«Τρεις Μέρες Ευτυχίας» (three days hapiness) του Δημήτρη Αθανίτη | στις αίθουσες από 5 Απριλίου 2012

Από τις πιο αναμενόμενες φετινές ελληνικές ταινίες, οι «Τρεις Μέρες Ευτυχίας» του Δημήτρη Αθανίτη, βγαίνουν στις αίθουσες, 5 Απριλίου 2012.
Σε μια πόλη που αποσυντίθεται, τρεις νέες γυναίκες ψάχνουν διέξοδο.
Η Ιρίνα ετοιμάζεται να φύγει στον Καναδά για να ξεφύγει από την »οικογένεια» της που την εκδίδει. Η Άννα παντρεύεται για να διώξει το φάντασμα της διαλυμένης της οικογένειας, ενώ η Βέρα, στο ξεκίνημα της καινούργιας της ζωής, έρχεται αντιμέτωπη με την κρυμμένη πραγματικότητα τής δικής της οικογένειας. Μέσα σε τρεις μέρες οι πορείες τους διασταυρώνονται απροσδόκητα και τις οδηγούν προς μια βίαιη ενηλικίωση. Μέχρι που μπορούν να φτάσουν για την ευτυχία;
Μετά την Αθήνα του Μιλένιουμ στις «2000+1 Στιγμές»,, την Αθήνα των Ολυμπιακών Αγώνων στην «Πόλη των Θαυμάτων», ο Δημήτρης Αθανίτης σκηνοθετεί μια σκληρή ταινία στην Αθήνα της κρίσης.

Βουτηγμένη σε μια απειλητικά μπλε ατμόσφαιρα, η ταινία παρακολουθεί με ένα ωμό και ταυτόχρονα ψυχρό τρόπο τις προσπάθειες τριών γυναικών να βγουν από τα όρια που το περιβάλλον τους βάζει.

Three-Days-Happiness-1.jpg

Πρωταγωνιστούν:

Νικολίτσα Ντρίζη, Ερρίκος Λίτσης, Αλεξάνδρα Αιδίνη, Κώστας Ξυκομηνός,
Κατερίνα Φωτιάδη, Λουκία Πιστιόλα.

Μουσική:
DNA lab
Φωτογραφία:
Γιάννης Φώτου
Art direction:
Αση Δημητρουλοπούλου,
Μοντάζ:
Σταμάτης Μαγουλάς
Παραγωγή:
Dna films, EKK

Είπαν για τις «Τρεις Μέρες Ευτυχίας»…

…στοιχειώνουν το βλέμμα του θεατή, με εικόνες απόκοσμης ομορφιάς.
Ορέστης Ανδρεαδάκης, διευθυντής Νύχτες Πρεμιέρας

Ενα φιλμ παράτολμο, σιωπηρό, βασισμένο στο βλέμμα και στο σώμα.
Νίκος Κουρμουλής, Κόσμος του Επενδυτή

Ένα απόκοσμο εφιαλτικό στυλ
Αλέξης Δερμεντζόγλου, Μακεδονία

Σινεμά ιδιόμορφο, διαφορετικό κι απαιτητικό.
Θόδωρος Σούμας, Cinephilia.gr

Ένα hommage του σκηνοθέτη στην αρρώστια της εποχής μας…
Ασματα κ Μιάσματα, blog

Μια μελαγχολική συμφωνία, η μελωδία της οποίας ασφυκτιά
μέσα σε ένα αδιαπέραστο οικογενειακό στάτους.
Στράτος Κερσανίδης, Η Εποχή

…Απόκοσμο, μελαγχολικό.
Χριστίνα Λιάπη, Σινεμά

Η Ιρίνα, η Άννα και η Βέρα μπορεί να είναι οι ετερογενείς όψεις αυτής της πόλης ή ακόμη και της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας που έχασε απότομα την αθωότητά της.
Γιάγκος Αντίοχος, Αθηνόραμα

Αν υπάρχει ένας Έλληνας σκηνοθέτης που κατάφερε να κλείσει στις ταινίες του ολόκληρη την τελευταία δεκαετία, αυτός είναι ο Δημήτρης Αθανίτης.
Βένα Γεωργακοπούλου, Ελευθεροτυπία

Ένας σκηνοθέτης που αγαπά τα πρόσωπα, ψάχνει να διηγηθεί τις ιστορίες του μέσα από το μυστήριο των κοντινών τους. Ενας αφηγητής που του αρέσει να μας περιπλανά στην πόλη του την Αθήνα, την οποία πάντα φωτίζει ως μεγάλη του πρωταγωνίστρια.
Πόλυ Λυκούργου, Flix

Ο Δημήτρης Αθανίτης συνεχίζει να ανατέμνει τη ζωή των σύγχρονων ανθρώπων στην Αθήνα κάτι που ελάχιστοι έλληνες δημιουργοί κάνουν δίνοντας έμφαση στους νέους και στις γυναίκες χωρίς να παραμελεί τους υπόλοιπους. Ένας ιδιότυπος «Καλλιτεχνικός Κοινωνικός  Ρεαλισμός» που αποδίδει τολμηρά, ειλικρινά και ευαισθησία την κρισιμότητα της κατάστασης των πραγμάτων που βιώνουμε και ακριβώς στον καλλιτεχνικό και δραστικό  τρόπο που προσεγγίζει την πραγματικότητα ελλοχεύει η ελπίδα.

Γιάννης Καραμπίτσος CameraStylo Online

links:

three days of happiness blog

Dimitris Athanitis personal site

three days of happiness @ facebook

Advertisement

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.