Λάκης Λαζόπουλος: Με θρόμβωση στο πόδι ο ηθοποιός || «Μπορεί να είναι παρενέργεια του εμβολίου», σημειώνει χαρακτηριστικά.

23.06.2021

Μετά την χορήγηση του εμβολίου του ο γνωστός ηθοποιός είχε μία περιπέτεια με την υγεία του για την οποία νοσηλεύτηκε.

Ένα δύσκολο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος πέρασε ο Λάκης Λαζόπουλος. Ο γνωστός ηθοποιός διακομίστηκε στο νοσοκομείο το προηγούμενο Σάββατο, καθώς υπέστη ελαφρύ εγκεφαλικό. Ο ηθοποιός είχε κάνει πρόσφατα το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού και γίνονται εξετάσεις για να φανεί αν η περιπέτεια αυτή που πέρασε οφείλεται σε παρενέργεια από τον εμβολιασμό του.

lazopoulos

Μία περιπέτεια υγείας είχε ο Λάκης Λαζόπουλος λίγες ημέρες μετά τη χορήγηση του εμβολίου για τον κορωνοϊό, με τον ηθοποιό να οδηγείται στο νοσοκομείο «Υγεία» το Σάββατο (19/6) το πρωί. Ο ίδιος πήρε εξιτήριο τη Δευτέρα και από τότε αναρρώνει στο σπίτι του.

Οι δηλώσεις του Λάκη Λαζόπουλου

Μιλώντας στα «Νέα», αποκάλυψε πως «Το Σάββατο σηκώθηκα με ένα βάρος στο πόδι, μια δυσκολία στην κίνηση. Πήρα τηλέφωνο τον φίλο μου, γιατρό Γιώργο Παπαθέου και του είπα να έρθει να με δει. Εκείνος έκρινε ότι πρέπει να πάω στο Υγεία. Πήγα, έκανα εξετάσεις και προέκυψε ότι είχα ένα εμβολικό επεισόδιο. Ήταν ένας μικρός θρόμβος, που όμως διαλύθηκε εν τη γενέσει του».

Όσον αφορά τα αίτια της θρόμβωσης, ο Λάκης Λαζόπουλος είπε ότι «οι πρώτες εξετάσεις δε βρήκαν από πού προέρχεται. Δεν έδειξαν κάτι παθολογικό. Ο εργαστηριακός έλεγχος βγήκε καθαρός από τη γιατρό, κα Πλωμαρίτου, τον βασικό μου γιατρό, κ. Πολιτάκη και τον κ. Αζά. Απομένουν κάποιες εξετάσεις για να αποκλειστούν όλα τα ενδεχόμενα προέλευσης».

«Πιθανόν το εμβόλιο να ενεργοποίησε κάποιον μηχανισμό για να πυροδοτηθεί η θρόμβωση» Στη συνέχεια, ο ηθοποιός ανέφερε ότι μάλλον η θρόμβωση είναι παρενέργεια του εμβολίου για τον κορωνοϊό. «Μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer στις 4 Ιουνίου ένιωσα μια πραγματική διάλυση του οργανισμού μου, που ήταν φυσιολογική και αναμενόμενη. Ακόμα δεν μπορούμε να πούμε ότι αυτή η σπάνια παρενέργεια με κυνηγάει εμένα προσωπικά, αλλά εκτιμώ ότι μπορεί να είναι στις παρενέργειες του εμβολίου.

Σίγουρα εγώ είχα το υπόβαθρο και όχι κάποιο υποκείμενο νόσημα ή παθολογία γιατί δε βρέθηκε τίποτα από αυτά. Πιθανόν το εμβόλιο να ενεργοποίησε κάποιον μηχανισμό για να πυροδοτηθεί η θρόμβωση», τόνισε χαρακτηριστικά.

https://www.in.gr/

ONLINE || 1. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 2. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ 3. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ 4. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΟΝΤΑΖ (Εκμάθηση Adobe Premiere). 

Πληροφορίες- δηλώσεις ενδιαφέροντος- Εγγραφές στο e-mail schoolofcinemagr@gmail.com και στο τηλέφωνο 6944143564.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: