Ο Ρόμπερτ Πάτινσον ο πιο όμορφος άντρας με βάση τα αρχαιοελληνικά πρότυπα

Ο Βρετανός ηθοποιός Ρόμπερτ Πάτινσον έχει χαρακτηριστεί ως ο πιο όμορφος άνθρωπος στη Γη από μαθηματικούς ερευνητές.

Σεμινάριο Ιστορίας Κινηματογράφου 2020

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου-Δημιουργίας Ταινίας Μικρού Μήκους 2020 (και με κινητό, tablet, mirrorless ή GOPRO κάμερες)

Σεμινάριο Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2020

Συμπληρώστε τη δήλωση ενδιαφέροντος:

Robert Pattinson

Σύμφωνα με το «Χρυσό αριθμό Φ της ομορφιάς» που σχεδιάστηκε από τους αρχαίους Έλληνες ο 33χρονος ηθοποιός έχει τα πιο «τέλεια» χαρακτηριστικά.

Το πρόσωπο του ηθοποιού συγκρίθηκε με άλλα πρόσωπα διασήμων, όπως του Μπραντ Πιτ, του Ίντρις Έλμπα και του Ντέιβιντ Μπέκαμ, αλλά κανένας δεν μπόρεσε να καταρρίψει το δικό του ρεκόρ που φτάνει το 92,15%.

Ο κατάλογος καταρτίστηκε από τον πλαστικό χειρουργό Dr. Julian De Silva, ο οποίος χρησιμοποίησε τεχνολογία χαρτογράφησης για τον υπολογισμό των αναλογιών.«Ο Ρόμπερτ Πάτινσον ήταν ξεκάθαρα ο νικητής όταν μετρήθηκαν όλα τα στοιχεία του προσώπου για τη φυσική τελειότητα» δήλωσε ο De Silva, ο οποίος διευθύνει το Centre for Advanced Facial Cosmetic & Plastic Surgery στο Λονδίνο, σύμφωνα με την New York Post.

Ο De Silva χρησιμοποίησε την ίδια θεωρία για να αναδείξει την Μπέλα Χαντίντ ως την πιο όμορφη γυναίκα του κόσμου.

«Αυτές οι τεχνικές χαρτογράφησης του προσώπου μέσω του υπολογιστή, μάς επιτρέπουν να λύσουμε μερικά μυστήρια τού τι είναι αυτό που κάνει κάποιον φυσικά όμορφο και η τεχνολογία είναι χρήσιμη κατά τον σχεδιασμό μίας αισθητικής χειρουργικής επέμβασης» είπε.

Οι πιο γνωστοί δημιουργοί της ιστορίας, όπως ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, ο Σαλβαδόρ Νταλί και ο Λε Κορπιζιέ χρησιμοποίησαν τον «Χρυσό αριθμό» για να ολοκληρώσουν μερικά από τα αριστουργήματά τους. Σήμερα οι επιστήμονες χρησιμοποιούν την εξίσωση για να αποδείξουν τη συμμετρία στη φύση, η οποία παρέχει ένα πλαίσιο για τη φυσική ομορφιά.

Ο υπολογισμός της φυσικής ομορφιάς γίνεται με τη διαίρεση του μήκους του προσώπου από το πλάτος. Όσο πλησιάζει το αποτέλεσμα στον αριθμό Φ=1,618 τόσο το πρόσωπο πλησιάζει στην τελειότητα. Τα ίδια βήματα εφαρμόζονται στη συνέχεια σε μεμονωμένα χαρακτηριστικά του προσώπου για να προσδιοριστεί η αναλογία τους στο σύνολο του προσώπου.

Αυτός που πλησιάζει την τελειότητα του Πάτινσον, σύμφωνα με τον De Silva είναι ο Χένρι Καβίλ, με μόλις 0,41 ποσοστιαίες μονάδες πίσω από τον 33χρονο ηθοποιό. Εκεί που υπερέχει σε ομορφιά ο Καβίλ είναι η βάση της μύτης και τα χείλη, ενώ υστερεί σε πηγούνι και μύτη, με αποτέλεσμα να συγκεντρώσει συνολική βαθμολογία 91,64%.

Ο 56χρονος Μπραντ Πιτ συγκέντρωσε συνολική βαθμολογία 90,51%. «Ο Μπραντ γερνάει απίστευτα καλά» δήλωσε ο De Silva. «Είχε τη μεγαλύτερη βαθμολογία στην απόσταση των ματιών, αλλά ήταν πολύ χαμηλή για το σχήμα της μύτης του».

Και ο Τζορτζ Κλούνεϊ είναι στη λίστα με τους φυσικά όμορφους άντρες. Σύμφωνα με τον De Silva τα στοιχεία υπολογισμού του αριθμού «Φ» έχουν ληφθεί τα τρία τελευταία χρόνια. «Είναι ακόμα πολύ όμορφος άντρας, αλλά έχει χάσει τον όγκο του προσώπου του και αναπόφευκτα έχει σημειωθεί κάποια χαλάρωση γύρω από τα μάτια του» εξήγησε ο γιατρός επισημαίνοντας ότι η 5η θέση που κατέχει στη λίστα με βαθμολογία 89,91% είναι μια «απόδειξη για την απίστευτη φυσική του εμφάνιση».

Οι Μπράντλεϊ Κούπερ, Ίντρις Έλμπα, Χιου Τζάκμαν και Ράιαν Γκόσλινγκ καθώς και ο Κάνιε Γουέστ συμπληρώνουν τη δεκάδα ομορφιάς του De Silva.

 

Σεμινάριο Ιστορίας Κινηματογράφου 2020

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου-Δημιουργίας Ταινίας Μικρού Μήκους 2020 (και με κινητό, tablet, mirrorless ή GOPRO κάμερες)

Σεμινάριο Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2020

Συμπληρώστε τη δήλωση ενδιαφέροντος:

Σεμινάρια Κινηματογράφου 2020 του Σχολείου του Σινεμά

(ΣΑΒΒΑΤΟ 8.2.2020 1. Σεμινάριο Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ, 16.00 ||| Ανοιχτό-Δωρεάν Μάθημα-Παρουσίαση || Θα γίνει ενημέρωση για το τι θα περιλαμβάνει ο Νέος Κύκλος Μαθημάτων και θα πραγματοποιηθεί εισαγωγικό μάθημα με θέμα τι είναι το ντοκιμαντέρ, ποια η διαφορά του από τις ταινίες μυθοπλασίας , μέσα από την προβολή αποσπασμάτων χαρακτηριστικών ταινιών θα προσεγγίσουμε τους βασικούς σταθμούς της ιστορίας του  ντοκιμαντέρ και θα παρακολουθήσουμε μια Σύνοψη της μεθόδου δουλειάς πως από την Ιδέα και την Έρευνα καταλήγουμε στην Ταινία Μικρού Μήκους Ντοκιμαντέρ διάρκειας 15 λεπτών  2. Προβολή της Ταινίας ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΕΙΔΩΛΟ του Σκορτσέζε με ελεύθερη είσοδο Ανάλυση και συζήτηση στις 19.30 .

ΚΥΡΙΑΚΗ 9.2.2020 ||| 1. Σκηνοθεσία-Δημιουργία Ταινίας Μικρού Μήκους, 12.00 2. Ιστορία & Κριτική Κινηματογράφου, 19.00)

Τα Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου-Δημιουργίας Ταινίας Μικρού Μήκους ξεκινάει την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2020 στις 12.00 στο πρώτο κανονικό, ανοιχτό (δωρεάν) μάθημα για όσους ακόμα δεν έχουν αποφασίσει, στο Σχολείο του Σινεμά (Τσαμαδού 26-28, Εξάρχεια).

Την Κυριακή 9.2.2020 στις 19.00 θα πραγματοποιηθεί ανοιχτό (για όσους δεν έχουν ακόμα αποφασίσει) κανονικό μάθημα διάρκειας 3 ώρες που σηματοδοτεί την Έναρξη του Σεμιναρίου Ιστορίας & Κριτικής Κινηματογράφου.

Ο Νέος κύκλος θα περιλαμβάνει στον άξονα Ιστορία Κινηματογράφου όλα τα κινηματογραφικά ρεύματα περιεκτικά, τους σημαντικότερους δημιουργούς του σινεμά, ενδιαφέρουσες θεματολογίες, Βιβλία που έγιναν Ταινίες, Πολιτικός Κινηματογράφος, Φεμινισμός και Κινηματογράφος κ.α. Στα 11 μαθήματα περιλαμβάνονται για το Ελληνικό Σινεμά, για το Animation και για τον Πειραματικό Πρωτοποριακό Κινηματογράφο. Δηλαδή Όλη η Ιστορία του Σινεμά, ένας Χάρτης και Οδηγός της.

Στον άξονα Κριτική Κινηματογράφου θα διδαχτεί μια μέθοδος κριτικής προσέγγισης των ταινιών και θα αναλυθούν και μελετηθούν, θα γραφούν κριτικές από τους συμμετέχοντες για σημερινές και παλιότερες ταινίες. Θα καταπιαστούμε ενδεικτικά με τον Τζόκερ, ο Ιρλανδός και το Κάποτε στο Χόλιγουντ αλλά και με ταινίες όπως τα Άγρια Αγόρια ή εκείνες του Γκουσμάν.

η ύλη των 11 Μαθημάτων περιλαμβάνει: 

À bout de souffle

Όλα τα κινηματογραφικά ρεύματα, τα κινήματα και τις πιο σημαντικές σχολές (σε 2 μαθήματα), τους πιο σημαντικούς δημιουργούς του σινεμά (1 μάθημα), μια σύνοψη της ιστορίας του ελληνικού κινηματογράφου (1 μάθημα), του animation (1 μάθημα), του ντοκιμαντέρ (1 μάθημα) και του πρωτοποριακού ή πειραματικού κινηματογράφου (1 μάθημα), επιλεγμένες σημαντικές θεματολογίες όπως Βιβλία που έγιναν Ταινίες, Πολιτικός Κινηματογράφος, Φεμινισμός και Κινηματογράφος (1 Μάθημα), το Κομμάτι Κριτική μιας ταινίας όπου θα αναζητήσουμε μια Μέθοδο Κριτικής Προσέγγισης μιας Ταινίας βασισμένη στον Μπόρντγουελ και άλλους θεωρητικούς (1 Μάθημα) και 2 Μαθήματα αφιερωμένα σε Σύγχρονους Σκηνοθέτες Καουρισμάκι- Νταρντέν- Κέν Λόουτς και Ταραντίνο- Τρίερ- Αλμοδόβαρ- Σκορτσέζε- Κόπολα-Γούντι Άλεν και άλλοι συγχρονότεροι – Σύγχρονος Παγκόσμιος Χολιγουντιανοποιημένος Αφηγηματικός Κινηματογράφος και οι Εναλλακτικές του.

Στο Κομμάτι Κριτική μιας Ταινίας θα αναζητήσουμε μια Μέθοδο Κριτικής Προσέγγισης μιας Ταινίας βασισμένη στον Μπόρντγουελ και άλλους θεωρητικούς και εστιασμένη σε εκτός από κλασικές ταινίες όπως το Πέρυσι στο Μαρίενμπαντ και με Κομμένη την Ανάσα, το Οργισμένο Είδωλο, σε σύγχρονες όπως ο Ιρλανδός, Τζόκερ, Κάποτε στο Χόλιγουντ, αλλά και Pulp Fiction, Μαλχόλανταν Ντράιβ, Ντόγκβιλ, ο Νεκρός, ο Γυμνός κλπ.

Σεμινάριο Ιστορίας Κινηματογράφου 2020

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου-Δημιουργίας Ταινίας Μικρού Μήκους 2020 (και με κινητό, tablet, mirrorless ή GOPRO κάμερες)

Σεμινάριο Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2020

Συμπληρώστε τη δήλωση ενδιαφέροντος:

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: