Ευλαμπία Ρέβη η καλύτερη ρεπόρτερ μακράν στις μεταδόσεις από το μέτωπο των πυρκαγιών στην Βόρειο Εύβοια για τον τηλεοπτικό σταθμό OPEN|| του Σπύρου Ταραβήρα || η πιο συγκινητική στιγμή της Τηλεόρασης στον 21ο αιώνα

Respect μεγάλο στην Ευλαμπία Ρέβη ως η καλύτερη ρεπόρτερ μακράν στις μεταδόσεις από το μέτωπο των πυρκαγιών στην Βόρειο Εύβοια για τον τηλεοπτικό σταθμό OPEN. Κοντά στην ανάσα των πρωταγωνιστών, οριακά με κίνδυνο της ζωής της και του συνεργείου της, στα πύρινα μέτωπα.

Εμπεριστατωμένη και κοντά σε όλους όσους δίνουν την μεγάλη μάχη στην πρώτη γραμμή, πυροσβέστες, κατοίκους, εθελοντές και πληγέντες. Πραγματικό σκυλί αντοχής και αυτή και οι 2 εικονολήπτες της (ξέρετε τι σημαίνει σε συνθήκες χωρίς καπνό να κρατάς την κάμερα στο χέρι για 15ωρα; ρωτήστε με το ξέρω καλά! Δοκιμάστε το για 15 λεπτά κ θα θα καταλάβετε τη δυσκολία… αναλογιστείτε την μεγαλύτερη δυσκολία λοιπόν στους 45 βαθμούς κ αιθάλη) στέκονται όρθιοι σε αυτές τις αποπνικτικές συνθήκες και στέλνουν ρεπορτάζ, ήχο & εικόνα για τουλάχιστον 15 ώρες καθημερινά σε όλη τη χώρα! Και δεν ξεχνά ποτέ όχι μόνο να κάνει μνεία της ύπαρξής τους αλλά και να τους επαινέσει αφειδώς («Οι δικοί μου ήρωες Κώστας Ψυχογυιός Stauros Mertiris. Μαζί σε όλα μέσα στις φωτιές. #my team), όταν οι μεγαλορεπόρτερ κοιτάνε την πάρτη τους και ξεχνούν τους πάντες, να υπομνήσουν (όχι να επαινέσουν!) τα συνεργεία πίσω από τις κάμερες. Άριστη η Ρέβη λοιπόν και στην επαγγελματική δεοντολογία που δεν αποδεικνύεται «φαταούλας»! Γιατί στο εξαιρετικά εγωκεντρικό και αυτάρεσκο συνάφι μας γνωρίζω πολύ λίγους τέτοιους συναδέλφους. Το σημαντικότερο και πρώτιστο που σχετίζεται με την ορθή επιτέλεση του δημοσιογραφικού της καθήκοντος και τιμώντας την δημοσιογραφική δεοντολογία, μεταδίδοντας διαρκώς για ώρες από κυριολεκτικά την πρώτη γραμμή των γεγονότων: δεν φίμωσε ούτε αυτή και ούτε το κανάλι που εργάζεται, κόβοντάς στον αέρα, ασκώντας ντε φάκτο λογοκρισία, όπως χρόνια αλλά και σήμερα διαπιστώνουμε σε όλα τα άλλα κανάλια, καμία στιγμή και καθ’ οιονδήποτε τρόπο, τις εκκλήσεις για βοήθεια, τις διαπιστώσεις ή αυστηρότατη κριτική των τοπικών αρχόντων ή πληγέντων πολιτών/κατοίκων για την ανεπάρκεια της πυροσβεστικής ή την πλήρη απουσία πτητικών μέσων για ημέρες, τις φωνές απόγνωσης, αγανάκτησης, θυμού, λύπης, συντριβής τους. Το τελευταίο είναι το σημαντικότερο επειδή αποτελεί την πεμπτουσία της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και ηθικής. Δεν προσπάθησε ποτέ να ωραιοποιήσει, να ηρωοποιήσει πρόσωπα και γεγονότα για να χαϊδέψει τα αυτιά της εξουσίας ή ακόμα και επίπλαστα να τα δραματοποιήσει προς άγραν υψηλότερης τηλεθέασης. Μέσα στην βιαιότητα των γεγονότων, της φυσικής καταστροφής και του πόνου των ανθρώπων κράτησε τις απαραίτητες ισορροπίες και ακόμα όταν δεν μπόρεσε να συγκρατήσει την συγκίνηση και κλάματά της live οn camera κατά την διάρκεια μιας συνέντευξής με έναν πληγέντα ηλικιωμένο κάτοικο, ούτε αυτή, ούτε ο άψογος εικονολήπτης της (ούτε και ο σκηνοθέτης από το στούντιο) δεν προέβησαν σε σφετερισμό ή εκβιασμό της συναισθηματικής φόρτισης των τηλεθεατών, προβαίνοντας σε κάτι απαράδεκτο, που είναι ψωμοτύρι στους αδαείς των ελληνικών τηλεοπτικών καναλιών, επιμένοντας και ζουμάροντας κυριολεκτικά πάνω στα πρόσωπα των 2 πρωταγωνιστών, δημοσιογράφου και συνεντευξιαζόμενου, κάτι που διδάσκεσαι να αποφεύγεις όπως ο διάολος το λιβάνι, αν έχεις λάβει μια άρτια εκπαίδευση σε Ακαδημία επιπέδου, ως σκηνοθέτης, εικονολήπτης, δημοσιογράφος. Η Ευλαμπία Ρέβη από συστολή, σεβασμό και προφανώς έμφυτη ηθική και σωστό επαγγελματικό προσανατολισμό απέστρεψε το πρόσωπό της από την κάμερα. Respect μεγάλο και πάλι Ευλαμπία Ρέβη. Επίσης μίλησε, συνέκρινε, χωρίς επουδενί να υποτιμήσει τις πραγματικά υπεράνθρωπες προσπάθειες για σειρά ημερών των άμοιρων ελλήνων πυροσβεστών, με τί είδους άνισα μέσα (περιέγραψε τα ελληνικά πυροσβεστικά οχήματα στην Εύβοια ως «σαπάκια», τα ελληνικά οχήματα παρουσίαζαν ακόμα και βλάβες κατά τη διάρκεια της πυρόσβεσης, ξεχασμένοι διαχρονικά και διακομματικά από τις κεντρικές εξουσίες του αθηνοκεντρικού κράτους) προσπαθούσαν να διεξάγουν για μέρες τις άνισες μάχες & πόλεμο απέναντι στην πύρινη λαίλαπα σε σχέση με τα υπερσύγχρονα πυροσβεστικά οχήματα, εξοπλισμό και σύγχρονες μεθόδους που χρησιμοποιούσαν πυροσβέστες από πολύ οικονομικά ασθενέστερες χώρες της Ελλάδας, όπως της Ρουμανίας, Σερβίας αποκαλύπτοντας την υπεροχή των πυροσβεστικών μέσων των αλλοδαπών από Ρουμανία, Σερβία, Πολωνία… Δεν θα υπεισέλθω σε ειδικότερα θέματα που άπτονται της τηλεοπτικής δεοντολογίας και τεχνικών κινηματογραφικής λήψης τέτοιων ( ή και άλλων) γεγονότων και πως αυτά τα διδάσκονται δημοσιογράφοι και εικονολήπτες σε σοβαρούς τηλεοπτικούς σταθμούς επιπέδου δυτικής Ευρώπης (BBC, TF, ARD, ZDF, RAI κλπ.), σε Ακαδημίες Τηλεόρασης ακαδημαϊκού επιπέδου, κάτι ανύπαρκτο στην Ελλάδα. Αν δεν απατώμαι το Ίδρυμα Μπότση απονέμει κάθε χρόνο βραβεία στους δημοσιογράφους. Ακόμα κι αν δεν της το απονείμουν – προτιμώνται συνήθως οι VIP δημοσιογράφοι των σαλονιών και των στούντιο – η Ευλαμπία Ρέβη έχει κερδίσει το βραβείο της καρδιάς μας!

https://www.facebook.com/spiro.taraviras

ONLINE || 1. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 2. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ 3. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ 4. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΟΝΤΑΖ (Εκμάθηση Adobe Premiere). 

Πληροφορίες- δηλώσεις ενδιαφέροντος- Εγγραφές στο e-mail schoolofcinemagr@gmail.com και στο τηλέφωνο 6944143564.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: