Γιάννης Καραμπίτσος: Λεκτική Βία και «Νόμιμη Άμυνα» || Απάντηση-σχόλιο σε ανάρτηση στο facebook του κυρίου Κορτώ για το Περιστατικό στα Όσκαρ (Το Χαστούκι του Σμιθ στον Ροκ)

[αυτή τη στιγμή 29 Μαρτίου 2022, 13.00 είδα για πρώτη φορά το βίντεο και τις φωτό γιατί έπρεπε να επισυνάψω εδώ στο άρθρο. Το γράφω αυτό για να επισημάνω ότι μιλάω γενικότερα και ότι επίσης δεν γνωρίζω κανέναν από τους δύο. δεν βλέπω τηλεόραση εδώ και 30 χρόνια δεν έχω τηλεόραση και βέβαια δεν παρακολουθώ τα Όσκαρ. Θα ήθελα να διαβαστεί το άρθρο μου με αφορμή το Περιστατικό αυτό. να πω ότι έγραψα σχόλιο κάτω και από άλλες δύο-τρεις αναρτήσεις γιατί ήταν χιλιάδες οι αναρτήσεις στους φίλους μου στο fb. ενδεικτικά αναφέρω εδώ τον κύριο Κορτώ. Γ.Κ.]

will-smith-e-vima

Κάθε άνθρωπος έχει διαφορετική ιδιοσυγκρασία δεν μπορεί να απαιτούμε να συμπεριφερόμαστε όλοι το ίδιο ούτε θα πρέπει να απολογείται κανείς για την ιδιοσυγκρασία του. Όταν κάποιος εκφράζεται ανάρμοστα για πολύ “ευαίσθητα” θέματα πρέπει να «τιμωρείται». στο Κάτω κάτω οι ενέργειες του κάθε ανθρώπου έχουν το τίμημά τους. Και του “αμυνόμενου” “θύμα” της απρόκλητης υβριστικής και προσβλητικής “επίθεσης” μέσω λεκτικής βίας που αντιδρώντας “απατώντας” χαστούκισε τον “επιτιθέμενο” “θύτη”. Να συμπληρώσω εδώ ότι δεν έχω δει το περιστατικό μιλάω γενικότερα. Δεν έχω δει καν το βίντεο.

Α ναι και να μην τα «φορτώνουμε» όλα στους άντρες. Είμαι άντρας είμαι κατά της βίας αλλά είμαι και «εκρηκτικός» σαν χαρακτήρας. Επίσης γνωστός έμπρακτος φεμινιστής. Σχεδόν ο μοναδικός στην Ελλάδα που έχω οργανώσει αφιερώματα για «τη γυναίκα στον κινηματογράφο» μεταξύ των οποίων και ένα στο νομό Αχαΐας, στην Πάτρα και σε 7 δήμους του νομού Αχαΐας για ένα μήνα δωρεάν για τον κόσμο με τίτλο «η θέση της γυναίκας στον κινηματογράφο» σε συνεργασία με τη νομαρχιακή επιτροπή ισότητας και με 30 γυναικείες οργανώσεις. Μην τα ανακατεύουμε και «να τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουκάλι».

afieroma i thesi tis gynaikas ston kinimatografo

Ο καθένας ας πράξει για τον εαυτό του όπως νομίζει δεν μπορεί να “επιβάλλει” στους άλλους πώς θα αντιδράσουν όταν προσβάλλονται όταν υβρίζονται και λοιπά. Ας φροντίσουν κάποιοι άνθρωποι να μην προσβάλλουν και να μην βρίζουν να μη φέρονται φασιστικά. Αυτή είναι η Ουσία του ζητήματος. Ούτε μπορούμε να εξομοιώνουμε τους «θύτες» με τα «θύματα». Όταν κάποιος είναι σε μία “ακραία” κατάσταση μπορεί να αντιδράσει ο ίδιος “ακραία” το ίδιο γίνεται σήμερα με την «πανδημία». Με τα παράλογα πρόστιμα τα αντισυνταγματικά τα φασιστικά πρόστιμα στους πάνω από 60 των 100 ευρώ, το ίδιο γίνεται με τους υγειονομικούς σε αναστολή. (Θα μπορούσαν να αντιδράσουν και «βίαια»). Όταν ενεργείς “ακραία” και φασιστικά η αντίδραση του άλλου θα είναι απρόβλεπτη και δικαιολογημένη. Είναι όπως με το Σύνταγμα που σου λέει ότι δεν πρέπει έναν παράνομο νόμο να τον δεχτείς σε καμία περίπτωση και με κανένα τρόπο. Οφείλεις να αντιδράσεις με οποιονδήποτε τρόπο ανάλογα με την «ένταση» και τον τρόπο της ανάρμοστης και παράνομης «επίθεσης», όταν ο άλλος παρανομεί εις βάρος σου, όταν απειλεί εσένα ή την οικογένεια σου. Και εκτός από ανάρμοστο είναι παράνομο να προσβάλεις και να υβρίζεις σε τόσο “ευαίσθητα” θέματα μάλιστα που διεξάγονται μπροστά στα μάτια δισεκατομμυρίων θεατών. Υπάρχει λοιπόν “νόμιμη άμυνα” σε τέτοιες συμπεριφορές! Υπάρχει επίσης τηρουμένων των αναλογιών σε άλλες περιπτώσεις η “επαναστατική βία” η οποία δεν απέχει πολύ όσο νομίζετε κάποιοι. Ανάλογα με την «ένταση» της “επίθεσης” θα υπάρξει η «ένταση» στη “νόμιμη και δικαιολογημένη άμυνα” και “επίθεση” δε γίνεται μόνο με τα χέρια αλλά και με τα λόγια. εσείς οι ίδιοι σε άλλες περιπτώσεις το λέτε και το διαδίδετε. Υπάρχει η Σωματική Βία υπάρχει και η Λεκτική Βία. Εδώ δεν πρόκειται για άσκηση Σωματικής Βίας από το “θύμα” αλλά για “απάντηση” και «νόμιμη άμυνα» στην απρόκλητη, παράνομη και “έντονη” “επίθεση” προσβλητική και υβριστική συμπεριφορά του “θύτη”. Το αντίθετο λοιπόν είναι από αυτό που προσπαθείτε κάποιοι να γράψετε για τους άντρες και τον φεμινισμό. Για να μπαίνουν κάποια πράγματα στη θέση τους. Δεν έχει να κάνει εδώ με «ανδρική τιμή» ούτε με όλα αυτά που λέτε και προσπαθείτε να τα «ταυτίσετε» «αυθαίρετα» και «απαράδεκτα» με το φεμινισμό και την Πατριαρχία. Δεν σημαίνει ότι κάποιος υποστηρίζει τη Βία, ούτε αναιρεί την Ουσία η ενδεχόμενη ενέργεια και απαιτούμενη της έκφρασης συγνώμης για την “έντονη” “απάντηση”!! Δεν γνωρίζω κανέναν από τους δύο ανθρώπους οπότε δεν ξέρω το «ποιόν» τους ούτε αν εκπέμπουν «τοξική αρρενωπότητα» όπως έγραψαν κάποιες φίλες. Ξαναλέω ότι μιλάω με Αφορμή το Περιστατικό. Ως Ντοστογιεφσκικός αγαπάω ακόμα και τους αντεραστές μου. όλα τα Πράγματα όμως έχουν Όρια (όρια όχι υποκειμενικά αλλά αντικειμενικά και από νομικής άποψης) και όποιος τα ξεπερνάει, θεωρητικά, μπορεί να υποστεί τις Συνέπειες. Ενδέχεται. (Μιλώντας για μένα).  Τέλος θεωρώ πλήρη διαστρέβλωση του Περιστατικού να αποκαλούν κάποιοι «Τραμπούκο» αυτόν που αντέδρασε σε αυτό το απαράδεκτο μπούλινγκ.

Auguste Corteau apantisi se anartisi++

Ξεκινάνε και επίγεια (δια ζώσης και διαδικτυακά  σεμινάρια τον Μάιο του 2022 σε Αθήνα και Πάτρα).

ONLINE || 1. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 2. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ 3. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ 4. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΟΝΤΑΖ (Εκμάθηση Adobe Premiere). 

Πληροφορίες- δηλώσεις ενδιαφέροντος- Εγγραφές στο e-mail schoolofcinemagr@gmail.com και στο τηλέφωνο 6944143564.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.