Οι καλύτερες ταινίες του 2019 σύμφωνα με τον Guardian

Η ιστορική εφημερίδα «The Guardian», η οποία βασίζει την κινηματογραφική της στήλη στην αιχμηρή πένα του κριτικού κινηματογράφου Πίτερ Μπράντσο, δημοσιεύει δύο διαφορετικές λίστες με τις 50 καλύτερες ταινίες του 2019, με γνώμονα τη διανομή τους στη Μεγάλη Βρετανία και μία στις ΗΠΑ.

Οι μεταξύ τους λίστες εμφανίζουν αρκετές διαφορές, σε αντίθεση με πέρσι, όπως στις ταινίες που «κλείδωσαν» το νούμερο 1. Εκεί βρίσκουμε τον «Ιρλανδό» (Μάρτιν Σκορσέζε) για τη Μ. Βρετανία και τα «Παράσιτα» (Μπονγκ Τζουν-χο) για τις ΗΠΑ. Κατά τα άλλα, μόνη κοινή ταινία στην κορυφαία πεντάδα είναι η «Ιστορία Γάμου» (Νόα Μάουμπακ), ενώ τις υπόλοιπες θέσεις μοιράζονται οι «Ευτυχισμένος Λάζαρος» (Αλίτσε Ρορβάκερ), «Μικρές Κυρίες» (Γκρέτα Γκέργουιγκ), «The Souvenir» (Τζοάνα Χογκ) και «1917» (Σαμ Μέντες). Ακόμη, ψηλά στη βρετανική λίστα βρίσκεται η «Ευνοούμενη» του Γιώργου Λάνθιμου.

Το top-50 του Guardian

Για τη Μεγάλη Βρετανία

1. Ο Ιρλανδός (Μάρτιν Σκορσέζε)
2. Ιστορία Γάμου (Νόα Μπάουμπακ)
3. Ευτυχισμένος Λάζαρος (Αλίτσε Ρορβάκερ)
4. Μικρές Κυρίες (Γκρέτα Γκέργουιγκ)
5. The Souvenir (Τζοάνα Χογκ)
6. Η Ευνοούμενη (Γιώργος Λάνθιμος)
7. Κάποτε στο… Χόλιγουντ (Κουέντιν Ταραντίνο)
8. Το Παιχνίδι με τη Φωτιά (Τσανγκ – Ντονγκ Λι)
9. Μαύρη Τρύπα (Κλερ Ντενί)
10. Πόνος και Δόξα (Πέδρο Αλμοδόβαρ)
11. Μεσοκαλόκαιρο (Άρι Άστερ)
12. Δυστυχώς Απουσιάζατε (Κεν Λόουτς)
13. Monos (Αλεξάντρο Λάντες)
14. Θα Μπορούσες Ποτέ να με Συγχωρέσεις; (Νικόλ Χολοφσένερ)
15. Επικίνδυνες Κυρίες (Λορίν Σκαφάρια)
16. Σύνορα (Αλί Αμπάσι)
17. For Sama (Βαάντ Αλ-Κατεμπ & Έντουαρντς Γουατς)
18. Booksmart (Ολίβια Ουάιλντ)
19. Εάν η Οδός Μπιλ Μπορούσε να Μιλήσει (Μπάρι Τζένκινς)
20. Transit (Κρίστιαν Πέτζολντ)
21. Οι Στάχτες μιας Αγάπης (Ζία Ζιάνγκ Κε)
22. Only You (Χάρι Γούτλιφ)
23. All Is True (Κένεθ Μπράνα)
24. Harriet (Κάσι Λέμονς)
25. América (Έρικ Στολ & Τσέις Γουάιτσαϊντ)
26. Καπερναούμ (Ναντίν Λαμπακί)
27. One Cut of the Dead (Σινιτσίρο Ουέντα)
28. In Fabric (Πίτερ Στρίκλαντ)
29. Ένα Ψηλό Κορίτσι (Κάντεμιρ Μπαλάγκοφ)
30. Ένας Καλός Ψεύτης (Μπιλ Κόντον)
31. Loro (Πάολο Σορεντίνο)
32. Eighth Grade (Μπο Μπέρναμ)
33. Στα Μαχαίρια (Ράιαν Τζόνσον)
34. Amazing Grace (Σίντεϊ Πόλακ)
35. Αποδημητικά Πουλιά (Σίρο Γκέρα)
36. Δύση Ηλίου (Λάζλο Νέμες)
37. Ντιέγκο Μαραντόνα (Ασίφ Καπάντια)
38. Apollo 11 (Τοντ Ντάγκλας Μίλερ)
39. Bait (Μαρκ Τζένκιν)
40. Foxtrot (Σαμουέλ Μαόζ)
41. Ray & Liz (Ρίτσαρντ Μπίλινγκχαμ)
42. Εμείς(Τζόρνταν Πιλ)
43. Colette (Γουός Γουέστμορλαντ)
44. Dolemite Is My Name (Κρεγκ Μπρούερ)
45. Rojo (Μπέντζαμιν Ναϊστάτ)
46. Ad Astra (Τζέιμς Γκρέι)
47. Atlantique (Μάτι Ντιοπ)
48. The Nightingale (Τζένιφερ Κεντ)
49. Εκδικητές: Η Τελευταία Πράξη (Άντονι και Τζο Ρούσο)
50. Rolling Thunder Revue (Μάρτιν Σκορσέζε)

Για τις ΗΠΑ

  1. Παράσιτα (Μπονγκ Τζουν-χο)
  2. Ο Ιρλανδός (Μάρτιν Σκορσέζε)
  3. Ιστορία Γάμου (Νόα Μπάουμπακ)
  4. 1917 (Σαμ Μέντες)
  5. Μικρές Κυρίες (Γκρέτα Γκέργουιγκ)
  6. The Souvenir (Τζοάνα Χογκ)
  7. Κάποτε στο… Χόλιγουντ (Κουέντιν Ταραντίνο)
  8. Μαύρη Τρύπα (Κλερ Ντενί)
  9. Uncut Gems (Τζος & Μπένι Σαφντί)
  10. Πόνος και Δόξα (Πέδρο Αλμοδόβαρ)
  11. Μεσοκαλόκαιρο (Άρι Άστερ)
  12. Monos (Αλεχάντρο Λάντες)
  13. Στα Μαχαίρια (Ράιαν Τζόνσον)
  14. For Sama (Βαάντ Αλ-Κατεμπ & Έντουαρντς Γουατς)
  15. Booksmart (Ολίβια Ουάιλντ)
  16. Transit (Κρίστιαν Πέτζολντ)
  17. The Farewell (Λούλου Γουάνγκ)
  18. Οι Στάχτες μιας Αγάπης (Ζία Ζιάνγκ Κε)
  19. Επικίνδυνες Κυρίες (Λορίν Σκαφάρια)
  20. The Report (Σκοτ Ζ. Μπερνς)
  21. All Is True (Κένεθ Μπράνα)
  22. Honeyland (Ταμάρα Κοτέβσκα & Λιούμπομιρ Στεφάνοβ)
  23. A Beautiful Day in the Neighbourhood (Μάριελ Χέλερ)
  24. Harriet (Κάσι Λέμονς)
  25. One Cut of the Dead (Σινιτσίρο Ουέντα)
  26. Μία Κρυφή Ζωή (Τέρενς Μάλικ)
  27. In Fabric (Πίτερ Στρίκλαντ)
  28. Συνώνυμα (Ναντάβ Λαπίντ)
  29. Ένας Καλός Ψεύτης (Μπιλ Κόντον)
  30. Her Smell (Άλεξ Ρος Πέρι)
  31. Loro (Πάολο Σορεντίνο)
  32. Peterloo (Μάικ Λι)
  33. Amazing Grace (Σίντεϊ Πόλακ)
  34. Clemency (Τσινόνιε Τσούκγου)
  35. Αποδημητικά Πουλιά (Σίρο Γκέρα)
  36. The Eyes of Orson Welles (Μαρκ Κάζινς)
  37. Rafiki (Γαούρι Κάχιου)
  38. Δύση Ηλίου (Λάζλο Νέμες)
  39. Ντιέγκο Μαραντόνα (Ασίφ Καπάντια)
  40. Ο Φάρος (Ρόμπερτ Έγκερς)
  41. Apollo 11 (Τοντ Ντάγκλας Μίλερ)
  42. Ray & Liz (Ρίτσαρντ Μπίλινγκχαμ)
  43. Εμείς (Τζόρνταν Πιλ)
  44. Dolemite Is My Name (Κρεγκ Μπρούερ)
  45. Le livre d’image (Ζαν-Λικ Γκοντάρ)
  46. Rojo (Μπέντζαμιν Ναϊστάτ)
  47. Ad Astra (Τζέιμς Γκρέι)
  48. Atlantique (Μάτι Ντιοπ)
  49. The Nightingale (Τζένιφερ Κεντ)
  50. Βόμβα (Τζέι Ρόουτς)


[Τον Γενάρη του 2020 ξεκινάνε τα Νέα Σεμινάρια του Σχολείου του Σινεμά Σκηνοθεσίας και Δημιουργίας Ταινίας Μικρού Μήκους, Κριτικής Κινηματογράφου, Σεναρίου και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ, δηλώστε το ενδιαφέρον σας.
Πληροφορίες- δηλώσεις ενδιαφέροντος- Εγγραφές στο e-mail schoolofcinemagr@gmail.com και στα τηλέφωνα 2130 159 816 και 6944143564. Σεμινάρια παρέχονται και ιδιαιτέρως. Επίσης εξ αποστάσεως.
Στους συμμετέχοντες παρέχονται βεβαίωση παρακολούθησης του “Σχολείου του Σινεμά”, ηλεκτρονικές σημειώσεις, ενώ υπάρχει πρόσβαση σε δανειστική βιβλιοθήκη και ταινιοθήκη.]

 

seminaria kinimatografou 2019-2020

Σεμινάριο Ιστορίας Κινηματογράφου 2019-2020

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου-Δημιουργίας Ταινίας Μικρού Μήκους 2019-2020 (και με κινητό, tablet, mirrorless ή GOPRO κάμερες)

Σεμινάριο Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019-2020

Περί αναγκαιότητας ελληνικής διερμηνείας στις πολιτιστικές εκδηλώσεις, του Γιάννη  Καραμπίτσου.

Τελικά τα Πράγματα Γίνονται για να Γίνονται ή Υπηρετούν κάποια Ουσία;;; Με αφορμή το Μάστερκλας του Ελία Σουλεϊμάν στον Ιανό και την κατάργηση της διερμηνείας από ένα σημείο και πέρα | άρθρο του Γιάννη Καραμπίτσου όχι με τη Μορφή Παραπόνου αλλά ουσιαστικής Παρέμβασης για ένα Καλύτερο και Ουσιαστικότερο  Αύριο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: