Ο ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ (στις 5 ταινίες) ΓΙΑ ΤΟ ΟΣΚΑΡ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

KYNODONTAS

Με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση, η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου χαιρετίζει την είσοδο του Κυνόδοντα στις πέντε υποψήφιες για το όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

Η ΠΡΩΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΑΝΘΙΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ Η ΕΑΚ νιώθει περήφανη που μέσα απ’ τη διαδικασία των πρώτων εθνικών βραβείων που διοργάνωσε, πρότεινε τον Κυνόδοντα να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στις υποψηφιότητες των Όσκαρ.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΝΘΙΜΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΙ ΠΛΑΤΟΝΩΦ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ

Μετά από τουλάχιστον τρεις δεκαετίες, μια ελληνική ταινία είναι υποψήφια. Ένας νέος άνεμος πνέει στο ελληνικό σινεμά, που κάνει όλο και πιο δυνατή την παρουσία του.

Ευχή όλων μας, ο Κυνόδοντας να βραβευτεί με το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

ΕΑΚ

Η τελευταία φορά που ελληνική ταινία διεκδίκησε Όσκαρ ξενόγλωσσης ήταν το 1978 με την «Ιφιγένεια» του Μιχάλη Κακογιάννη.

Τα Όσκαρ θα απονεμηθούν στις 27 Φεβρουάριου 2011.

12 Όσκαρ διεκδικεί η ταινία «Ο λόγος του Βασιλιά», του Τομ Χούπερ με τον Κόλιν Φερθ και ακολουθουν «Το αληθινό Θράσος» των αδελφών Κοέν με δέκα υποψηφιότητες και οι ταινίες «Inception» και «Social Network» με 8.

2 σκέψεις σχετικά με το “Ο ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ (στις 5 ταινίες) ΓΙΑ ΤΟ ΟΣΚΑΡ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

Add yours

  1. Ομολογω οτι ως ανθρωπος της διαφημισης περιμένουμε με αγωνια να τελειωσει το φεστιβαλ διαφημισης των καννων, ωστε να προμηθευτουμε τις κασσετες με τα «μπεστ οφ» διαφημιστικα της χρονιας! Εμεις οι ελληνες διαφημιστες ειμαστε εξασκημενοι σε αυτο που αναφερει και ο κος. Μητσης στο αρθρο για το «καστρο της αγνοτητας» ( «κλοπυραϊτ»). Αντιγραφουμε συστηματικα τα βραβευμενα απο Εξωτερικο! Ε, ναι τι θελετε να σας ομολογησω? Εγω ηθελα να κανω μια ταινια και αναρωτηθηκα γιατι να μην κανω αυτο που κανουμε / κανω και στην διαφημιση? Μια αντιγραφουλα απο την ταινια του μεγαλου ριπσταϊν. Δεν ειχε προβληθει ποτε στην ελλαδα, ποιος θα το καταλαβαινε?
    Που να περιμενω οτι θα παρει τοση δημοσιοτητα μετα την επιλογη στις καννες και το βραβειο. Απο την μια χαιρομουν αλλα απο την αλλη ηθελα να με καταπιει η γη, γιατι με αυτην την δημοσιοτητα θα αποκαλυφθει τι εκανα. Παροτι κυκλοφορησε σε μλπογκς στο εξωτερικο μετα τις καννες οι δικοι μας παπαγαλοι στην ελλαδα μαθημενοι στην διαπλοκη και οπως στο μαγειρεμα των στατιστικων, το εθαψαν. Μετά μου εκατσε και το βραβειο της νεοτευκτης ελληνικης ακαδημιας κινηματογραφου.
    Παλι ψιθυροι για λογοκλοπη, βαλαμε τα μεσα και τους ταπωσαμε. Και με τη βουλα της ακαδημιας προταθηκα για το οσκαρ. Ηρθε καπακι και μια επιτροπη του υπουργειου πολιτισμου και με ξαναεξετασε. Μερικοι απο τα μελη της επιτροπης ηταν και στην ακαδημια. Συγκοινωνουντα δοχεια. Σαν την κολυμβηθρα του σιλωαμ . Ξεπλυμα μαυρου σεναριου.
    Ε μετα αρχισε να κυλαει το πραμα. Ενω η μεγαλη επιτροπη της αμερικανικης ακαδημιας με καμμια 300 μελη με απερριψε μετα βδελυγμιας, οπως διαβασα στον αμερικανικο τυπο τα καταφερα, γιατι υπαρχει ενας νεος κανονισμος στην αμερικανικη ακαδημια για τα ξενογλωσσα οσκαρ που μια αλλη ξεχωριστη επιτροπη απο 10 αλλα μελη της ακαδημιας που καποιοι απο αυτους συνομιλουν με τον διανομεα μου (του γνωστου εβραιου μ. Καρμιτζ της εταιρειας μκ 2) και με ελληνοαμερικανικο λομπυ της ακαδημιας με έσπρωξαν και χωθηκα στην 9 δα και μετα στην 5αδα των υποψηφιοτητων. Ετσι ξεπλυθηκαν ολες οι αμαρτιες μου! Και ποιος μπορουσε να ισχυριστει πλεον οτι το σεναριο της ταινιας μου ειναι κατακλεμενο απο τον μαστορα ριπσταϊν? Ουτε οι ζουλου στην ελλαδα δεν την ειχαν δει.
    Δεν μου εκατσε με το οσκαρ αλλα σας υποσχομαι με την επομενη λογοκλο..κλοπυραιτ θα τα κανω ολα ακομα καλυτερα.
    Δυο πραγματακια μονο με στεναχωρησαν. Που δεν μου αναγνωριζετε αυτην την ικανοτητα στην ψωροκωσταινα μας! Να κλεβω. Ειναι και αυτο μια τεχνη! Δεν νομιζετε? Το αλλο ειναι αυτος ο βελισσαριος κοσσυβακης που εβγαλε τωρα αυτην την ταινια του ριπσταϊν στις αιθουσες?
    Και εκει που νομιζα οτι ειχα πεισει ακομα και αυτον τον βλακα τον Δανικα (ξερετε ειναι ο ιδος βλακας που ειχε θαψει και εκεινον τον γερμανο με ενα περιπλοκο ονομα απο την ταινια «οι ζωες των αλλων» αλλα μετα βγηκε και εγραφε αρθρα ζητωντας δημοσια συγγνωμη!) ), που με ειχε θαψει κυριολεκτικα ΚΑΙ οταν ειχα βγαλει την κινεττα (πω,πω κραξιμο που μούχε ριξει!) Και τωρα με εκθειαζε, οταν βγηκα υποψηφιος για το οσκαρ, ειδε ομως την ταινια που νομιζα οτι μονο εγω ειχα ανακαλυψει «το καστρο της αγνοτητας» (τι τιτλος και αυτος για την περιπτωση μου, μου ταιριαζει γαντι! Γελαγα τοσους μηνες, τωρα μου κοπηκε λιγακι) και αυτη την φορα εκανε αναποδη κολοτουμπα και αρχισε να με θαβει. Αυτο με θλιβει. Ευτυχως ομως εχω καποιους πιστους δημοσιογραφους, που μου κρατανε τα μποσικα.
    Υπαρχει αχαριστια ομως στην ελλαδα. Ποιος αλλος καταφερε κατι που καταφερα εγω και οι δικοι μου. Κανεις. Αλλα εμεις ειμαστε υπευθυνοι και αυτοι που μιλησαν και τα αποκαλυψαν ολα αυτα. Εγω σε τι φταιω? Διαφορετικα ουτε γατα ουτε ζημια. Το ορκιζομαι. Ακομα και η γατα που δηθεν ψαλιδιζεται στην ταινια μου δεν ψαλιδιστηκε. Εγω το εγραψα στους τιτλους της ταινιας μου.
    Ενω ο ριπσταϊν εγραψε κατι για τα ποντικια της ταινιας του, που τα ταϊζε ποντικοφαρμακο? Ας βγει να μας πει αν τολμαει. Ο αχρειος!
    Αντε τωρα γιατι τα πηρα και μαζι του! Βασανιστης ζωων ηταν αυτος και δεν τον κατηγορει κανεις για αυτο! Εμενα μονο κατηγορούν οτι τον εκλεψα!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: