Κωνσταντίνος Πουλής Για τον Λάνθιμο και την Ευνοούμενη στο the press project: οσκαρική παρέμβαση χούλιγκαν στην ανασκόπηση (video)

1. Κωνσταντίνος Πουλής και Emma Stone. Δύο καλλιτέχνες, δύο αγωνιστές, δύο ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Τι τους έφερε κοντά και περπάτησαν μαζί στο κόκκινο χαλί στην τελετή των Όσκαρ; Όλο το παρασκήνιο, σε μια βραδιά γεμάτη λάμψη, ίντριγκα και ανταγωνισμό. Στην Ανασκόπηση των Όσκαρ θα μάθετε τα πάντα για τον Έλληνα σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο, τη γοητεία του σινεμά, τα πισώπλατα μαχαιρώματα, τις συκοφαντίες, τις οργισμένες δηλώσεις, τη μικροπρέπεια των αντιπάλων και την κατανοητή έπαρση με την οποία τους αντιμετωπίζουμε, τις άσεμνες χειρονομίες στα καμαρίνια, τους χαιρετισμούς με μισό μάτι, λες και κάποιος είναι ο άλλος δηλαδή και εμείς βγήκαμε από κώλο, γενικά θα είναι μια βραδιά γεμάτη ΤΕΧΝΗ, απρόοπτα και κυρίως αλήθειες. Ανασκόπηση, στις οθόνες σας μετά την τελετή των Όσκαρ.

2. Την ώρα που η Ανασκόπηση επιχειρούσε μια ψύχραιμη ανάλυση των φετινών επιλογών της Ακαδημίας, που είχαν μάλιστα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, τραμπούκοι λανθιμιστές εισβάλουν στο στούντιο και κάνουν παρέμβαση υπέρ του αδικημένου Έλληνα σκηνοθέτη.

https://www.thepressproject.gr/

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019 || Νέο Τμήμα στις καθημερινές | Έναρξη Τέλος Φεβρουαρίου

Η Ευνοούμενη του Ευνοούμενου κ. Λάνθιμου || κριτική του Γιάννη Καραμπίτσου [2/5]

Η ευνοούμενη του Γιώργου Λάνθιμου | Κριτική του Νίνου Φενέκ Μικελίδη | Πολύ Καλός Τεχνίτης χωρίς προσωπικό στυλ πραγματικού δημιουργού (2/5)

“Περί “Κυνόδοντα”, Oscar, κριτικής και αισθητικής κινηματογράφου, ηθικής, αισθητικής και δημοσιογραφικής δεοντολογίας” του Γιάννη Καραμπίτσου

Κούφιος κυνόδοντας; του Αδάμ Αδαμόπουλου

Arturo Ripstein: Το κάστρο της αγνότητας (1972), «Έξω είναι άσχημα»

Ο Arturo Ripstein μιλά με την Paz Alicia Garciadiego για το “Κάστρο της Αγνότητας” (1972)

Σεμινάρια Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου, Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ και Ιστορίας Κινηματογράφου: Έναρξη

Σεμινάριο Ιστορίας και Δημιουργίας Ντοκιμαντέρ 2019

Σεμινάριο Ιστορίας του Κινηματογράφου 2019 – 10 Μαθήματα

Σεμινάριο Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου 2019

ROMA 2018 του Αλφόνσο Κουαρόν η καλύτερη ταινία του 2018 , από τις συγκλονιστικότερες του 21ου αιώνα | του Γιάννη Καραμπίτσου

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.