ποιητικός Ρεαλισμός, Νεορεαλισμός, Νουβέλ Βαγκ, Σίνεμα Νόβο. Αναφορά στο Γουέστερν και στο Φιλμ Νουάρ) ]

seminaria kinimatografou 2019-2020

Σεμινάριο Ιστορίας Κινηματογράφου 2019-2020

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου-Δημιουργίας Ταινίας Μικρού Μήκους 2019-2020 (και με κινητό, tablet, mirrorless ή GOPRO κάμερες)

Σεμινάριο Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019-2020

Ένας από τους προσκεκλημένους του 10ου επετειακού ΦΠΚΑ, του μεγάλου φεστιβάλ-θεσμού της Ταινιοθήκης της Ελλάδος, είναι ο σημαντικός Γάλλος ντοκιμαντερίστας Φλοράν Μαρσί για τον οποίο το φεστιβάλ έχει ετοιμάσει ξεχωριστή ενότητα, με προβολές επτά ταινιών του.

Η επιμελήτρια του αφιερώματος Όλια Βερροιοπούλου γράφει στον κατάλογο του 10ου ΦΠΚΑ: «Από ένα σιδηροδρομικό τούνελ στο Παρίσι στα εκτενή χωράφια του Νότιου Σουδάν, από την πόλη Μπαγκράμ βόρεια της Καμπούλ στη χειμωνιάτικη Τσετσενία, από τα ανατριχιαστικά εξώφυλλα για τον πόλεμο του Ιράκ στην Τρίπολη της Λιβύης … Εδώ και 30 χρόνια ο Φλοράν Μαρσί διασχίζει πολεμικά μέτωπα και πεδία συγκρούσεων ανά τον κόσμο, εκεί που γράφεται η ιστορία, και καταγράφει με την κάμερά του πολέμους, ξεσηκωμούς, απελευθερώσεις, μάχες και αγώνες, αλλά και τις πιο καταφανείς στερήσεις της εποχής μας. Δημιουργός που δεν κατατάσσεται εύκολα σε κατηγορίες. Στο σταυροδρόμι δημοσιογραφίας, βίντεο, πολεμικού φώτο-ρεπορτάζ και κινηματογράφου, συλλέγει μαρτυρίες, αναπτύσσοντας μία τελείως προσωπική ματιά, μακριά από τη συμβατική δημοσιογραφία. Το έργο του ερευνά τόσο την πραγματικότητα του πολέμου όσο και τον τρόπο καταγραφής και διάχυσης των εικόνων του σήμερα, ενεργοποιώντας έτσι το γεωπολιτικό φαντασιακό μας. Γυρίζει, μοντάρει και χρηματοδοτεί ο ίδιος τις ταινίες του, χρησιμοποιώντας τη νέα ψηφιακή οπτικοακουστική τεχνολογία με ριζοσπαστικό τρόπο. Η πλήρης αυτή ανεξαρτησία του τον φέρνει ακόμη πιο κοντά στους ανθρώπους που συναναστρέφεται και κινηματογραφεί. Τρομερά επίκαιρος αλλά και συνάμα διαχρονικός, προσφέρει μία έκρηξη ανθρωπισμού σε μία εποχή γενικευμένων συγκρούσεων και παραπληροφόρησης».

Στη συνέντευξη τύπου του σκηνοθέτη που φιλοξενήθηκε σήμερα το μεσημέρι στο Γαλλικό Ινστιτούτο στο πλαίσιο του 10ου ΦΠΚA, η πρόεδρος του Ιδρύματος κυρία Μαρία Κομνηνού προλόγισε το έργο του σημαντικού γάλλου δημιουργού, ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε στις βασικές παραμέτρους των ταινιών του. Με κίνητρο συναισθηματικό και δίνοντας έμφαση στην ανθρώπινη διάσταση των γεγονότων, τη φυσικότητα στην επικοινωνία και τη δόμηση μιας αμοιβαίας εμπιστοσύνης, ο Φλοράν Μαρσί διασχίζει πολεμικά μέτωπα και με πραγματικό ενδιαφέρον για τους ανθρώπους που κινηματογραφεί και τις δράσεις τους, θέτει τον ίδιο τον εαυτό του στους κινδύνους του πολέμου, προκειμένου να αποτυπώσει με αυθεντικότητα το πεδίο της μάχης. Όπως είπε, δεν υπάρχει κάποιος «χρυσός κανόνας» για τον τρόπο που θα κινηματογραφήσει, ούτε πηγαίνει για γύρισμα με κάποιο σχέδιο στο μυαλό του. Η ματιά του επικεντρώνεται στις περιοχές που βρίσκονται εκτός ορατότητας, στους αφανείς ήρωες των πεδίων μάχης, προσπαθώντας να βρει την αλήθεια εντός της χειριστικής και αμφίσημης φύσης του πολέμου και να αποτυπώσει την «ψυχή της επανάστασης» στα πολλαπλά επίπεδα του αφηγήματός του. Αναφερόμενος στη σημερινή κοινωνία της μαζικής κουλτούρας, των νέων τεχνολογιών, της αμεσότητας των κοινωνικών μέσω δικτύωσης αλλά και στους διάφορους οικονομικούς και γραφειοκρατικούς παράγοντες που σχετίζονται με την παραγωγή ενός πολεμικού ντοκιμαντέρ, επισήμανε πως πρέπει να είναι κανείς έτοιμος «να πληρώσει το τίμημα» προκειμένου η καλλιτεχνική δημιουργία του να παραμείνει πηγαία και ελεύθερη, και ο ίδιος, ως ανεξάρτητος και αυτοχρηματοδοτούμενος καλλιτέχνης, να παραμείνει πιστός στο αξίωμά του «όσο δεν πάμε να δούμε από μόνοι μας, δεν μπορούμε να ξέρουμε τι συμβαίνει εκεί έξω».

Ο (αυτοδίδακτος) Φλοράν Μαρσί υπογράμμισε ιδιαίτερα το γεγονός πως δεν δουλεύει ποτέ για λογαριασμό κάποιας εταιρείας ή καναλιού –κάτι που, όπως είπε, εξασφαλίζει την απόλυτη ανεξαρτησία του, ωστόσο του στερεί σημαντικές πηγές χρηματοδότησης. «Εξάλλου ο τρόπος που δουλεύω δεν βοηθά στο να βρω χρηματοδότη. Δεν γνωρίζω ποτέ εκ των προτέρων πόσους μήνες θα χρειαστεί να δουλέψω, ούτε μπαίνω στη λογική να συμπληρώσω φόρμες και να υποστώ όλη αυτήν την γραφειοκρατία, γιατί πολύ απλά χάνω χρόνο… Και βέβαια τα κάνω όλα μόνος μου –ακόμα και το μοντάζ». Προσέθεσε πως έμπνευση του για να κινηματογραφήσει έναν πόλεμο είναι πολύ συχνά απλώς ένα πρόσωπο που θα του κάνει εντύπωση, όπως η εικόνα μιας Τσετσένας. Καθώς η ματιά του είναι ανένταχτη και πολύ προσωπική αποφεύγει συνειδητά να καταγράψει γεγονότα, όπως ο πόλεμος στο Ιράκ, όπου έγινε «δημοσιογραφική υπερεκμετάλλευση». Αντίθετα, στο Αφγανιστάν, μια χώρα που τον παθιάζει, ξεκίνησε να κινηματογραφεί χρόνια πριν από τους Δίδυμους Πύργους, «όταν ακόμα δεν ασχολιόταν κανείς. Είχα τραβήξει εικόνες από την Αλ Καϊντα ήδη από το ‘90».

Κάτι άλλο που τόνισε είναι πως δεν πηγαίνει ποτέ να κινηματογραφήσει συνοδεύοντας τον Στρατό. «Αυτό σημαίνει πως είμαι μόνος μου, ευάλωτος, αλλά δεν εξυπηρετώ καμία πολιτική διεκδίκηση. Διαφορετικά θα έδειχνα μόνο αυτά που μου επιτρέπεται να δείξω». Αυτό δεν σημαίνει, διευκρίνισε, ότι το υλικό του δεν έχει χρησιμοποιηθεί από κάποιους με συγκεκριμένη ατζέντα. «Από ένα σημείο και ύστερα χάνεις τον έλεγχο. Βρίσκεσαι στην καρδιά ενός τέρατος που προβάλλει αυτό που το ενδιαφέρει για να υπηρετήσει τους δικούς του σκοπούς. Όσο κι αν προσωπικά παλεύω για το αντίθετο…».

Σήμερα όλα μεταδίδονται με ιλιγγιώδεις ταχύτητες. «Τα νέα μέσα μας δίνουν αυτό το πλεονέκτημα. ‘Όμως δεν σου αφήνουν το χρόνο να διασταυρώσεις τις πηγές σου, ενώ αναπαράγουν και ψευδείς εικόνες. Επιπλέον, υπάρχουν αλγόριθμοι που κατευθύνουν το υλικό προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση. Οι ταχύτητες αυτές δεν σου αφήνουν το περιθώριο να φιλτράρεις, να κάτσεις λίγο πίσω και να σκεφτείς.


Οι πόλεμοι και οι επαναστάσεις «είναι σαν φυσικά φαινόμενα, χαοτικά φαινόμενα που μας ξεπερνάνε», κατέληξε. «Καμιά φορά αναρωτιέμαι γιατί οι άνθρωποι με αφήνουν να τους κινηματογραφήσω. Η αλήθεια είναι πως θέλουν μάρτυρες για όσα ζούνε. Θέλουν να μοιραστούν την ιστορία τους. Και το γεγονός πως μοιράζεσαι μαζί τους τον ίδιο κίνδυνο, τους κάνει να σε εμπιστευτούν…».

Την Τετάρτη, 27 Νοεμβριου στις 15:30 ο Φλοράν Μαρσί θα δώσει Masterclass στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, με τίτλο «Την εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της τεχνητής νοημοσύνης, μπορούν ακόμη οι εικόνες να είναι επαναστατικές;»

Τις επόμενες μέρες θα προβληθούν οι εξής ταινίες του, παρουσία του σκηνοθέτη:

Ο διοικητής Καουανί/Commander Khawani (Δευτέρα, 25/11/19, 7μ.μ., Ταινιοθήκη)

Αύριο Τρίπολη/Tomorrow Tripoli (Τρίτη, 26/11/19, 8μ.μ. ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ, ΣΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ)

Σαϊά/Saia (Τετάρτη, 27/11/19, 5μ.μ, Ταινιοθήκη.)

Το περίπτερο και ο πόλεμος/The kiosk and the war (Τετάρτη, 27/11/19, 5μ.μ. Ταινιοθήκη)

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

Στο ταμείο της Ταινιοθήκης της Ελλάδος και στο viva.gr:

https://www.viva.gr/tickets/cinemas/tainiothiki-tis-ellados-lais/10o-festival-protoporiakou-kinimatografou/

Γενική είσοδος: 5 ευρώ.

Κάρτα 5 προβολών: 20 ευρώ

Κάρτα 10 προβολών: 35 ευρώ

Κάρτα 20 προβολών: 65 ευρώ

Ειδική κάρτα 10 προβολών (AμεA και συνοδός, άνεργοι, φοιτητές, μαθητές, εκπαιδευτικοί, ατέλειες και άτομα άνω των 65 ετών): 25 ευρώ.

Σημείωση: Ο αριθμός των καρτών είναι περιορισμένος. Θα διατίθενται μέχρι εξαντλήσεως.

Η είσοδος στην προβολή που θα πραγματοποιηθεί στο Γαλλικό Ινστιτούτο (Αύριο Τρίπολη/Tomorrow Tripoli, του Φλοράν Μαρσί, την Τρίτη 26/11, 8 μ.μ.) είναι δωρεάν.

Φωτογραφίες από τις ταινίες όλων των προγραμμάτων θα βρείτε σε αυτό το λινκ:

https://www.dropbox.com/sh/qraer2vmuafrxgf/AABYf2ygtbaIHC1ij_SjgRk9a?dl=0

Εδώ θα βρείτε τον κατάλογο του Φεστιβάλ:

http://bit.do/10AAGFF-Catalogue

Microsite: 10aagff.tainiothiki.gr

Tαινιοθήκη της Ελλάδος

Ιερά Οδός 48 και Μεγάλου Αλεξάνδρου, μετρό Κεραμεικός, τηλ. 210 3612046


Exile Room

Αθηνάς 12, 3ος όροφος, μετρό Μοναστηράκι, τηλ.210 3223395

To 10ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου διοργανώνεται από την Ταινιοθήκη της Ελλάδος στo πλαίσιο της πράξης «Η Κινηματογραφοφιλία στη Νέα Εποχή ΙΙ» που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΠΕΠ ΑΤΤΙΚΗ του ΕΣΠΑ 2014-2020

Ευάννα Βενάρδου

Υπεύθυνη Γραφείου Τύπου

press@tainiothiki.gr

 

ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Ιερά Oδός 48 & Μεγάλου Αλεξάνδρου 134 – 136, 104 35 Κεραμεικός (Μετρό Στάση Κεραμεικός),  (Χάρτης) 
Phone: +30 210 3612046 &  +30 210 3609695 (ext. 0117) | Fax: +30 210 3628468 |contact@tainiothiki.gr | http://www.tainiothiki.gr https://www.facebook.com/tainiothikigr twitter.com/tainiothikigr

ΑΦΙΕΡΩΜΑ / TRIBUTE

Florent Marcie

Αύριο Τρίπολη

Tomorrow Tripoli

Tomorrow Tripoli

Documentary/Ντοκιμαντέρ, France/Γαλλία, 2014, 180΄

DV CAM, Έγχρ./Color, Με ήχο/sound

Σκηνοθεσία/Direction

Florent Marcie

Φωτογραφία/Cinematography

Florent Marcie

Μοντάζ/Editing

Florent Marcie

Παραγωγή/Production

Florent Marcie/No Man’s land

Πηγή κόπιας/Print source

Florent Marcie

Στην αρχή της επανάστασης στη Λιβύη, ενώ ο κόσμος είχε στραμμένο το βλέμμα στη Βεγγάζη, μια μικρή ομάδα ανταρτών αψηφά τη δικτατορία στην άλλη μεριά της χώρας, στο Ζιντάν. Αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο, πολιορκούμενοι από τον στρατό του Καντάφι, οι αντάρτες, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, θα πετύχουν μια σειρά από αναχαιτίσεις των καθεστωτικών στρατευμάτων, πριν φτάσουν στην Τρίπολη. Από τον αντάρτη του Τζεμπέλ μέχρι τις ακτές της Μεσογείου, η ταινία Αύριο Τρίπολη εξιστορεί τους αγώνες αυτών των απλών και γενναιόδωρων αντρών.

In the early hours of the Libyan revolution, while the world has its eyes on Benghazi, a small group of insurgents defies the dictatorship at the other end of the country, in Zintan. Cut off from the rest of the world, besieged by Gaddafi's army, the rebels will, against all odds, inflict a series of setbacks on the regime's troops, until they reach Tripoli. From the Jebel guerrilla to the shore of the Mediterranean, Tomorrow Tripoli recounts the struggle of these simple and generous men.

Ο διοικητής Καουανί

Commandant Khawani

Commander Khawani

Documentary/Ντοκιμαντέρ, Γαλλία/France, 2014, 86΄

DCP, Έγχρ./Color, Με ήχο/sound

Σκηνοθεσία/Direction

Florent Marcie

Φωτογραφία/Cinematography

Florent Marcie

Μοντάζ/Editing

Florent Marcie

Παραγωγή/Production

No Man’s land & Cie

Πηγή κόπιας/Print source

Florent Marcie

Αφγανιστάν 2001. Έναν μήνα μετά τις επιθέσεις στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου, ξεκίνησαν οι αμερικανικές εναέριες επιθέσεις με σκοπό την ανατροπή των Ταλιμπάν. Στο μέτωπο του Μπαγκράμ, όπου ο πόλεμος μαίνεται εδώ και 20 χρόνια, ο διοικητής Καουανί και οι μουτζαχεντίν του, περιμένουν την επίθεση στην Καμπούλ. Ανάμεσα σε δυο επιθέσεις από αέρος, ξεκινούν να συνομιλούν με τον εχθρό στον ασύρματο…

Afghanistan, October 2001. One month after the attacks on the World Trade Center, US airstrikes began in an attempt to overthrow the Taliban. On the Bagram front line, marked by twenty years of war, Commander Khawani and his mujahedeen await the assault on Kabul. Between two airstrikes, they start talking to the enemy by radio …

Ιτσκέρι κέντι

Itchkéri kenti

Itchkéri kenti

Documentary/Ντοκιμαντέρ, France/Γαλλία, 2006, 145΄

DVD, DV CAM, Έγχρ./Color, Με ήχο/sound

Σκηνοθεσία/Direction

Florent Marcie

Φωτογραφία/Cinematography

Florent Marcie

Μοντάζ/Editing

Florent Marcie

Παραγωγή/Production

Florent Marcie/No Man’s land

Πηγή κόπιας/Print source

Florent Marcie

Τσετσενία, χειμώνας 1996, δεύτερο έτος πολέμου. Ο Φλοράν Μαρσί, ταξιδεύοντας παράνομα, με την κάμερα στο χέρι, τράβηξε εικόνες, για αρκετούς μήνες, από την πλευρά των Τσετσένων αυτονομιστών. Ανάμεσα στην απελπισία και στο πείσμα, ο τσετσενικός λαός αντιστέκεται στον πανταχού παρών και παντοδύναμο ρωσικό στρατό. Πρόκειται για ένα μοναδικό τεκμήριο της αντίστασης αυτού του μικρού και καταπιεσμένου λαού, αλλά και για μία καθολική ταινία για τον πόλεμο και την αντίσταση. Συγκλονιστικές είναι οι σκηνές στο κατεστραμμένο Γκρόζνι, όπου ο ρωσικός στρατός περικυκλώνει μία διαδήλωση.

Chechnya, winter 1996, second year of war. Florent Marcie, clandestinely traveling, camera in hand, shot for several months images from the point of view of the Chechen separatists. Torn between despair and stubbornness, the Chechen people resist against the omnipresent and omnipotent Russian army. Its a unique testimony about the resistance of this small oppressed people, but also a universal film on war and resistance. Staggering are the scenes from ruined Grozni, when the Russian army encircles a demonstration. 

Το περίπτερο και ο πόλεμος

Le kiosque et la guerre

The kiosk and the war

Documentary/Ντοκιμαντέρ, France/Γαλλία, 2003, 52΄

DV CAM, Έγχρ./Color, Με ήχο/sound

Σκηνοθεσία/Direction

Florent Marcie

Σενάριο/Screenplay

Florent Marcie

Φωτογραφία/Cinematography

Florent Marcie

Μοντάζ/Editing

Florent Marcie

Παραγωγή/Production

Florent Marcie/ No Man’s land

Πηγή κόπιας/Print source

Florent Marcie

Το φθινόπωρο του 2003, κατά τη διάρκεια των βομβαρδισμών του Ιράκ από τις ΗΠΑ, ο Φλοράν Μαρσί τραβάει τα πρωτοσέλιδα των περιοδικών που φιγουράρουν στην πρόσοψη ενός παρισινού περιπτέρου. Την ίδια στιγμή, οι πορείες κατά του πολέμου διαδέχονται η μία την άλλη στους δρόμους του Παρισιού. Η πειραματική ταινία Το Περίπτερο και ο πόλεμος είναι ένα κινηματογραφικό βιβλιαράκι, για την κατάρρευση της γλώσσας και του νοήματος.

In the spring of 2003, during the US bombings in Iraq, Florent Marcie filmed magazines that were hanging on the front of a Parisian kiosk. At the same time, anti-war demonstrations succeed one another in the streets of Paris. The experimental film The Kiosk and war is a cinematic pamphlet, on the collapse of language and meaning.

Σαϊά

Saïa

Saïa

Documentary/Ντοκιμαντέρ, France/Γαλλία, 2000, 29΄

DV CAM, Έγχρ./Color, Με ήχο/sound

Σκηνοθεσία/Direction

Florent Marcie

Φωτογραφία/Cinematography

Florent Marcie

Μοντάζ/Editing

Florent Marcie

Παραγωγή/Production

Florent Marcie/No Man’s land

Πηγή κόπιας/Print source

Florent Marcie

Στο μέτωπο, τη νύχτα, στο Αφγανιστάν. Ορίζοντας γης, νερού, αέρα και φωτιάς. Το φεγγάρι αποκαλύπτει φιγούρες που προελαύνουν με όπλα επ’ ώμου. Το πνεύμα των νεκρών είναι εκεί και βλέπει αυτήν την απερίγραπτη ομορφιά. Ο εχθρός, τόσο κοντά, που προκαλεί τον αντίπαλο με βρισιές.

The front, at night, in Afghanistan. A line of land, water, air and fire. The moon reveals marching shadows, weapons on the move. The spirit of the dead is there, watching this indescribable beauty. The enemy, infinitely close, provokes his opponent by insulting him.


H φυλή του τούνελ

La tribu du tunnel

The tunnel

Documentary/Ντοκιμαντέρ, France/Γαλλία, 1996, 49΄

DVD, DV CAM, Έγχρ./Color, Με ήχο/sound

Σκηνοθεσία/Direction

Florent Marcie

Φωτογραφία/Cinematography

Benoît Jourdan

Μοντάζ/Editing

Yannick Kergoat

Παραγωγή/Production

Amor Line

Πηγή κόπιας/Print source

Florent Marcie

Ένας χρόνος από τη ζωή των Ριχάρντ, Συλβέν, Νονό και Καλού, οι οποίοι μένουν μέσα σ’ ένα εγκαταλελειμμένο σιδηροδρομικό τούνελ του 13ου διαμερίσματος στο Παρίσι.

A year in the life of Richard, Sylvain, Nono and Calou, who live in a disused railway tunnel of the 13th arrondissement in Paris.

Κάτω από τα δέντρα του Ατζίπ

Sous les arbres d’Ajiep

Documentary/Ντοκιμαντέρ, France/Γαλλία, 1998, 64΄

DV, Έγχρ./Color, Με ήχο/sound

Σκηνοθεσία/Direction

Florent Marcie

Φωτογραφία/Cinematography

Florent Marcie

Μοντάζ/Editing

Florent Marcie

Παραγωγή/Production

Florent Marcie/No Man’s land

Πηγή κόπιας/Print source

Florent Marcie

Νότιο Σουδάν, καλοκαίρι 1998. Ο λοιμός. Πως μία νεαρή μητέρα επιβιώνει με τις δυο κόρες της. Πως μια χούφτα επαγγελματίες από ανθρωπιστικές οργανώσεις επιχειρούν το αδύνατο. Όταν η αδιαφορία μας κάνει συνεργούς του εγκλήματος.

South Sudan, summer 1998. Famine. How a young mother survives with her two girls. How a handful of humanitarians are trying the impossible. When indifference makes us complicit in crime.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: