Ιούλιος 2016 στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

  • Κυριακή 3 Ιουλίου 2016, στις 21:00

Νέες Δυνάμεις”

μία βραδιά αφιερωμένη αποκλειστικά στους τελειόφοιτους

των Ανώτερων Επαγγελματικών Σχολών Χορού

Σωματείο Ελλήνων Χορογράφων

Ελληνικό τμήμα του Διεθνούς Συμβουλίου Χορού CID UNESCO

  • Δευτέρα 4 Ιουλίου έως και Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Ώρες προβολών: Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη, 19:00 – 21:00

Synaesthesia 1,a gloomy person

Πέμπτη, 17:00-19:00 & 21:00-23:00

Διαδραστική Οπτικοακουστική Εγκατάσταση

Συναισθησία – Solomon’s Case

Έρευνα – Visuals – Μουσική: μastroKristo

***

  • Πέμπτη 7 έως Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

Δημιουργώντας μία Περφόρμανς/ Performance Making

με την Άννα Φέρς Καθηγήτρια Θεάτρου και Περφόρμανς του Πανεπιστήμιου Goldsmiths του Λονδίνου

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016, στις 19:00

Διάλεξη της Anna FursePerformance making in trouble times

Ελεύθερη είσοδος

Παρασκευή 15, Σάββατο 16 & Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

Συμπόσιο

Ελεύθερη είσοδος

Symposio,Performance Eliza Sorogka

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016,

  • 21:00-21:30 Multimedia Περφόρμανς/ Η τυραννία της οικειότητας

της Ελίζας Σόρογκα

  • 21:45 – 22.30 Περφόρμανς/ μporn

Φίλιππος Βασιλείου

Symposio,Performance Danae Theodoridou

  • 21:00 – 23.00 ΠερφόρμανςΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΛΕΞΕΙΣ

της Δανάης Θεοδωρίδου

Σάββατο 16 Ιουλίου 2016, 19:00-21:00

Συζητήσεις-Στρογγυλό Τραπέζι

Κυριακή 17 Ιουλίου 2016, 19:00-21:30

19:00-21:00 Συζήτηση

21:00-21:30 «Επιφανειακή Ένταση» / Surface Tension’ – μία performance του Κυριάκου Σπύρου

***

seminario kinimatografou sto kakogianis

  • Τρίτη 12 έως Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016 στο Ίδρυμα Μ. Κακογιάννης  και Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016 στις 16.00 στο Σχολείο του Σινεμά (Τσαμαδού 26-28, Εξάρχεια) 

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας και Υποκριτικής στον Κινηματογράφο

Από την Θεατρική στην Κινηματογραφική Υποκριτική

Το Σχολείο του Σινεμά

Διδάσκουν: Θεόδωρος Εσπίριτου-Γιάννης Καραμπίτσος

Mathimata Kopilasias

  • Δευτέρα 13 Ιουνίου έως Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Μαθήματα Κωπηλασίας

Νίκος Παπαδόπουλος Ατομική Έκθεση 

Ο εικαστικός Νίκος Παπαδόπουλος καλεί το κοινό της Αθήνας να συμμετάσχει σε ένα εργαστήρι εικονικής πραγματικότητας 

την Τρίτη 5 και την Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

ειδικές περφόρμανς του καλλιτέχνη του φλαμένκο Sito Sánchez

Κάθε Δευτέρα και Τετάρτη στις 19:00

οι θεατές γίνονται περφόρμερ και παίρνουν μέρος στην Performance

“ Νέκυια” με τον Λύσανδρο Σπετσιέρη

Είσοδος Ελεύθερη

  • Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016, στις 21:00

Performance – Χορός

HAYALİ

Sans toije tombe” («Χωρίς εσένα, πέφτω…»)

Mélissa GuexEmre Yildizlar

******

Ιούλιος 2016

στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Αναλυτικά

Κυριακή 3 Ιουλίου 2016στις 21:00

Νέες Δυνάμεις”

μία βραδιά αφιερωμένη αποκλειστικά στους τελειόφοιτους

των Ανώτερων Επαγγελματικών Σχολών Χορού

Σωματείο Ελλήνων Χορογράφων

Ελληνικό τμήμα του Διεθνούς Συμβουλίου Χορού CID UNESCO

Για τέταρτη φορά το Σωματείο Ελλήνων Χορογράφων σε συνεργασία με το Ελληνικό τμήμα του Διεθνούς Συμβουλίου Χορού CID UNESCO, διοργανώνουν στο πλαίσιο του 15ου Φεστιβάλ του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων, που ολοκληρώθηκε, μια συμβολική βραδιά με τίτλο “Νέες Δυνάμεις” που τιμά την εκπαίδευση και υπογραμμίζει τη σημασία της.

Έτσι την Κυριακή 3 Ιουλίου 2016, πραγματοποιούμε μια βραδιά αφιερωμένη αποκλειστικά στη νέα γενιά, στους τελειόφοιτους των Ανώτερων Επαγγελματικών Σχολών Χορού. Φέτος για τρίτη χρονιά, θα δοθούν από μια επιτροπή προσωπικοτήτων του χορού, τρία τιμητικά βραβεία στους συμμετέχοντες τελειόφοιτους: ΧορεύτριαςΧορευτή και Χορογραφίας.

ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ / ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ 21:00

Τιμές εισιτηρίων: 10€ Γενική είσοδος

Είσοδος ελεύθερη για τα μέλη του Σωματείου Χορογράφων και τα μέλη του ΣΕ.ΧΩ.ΧΟ

*******

Δευτέρα 4 Ιουλίου έως και Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Ώρες προβολών: Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη, 19:00 – 21:00

Πέμπτη, 17:00-19:00 & 21:00-23:00

Διαδραστική Οπτικοακουστική Εγκατάσταση

Συναισθησία – Solomon’s Case

Έρευνα – Visuals – Μουσική: μastroKristo

https://www.youtube.com/watch?v=5g6Ufq2Zm1w

Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης από τη Δευτέρα 4 Ιουλίου έως και την Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016, φιλοξενεί τη διαδραστική οπτικοακουστική εγκατάσταση «Συναισθησία – Solomon’s Case» σε Έρευνα – Visuals – Μουσική: μastroKristo, κατά την διάρκεια της οποίας, ο επισκέπτης θα κληθεί να χρησιμοποιήσει όλες του τις αισθήσεις.

Τι γεύση έχουν οι νότες που παράγουν τα μουσικά όργανα; Και τι μυρωδιά έχει το νόημα των λέξεων;

Όταν η όραση, η όσφρηση, η αφή, η γεύση και η ακοή μπερδεύονται τότε ο άνθρωπος βιώνει μια κατάσταση η οποία ονομάζεται Συναισθησία. Σπουδαίοι άνθρωποι της τέχνης όπως ο Wassily Kandinsky, ο Olivier Messiaen, ο Duke Ellington αλλά και της επιστήμης όπως ο Nikola Τesla, ήταν συναισθητικοί. Στην περίπτωση του Σόλομον Βενιαμίνοβιτς Σερεσέβσκικάθε ήχος που άκουγε, απευθείας του δημιουργούσε μια αίσθηση φωτός και χρώματος, και  επίσης, μια αίσθηση γεύσης και αφής ταυτόχρονα!

Μέσω της διαδραστικής εγκατάστασης Solomons Case, ο καλλιτέχνης επιθυμεί και προσπαθεί να δημιουργήσει στο θεατή συναισθητικές εμπειρίες, προσκαλώντας τον να πληροφορηθεί για το φαινόμενο της συναισθησίας αλλά και για το μοναδικό τρόπο που αντιλαμβανόταν τη ζωή ο Σόλομον Βενιαμίνοβιτς Σερεσέβσκι (1886-1958).

Το πρότζεκτ «Συναισθησία – Solomon’s Case» περιλαμβάνει:

Ζωντανούς Ψηφιακούς Πίνακες Ζωγραφικής (όραση)

Πρωτότυπες Μουσικές Συνθέσεις (ακοή)

Ροφήματα (γεύση)

Αρώματα (όσφρηση)

Ξυλόγλυπτες Διαδραστικές Κατασκευές (αφή)

Βιογραφικό Καλλιτέχνη :

Ο μastroKristo (Χρήστος Παραπαγκίδης) γεννήθηκε στην Ορεστιάδα το 1984 και από το 2005 ζει και δραστηριοποιείται στην Αθήνα. Ερασιτέχνης Ξυλουργός, αλλά με πολυετή παρουσία ως μουσικός και τεχνικός σε σημαντικές παραγωγές της ελληνικής δισκογραφίας και έχοντας συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως: Δήμητρα Γαλάνη, Διάφανα Κρίνα, Μάνος Αχαλινοτόπουλος, Βασίλης Μαντζούκης, Μάρθα Φριντζήλα, Μελίνα Κανά, Λεωνίδας Μπαλάφας, Κύριος Κ., Rootless Root κ.α., κάνει τα πρώτα του βήματα ως δημιουργός και συστήνεται στο κοινό μέσω της Διαδραστικής Οπτικοακουστικής Εγκατάστασης «Συναισθησία – Solomons Case«.

Σημαντικές Στιγμές:

2002: ‘Ελληνική παρουσία και συμμετοχή στο Red Bull Music Academy (Brasil – Sao Paolo)

2005-2010: Βοηθός του μουσικού παραγωγού Χρυσόστομου Μουράτογλου (Sierra Studios)

2008: Assistant Mixing Engineer του Goetz Botzenhardt (Faithless, Bjork, U2, Paul Weller)

2010 – 2016: Freelancer Music Producer & Engineer

2016: Δημιουργός της Οπτικοακουστικής Εγκατάστασης «Συναισθησία – Solomons Case» www.mastroKristo.blogspot.gr

Δευτέρα 4 Ιουλίου έως και Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016,

Διαδραστική Οπτικοακουστική Εγκατάσταση

Συναισθησία – Solomon’s Case

Έρευνα – Visuals – Μουσική: Χρήστος Παραπαγκίδης / μastroKristo

Τα ροφήματα και τα αρώματα είναι μια χορηγία του Παντοπωλείου βοτάνων,

Το μικρό Δάσος (Κολοκοτρώνη 11)

Χορηγός Τεχνολογίας 

Χορηγός Επικοινωνίας

Αίθουσα: BlackBox

Ώρες προβολών: Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη, 19:00 – 21:00,

Πέμπτη, 17:00-19:00 & 21:00-23:00

Διάρκεια κάθε προβολής : 27′

Γλώσσα : Ελληνικά

Είσοδος Ελεύθερη

***************

Πέμπτη 7 έως Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

Δημιουργώντας μία Περφόρμανς/ Performance Making

  • Εντατικό Οκταήμερο Εργαστήριο

  • Διάλεξη

  • Διήμερο Συμπόσιο

  • Παρουσιάσεις/ Performances

με την Άννα Φέρς

Καθηγήτρια Θεάτρου και Περφόρμανς του Πανεπιστήμιου Γκόλντσμιθς του Λονδίνου

https://www.youtube.com/watch?v=2EseQCZnk4Q

Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με την Kαθηγήτρια του Πανεπιστημίου Goldsmiths του Λονδίνου, Anna Furse, διοργανώνει ένα πρότζεκτ το οποίο προσφέρει την ευκαιρία σε ανερχόμενους αλλά και καταξιωμένους καλλιτέχνες, σπουδαστές, ερευνητές και θεωρητικούς των τεχνών να συναντηθούν, να ανταλλάξουν ιδέες, να δημιουργήσουν από κοινού και παράλληλα να διερευνήσουν:

  • Τι είναι το Performance Making

  • Ποια είναι η γενεαλογία του

  • Ποια είναι τα κοινωνικά, πολιτικά αλλά και σε επίπεδο φόρμας ερεθίσματα των καλλιτεχνών. Τι είναι ο υβριδισμός στην τέχνη και γιατί

  • Ποια είναι η οικονομία, το πλαίσιο και το κοινό της performance

Το project θα διαρκέσει 10 ημέρες και αποτελείται από τρείς δράσεις:

  1. Εντατικό εργαστήριο 8 ημερών (workshop) με την Anna Furse, που θα εισάγει τους συμμετέχοντες στη μεθοδολογία της για τη δημιουργική προετοιμασία μίας performanceΗ είσοδος στις παρουσιάσεις θα είναι ελεύθερη για το κοινό.

2. Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016, στις 19:00

Anna Furse: Διάλεξη Performance making in trouble times

Η εκδήλωση έχει ελεύθερη είσοδο και απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται για τη δημιουργική διαδικασία μιας performance (καλλιτέχνες, ερευνητές, ακαδημαϊκοί κ.α.) και θέλουν να προσεγγίσουν το θεωρητικό πλαίσιο των ερωτημάτων αυτών.

H διάλεξη θα πραγματοποιηθεί στην Αγγλική Γλώσσα.

3. Συμπόσιο

Παρασκευή 15, Σάββατο 16 & Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

Σε συνεργασία:

με το Frances Rich School of Fine & Performing Arts του Deree-

The American College of Greece, υπό την επιμέλεια της Ana Sanchez Colberg

(Head of Theatre Arts & Dance, DEREE – The American College of Greece)

και του Θάνου Βόβολη (Σκηνογράφου, Faculty, Theatre Arts & Dance, DEREE – The American College of Greece).

Το συμπόσιο θα πραγματοποιηθεί στην Αγγλική Γλώσσα

Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό

Τρεις Έλληνες καλλιτέχνες παρουσιάζουν το έργο τους, το οποίο και θα αποτελέσει βάση για περαιτέρω συζήτηση, στο Συμπόσιο

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016, 21:00-21:30

Multimedia Περφόρμανς

Η τυραννία της οικειότητας

της Ελίζας Σόρογκα

Live πιάνο Υακίνθη Λάγιου

It was gently captivating.’
Creative producer, The Battersea Arts Centre, London (June 2013)

‘It was very, very uncomfortable to watch.’
‘You kind of performatively raped us.’

Audience members, The Maltings Arts Theatre, St. Albans (May 2014)

Με έναυσμα τη δήλωση του Α. Artaud “Το θέατρο θα πρέπει να είναι ο καθρέφτης της ζωής”, η performance αυτή πραγματεύεται το ρόλο του ατόμου και τη σχέση του με τον ρόλο του ως μέλος του πλήθους, δημιουργώντας μια συναισθηματική παραφωνία ανάμεσα στο υποκείμενο και το αντικείμενο. Δανειζόμενη στοιχεία από την ελεγχόμενη και συγκροτημένη γλώσσα του κινηματογράφου, όταν επιστρέφει στον θεατή τον μετατρέπει, ταυτόχρονα, σε ηδονοβλεψία και αντικείμενο παρατήρησης..


Μουσική‘In a Landscape’, John Cage
ΦωτογραφίαAlisa Oleva

Η Ελίζα Σόρογκα είναι Ελληνίδα performance artist με έδρα το Λονδίνο. Κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου στο Performance Making (Goldsmiths University of London) και στη Θεωρία του Πολιτισμού (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Έχει εκπαιδευτεί στην τεχνική Σωματικού Θεάτρου του Jacques Lecoq και στην τεχνική Butoh. Το έργο της χαρακτηρίζεται κυρίως ως site – specific το οποίο εξερευνά δυναμικές μεθόδους αναγωγής της καθημερινότητας σε performance.

Η δουλειά της έχει παρουσιαστεί σε γκαλερί, μουσεία, και θέατρα, μεταξύ άλλων: στο V&A Museum (London), Battersea Arts Centre (London), Camden Peoples Theatre (London), The Yard Theatre (London), Chisenhale Dance Space (London), St Pancras Old Church (London), 4 bid gallery (Amsterdam), Bios (Αθήνα) και σε ποικίλα μη θεατρικά μέρη στο Λονδίνο, την Αθήνα, το Παρίσι και το Άμστερνταμ. 

Η Ελίζα είναι Καλλιτεχνική Διευθύντρια του ReInventing Public Spaces, ενός Κινήματος της Τέχνης SiteSpecific Performance το οποίο προσεγγίζει τις πόλεις ως δυνάμει θεατρικές σκηνές – ‘Theatrum Mundi’. Επίσης, λαμβάνει μέρος στο Πρόγραμμα για Νέους Σκηνοθέτες του Θεάτρου Old Vic.

www.elizasoroga.com , www.re-inventing-public-spaces.tumblr.com

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016, 21:45 – 22.30

Περφόρμανς

μporn

Φίλιππος Βασιλείου

So Crates

Το MPORN είναι ένα project το οποίο «γεννήθηκε» μέσα από τη συνεργασία μεταξύ του γλύπτη, εικαστικού καλλιτέχνη και performer Φίλιππου Βασιλείου (Ελλάδα) και του performer ηχητικού καλλιτέχνη So Crates (Αυστραλία).

H performance έγκειται στη συνάφεια που προκύπτει μέσα από τη αλληλεπίδραση ανάμεσα στα γλυπτά και την performance του Φίλιππου και στα ηχητικά περιβάλλοντα και την αφήγηση του So Crates. Το project ερευνά τα θέματα της γέννησης, των θεμελιωδών χαρακτηριστικών, του χάους, των αντιθέσεων και του ανθρωπισμού καθ` όλη τη διάρκεια της Ιστορίας. Επίσης, ασχολείται με την Αρχαία και τη σύγχρονη Ελλάδα κυρίως μέσα από τη χρήση διαφορετικών οπτικών και ηχητικών αλληγοριών. Την ίδια στιγμή, η performance και τα μηνύματά της αφήνονται, εκ προθέσεως, ανοιχτά σε όλες τις πιθανότητες εξέλιξης και προσωπικής ερμηνείας, προσδίδοντας κατ` αυτόν τον τρόπο, ένα ευρύτερο πλαίσιο προσωπικής και συλλογικής συνάφειας.

Σύλληψη – Ερμηνεία Performance: Φίλιππος Βασιλείου

Σε συνεργασία με τον περφόρμερ ηχητικό καλλιτέχνη: So Crates

Παρουσιάζουν: Φίλιππος Βασιλείου, So Crates, Νικόλ Δημητρακοπούλου, Δημήτρης Καραμπούλης

Ο Φίλιππος Βασιλείου είναι καλλιτέχνης που ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών Αθηνών από το Α’ Εργαστήριο Γλυπτικής, ειδικεύτηκε στη Γυψοτεχνία και Χαλκοχυτική, Νωπογραφία και τεχνική των Φορητών Εικόνων. Το 2009-2010 παρακολούθησε ”Arte de Acción y Performance” στο UPV (Spain, Valencia)

Είναι, επίσης, δάσκαλος Καράτε, και αθλητής, μέλος της εθνικής Ελλάδος με διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό (2003 –Αργυρό μετάλλιο Καράτε στους Μεσογειακούς Αγώνες, Κροατία, 2005 – Χάλκινο Πανευρωπαϊκό μετάλλιο Καράτε Ομαδικού Kumite, Παρίσι, Γαλλία, 2010 – Αργυρό μετάλλιο Καράτε Word Champion ISO, Ερέτρια Ελλάδα). Από το 2015 ξεκίνησε να αγωνίζεται και στο ζίου ζίτσου, εμπλουτίζοντας συνεχώς τις γνώσεις του.

Έχει συμμετάσχει μέχρι σήμερα σε αρκετές εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό αλλά και ακτιβιστικά σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους πιέζοντας τα όρια της ελευθερίας και του ¨απαγορεύεται¨.

Διοργανώσεις: Photografy as Performance, Athens photo Festival, Title »sosa», Μουσείο Μπενάκη, Excentricités Performance Festival in Besançon ‘Saturation 2’, France στη Γαλλία, Athens Photo Festival ‘’Saturation ‘’, Τεχνόπολις, Performance ‘’Το μικρό Παρίσι’’ της Φίνος Φιλμ ‘’Τροκάνι’’, Performance, 8th IUTA ‘Higgs’, Σέρρες, Affordable Art Fair, New York Video art and Installation, chichenman, Festival ‘Anamesa’, Ίδρυμα ΜΚακογιάννης.

Ακτιβισμός-δράσεις: ‘’Ιερό 1’’, Ακρόπολη, Παρθενώνας. ‘’Virus pet’’-Κεραμεικός μετρό. ‘’LAND LOVER , Iera odo street, Athens. “ Espacios Ajenos” collaboration (Nahikari Begona Martin, Filippos Vasileiou) Bilbao , Guggenheim. ¨¨Chickenman ¨¨ , Ομόνοιαμετρό. ¨300¨, Βαρβάκειος αγοράΕρμού. ‘The Empire of Passion’, Οδός ΤοσίτσαΕξάρχεια. ARCO exhibition. Madrid. ‘ERFI’ Project Erin Carrew, Βασιλείου Φίλιππος, Biennale Βενετία.

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016, 21:00 – 23.00

Περφόρμανς

ΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΛΕΞΕΙΣ

της Δανάης Θεοδωρίδου

Ένας άδειος, ήσυχος χώρος, ένα τραπέζι, δύο καρέκλες, ένα χαρτί, ένα χρονόμετρο. Δύο άνθρωποι κάθονται ο ένας απέναντι στον άλλο, ανταλλάσσοντας γραπτές λέξεις για δέκα λεπτά. Οι Μεταξύ μας Λέξεις είναι μια περφόρμανς για ένα θεατή τη φορά, η οποία αντιμετωπίζει τη γραπτή γλώσσα ως σκηνικό γεγονός, δημιουργώντας συνεχώς, στη διάρκεια δύο ωρών, κείμενα γραμμένα από κοινού. Οι συμμετέχοντες επικοινωνούν χωρίς να μιλάνε, προτείνοντας ως θεατρικό χώρο όχι τόσο αυτό που λέγεται όσο αυτό που γράφεται μεταξύ τους. Δύο άνθρωποι βλέπουν ο ένας τον άλλο, αλλά περιορίζονται στη χρήση του γραπτού λόγου – δικού τους και δανεισμένου – για να επικοινωνήσουν, σαν να επρόκειτο για ένα ζωντανό είδος διαδικτυακού chatting.

Δημιουργώντας διαλόγους ανάμεσα στο πραγματικό και το φανταστικό, ορμώμενους από φράσεις λογοτεχνικών και άλλων κειμένων, οι δύο συμμετέχοντες εμπλέκονται σταδιακά στην οικειότητα του φαντασιακού που οι ίδιοι παράγουν. Πώς μπορεί μια τέτοια ανταλλαγή να αλλάξει τον τρόπο σκέψης τους; Πόσο επηρεάζει τα λόγια τους; Και πόσο επιδρά στη σχέση τους;

Η περφόρμανς Οι Μεταξύ μας Λέξεις δημιουργήθηκε και παρουσιάστηκε ως μέρος του ερευνητικού προγράμματος Performance Matters (http://www.thisisperformancematters.co.uk/performingidea/home.html).

Οι φωτογραφίες αποτελούν μέρος της βιντεοσκόπησης που έγινε από τη Βρετανική Βιβλιοθήκη.

Ιδέα, δημιουργία, ερμηνεία: Δανάη Θεοδωρίδου

Διάρκεια: 2 ώρες

Η Δανάη Θεοδωρίδου είναι σκηνοθέτης και ερευνήτρια του σύγχρονου θεάτρου, χορού και περφόρμανς που ζει στις Βρυξέλλες. Ολοκλήρωσε το διδακτορικό της στη σύγχρονη δραματουργία στο Roehampton University (Λονδίνο) και είναι επίκουρη καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Groningen (Ολλανδία). Διδάσκει επίσης σε διάφορα άλλα πανεπιστημιακά τμήματα και σχολές θεάτρου και χορού (PARTSDasartsArtEZ κ.α.), δημοσιεύει διεθνώς και παρουσιάζει την καλλιτεχνική και ερευνητική δουλειά της σε διάφορους φορείς στην Ευρώπη. Είναι συνδημιουργός του τριετούς ερευνητικού προγράμματος Dramaturgy at Work. Περισσότερες πληροφορίες: www.danaetheodoridou.com

Σάββατο 16 Ιουλίου 2016, 19:00-21:00

19:00 Προσέλευση

 

19:15 Χαιρετισμός: Θάνος Βόβολης και Anna Furse

 

19:30-20:30 Στρογγυλό Τραπέζι + Συζητήσεις

ΘΕΜΑ: «Τι εννοούμε ακριβώς όταν μιλάμε για Performance Making, αν ξεκινήσουμε με την προϋπόθεση ότι αποτελεί ένα διαφορετικό τρόπο παραγωγής από το συμβατικό – θέατρο, εικαστικά, μουσικό διεπιστημονικό έργο».

– πως παρουσιάζει μία πραγματική εναλλακτική λύση στην καπιταλιστική μορφή παραγωγής που πλέον κυριαρχεί στην Τέχνη:

·       Εναλλακτική οικονομία

·       Εναλλακτική αισθητική – πέραν αυτής της μόνης μορφής τέχνης

·       Εναλλακτικό κοινό

·       Εναλλακτικό περιεχόμενο

·       Είναι η performance making αντικαπιταλιστική (και αν ναι, με ποιον τρόπο);

Provocateurs:

Γρηγόρης – Γ. Γαϊτανάρος, Πάρις Λεγάκης, Μαίρη Ζυγούρη

Ο Γρηγόρης – Γ. Γαϊτανάρος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1984. Είναι αριστούχος απόφοιτος μεταπτυχιακού στον Σχεδιασμό του Middlesex University of London (Αγγλία/ Λονδίνο 2013-14), με ειδικότητα στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό των παραστατικών τεχνών. Σπούδασε Πολεμικές και Θεραπευτικές τέχνες στο CVN Kalari Nadakavu (Kalaripayattu martial art & Ayurveda treatment course ) στην Κεράλα (Ινδία, 2011-12) και Χορό στο Institut de formation professionnelle de danse Rick Odums (επαγγελματικό τμήμα χορού) στο Παρίσι (Γαλλία, 2008-09). Αποφοίτησε από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο (τμήμα Νομικής, 2002-07) και είναι μέλος του Δ.Σ.Π. από το 2010.

Είναι ο δημιουργός της ομάδας Face the Fact και διευθυντής του Face the Fact Studio.

Χορογραφεί, σκηνοθετεί και ερμηνεύει σε παραστάσεις και δράσεις, διδάσκει χορό, πολεμικές τέχνες και σωματικό θέατρο, καθώς και συμμετέχει σε φεστιβάλ, χοροθεατρικές παραγωγές και εκθέσεις σε συνεργασία με πολιτιστικά ιδρύματα, καλλιτεχνικές ομάδες ή ανεξάρτητους καλλιτέχνες.

Ο Πάρις Λεγάκης είναι πολυμεσικός καλλιτέχνης, ακτιβιστής και θεωρητικός που ερευνά πώς η τέχνη μπορεί να είναι ωφέλιμη για την κοινωνία και πώς μπορεί να επηρεάσει την πολιτική. Έχει ταξιδέψει σε διαφορετικά μέρη στον κόσμο διεξάγοντας επιτόπιες έρευνες και πειραματίζεται με διαφορετικές καλλιτεχνικές πρακτικές κοινωνικής εμπλοκής (social engagement) που στοχεύουν να αποκαλύψουν διαφορετικές οπτικές της καθημερινής ζωής και να προωθήσουν την ιδέα της κοινωνικής αλλαγής. Έχει γράψει το μανιφέστο Claim your Anger, on politics and political art και έχει αναπτύξει την δική του μεθοδολογία Irregular Temporary Interaction (I.T.I).

Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, Performance Studies (MA), όπου και τιμήθηκε για Outstanding MA Work και στο Bauhaus University της Bαϊμάρης, Public Art and New Artistic Strategies (MFA), Γερμανία.

Το 2009 αποφοίτησε από την Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας. Τα έργα του έχουν παρουσιαστεί διεθνώς. Η έρευνά του εστιάζει στην έννοια της μνήμης και των συναισθημάτων, τα γεωπολιτικά και κοινωνικά όρια, τη γλώσσα και τη μετάφραση.

Μαίρη Ζυγούρη (Ελλάδα, Ιταλία). Είναι απόφοιτος της ΑΣΚΤ με MA στις Καλές Τέχνες από το Chelsea College of Art and Design, Λονδίνο. Οι δράσεις και οι παραστάσεις της επικεντρώνονται σε θέματα σχετικά με τους μηχανισμούς της εξουσίας, την παρακολούθηση, τη λογοκρισία, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις σχέσεις μεταξύ ανθρώπων και ζώων. Οι εξαιρετικά χορογραφημένες παραστάσεις της, πολύ συχνά, παρουσιάζονται σε δημόσιους χώρους προκαλώντας το κοινό να εμπλακεί με την καλλιτέχνιδα. Το συλλογικό σώμα που προκύπτει από την συνύπαρξη του καλλιτέχνη με τους θεατές/συμμετέχοντες καθιστά τους δεύτερους σε κύριους ερμηνευτές σε μια κοινωνική τελετουργία, της οποίας ο χαρακτήρας βρίσκεται κάπου ανάμεσα σε μία εκδήλωση, μία πορεία και ένα συλλογικό παιχνίδι. Οι πιο πρόσφατες παραστάσεις και εκθέσεις της είναι: “Ottomans & Europeans”, IKSV (Κωνσταντινούπολη 2015), “A Trilogy”, Galleria Alberta Peola (Τορίνο, 2015), “Omonia”, 6th Athens Biennale, ISET, Ινστιτούτο Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης (Αθήνα, 2015), Carnaval/Visual Art”, Museo Pino Pascali (Μπάρι, 2015), “The Sound of the property”, performance, Sustainable Happiness, και TRW (Κάλιαρι, 2014), “Venus of the Rags\IN TRANSIT\Eleusis, 2014” performance, Michelangelo Pistoletto, Φεστιβάλ Αισχύλεια (Ελευσίνα, 2014), “Laborintus”, Gallery Dino Morra Arte Conemporanea (Νάπολη, 2013), “Archive Rights 1”, “OPERA APERTA – Maria Karavela”, ISET Ινστιτούτο Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης (Αθήνα, 2012), “LIQUIDATIONS” Studio Stefania Miscetti, IILA, Istituto Italo-Latino Americano, (Ρώμη 2010).

Η Μαίρη Ζυγούρη βραβεύτηκε από την AICA (Διεθνής Ένωση Κριτικών Τέχνης, Ελληνικό Τμήμα), 2012.

20:30-21:30

Παρουσιάσεις των workshop από τους συμμετέχοντες 

Κυριακή 17 Ιουλίου 2016, 19:00-21:30

19:00 -21:00 Συζήτηση

Provocateurs:

Γρηγόρης ΓαϊτανάροςΠάρις ΛεγάκηςΜαίρη Ζυγούρη

(βλέπε παραπάνω βιογραφικά στοιχεία)

 

Performances

21:00-21:30 «Επιφανειακή Ένταση» / Surface Tension’ – μία performance του Κυριάκου Σπύρου, με ανάθεση από το Performance Shop FestivalDancehouse Limassios, Κύπρος. Μια ημί-αυτοσχέδια πιάνο solo performance για ένα ή δύο άτομα από το κοινό σε μία ιδιωτική τοποθεσία. Ένα μέρος της, διαλογισμός, ένα μέρος της μίνι συναυλία, η συγκεκριμένη performance βυθίζεται ξαφνικά στα βάθη της ηχηρότητας και της ακρόασης. Μέλη του κοινού προσκαλούνται σε μία πριβέ συνάντηση όπου έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν έναν πιο συγκεντρωμένο, έως και αισθητό τρόπο βίωσης του ήχου. Η performance διαρκεί περίπου 15’.

Ο Κυριάκος Σπύρου είναι πιανίστας, συνθέτης και αρθρογράφος γεννημένος το 1984 στη Λεμεσό. Αφότου σπούδασε πιάνο (2008), μουσικολογία (2009) και σύνθεση στην Αθήνα, μετακόμισε στην Ολλανδία, όπου και ολοκλήρωσε ένα μεταπτυχιακό στην ηλεκτροακουστική σύνθεση στην Σχολή Τεχνών της Ουτρέχτης (2013). Έχει συνθέσει εκτενώς για παραστάσεις σύγχρονου χοροθεάτρου, συχνά ως συνεργάτης της χορογράφου Ana Sanchez-Colberg.

Η μουσική του έχει ερμηνευτεί στην Ελλάδα, την Κύπρο, την Ολλανδία, το Πουέρτο Ρίκο, την Πολωνία και την Αγγλία. Το 2010 έλαβε το τρίτο βραβείο στον ετήσιο διαγωνισμό σύνθεσης της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών για το έργο του “Play”. Σήμερα ζει ανάμεσα στην Αθήνα και στην Κύπρο.

********

Anna Furse

Η Anna Furse (Άννα Φερς) είναι καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Goldsmiths του Λονδίνου και διετέλεσε διευθύντρια στο τμήμα Θεάτρου και Performance μέχρι το 2015. Ήταν για 15 χρόνια υπεύθυνη στο διεθνώς αναγνωρισμένο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Performance Making – ένα εργαστηριακό πρόγραμμα μελέτης, έρευνας και πρακτικής στο οποίο συμμετείχαν χορευτές, καλλιτέχνες του θεάτρου και εικαστικοί καλλιτέχνες.

Είναι επίσης, συν-διευθύντρια της διεπιστημονικής ερευνητικής κοιτίδας «The Centre of the Body». Η βραβευμένη καριέρα της στο επαγγελματικό θέατρο καλύπτει 33 χρόνια ως καλλιτεχνική διευθύντρια, συγγραφέας και επιμελήτρια.

Αναπτύσσοντας τη δική της γλώσσα στη δημιουργία μίας performance, που συνδυάζει και συνθέτει την αρχική εκπαίδευσή της στο Royal Ballet και το έργο της με τους Peter Brook, Grotowski και το μετα-μοντέρνο χορό, διετέλεσε καλλιτεχνική διευθύντρια στο Blood Group (1980 – 86) και στο Paines Plough (1990 – 95). Ίδρυσε την εταιρεία «Athletes of the Heart» το 2003, κέρδισε το βραβείο «Wellcome Trust Award» και ανέπτυξε μια σειρά από συνεργασίες τέχνης/ιατρικής με δύο νοσοκομεία, οργανισμούς υγείας σε διεθνείς χώρους, και διεθνείς συμπαραγωγές με τη Σερβία και τη Σλοβενία.

Οι πιο πρόσφατες παραγωγές περιλαμβάνουν το «When We Were Birds» στα φεστιβάλ Cantieri Culturali Zisa του Παλέρμο, Live Collision στο Δουβλίνο και GIFT, καθώς και μια εγκατάσταση για το Freud Museum, με τίτλο «Mad, Bad and Sad» την περίοδο 2013 – 2014.

Το βιβλίο της «Theatre in Pieces – Politics, Poetics and Interdisciplinary Collaboration (Methuen 2011)» είναι μια πρωτοποριακή ανθολογία πειραματικών κειμένων στην οποία συμπεριλαμβάνονται το κείμενο της εικονοκλαστικής performance του Peter Brook «US» το 1966, αλλά και το δικό της «Don Juan.Who?/?Don Juan.Kdo?» με την Mladinsko Gledalisce, στη Λιουμπλιάνα.

Η νέα της περφόρμανς-έργο σε εξέλιξη The Anatomy Act είναι μία συνεργασία με τον μουσικό David Coulter (συνεργάτη των Laurie Anderson, Jarvis Cocker, Tom Waits και μουσικού διευθυντή στο Black Rider του Robert Wilson), με τον σκηνογράφο Mela Dell’ Erba (Θέατρο Γκαριμπάλντι, Παλέρμο) και τα Τμήματα Ανατομίας των Πανεπιστημίο του Λονδίνου και Κολλέγιο Τρίνιτυ στο Δουβλίνο, the Anatomy Departments of Kings College, University of London and Trinity College. Είναι μία παραγγελία του CREATE-Ireland στο πλαίσιο του προγράμματος CAPP (Collaborative Arts Partnership Programme) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα κάνει την πρεμιέρα του στο Ιρλανδικό Φεστιβάλ Live Collision το Νοέμβριο.

 Ana Sanchez-Colberg

Η Ana Sanchez-Colberg (Άνα Σάντσεζ Κόλμπεργκ) είναι διεθνούς φήμης χορογράφος και ειδικεύεται στο χοροθέατρο, με έργο πρωτότυπο και διακεκριμένο. Διευθύνει την ομάδα της Τheatre EnCorps, με την οποία και δίνει παραστάσεις από το 1989.

Η ομάδα της έχει τιμηθεί με πολλά διεθνή βραβεία και έχει λάβει επιχορηγήσεις από το Βρετανικό Συμβούλιο και από το Συμβούλιο Καλών Τεχνών της Αγγλίας. Ως αναγνώριση της συμβολής της στη διεθνή χορευτική σκηνή το Σουηδικό Συμβούλιο Ερευνών (2006/07) της απένειμε βραβείο για τη μελέτη και τη δημιουργία του έργου We: Implicated and Complicated. Σήμερα είναι Καθηγήτρια Χορογραφίας και Σύνθεσης,  όπως και διευθύντρια  του τμήματος Θεάτρου και Χορού στο DEREE – Το Αμερικανικό Κολλέγιο στην Ελλάδα. 

Θάνος Βόβολης

Ο Θάνος Βόβολης – είναι παρών και προεδρεύει σε θέματα που αφορούν στην αποικιακή πολιτική στην σύγχρονη τέχνη στην Ελλάδα.

Είναι σκηνογράφος, ενδυματολόγος, σχεδιαστής μασκών και καλλιτεχνικός ερευνητής. Έχει δουλέψει σε πάνω από 80 θεατρικές παραστάσεις στην Ελλάδα, στη Σουηδία, στην Ισλανδία, την Ισπανία και τη Ρουμανία.

Η καλλιτεχνική του έρευνα αφορά στη Μάσκα στο Αρχαίο Δράμα και στο Ευρωπαϊκό Θέατρο του 20ου Αιώνα.

Ήταν Επισκέπτης Καθηγητής στο Dramatic Institute, στη Στοκχόλμη, 2007-2010 και συνιδρυτής του Independent Performing Arts Festival page_31, Αθήνα, και έφορος της Ελληνικής παρουσίας στο Prague Quadrennial of Performance Design and Space 2015.

Διδάσκει Σκηνογραφία και Ενδυματολογία στο Frances Rich School of Fine and Performing Arts, Deree – The American College of Greece.

Εκθέσεις με τις δουλειές του για το θέατρο έχουν γίνει στο Λονδίνο, στο Βερολίνο, στη Στοκχόλμη, στο Γκέτεμποργκ, στην Αθήνα, τη Μαδρίτη, τη Μέριδα, τη Σεβίλλη και στους Δελφούς.

***********

*******

Τρίτη 12 έως Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016 στο Ίδρυμα Μ. Κακογιάννης  και Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016 στις 16.00 στο Σχολείο του Σινεμά (Τσαμαδού 26-28, Εξάρχεια) 

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας και Υποκριτικής στον Κινηματογράφο

Από τη Θεατρική στην Κινηματογραφική Υποκριτική

Διδάσκουν: Θεόδωρος Εσπίριτου-Γιάννης Καραμπίτσος

Το Σχολείο του Σινεμά

Το Σχολείο του Σινεμά διοργανώνει ένα σεμινάριο με βασικό αντικείμενο την σκηνοθεσία και την υποκριτική στον κινηματογράφο.

Ο εκπαιδευτικός άξονας στο σεμινάριο είναι η Πρακτική Απόδοση Κινηματογραφικών Σκηνών. Ο Θεόδωρος Εσπίριτου και ο Γιάννης Καραμπίτσος επιλέγουν κινηματογραφικές σκηνές με “θεατρικά” χαρακτηριστικά και οι συμμετέχοντες με την καθοδήγησή τους τις ζωντανεύουν υποκριτικά και σκηνοθετικά.

Η εργασία θα επικεντρωθεί στην ανάλυση και απόδοση δύο-τριών σκηνών ενός κινηματογραφικού έργου που στη συνέχεια θα κινηματογραφηθούν από τους συμμετέχοντες.

Το σεμινάριο έχει πρακτική κατεύθυνση και περιλαμβάνει γυρίσματα με φώτα, μικρόφωνο μπουμ και ψηφιακό μαγνητόφωνο. 

Για την απόδοση των επιλεγμένων σκηνών θα εξεταστεί, κατ’ αρχάς, το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο εντός του οποίου είναι ενταγμένο το έργο. Έπειτα θα αναλυθούν οι χαρακτήρες των προσώπων, οι σχέσεις μεταξύ τους, τα κίνητρα των πράξεών τους και οι αντιδράσεις τους. Στη συνέχεια θα προσεγγίσουμε τα πρόσωπα και τις καταστάσεις με αυτοσχεδιασμούς και εσωτερικές αναζητήσεις μέσω της μνήμης των αισθήσεων και της φαντασίας. (Θεατρική Υποκριτική, Θεόδωρος Εσπίριτου)

Ο κάθε συμμετέχων, λειτουργώντας ως σκηνοθέτης, ηθοποιός ή και τα δύο, θα έχει τη δυνατότητα να αποδώσει μια σκηνή σε συνθήκες γυρίσματος. (Σκηνοθεσία, Κινηματογραφική Υποκριτική Γιάννης Καραμπίτσος)

Θα πραγματοποιηθούν δύο εισαγωγικά μαθήματα για τις βασικές αρχές της σκηνοθεσίας και της κινηματογραφικής υποκριτικής και ένα για την εικονοληψία και ηχοληψία και θα ξεκινήσει η προεργασία για το γύρισμα.

Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα σκηνοθετήσουν και ερμηνεύσουν τις επιλεγμένες σκηνές και θα τις προσεγγίσουν από τη δική τους οπτική γωνία κάνοντας χρήση των κινηματογραφικών εκφραστικών μέσων και τεχνικών όπως το ντεκουπάζ (γωνίες λήψης, μεγέθη πλάνων, κινήσεις της κάμερας κλπ), η διεύθυνση του ηθοποιού, οι φωτισμοί, η ηχοληψία, τα σκηνικά.

Διάρκεια Σεμιναρίου:  60 ώρες, καθημερινά από τις 16.00 έως τις 20.00 εκτός Σαββάτου και Κυριακής

από Τρίτη 12 έως Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016  και Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016 στις 16.00 στο Σχολείο του Σινεμά (Τσαμαδού 26-28, Εξάρχεια) 

Τόπος: Ίδρυμα Μ. Κακογιάννης (Πειραιώς 206, Ταύρος).

Κόστος: 180€ (δεν συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α.). Προβλέπεται έκπτωση για φοιτητές, ανέργους, σπουδαστές και αποφοίτους δραματικών σχολών, παλιότερους μαθητές του Σχολείου του Σινεμά, ερασιτέχνες ηθοποιούς, ζευγάρια και συγγενείς, εκπαιδευτικούς.

Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης του Σχολείου του Σινεμά.  

Πληροφορίες-Εγγραφές  e-mail: schoolofcinemagr@gmail.com, τηλ: 2130 159 816, 6944 143 564  

Βιογραφικά Διδασκόντων

Θεόδωρος Εσπίριτου σκηνοθέτης και καθηγητής υποκριτικής

Ο Θεόδωρος Εσπίριτου είναι απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών και της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης της Ε. Χατζίκου. Παρακολούθησε, επίσης στην Ελλάδα και στην Ιταλία τα εργαστήρια των διεθνών θεατρικών ομάδων ODINFARFA και του RCHIESLAC,ηθοποιού του Grotowski. Έχει σκηνοθετήσει μέχρι τώρα 39 παραστάσεις και 12 δρώμενα και αναλόγια, στο Εθνικό Θέατρο, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, στα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καλαμάτας, Πάτρας, Σερρών, Κοζάνης, Ιωαννίνων και σε ανεξάρτητες ομάδες.

Παραστάσεις του έχουν παρουσιαστεί στο Εθνικό Θέατρο, στη β ́ Biennale Θεσσαλονίκης, στη «Θεατρική Άνοιξη» στο πλαίσιο της Θεσσαλονίκης Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης, στο Κολλέγιο Αθηνών, στο φεστιβάλ της Διεθνούς Θεατρικής Συνάντησης, στο Γαλλικό Ινστιτούτο Βόλου, στην Ιταλία, στη F.Y.R.O.M., στο Βέλγιο, στη Γαλλία και στη Ρουμανία.

Από το 1994 ως το 2000 ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής και εισηγητής του εκπαιδευτικού προγράμματος, πανελλήνιας εμβέλειας, «Ιούλιος, μήνας θεατρικής εκπαίδευσης στα Χανιά» του Πολιτισμικού Νότου. Ίδρυσε το Studio Θεατρικών Ερευνών και το επιχορηγούμενο Θέατρο του Μαρτίου.

Έχει γράψει επτά θεατρικά έργα εκ των οποίων το «Inferno, εικόνες μιας έκθεσης» παρουσιάστηκε στο Θέατρο Φούρνος σε σκηνοθεσία του ιδίου, ενώ με μορφή αναλογίου παρουσιάστηκαν τα έργα «Ηλέκτρα, το τέλος της παράστασης» (Γκαλερί Ώρα), «Delirium tremens» (Φούρνος) και «Η σχεδία της Μέδουσας» (Άλεκτον). Το libretto του «Η μικρή σειρήνα», παρουσιάστηκε ως μουσικό αναλόγιο στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εθνικού Θεάτρου, σε μουσική Χ. Θεοδώρου.

Έχει παραδώσει μαθήματα θεάτρου σε ομάδες ελλήνων και ξένων στους Δελφούς, στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στα Χανιά, στην Κοζάνη, στην Πτολεμαΐδα, στο Κομμένο Άρτας και στη Χάλκη. Για την παράδοση σεμιναρίων έχει συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο, την Ευρωπαϊκή Ένωση, τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, τις Νομαρχιακές Επιτροπές Λαϊκής Επιμόρφωσης, το Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης, το Πανεπιστήμιο Αθηνών και ιδιωτικούς φορείς.

Από το 1993 μέχρι σήμερα έχει διδάξει στις Ανώτερες Σχολές Δραματικής Τέχνης «Αρχή» της Νέλλης Καρρά, «Πρόβα» της Μαίρης Ραζή, στη σχολή του Γιώργου Κιμούλη, στη σχολή «Δήλος» της Δήμητρας Χατούπη, στην Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, στο τμήμα Β.Α. in Performing Arts του Athens Metropolitan College σε συνεργασία με το Queen Margaret University του Εδιμβούργου, στο «Acting Anatomy Studio» της Ρούλας Πατεράκη, στο Τμήμα Υποκριτικής Θεάτρου-Κινηματογράφου του Δημοσίου Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου, στο αντίστοιχο τμήμα του Δημοσίου Ι.Ε.Κ. Νέας Ιωνίας και στο Εργαστήρι «Άκης Δαβής».

Γιάννης Καραμπίτσος (συντονιστής σεμιναρίου)

Ο Γιάννης Καραμπίτσος σκηνοθέτης, μοντέρ, κριτικός κινηματογράφου, γεννήθηκε στην Πάτρα.

Σπούδασε Σκηνοθεσία Κινηματογράφου και Τηλεόρασης στην Σχολή Σταυράκου, από την οποία αποφοίτησε το 2001 και στη Νομική Σχολή Αθήνας χωρίς ποτέ έως σήμερα να αποφοιτήσει. Συμμετείχε για πολλά χρόνια στον Πολιτιστικό Όμιλο Φοιτητών του Πανεπιστημίου της Αθήνας (Π.Ο.Φ.Π.Α.) διατελώντας μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του και Πρόεδρός της. Μέλος του κινηματογραφικού και του θεατρικού τομέα (συμμετείχε στις ομάδες «Θεατροδίνη», «Άφαντοι» και «Δρυς»).  Σαν ερασιτέχνης ηθοποιός έλαβε μέρος σε πολλές παραστάσεις για μια δεκαετία από το 1996 έως το 2006 ενώ από το 2013 έως το 2015 επανέκαμψε στο θεατρικό εργαστήρι του Δήμου Ζωγράφου στο οποίο και παλιότερα ήταν μέλος με συντονίστρια την Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη. Από το 1996 έως το 2001 υπήρξε εισηγητής των σεμιναρίων του κινηματογραφικού τομέα του Π.Ο.Φ.Π.Α, σεναρίου και σκηνοθεσίας, κοινωνιολογίας, ιστορίας και αισθητικής κινηματογράφου.

Έχει σκηνοθετήσει μια ταινία μικρού μήκους με τίτλο «Δύσκολοι Έρωτες: Η Περιπέτεια ενός Φωτογράφου» (2002), -πτυχιακή- βασισμένη στο ομότιτλο διήγημα του Ίταλο Καλβίνο και μια μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ με τίτλο «Η Πολυφωνική Παραδοσιακή Μουσική από τον Καύκασο στην Πίνδο» (2006) παραγωγής του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας και της Υπηρεσίας Διεθνούς Αναπτυξιακής Συνεργασίας (ΥΔΑΣ).

Έως σήμερα, και από το 2008 είναι αρχισυντάκτης και διευθυντής του διαδικτυακού πολιτιστικού περιοδικού Camera Stylo Online και συντονιστής του χώρου ανάλυσης, μελέτης και διδασκαλίας της θεωρίας και της πρακτικής του κινηματογράφου,  ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΣΙΝΕΜΑ.

Σήμερα, (εκπαιδευτική χρονιά 2015-2016) είναι συντονιστής του Σεμιναρίου Θεωρίας και Πρακτικής Κινηματογράφου στο Δήμο Ζωγράφου ενώ βρίσκεται στη διεργασία παραγωγής μιας ταινίας μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ και μιας μικρού μήκους. Το δίμηνο Μαρτίου-Απριλίου 2016 επιμελήθηκε το αφιέρωμα με ελεύθερη είσοδο του ΝΠΔΔ Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Ζωγράφου «Ραντεβού στο Σινεμά με τους μεγάλους δημιουργούς» στον κινηματογράφο Αλέκα με εισήγηση πριν την προβολή και συζήτηση μετά την προβολή με το κοινό και τους Έλληνες δημιουργούς που ήταν καλεσμένοι. Το αφιέρωμα αφορούσε τον ιταλικό, γαλλικό, ισπανόφωνο και ελληνικό κινηματογράφο. Για 10 συναντήσεις επιμελήθηκε τις προβολές και συζητήσεις  με το κοινό και Έλληνες δημιουργούς και με ελεύθερη είσοδο στη Λέσχη «Δρόμοι Φιλίας και Πολιτισμού».

Εισηγήθηκε τα σεμινάρια Σκηνοθεσίας, Μοντάζ και Ιστορίας Κινηματογράφου για 5 χρόνια (2003-2008) στο Μικρό Πολυτεχνείο.

Την ενότητα «Στιγμές από την ιστορία του κινηματογράφου» για 6 χρόνια (2002-2008) στην Ε.Τ.Ε.Κ.Τ. με ελεύθερη είσοδο για τους πολίτες.

Στην Πάτρα για 4 χρόνια, την Ενότητα Σεμιναρίων, Θεωρίας και Πρακτικής Κινηματογράφου, που διοργάνωσε αρχικά το περιοδικό ΤΟ ΔΟΝΤΙ και στη συνέχεια η Καλλιτεχνική Διάδραση, με τίτλο «ΚΑΝΤΟ ΟΠΩΣ Ο ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ».

Υπήρξε εκδότης των περιοδικών «Καθρέφτης του Κινηματογράφου» για 4 τεύχη (10-13) και  «CameraStylo» για όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του (6 τεύχη, σταμάτησε την έκδοσή του το 2002).  Για 4 χρόνια αρθρογραφούσε στο περιοδικό Camera Professional (αρχισυντάκτης του για ένα χρόνο), ενώ έχει συγγράψει κείμενα και άρθρα για τα περιοδικά Ως 3, Μανδραγόρας, Kino, Το Δόντι και για εφημερίδες (Ριζοσπάστης, Πριν κ.α.).

Από τον Οκτώβριο του 2006 είναι Πρόεδρος της Αστικής μη Κερδοσκοπικής Εταιρίας Καλλιτεχνική Διάδραση που δραστηριοποιείται στην Αθήνα και στην επαρχία (κυρίως στην Πάτρα).

Επιμελήθηκε καλλιτεχνικά -μεταξύ άλλων- την ενότητες εκδηλώσεων που διοργανώθηκαν από την Καλλιτεχνική Διάδραση  στην Πάτρα «Από το Βιβλίο στην Κινηματογραφική ταινία» (13 εβδομάδες), «Από το Θεατρικό Έργο στην Κινηματογραφική Ταινία» (20 εβδομάδες), το εικοσαήμερο αφιέρωμα σε 7 δήμους του Νομού Αχαΐας (στην Πάτρα 5 ημέρες) «Η Θέση της Γυναίκας μέσα από τον Κινηματογράφο», το αφιέρωμα σε 4 πατρινούς σκηνοθέτες και  το αφιέρωμα στους Έλληνες μεγάλους δημιουργούς, όλες με ελεύθερη είσοδο που τις παρακολούθησαν χιλιάδες πολίτες.

Για 2 χρόνια (2012-2013) συνεργάστηκε ως συνεργάτης κινηματογραφιστής  με το 2ο Πειραματικό Λύκειο Αθήνας. Στο διάστημα αυτό πραγματοποιήθηκαν 4 ταινίες που απέσπασαν βραβεία σε μαθητικά φεστιβάλ. Από το 2014 έως σήμερα βοήθησε την προσπάθεια 3 εκπαιδευτικών στο 8ο Γυμνάσιο στα Μανιάτικα να δημιουργήσουν κινηματογραφική ομάδα θεωρίας και πρακτικής κινηματογράφου και την προσπάθεια 3 δασκάλων της πρώτης δημοτικού στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Δήμου Ζωγράφου να πραγματοποιήσουν την πρώτη φιλόδοξη ταινία τους μικρού μήκους.

Από το καλοκαίρι του 2007  συντονίζει τις Λέσχες Ανάγνωσης  «Φιοντόρ Ντοστογέφσκι» σε Αθήνα και Πάτρα. 

*********

Δευτέρα 13 Ιουνίου έως Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Πέμπτη 19:00 -21:00

Μαθήματα Κωπηλασίας

Ατομική Έκθεση 

Νίκος Παπαδόπουλος

Ο εικαστικός Νίκος Παπαδόπουλος καλεί το κοινό της Αθήνας να συμμετάσχει σε ένα εργαστήρι εικονικής πραγματικότητας 

την Τρίτη 5 και την Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

ειδικές περφόρμανς

του καλλιτέχνη του φλαμένκο

Sito Sánchez, 

&

Κάθε Δευτέρα και Τετάρτη στις 19:00

οι θεατές γίνονται περφόρμερ και παίρνουν μέρος στην Performance

“ Νέκυια”

με τον Λύσανδρο Σπετσιέρη

Επαναφέροντας στη συλλογική μνήμη φορτισμένα δημόσια έργα τέχνης, ανακατασκευάζει την κυρίαρχη αφήγηση χρησιμοποιώντας την αισθητική του αντί μνημείου.

Ο εικονικός χώρος με αναφορές σε δημόσια έργα τέχνης της Αθήνας και του Παρισιού, όπως το έφιππο άγαλμα του Καραϊσκάκη στο Ζάππειο, η Ιωάννα της Λωρραίνης στην place des Pyramides και άλλα. 

Φορτισμένα με έννοιες όπως αυτή του έθνους, της καταστροφής, της σωτηρίας και του θανάτου, τα δημόσια έργα τέχνης λειτουργούν ως ένας δομικός δείκτης ταυτότητας που πάνω τους προβάλλονται τα συλλογικά συναισθήματα και τα αντικρουόμενα κοινωνικά πρότυπα. Τα Μαθήματα Κωπηλασίας  μας φέρνουν αντιμέτωπους με μια νέα ερμηνεία της πραγματικότητας των αντικειμένων και του κόσμου που μας περιβάλλει όπου οι φυσικοί νόμοι έχουν εφευρεθεί ξανά. 

Ο Sito Sánchez, καλλιτέχνης του φλαμένκο, σε διάλογο με το έργο του Νίκου Παπαδόπουλου «Μαθήματα Κωπηλασίας», θα κάνει δύο ειδικές εμφανίσεις-περφόρμανς στις 5 και 7 Ιουλίου 2016. Συνειρμικά, θα απαγγείλει ή θα τραγουδήσει στίχους από την παράδοση του φλαμένκο εμπνεόμενος από την εξερεύνηση του εικονικού ποιητικού κόσμου που έχει δημιουργήσει ο Νίκος Παπαδόπουλος. Πρόκειται για ένα πειραματισμό που συνδέει διαφορετικές πολιτιστικές ταυτότητες και παραδόσεις με την τεχνολογία αιχμής, η οποία αν και κλείνει πολλές δεκαετίες ύπαρξης μόλις πρόσφατα έγινε προσβάσιμη σε μικρού κόστους παραγωγές και καλλιτέχνες εκτός θεσμικών επιχορηγήσεων. Το έργο περιλαμβάνει πολυπολιτισμικά στοιχειά από την ελληνική και γαλλική κληρονομιά, γεγονός που εξυπηρετεί την ανάγκη να αποστασιοποιηθεί από τοπικές, εθνικές συναισθηματικές εντάσεις και να ισορροπήσει τον εντυπωσιασμό με την πιθανότητα μιας στοχαστικής λεπτής σύγχυσης.

Κάθε Δευτέρα και Τετάρτη στις 19:00

Performance

“ Νέκυια”

Λύσανδρος Σπετσιέρης

Στη “Νέκυια” οι θεατές παίρνουν κι αυτοί τη θέση των performerΑπέναντι στο έργο του Νίκου Παπαδόπουλου διαπραγματεύονται μία σχέση μεταξύ προφορικού λόγου και εικόνας, μεταξύ ψηφιακού κόσμου και των ζωντανών οργανισμών τους. Διαπραγματεύονται την ταυτότητα τους σε έναν κοινό διάλογο με τη μνήμη. Η Performance “Νέκυια” εμπνευσμένη από τη λ’ ραψωδία (Νέκυια) της γνωστής σε όλους μας Οδύσσειας, τον οικουμενικό και υπαρξιακό της χαρακτήρα, δοκιμάζει να χρησιμοποιήσει το πανάρχαιο και ποικιλόμορφο σε χαρακτήρα γλωσσικών στοιχείων Έπος και να το μεταφέρει στον πιο σύγχρονο κόσμο μας. Εκεί που ο λόγος στερεύει, αλλά η επιθυμία για την απεικόνιση της φαντασίας γεννά νέες μεθόδους για μία νέα γλώσσα επικοινωνίας. Δοκιμάζει επίσης, τον υποχρεωτικό κατά την Κίρκη διάλογο με το παρελθόν, την κατάβαση στον Άδη και την άνοδο που χαράζει τη ρότα για την Ιθάκη. Η “Νέκυια” είναι μία μακρά συζήτηση ανάμεσα στη συλλογική μνήμη, το χρέος και την Εξέλιξη.

Συντελεστές

Τον ήχο συνέθεσε ο μουσικός και εικαστικός Θοδωρής Πιστιόλας

Ο προγραμματισμός αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Σταυρούλα Ζωή

(Δρ Πληροφορικής, Ε.ΔΙ.Π. ΑΣΚΤ, Διδάσκουσα στο Ελληνογαλλικό Μάστερ)

Λύσανδρος Σπετσιέρης (ηθοποιός, σκηνοθέτης): περφόρμανς

Βασιλική Τζούτη (εικαστικός, θεατρολόγος): εμψύχωση εργαστηρίου

Εύα Τσαγκαράκη (εικαστικός, περφόρμερ): περφόρμανς

Κώστας Βούλγαρης (εικαστικός): επιμέλεια ιστοσελίδας

Γιώργος Αποστολάκος (εικαστικός, μουσικός): integration VR.

 

Με την υποστήριξη του Ελληνογαλλικού Μεταπτυχιακού

ΑΣΚΤ-Paris8, «Τέχνη, εικονική πραγματικότητα και πολυχρηστικά συστήματα καλλιτεχνικής έκφρασης» www.eumaster.asfa.gr

Ο Νίκος Παπαδόπουλος ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Σπούδασε γλυπτική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας με καθηγητή τον Γιώργο Λάππα. Είναι μεταπτυχιακός φοιτητής στο Université Paris 8 και στο τμήμα Εικαστικών Τεχνών της ΑΣΚΤ με θέμα «Τέχνη, εικονική πραγματικότητα και πολυχρηστικά συστήματα καλλιτεχνικής έκφρασης».

Δουλειά του έχει παρουσιαστεί σε πολυάριθμες εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, μεταξύ των οποίων: «Ex-ils, εικαστικές σημειώσεις πάνω στον εκπατρισμό» Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (Θεσσαλονίκη, 2016), Epilogi in crisis, Collaborative Virtual Reality Project, IEEE VR 2015 (Arles, France, 2015), Epilogi in Crisis, Collaborative Virtual Reality Project (Digital Storytelling in Times of Crisis, Ελληνοαμερικάνικη ένωση (Αθήνα, 2014 ), «12 Νέοι Εικαστικοί Καλλιτέχνες VIII», Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων «Μελίνα» (Αθήνα, 2014), «Γεώργιος Καραϊσκάκης», Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας VR, (thesis) (Αθήνα, 2013), «Ο θάνατος του δημιουργού«, Beton7 (Αθήνα, 2012), «Ηγέτες, ζώα και εργαλεία«, Αίθουσα Τέχνης Καππάτος (Αθήνα, 2011), «Μεγάλη Καραμέλα«, Ταινιοθήκη της Ελλάδας (Αθήνα, 2011), κτλ.

RésidenceDelphus project, από τον πραγματικό στον εικονικό χώρο’’ (Δελφοί, 2010). Δημοσιεύσεις, εφημερίδα Αυγή, Αναγνώσεις, Λήδα Καζαντζάκη.

www.nikospapadopoulos.eu

 

Δευτέρα 13 Ιουνίου έως Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

ατομική έκθεση -εργαστήρι εικονικής πραγματικότητας

Μαθήματα Κωπηλασίας του Νίκου Παπαδόπουλου

την Τρίτη 5 και την Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

ειδικές περφόρμανς του καλλιτέχνη του φλαμένκο Sito Sánchez, 

&

Κάθε Δευτέρα και Τετάρτη στις 19:00

Performance “ Νέκυια”

με τη συμμετοχή του κοινού και τον Λύσανδρο Σπετσιέρη

Αίθουσα: Ειδικά διαμορφωμένος υπόγειος χώρος

ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Πέμπτη, 19:00 – 21:00

Διάρκεια επίσκεψης/παράστασης: 60΄- 120΄

Ελεύθερη είσοδος

Περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων

Απαραίτητη η κράτηση θέσεων, τηλ. 210 34.18.579

Χορηγοί Επικοινωνίας

 

******

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016, στις 21:00

Performance – Χορός

HAYALİ

Sans toi, je tombe”

(«Χωρίς εσένα, πέφτω…»)

Mélissa Guex

Emre Yildizlar

https://youtu.be/W-6x6aragFE

Ένα ταξίδι μεταξύ ζωής και θανάτου, πάθους και αποχώρησης, μεταξύ του ενθύμιου και του ‘ξεχνώ’. Ένα ντουέτο βασισμένο στη δυναμική της ισορροπίας.

Μία performance χωρίς λόγια όπου του σώμα είναι μεταμφιεσμένο σε αφηγητή…

Μία καταιγίδα συναισθημάτων σε διαφορετικούς χρόνους και χώρους μέσω του χορού, των ακροβατικών και του σωματικού θεάτρου.

Είναι δυνατόν να φέρουμε ανθρώπους πίσω με τα ίδια μας τα όνειρα?

Συντελεστές:

Περφόρμερ: Mélissa Guex, Emre Yıldızlar

Outside eye: Ermanno Pingitore,

Μουσική: Julien Mégevand

Αίθουσα: Black Box

Διάρκεια: 45’

Τιμές εισιτηρίων: 10€, γενική είσοδος

Emre Yıldızlar

Γεννημένος το 1989, ο Emre ολοκληρώνει τις σπουδές του στην Γλωσσολογία και τη Γαλλική Λογοτεχνία στο Πανεπιστήμιο Galatasaray της Ιστανμπούλ. Από το 2007 αποτελεί μέλος του Galatasaray Theater Troup , στα πλαίσια του οποίου, πραγματοποιεί workshops Σωματικού Θεάτρου και Κίνησης, το 2014. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα παραστάσεων στη Τουρκία και τη Γαλλία. Παράλληλα, συμμετέχει σε έργα και μικρού μήκους ταινίες, μουσικά βίντεο και διαφημιστικά .Μετά την αποφοίτηση του από Πανεπιστήμιο της Ιστανμπούλ, συνεχίζει τις σπουδές του στις Βρυξέλλες στη Διεθνή Σχολή θεάτρου Lassaad (Ecole Internationale de Théâtre Lassaad), όπου έρχεται σε επαφή με την σκέψη του Lecoq. Εκεί αναπτύσσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την καλλιτεχνική δημιουργία μασκών. Έχοντας ολοκληρώσει τiς σπουδές του, ιδρύει, με 6 συμφοιτητές του από τη Σχολή Lassaad, τη Θεατρική Ομάδα Vadé (Compagnie Vadé).

Mélissa Guex

Γεννημένη το 1993, η Mélissa εργάζεται στην Ευρώπη ως χορεύτρια και ηθοποιός. Την ενδιαφέρει να δημιουργήσει έναν καλλιτεχνικό κόσμο όπου η γλώσσα του σώματος θα βρίσκεται ανάμεσα στο χορό και το θέατρο.

Ανακάλυψε το χορό στο χωριό της, όπου έκανε μαθήματα ¨εκφραστικού χορού¨ . Συνέχισε με μαθήματα μπαλέτου, θεατρικό αυτοσχεδιασμό, μουσική, και hip-hop, θέατρο και περφόρμανς, που την οδήγησαν στο σύγχρονο χορό. Φοίτησε ένα χρόνο στην ομάδα χορού Le Marchepied στη Λωζάννη. Μετά από τρία έργα και μια περιοδεία φτάνει στις Βρυξέλλες για να μελετήσει σωματικό θέατρο στη Σχολή Lassaad.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών της κερδίζει μια υποτροφία για το ίδιο σχολείο από το «pourcentculturel Migros» -ελβετική υποτροφία για καλλιτέχνες. Σήμερα εργάζεται πάνω σε δικές της δημιουργίες και παρακολουθεί τακτικά σεμινάρια και μαθήματα με τον David Zambrano, την Ultima Vez, τους Peeping Tom στις Βρυξέλλες και τη μέθοδο Gaga με την ομάδα Batscheva Ensemble στο Τελ Αβίβ.

Ermanno Pingitore

Ο Ermanno είναι ηθοποιός και σκηνοθέτης που γεννήθηκε στο Μιλάνο (Ιταλία) το 1989. Ξεκίνησε τις σπουδές του στην Μπολόνια στην «Scuola di Teatro di Bologna Alessandra Galante Garrone» όπου διδάσκει τώρα αυτοσχεδιασμό. Το 2013 πηγαίνει στο Παρίσι και σπουδάζει για δύο χρόνια στο «Ecole Internationale du Théâtre Jacques Lecoq» με βάση το σωματικό θέατρο. Συμμετέχει σε μία Κολλεκτίβας Τέχνης στην Ιταλία, όπου εργάζεται επίσης ως ηθοποιός. Επιπλέον, συνεργάζεται με ορισμένες ομάδες στο Βέλγιο και στη Γαλλία σαν σκηνοθέτης ή outside eye.

Julien Mégevand

Μετά τις σπουδές του, ως κλασικός βιολονίστας, ο Julien περνά με πάθος στον κόσμο της ηλεκτρονικής μουσικής. Δουλεύοντας με την μπάντα του Sai στις Βρυξέλλες, συνδέεται στενά τόσο με την τζαζ όσο και με την ηλεκτρονική μουσική. Η περφόρμανς «Hayali» του ανοίγει μια νέα πόρτα. Η συνάντησή του με την Mélissa και τον Emre τον εμπνέει να αναμίξει τον ήχο με το χώρο.

********

********

Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 177 78, τηλ. 210 3418 550, φαξ. 210 3418 570

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο : info@mcf.gr Ιστοσελίδα: www.mcf.gr

  • Εισιτήρια προπωλούνται στα ταμεία του Ιδρύματος (Πειραιώς 206, Ταύρος)
    Δευ-Παρ 11:00 – 14:00 και τα απογεύματα μία ώρα πριν την παράσταση

  • Αγορά με πιστωτική κάρτα: 210 3418579, Δευ-Παρ 11:00 – 14:00 και στην Ιστοσελίδα του Ιδρύματος www.mcf.gr

  • Εισιτήρια προπωλούνται στα Εκδοτήρια Ticket Services Πανεπιστημίου 39 (Στοά Πεσματζόγλου)

  • Εισιτήρια προπωλούνται στο Seretis travelΠανεπιστημίου 61 – ΑΘΗΝΑ, τηλ. 210 3251295

  • Εισιτήρια προπωλούνται και σε όλα τα καταστήματα Forthnet

Υποστηρικτές Ιδρύματος ΜΚακογιάννης

AEGEAN – Χορηγός Αερομεταφορών

KARATZAS & PARTNERS LAW FIRM

Playground Productions

Χορηγοί Επικοινωνίας Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης

ΤΑ ΝΕΑ METROPOLIS Το Ποντίκι

Αθήνα 9,84 BHMA FM 99.5 Ως 3

LiFE.gr Ελculture.gr Clickatlife.gr

Culturenow.gr The TOC.gr Monopoli.gr In2life.gr

Artplay.gr Αrtandpress. gr Mediasoup.gr

Camera Stylo ForFree.gr

Στάθμευση στο εμπορικό κέντρο athensheart

Οι  θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ δικαιούνται δωρεάν στάθμευση στο Parking του εμπορικού κέντρου Athens Heart από Δευτέρα έως Σάββατο από τις 08:00 – 22:00.  Από τις 22:00 έως τη 01:00 η χρέωση είναι 2,5€ και 1€ για κάθε επιπλέον ώρα στάθμευσης μετά από τη 01:01. Τις Κυριακές οι θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ θα επιβαρύνονται  με 2,5€ για χρήση του parking από τις 10:00  έως 01:00. Από τις 01:01πμ  θα επιβαρύνεται με κόστος 1€ για κάθε επιπλέον ώρα.

Γραφείο Τύπου ΙΜΚ: Χαρά Πετρούνια

6972 710 991, emailxpetrouyia@ath.forthnet.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s