


12 μαθήματα για τον Κινηματογράφο: Ιστορία και Σκηνοθεσία Κινηματογράφου. Εργαστήρι Κινηματογράφου Πάτρας

23 o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΑΛΛΟΦΩΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΕΛΛΑΔOΣ

Ατρόμητος-ΑΕΚ: Όχι άλλοι Άλκηδες ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΣΗ από ΑΕΚ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ – Εξυγίανση τώρα του Ελληνικού Ποδοσφαίρου | του Γιάννη Καραμπίτσου

Δημήτρης Μακρής: «Να ψαρεύουμε στο μεγάλο πέλαγος του ωραίου» || Του Χρήστου Αγγελίδη

Πίσω από τις θημωνιές (2022) | η Πολυβραβευμένη ταινία της Ασημίνας Προέδρου || από 19 Ιανουαρίου 2023 || Διαβάστε τις διθυραμβικές κριτικές για την ταινία

Απρόσμενες επιτελέσεις του «γυναικείου» στην ταινία Jeanne Dielman, 23, quai du Commerce, 1080 Bruxelles της Chantal Akerman || Αλίκη Θεοδοσίου

Για την «Ζαν Ντιλμάν» (1975) της Σαντάλ Άκερμαν γράφει ο σκηνοθέτης της ταινίας «Μετέωρο και Σκιά» Τάκης Σπετσιώτης

Επιστολή προς facebook Γιάννη Καραμπίτσου: Ἐμεῖς νά εἴμαστε ἐντάξει ἀπέναντι στό facebook το facebook νά μήν είναι ἐντάξει ἀπέναντί μας;;; (video)

Ο θάνατος ενός ποδηλάτη (Muerte de un ciclista, 1955) του Χουάν Αντόνιο Μπαρντέμ | συγκλονιστική, αντιφρανκική αλληγορία | Ιστορία Κινηματογράφου με τον Γιάννη Καραμπίτσο

Σεμινάρια Κινηματογράφου 2023 σε Πάτρα και Αθήνα Διά Ζώσης και διαδικτυακά. Εργαστήρι Κινηματογράφου Πάτρας και Αθήνας

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου – Δημιουργίας Ταινίας Μικρού Μήκους 2022-2023 σε Πάτρα και Αθήνα. Επίσης διαδικτυακά.

Ελλιπής ή ελλειπής; || Μιλάμε Σωστά, Γράφουμε Σωστά

Διαδικτυακά Σεμινάρια Κινηματογράφου 2022

Διαδικτυακά Μαθήματα Κινηματογράφου (8): Η Σύνθεση στη Σκηνοθεσία (επιμέλεια: Μίμης Τσακωνιάτης)

Judex, ο Άνθρωπος με τα Μαύρα (1963) του Georges Franju (Ζορζ Φρανζί) || Παράλογο, Αλλόκοτο, Σουρεαλιστικό, Περίτεχνο.

«Το σενάριο. Ουσία, δομή, ύφος και βασικές αρχές» του Robert McKee || εκδόσεις Πατάκη

«Το Πνεύμα του Σεργκέι Παρατζάνοφ» του Μάκη Μωραΐτη

Παρουσίαση του τελευταίου βιβλίου για το σινεμά του Θόδωρου Σούμα “Κινηματογραφικοί Δημιουργοί”, εκδ. Αιγόκερως

Don’t look up (2021), «Μην κοιτάτε ψηλά» Μια Ταινία «τροφή για σκέψη» επίκαιρη όσο καμιά άλλη που οφείλει να δει ο καθένας μας!! || κριτική του Γιάννη Καραμπίτσου

«Κατερίνα Γώγου: Το γαμώτο που δεν έζησα», του Ανδρέα Ζαφείρη. ||| Παρουσίαση: Ελίνα Καρδιακού, θεατρολόγος στο πλαίσιο της Νέας Θεατρικής Στήλης «Ειμαρμένη»!!

Μάκης Μωραΐτης, Κείμενα για τον Κινηματογράφο, εκδόσεις ΘΑΥΜΑΤΡΟΠΙΟ, 1981 || Βιβλία για τον Κινηματογράφο

Κολέκτιβ (2019) || Αλεξάντερ Νανάου: «Μόνο πολίτες και Τύπος μπορούν να φέρουν την αλήθεια στο φως» || Συνέντευξη στο Γιάννη Κοντό

Φαρενάιτ 451: Τα Βιβλία Δίχως Αναγνώστες || Αλέξανδρος Σχισμένος || www.babylonia.gr

«Ελληνικός Κινηματογράφος και Ελληνική Λογοτεχνία» του Γιάννη Σολδάτου || κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αιγόκερως

MARK FISHER- «Καπιταλιστικός ρεαλισμός: Υπάρχει άραγε εναλλακτική;» || Εκδότης: Futura || Είναι ευκολότερο να φανταστούμε το τέλος του κόσμου, παρά το τέλος του καπιταλισμού

Κάμερα, Φως και Εικόνα- Γιάννης Σκοπετέας || Κινηματογραφικά Βιβλία || Πρακτική κινηματογράφου

Το Χρώμα του Ροδιού (Sayat Nova, 1968-1969) του Σεργκέι Παρατζανοφ (κριτική: Βασίλης Ραφαηλιδης)

Blade Runner, Ρίντλεϋ Σκοτ, 1982, Η.Π.Α. Κριτική του Θωμά Λιναρά

Διαδικτυακά Μαθήματα Κινηματογράφου (7): Ο Ήχος στον κινηματογράφο (επιμέλεια: Μίμης Τσακωνιάτης)

Θόδωρος Αγγελόπουλος: Ταξίδι στα όρια της Ιστορίας | της Ειρήνης Στάθη

Βραζιλιάνικο cinema novo και Βραζιλιάνικος Κινηματογράφος

Η επίδραση του Merleau-Ponty στον νεαρό Godard και το σινεμά ως αντίληψη του Δρ Νίκου Τερζή

Jean-Luc Godard, η Σφίγγα της Nouvelle Vague | του Νίκου Τερζή

Κρις Μαρκέρ (Chris Marker 1921-2012) του Μάκη Μωραΐτη

Διαδικτυακά Μαθήματα Κινηματογράφου (3): Φως και Χρώμα: Η Ψυχή της ταινίας (επιμέλεια: Μίμης Τσακωνιάτης)

Διαδικτυακά Μαθήματα Κινηματογράφου (2): Είδη Πλάνων και Γωνίες Λήψης
