Υποψήφιος δυο φορές για Όσκαρ Σκηνοθεσίας και Καλύτερης Ταινίας . Είχε υπογράψει μια σειρά από επιτυχημένες ταινίες.
Ανάμεσά τους, τα «Bugsy Malone » (1976), «Fame» (1980), «Pink Floyd: The Wall» (1982), «The Commitments» (1991), Evita (1996) με την Μαντόνα στον ρόλο της Εβίτα Περόν, «Shoot the Moon» (1982), ή το βραβευμένο στις Κάννες «Birdy» (1984).
Στα γυρίσματα του Εξπρές του Μεσονυχτίου
Το 2015 ο Πάρκερ είχε ανακοινώσει ότι αποσύρεται από το σινεμά λέγοντας «σκηνοθετώ απ΄όταν ήμουν 24 και κάθε μέρα ήταν μια μάχη. Κάθε μέρα ήταν δύσκολη, είτε είχες να αντιμετωπίσεις τα στούντιο, ή τους παραγωγούς που έχουν απόψεις με τις οποίες δεν συμφωνείς, ή οποιονδήποτε άλλο. Το να κάνεις σινεμά είναι κάτι εξαιρετικά κοστοβόρο και από την στιγμή που κοστίζει πολλά, πάντα υπάρχει κάποιος που θα πρέπει να υπηρετείς».
«Βουτάς κάτω από τα σκοινιά και μπαίνεις στο ρινγκ και έπαιζα γροθιές όλη μου τη ζωή προκειμένου να κάνω την δουλειά μου. Όποιος έχει δουλέψει μαζί μου το ξέρει: Παλεύω για το δικαίωμά μου να κάνω την ταινία μου με τον τρόπο που θέλω».
Στα γυρίσματα του Birdy
Δημιουργός του οποίου οι ταινίες είχαν πάντα στο μυαλο τους το κοινό, ο Πάρκερ ξεκίνησε από την διαφήμιση, όπου και γνώρισε τον μετέπειτα παραγωγό και ήρωα του βρετανικού σινεμά Ντέιβιντ Πάτναμ, με τον οποίο θα έκαναν μαζί τις πρώτες του ταινίες και θα παρέμεναν φίλοι για όλη τους τη ζωή.
Στα γυρίσματα του Mississippi Burning
Όπως πολλοί από τους συναδέλφους του στη διαφήμιση, σκηνοθέτες της ίδιας γενιάς, άνθρωποι σαν τον Ρίντλεϊ και τον Τόνι Σκοτ, ή τον Άντριαν Λάιν ο Αλαν Πάρκερ θα έκανε σύντομα το καθοριστικό βήμα στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και το Χόλιγουντ. Οι ταινίες του είχαν συχνά σχέση με τη μουσική, αλλά δούλεψε σχεδόν σε κάθε κινηματογραφικό είδος από το πολιτικό δράμα ως το θρίλερ και σύμφωνα με τον ίδιο παρά τις δυσκολίες του «πολύ ακριβού σπορ» που είναι το σινεμά, έκανε πάντα τις ταινίες που ήθελε.
Στα γυρίσματα του Angel Heart
«Έζησα μια ευλογημένη ζωή. Είχα πάντα τον έλεγχο της δουλειάς μου παρ’ ότι δουλεύω σε μια δύσκολη περιοχή της χολιγουντιανής μηχανής. Δεν ανακατεύονται με αυτά που κάνω κι έτσι είτε οι ταινίες μου καταλήγουν καλές, είτε καταλήγουν να μην αρέσουν, δεν φταίει κανένας άλλος παρά μόνο εγώ».
http://www.flix.gr
Οn l i n e (διαδικτυακά) και Δια Ζώσης Σεμινάρια Κινηματογράφου 2020 !!
- Νέο Σχολείο του Σινεμά !! Επαναστατικός Τρόπος λειτουργίας του ως Λαϊκή Σχολή του Σινεμά || Τρία Σεμινάρια στην Τιμή του Ενός και Πέντε Σεμινάρια στην Τιμή των Δύο !! || Σεμινάρια Κινηματογράφου για Παιδιά, για ΑμεΑ, για πρόσφυγες!!
- Σεμινάριο Ιστορίας & Κριτικής Κινηματογράφου 2020
- Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου-Δημιουργίας Ταινίας Μικρού Μήκους 2020
- Σεμινάριο Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2020
Συμπληρώστε τη δήλωση ενδιαφέροντος: